0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο συγκεκριμένος κλάδος είναι όντως ιδιαίτερος αν σκεφτούμε τον περιορισμένο αριθμό θέσεων αλλά και την απαραίτητη προϋπόθεση να έχει κανείς παιδαγωγική κατάρτιση/ΑΣΠΑΙΤΕ.Η προσωπική μου εμπειρία έχει δείξει ότι χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση/ ΑΣΠΑΙΤΕ είναι σύσκολο να επέλθει διορισμός τουλάχιστον μέσω ΑΣΕΠ. Και αυτό γιατί είναι λίγες οι θέσεις και ακόμη υπάρχουν πολλοί επιτυχόντες με ΑΣΠΑΙΤΕ, οι οποίοι δεν τα κατάφεραν να διοριστούν αλλά ήταν στους πίνακες των επιτυχόντων. Το ερώτημα μου είναι το εξής: από τη στιγμή που ζητείται απαραίτητα παιδαγωγική κατάρτιση και παράλληλα υπάρχει ζήτηση και για τον κλάδο ΠΕ13 γιατί δεν εισάγουν μαθήματα στο πανεπιστήμιο; Δεύτερον: γιατί κάποιος χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ που έχει γράψει σχεδόν άριστα να μην διορίζεται ενώ κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ με χαμηλότερες επιδόσεις (ιδίως στο μάθημα της Ειδικής Διδακτικής, το οποίο το διδάχθηκαν στη σχολή ΑΣΠΑΙΤΕ επί ένα χρόνο) να είναι στους πίνακες των διορισθέντων;Δεν θα ήταν καλύτερα ο νομοθέτης να εξετάσει αυτά τα 2 ζητήματα;
Εφόσον είναι δύσκολη η απόκτηση παιδαγωγικής κατάρτισης μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ, ο άλλος δρόμος για Οικονομολόγους-Κοινωνιολόγους-Πολ. & Νομ. Επιστήμονες είναι ένα δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ από Καθηγητική Σχολή.....αλλά πόσοι είναι διατεθειμένοι για άλλα 4 χρόνια σπουδών;
Παράθεση από: ooo στις Σεπτεμβρίου 12, 2008, 07:08:35 amΕφόσον είναι δύσκολη η απόκτηση παιδαγωγικής κατάρτισης μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ, ο άλλος δρόμος για Οικονομολόγους-Κοινωνιολόγους-Πολ. & Νομ. Επιστήμονες είναι ένα δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ από Καθηγητική Σχολή.....αλλά πόσοι είναι διατεθειμένοι για άλλα 4 χρόνια σπουδών;Τι ισχύει όμως για την βεβαίωση διδακτικής επάρκειας που μας χορήγησε το τμημα μας??? Για παράδειγμα, εγώ τελείωσα το 2008 το πολιτικό της νομικής και είχε ηδη εισαχθεί στο πρόγραμμα σπουδών η διδακτική σαν μαθημα επιλογής, που ολοκληρώνονταν σε δυο εξάμηνα. Δηλαδή το γεγονός οτι εξεταστήκαμε και μας χορηγήθηκε απο τη γραμματεία βεβαίωση διδακτικής επάρκειας, δεν μετράει στο ΑΣΕΠ?