*

Αποστολέας Θέμα: Η ΚΥΡΙΑ Χ.  (Αναγνώστηκε 31695 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eleanna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #14 στις: Ιουλίου 06, 2008, 11:39:35 am »
Συμφωνώ geochem όμως δυστυχώς η εκπαίδευση έχει γεμίσει από τέτοιους ανθρώπους που δεν προσφέρουν τίποτα και κοιτούν μόνο πως θα πιάσουν μια θέση αδιαφορώντας για την ευθύνη που έχει η δουλειά τους. :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:50:27 »

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #15 στις: Ιουλίου 06, 2008, 11:44:25 am »
αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου τους ,αξιολόγηση τους από τους μαθητές ,από τους γονείς από την κοινωνία.
δεν γίνεται αλλιώς.οι μη έχοντες διάθεση για εργασία να πάνε σπίτι τους.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #16 στις: Ιουλίου 06, 2008, 11:51:52 am »
αν ήσουν στον ιδιωτικό τομέα δεν θα δούλευες ?
υπάρχουν όντως πολλοί εκπαιδευτικοί που είναι τουρίστες και οι οποίοι θα πρεπε να πεταχτούν έξω.
είναι τόσο απλά τα πράγματα.

'' Μίλησε κάποιος συγγενής και με προσέλαβαν σε ένα φροντιστήριο. Αυτό ήταν κάτεργο και όχι δουλειά. Ήθελαν να γράφω σημειώσεις.''

''Καμία σχέση η δουλειά εδώ και στο φροντιστήριο. Κανένας δε με έλεγχε. Δεν είχα το άγχος να προλάβω την ύλη. Τα έλεγα και όποιος ήθελε ας τα πρόσεχε.''

''Ωραία χρόνια τότε στο λύκειο. Ήταν η χρυσή εποχή! Δεν είχαμε την παραμικρή ευθύνη.''

 '' Ο Αρσένης ήθελε να κάνει τη μεταρρύθμισή του σε βάρος μας. Ήθελε να μας χαλάσει το βόλεμά μας και να μας πολλαπλασιάσει τη δουλειά''

απο τα παραπανω αποσπασματα φαινεται οτι η κυρια περασε και απο τον ιδιωτικο τομεα...και εφυγε πριν την σουταρουν...και πηγε εκει που τα παρασιτα ζουν και βασιλευουν και εξισωνονται με τους φιλοτιμους και εργατικους εκπαιδευτικους ...καμια διακριση ,καμια επιβραβευση,καμια τιμωρια...

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #17 στις: Ιουλίου 06, 2008, 12:35:55 pm »
σε ιστοσελιδα συναδελφου το εχω βρει...

Όταν αντιγράφουμε ένα κείμενο, βάζουμε τουλάχιστον την πηγή!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:50:27 »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #18 στις: Ιουλίου 07, 2008, 01:10:50 am »
Μην κρυβόμαστε πίσω πο δάχτυλό μας...........
Όλοι μας ζητάμε καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Όλοι μας περάσαμε από φρονιστήρια όπου το μόνο που ακούγαμε από τα αφεντικά ήταν η ατάκα "μη τα παιδιά"..............
Όλοι μας θα θέλαμε να δουλεύουμε δίπλα στο σπίτι μας.

Θέλω όμως να πιστεύω ότι δεν είμαστε όλοι αχάριστοι με όσα μας προσφέρει η ζωή.


ΥΓ : Τον άντρα της........δε μας είπε.........ποιο βύσμα έβαλε για να τον πάρει?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #19 στις: Ιουλίου 07, 2008, 01:19:53 am »
Ζητούσε την ταυτότητα της Κλαδικής  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D(αλησμόνητη δεκαετία του '80 - η εποχή της καταστροφής της Δημόσιας Εκπαίδευσης).

Αποσυνδεδεμένος namigard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #20 στις: Ιουλίου 07, 2008, 08:24:53 am »
   Πράγματι, είναι πολλές ακόμη οι κυρίες και οι κύριοι Χ στη δημόσια εκπαίδευση, αλλά υπάρχουν και αυτοί οι επώνυμοι, όπως η κυρία Γεωργουλέα, την οποία μάλιστα γνώρισα φέτος στο βαθμολογικό κέντρο (δεν έλλειψε ούτε μία μέρα, όταν άλλοι συνάδελφοί της -κύριοι και κυρίες άγνωστοι Χ- κάνανε κοπάνες και παίρνανε απαλλαγές), οι οποίοι κάνουν την ποιοτική διαφορά στη δημόσια εκπαίδευση και τα αποτελέσματα της δουλειάς τους φαίνονται, όπως διαπιστώσατε. Το παρήγορο είναι ότι "μπαίνουν" κι άλλοι σαν την κυρία Γεωργουλέα τα τελευταία χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση, άνθρωποι που έδωσαν αμέτρητους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, χωρίς μέσον και βύσμα, με επιμονή,  υπομονή και μεράκι. Πιστεύω πως σε μερικά χρόνια, θα δούμε τ' αποτελέσματα της δουλειάς τους.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #21 στις: Ιουλίου 07, 2008, 09:26:11 am »
   Πράγματι, είναι πολλές ακόμη οι κυρίες και οι κύριοι Χ στη δημόσια εκπαίδευση, αλλά υπάρχουν και αυτοί οι επώνυμοι, όπως η κυρία Γεωργουλέα, την οποία μάλιστα γνώρισα φέτος στο βαθμολογικό κέντρο (δεν έλλειψε ούτε μία μέρα, όταν άλλοι συνάδελφοί της -κύριοι και κυρίες άγνωστοι Χ- κάνανε κοπάνες και παίρνανε απαλλαγές), οι οποίοι κάνουν την ποιοτική διαφορά στη δημόσια εκπαίδευση και τα αποτελέσματα της δουλειάς τους φαίνονται, όπως διαπιστώσατε. Το παρήγορο είναι ότι "μπαίνουν" κι άλλοι σαν την κυρία Γεωργουλέα τα τελευταία χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση, άνθρωποι που έδωσαν αμέτρητους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, χωρίς μέσον και βύσμα, με επιμονή,  υπομονή και μεράκι. Πιστεύω πως σε μερικά χρόνια, θα δούμε τ' αποτελέσματα της δουλειάς τους.

Σωστά, αλλά αξίζει να σταθούμε σ' αυτό το απόσπασμα του κειμένου της κ.Χ:
Εκείνο που με κάνει έξαλλη είναι κάποιοι συνάδερφοι που το παίζουν οι ιδεολόγοι της παιδείας. Δήθεν θέλουν παραπάνω ώρες γιατί δεν προλαβαίνουν να κάνουν παραπάνω ασκήσεις, μοιράζουν στα παιδιά φωτοτυπίες για φιγούρα, θέλουν να κάνουν εργαστήρια, βάζουν συχνά τεστ και διαγωνίσματα και όλο τάχα μου προσπαθούν να μη χάνουν μάθημα. Αυτοί ένα μόνο στόχο έχουν: να κατασυκοφαντήσουν τους υπόλοιπους καθηγητές ότι δήθεν δε δουλεύουν και μαζί όλο τον κλάδο. Εγώ αυτούς δεν τους μιλάω καθόλου αλλά τους παρακολουθώ και όποια παρατυπία κάνουν την καταγγέλλω και στη διεύθυνση και στους μαθητές και στον προϊστάμενο δευτεροβάθμιας. Δεν είναι δυνατόν κάποιοι να μας χαλάνε την πιάτσα.
Αυτό το κομμάτι με εξόργισε περισσότερο απ' όλα...
Πρέπει δλδ όλοι να είναι σκάρτοι κι αν δεν είναι πειθαναγκάζονται να γίνουν..
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #22 στις: Ιουλίου 07, 2008, 12:41:22 pm »
Μα η κυρία Χ............είναι μια αποτυχημένη.
Τι παραπάνω θα μπορούσε να πει?
Από την αρχή της ζωής της κάνει ότι της λένε οι άλλοι.........ακόμη και η 1η της επιλογή,στην ουσία ήταν επιλογή του πατέρα της.
Αφού δεν την ήθελε τη σχολή της..........άλλα ήταν τα όνειρά της και ενδεχομένως και στην προσωπική της ζωή να έκανε άλλα σχέδια.
Αν είχε κότσια ας ξαναέδινε πανελλήνιες για να κυνηγήσει τα όνειρά της.

Πως αυτή η κοπέλα,την οποία τελικά λυπάμαι για την κατάντια της,να βρει έστω και κάτι θετικό στη δουλειά της?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #23 στις: Ιουλίου 07, 2008, 02:11:43 pm »
Ζητούσε την ταυτότητα της Κλαδικής  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D(αλησμόνητη δεκαετία του '80 - η εποχή της καταστροφής της Δημόσιας Εκπαίδευσης).

και οχι μονο της εκπαιδευσης...της ηθικης ,της οικονομιας, της οικογενειας ....καθιερωθηκε τροπος ζωης το ρουσφετι,η διαφθορα,ο ωχαδελφισμος,ο ρεμπελισμος, η κλοπη του δημοσιου χρηματος..και φυτευθηκε γερα στο μυαλο του Νεοελληνα η αρχη της ''ησσονος προσπαθειας''...

Αποσυνδεδεμένος leonigp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #24 στις: Ιουλίου 07, 2008, 03:06:20 pm »
Το βύσμα βοηθά και σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα(το τελευταίο το ανακάλυψα αφού μπήκα στο πανεπιστήμιο). Παντού υπάρχουν οι βολεμένοι και οι χαμάληδες.
Ο Αρσένης δεν ενθουσίασε ούτε τα παιδιά. Θυμάμαι τη β΄ λυκείου να δίνω 14 μαθήματα πανελλήνιες επί 31 μέρες, και την τελευταία μέρα αντί να χαίρομαι που τέλειωσα να σκέφτομαι "ακόμα ένα χρόνο, πώς θα αντέξω άλλον ένα χρόνο έτσι;". Ίσως σε μια ιδεατή κοινωνία να μην ήταν εξοντωτικό, αλλά, αν η κοινωνία μας ήταν ιδεατή, δε θα χρειαζόμασταν τη μεταρρύθμιση; Και δεν μπορείς να προβαίνεις σε μεταρρυθμίσεις αγνοώντας την πραφματικότητα. Με πραγματικότητα δεν εννοώ την αντίληψη "εγώ τη βόλεψα, μη με κουνάτε", αλλά τις δυνατότητες της ελληνικής διοίκησης και του σχολείου. Δε νομίζω ότι οι μαθητές που έχουμε μπει από τότε στο πανεπιστήμιο είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι. Και δε νομίζω ότι κάνανε κατάληψη για μια καθηγήτρια που τους είχε γραμμένους.Τέλειωσα με άριστα, μου αρέσει να βοηθώ τον άλλο να κατακτήσει γνώση, αγωνίστηκα και πήρα πολλά από το σχολείο, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι έχει το άρωμα σωφρονιστηρίου ανηλίκων. Και ποιος αντιδρά καλά στην καταπίεση;
Οι εκδρομές φοβίζουν πολλούς, πάντως. Ξέρω παιδιά της ηλικίας μου που είναι όπως οι καθηγητές που αντιπαθεία η κυρία Χ, αλλά αν διορίζονταν θα διστάζανε να συνοδεύσουν (θυμούνται τι έκανε η τάξη τους βλέπετε).
Τα πιο απαράδεκτα στοιχεία:
α)το να διδάσκεις κάτι που δε δου αρέσει
β)το να διδάσκεις ενώ δε σου αρέσει
γ)η αντίληψη: όλοι πάνε φροντιστήριο (αντίληψη την οποία εγώ δε συνάντησα ευτυχώς), καθώς δεν ήμουν ο τύπος που πήγαινε φροντιστήριο. Κρατούσα σημειώσεις από το γυμνάσιο και εκμεταλλευόμουν πλήρως το σχολικό βιβλίο. Ό,τι έκανα το έκανα μόνη μου (από το δημοτικό), και ό,τι ιδιαίτερο ή γκρουπάκι έκανα το έκανα για να με κρατάει περισσότερο, για να συνεχίζω παρά τις δυσκολίες στο σπίτι (πολλά παιδιά έχουν κι αυτά). Αφού, από κατεύθνση, β΄λυκείου έκανα μόνο άγνωστο και γ΄τα 2/4. Είχα σε μεγάλο βαθμό τη νοοτροπία της μαθήτριας που αναφέρατε (και τον ίδιο στόχο). Επίσης, ξέρω κόσμο που δεν έχει αυτή τη δυνατότητα καθόλου ή σε πολύ μικρό βαθμό. Τη στιγμή μάλιστα που δίναμε πανελλήνιες 9 μαθήματα, πολλοί αναγκάζονταν αντί να ενισχύσουν τις δυνατότητες εκεί που θα τις χρειάζονταν μετά (αρχαία για φιλολογία π.χ.), να το παλεύουν μόνοι τους (τριπλάσιο και διάβασμα όταν ο καθηγητής στο σχολείο δεν είναι καλός) από το φόβο άλλων μαθημάτων στα οποία δεν μπορούν μόνοι τους (το γιατί είναι ολόκληρη συζήτηση για την κλίση και την προηγούμενη εκοαίδευση). Αποτέλεσμα: να μη μπορείς να πάρεις τα πόδια σου.
δ)να νομίζεις ότι ο κόσμος σου χρωστάει περισσότερα απ' ό,τι στους άλλους (άνθρωποι τόσο βολεμένοι μάλλον χρωστάνε πολλά στον κόσμο).


Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #25 στις: Ιουλίου 07, 2008, 03:46:50 pm »

Ο Αρσένης δεν ενθουσίασε ούτε τα παιδιά. Θυμάμαι τη β΄ λυκείου να δίνω 14 μαθήματα πανελλήνιες επί 31 μέρες,

μπορεις να μου πεις ποιο ειναι το κακο των 14 μαθηματων πανελλαδικα; μηπως το οτι επρεπε να τα διαβαζετε ολα τα μαθηματα και να παιρνετε επαρκεις γνωσεις και οχι μονο 4 η 6 και τα υπολοιπα να τα γραφετε στα παλιοτερα των υποδηματων αφου ειναι γνωστο οτι με τα ενδοσχολικα μαθηματα ολοι προαγονται και ολοι γραφουν ειτε επειδη το αξιζουν(ελαχιστοι) ειτε χαριστικα (η πλειοψηφια);σημερα ποιος διαβαζει ικανοποιητικα  επιταφιο του Περικλη π.χ στην Γ' λυκειου..; κανεις φυσικα αφου ολοι θεωρουν τον βαθμο προαγωγης δεδομενο.
μηπως το οτι τα θεματα ηταν κοινα και αποτρεπονταν τα ''δωρακια'' των ενδοσχολικων εξετασεων ;
μηπως το οτι υπηρχε μια στοιχειωδης αξια στο σχολικο απολυτηριο αφου αποτρεπονταν οι αδικιες και οι ευνοιες απο σχολειο σε σχολειο;
για να μην πουμε σε τι κατασταση εχει περιελθει η

Αποσυνδεδεμένος leonigp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #26 στις: Ιουλίου 07, 2008, 04:44:27 pm »
Προσωπικά δε με έβλαψε. Αν και θεωρητική (από αγάπη και όχι φόβο), βαθμολογικά ήμουν ελάχιστα καλύτερη στα υπόλοιπα. Μάλλον με ευνόησε λοιπόν. Έβγαλα βαθμό πρόσβασης 19,2 (υπολογίστηκε και η β΄με τα 14 μαθήματα ως οριακά ανώτερη βαθμολογικά), δεν αναφέρω απολυτήριο αφού θεωρείς ότι τη χαρίζουν στα ενδοσχολικά (αν και συνήθως έχει σχέση με το ότι ξέρεις τον καθηγητή, τουλάχιστον εμένα δε μου χάρισαν τίποτα). Με αυτή τη λογική όλα τα 19 και 20 που πήρα στο γυμνάσιο και την α΄ λυκείου ήταν χαριστικά; Ποτέ μου δε φόρτωσα τίποτα στον κόκκορα. Ήμουν περήφανη να είμαι ¨φυτό" Κσι πάντα έκανα μαθήματα τα καλοκαίρια για ξένες γλώσσες και μουσική (μεχρι και πριν τη β΄ λυκείου διάβαζα Sorbonne II), από δική μου επιλογή και με τους γονείς μου να ανησυχούν ότι παραφορώνομαι. Με κουράζει η απραξία περισσότερο από το καθισιό.
Το σχολείο, όμως, ούτε φτιάχτηκε για τους λίγους του 19 και 20 ούτε για το χαρτί. Είναι άποψη μου από τότε που ήμουν στο λύκειο, χωρίς να έχω συμμετάσχει σε καμιά κατάληψη, καθώς δεν είχα τότε ακόμα αποκρυσταλλωμένη άποψη. Θεωρείς ανθρώπινο και καλό για τη μάθηση να δίνεις εξετάσεις επί ένα μήνα; Ν α έχεις το άγχος αυτό επί 31 μέρες; Αν και πώς αλλιώς θα χωρούσαν 14 μαθήματα.
Αν τα παιδιά χρειάζονται το βούρδουλα των πανελληνίων για να διαβάσουν, είναι γιατί δεν ξέρουν να διαχειρίζονται την ελευθερία τους και να εκμεταλλεύονται και την παραμικρή ευκαιρία να πετύχουν κάτι καλύτερο. Ίσως το να μη δίνουν κανένα μάθημα πανελλαδικά στη β΄ να τους στερεί ένα κριτήριο για τις εξετάσεις της γ΄. Σε αυτό δεν έχω καταλήξει. Εξάλλου τέλειωσα το σχολείο πριν καταργηθούν οι πανελλαδικές της β΄ και σε αυτό το σημείο είναι συνετό να επιφυλάσσομαι. (Ίσως ακόμα θα έπρεπε αυτό να γίνεται στην α΄, ώστε με ένα πιο αντικειμενικό κριτήριο να γίνεται και η επιλογή κατεύθυνσης.)
Τρέφω ιδιαίτερη αγάπη για τη μάθηση, ειδικά όταν την ανακαλύπτω και συνθέτω μόνη μου (π.χ.εργασίες). Γι΄αυτό και θα μπορούσα πολύ άνετα να θεωρήσω προσβλητικό τον τόνο σου περί καλοπερασάκηδων. Απλώς μετέφερα την προσωπική μου άποψη και εμπειρία για τη δυσκολία του να είσαι εντάξει μαθητής και ότι είναι απαραίτητο να έχεις τουλάχιστον ευδιάθετους και γνώστες του αντικειμένου τους καθηγητές σε αυτή σου την πορεία. Εγώ ήμουν τυχερή σε αυτόν τον τομέα σε αρκετά μεγάλο βαθμό, κρίνοντας από πολλά που έχω ακούσει.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η ΚΥΡΙΑ Χ.
« Απάντηση #27 στις: Ιουλίου 07, 2008, 04:58:51 pm »
τα οσα ειπα δεν εχουν προσωπικο χαρακτηρα και μην το εκλαμβανεις  ετσι...απλα με αφορμη τα οσα ειπες ανεφερα την αποψη μου γενικα για το θεμα..και χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχουν παιδια στην θεωρητικη που την διαλεγουν απο αγαπη και οχι επειδη δεν μπορουν να επιβιωσουν στα μαθηματικα και στην φυσικη...

λες οτι υπαρχει αγχος για τα πανελλαδικως εξεταζομενα μαθηματα...γιατι να μην υπαρχει και για τα ενδοσχολικα; αυτο δεν το εχω καταλαβει ποτε..γιατι η μιας μορφης εξεταση προκαλει αγωνια και αγχος (που στην β' λυκειου παλιοτερα δεν επρεπε να υπαρχει αφου ο αρνητικος βαθμος δεν υπολογιζοταν σε κατι) και στις  ενδοσχολικες ολα ωραια και καλα...ουδεμια ανησυχια...ολοι ζητουσαν τοτε επι Αρσενη την καταργηση των πολλων πανελλαδικως εξεταζομενων μαθηματων και την μετατροπη τους σε ενδοσχολικα...γιατι τους εφησυχαζε αυτο και εδιωχνε το αγχος; γιατι η λεξη ''πανελληνιες'' τρομαζει και η λεξη ''ενδοσχολικες'' χαλαρωνει; η υλη ειναι (η τουλαχιστον πρεπει να ειναι οταν δεν υπαρχουν ''εκπτωσεις'') ιδια ....και μην μου πεις η επαφη με τον καθηγητη και αλλα τετοια..αλλοι ειναι οι λογοι...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182571
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 629
Σύνολο: 641

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.