0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι, θεωρώ ότι ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ένα κομμάτι της εκπαίδευσης που ακόμη δεν πατάει καλά στα πόδια του. Τι σημαίνει αυτό? Δεν αναρωτιέστε πώς κάποιοι απέκτησαν προυπηρεσία χωρίς καν να έχουν το περιβόητο σεμινάριο? Από την άλλη είναι δίκαιο να επωφεληθούν τα παιδιά του ΑΣΕΠ, όταν σκεφτείτε ότι φέτος και διάβαζαν για τον ΑΣΕΠ αλλά και παρακολουθούσαν το σεμινάριο έχοντας πλήρη αβεβαιότητα για όλα και γνωρίζοντας στο σεμινάριο άτομα ως αναπληρωτές σε σχολεία ειδικής αγωγής χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Θεωρώ ότι δεν πρέπει ποτέ να μιλάμε επικριτικά για τους επιτυχόντες τους ΑΣΕΠ, γιατί είναι εκπαιδευτικοί που φέτος κουράστηκαν πραγματικά σε έναν άνισο αγώνα για 480 μόνο θέσεις. Φανταστείτε ότι κάποιοι διοριστέοι δεν θα γίνουν αναπληρωτές στη γενική αγωγή, αν και θα διοριστούν του χρόνου (Δεύτερη φουρνιά), γιατί φέτος δεν έχουν τα μόρια για να γίνουν αναπληρωτές. Επίσης σκεφτείτε ότι φέτος υπήρχαν περίπου 1500 λιγότεροι επιτυχόντες (δυσκολία θεμάτων). Βέβαια στο χώρο της ειδικής αγωγής σαφώς και διαπράττονται αδικίες, σίγουρα όμως φέτος λιγότερες από πέρσι. Επαναλαμβάνω προυπηρεσία χωρίς ούτε καν σεμινάριο? Βέβαια για να είμαι ακριβοδίκαιη, ούτε και η πρόσληψη μέσω ενός απλού σεμιναρίου είναι σωστό. Όμως τα ερωτήματα που θέτω τώρα είναι - 1. Ποιοι επωφελήθηκαν από τα σεμινάρια? = Τα πανεπιστήμια. 2. Γιατί δεν αυξάνουν τις θέσεις στα μεταπτυχιακά? = Υπάρχουν υποδομές? Υπάρχουν εξειδικευμένοι καθηγητές? Υπάρχει επαρκής βιβλιογραφία? Με όλα αυτά τα προβλήματα πιστεύτετε πώς μπρούν όλοι να ικανοποιηθούν με δίκαιο τρόπο? Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες σας αλλά και τα οικονομικά σας προβλήματα για τον απλό λόγο ότι ανατιμετωπίζω ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Όμως σκεφτείτε πόσαάλλα πρέπει να λύθούν? Κα ι επειδή μιλάμε για ειδική αγωγή, το κυριότερο πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι να αντιμετωπίσουμε τα παιδιά της ειδικής αγωγής ως ισότιμα μέλη και να βρούμε τη δύναμη να ξεπεράσουμε τον εγωισμό μας και την υπεροψία μας. Καλή σας μέρα!
Παράθεση από: GERMANOS στις Ιούλιος 24, 2009, 11:21:03 πμΣυνάδελφοι, θεωρώ ότι ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ένα κομμάτι της εκπαίδευσης που ακόμη δεν πατάει καλά στα πόδια του. Τι σημαίνει αυτό? Δεν αναρωτιέστε πώς κάποιοι απέκτησαν προυπηρεσία χωρίς καν να έχουν το περιβόητο σεμινάριο? Από την άλλη είναι δίκαιο να επωφεληθούν τα παιδιά του ΑΣΕΠ, όταν σκεφτείτε ότι φέτος και διάβαζαν για τον ΑΣΕΠ αλλά και παρακολουθούσαν το σεμινάριο έχοντας πλήρη αβεβαιότητα για όλα και γνωρίζοντας στο σεμινάριο άτομα ως αναπληρωτές σε σχολεία ειδικής αγωγής χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Θεωρώ ότι δεν πρέπει ποτέ να μιλάμε επικριτικά για τους επιτυχόντες τους ΑΣΕΠ, γιατί είναι εκπαιδευτικοί που φέτος κουράστηκαν πραγματικά σε έναν άνισο αγώνα για 480 μόνο θέσεις. Φανταστείτε ότι κάποιοι διοριστέοι δεν θα γίνουν αναπληρωτές στη γενική αγωγή, αν και θα διοριστούν του χρόνου (Δεύτερη φουρνιά), γιατί φέτος δεν έχουν τα μόρια για να γίνουν αναπληρωτές. Επίσης σκεφτείτε ότι φέτος υπήρχαν περίπου 1500 λιγότεροι επιτυχόντες (δυσκολία θεμάτων). Βέβαια στο χώρο της ειδικής αγωγής σαφώς και διαπράττονται αδικίες, σίγουρα όμως φέτος λιγότερες από πέρσι. Επαναλαμβάνω προυπηρεσία χωρίς ούτε καν σεμινάριο? Βέβαια για να είμαι ακριβοδίκαιη, ούτε και η πρόσληψη μέσω ενός απλού σεμιναρίου είναι σωστό. Όμως τα ερωτήματα που θέτω τώρα είναι - 1. Ποιοι επωφελήθηκαν από τα σεμινάρια? = Τα πανεπιστήμια. 2. Γιατί δεν αυξάνουν τις θέσεις στα μεταπτυχιακά? = Υπάρχουν υποδομές? Υπάρχουν εξειδικευμένοι καθηγητές? Υπάρχει επαρκής βιβλιογραφία? Με όλα αυτά τα προβλήματα πιστεύτετε πώς μπρούν όλοι να ικανοποιηθούν με δίκαιο τρόπο? Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες σας αλλά και τα οικονομικά σας προβλήματα για τον απλό λόγο ότι ανατιμετωπίζω ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Όμως σκεφτείτε πόσαάλλα πρέπει να λύθούν? Κα ι επειδή μιλάμε για ειδική αγωγή, το κυριότερο πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι να αντιμετωπίσουμε τα παιδιά της ειδικής αγωγής ως ισότιμα μέλη και να βρούμε τη δύναμη να ξεπεράσουμε τον εγωισμό μας και την υπεροψία μας. Καλή σας μέρα! συμφωνω απολυτα.ασε που οι περισσοτεροι απαξιουν να δωσουν και ασεπ λογω της σιγουριας ενος σεμιναριου ή του βισματος της προσθετης.γιατι πρεπει οσοι παλευουμε με τον ασεπ να ειμαστε καταδικασμενοι?εχασα 2 φορες αναπληρωση με τους ιδιωτικους και με τους οαεδιτες.3 φορες επιτυχουσα και τα μορια μου πανε απο το κακο στο χειροτερο.η επιτυχια ασεπ πρεπει να μπει κριτηριο σε ολους τους πινακες.ετσι για να μπουν και καποιοι στη διαδικασια των εξετασεων και να δουν πως ειναι.