0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι, θεωρώ ότι ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ένα κομμάτι της εκπαίδευσης που ακόμη δεν πατάει καλά στα πόδια του. Τι σημαίνει αυτό? Δεν αναρωτιέστε πώς κάποιοι απέκτησαν προυπηρεσία χωρίς καν να έχουν το περιβόητο σεμινάριο? Από την άλλη είναι δίκαιο να επωφεληθούν τα παιδιά του ΑΣΕΠ, όταν σκεφτείτε ότι φέτος και διάβαζαν για τον ΑΣΕΠ αλλά και παρακολουθούσαν το σεμινάριο έχοντας πλήρη αβεβαιότητα για όλα και γνωρίζοντας στο σεμινάριο άτομα ως αναπληρωτές σε σχολεία ειδικής αγωγής χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Θεωρώ ότι δεν πρέπει ποτέ να μιλάμε επικριτικά για τους επιτυχόντες τους ΑΣΕΠ, γιατί είναι εκπαιδευτικοί που φέτος κουράστηκαν πραγματικά σε έναν άνισο αγώνα για 480 μόνο θέσεις. Φανταστείτε ότι κάποιοι διοριστέοι δεν θα γίνουν αναπληρωτές στη γενική αγωγή, αν και θα διοριστούν του χρόνου (Δεύτερη φουρνιά), γιατί φέτος δεν έχουν τα μόρια για να γίνουν αναπληρωτές. Επίσης σκεφτείτε ότι φέτος υπήρχαν περίπου 1500 λιγότεροι επιτυχόντες (δυσκολία θεμάτων).
Παράθεση από: GERMANOS στις Ιουλίου 24, 2009, 11:21:03 amΣυνάδελφοι, θεωρώ ότι ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ένα κομμάτι της εκπαίδευσης που ακόμη δεν πατάει καλά στα πόδια του. Τι σημαίνει αυτό? Δεν αναρωτιέστε πώς κάποιοι απέκτησαν προυπηρεσία χωρίς καν να έχουν το περιβόητο σεμινάριο? Από την άλλη είναι δίκαιο να επωφεληθούν τα παιδιά του ΑΣΕΠ, όταν σκεφτείτε ότι φέτος και διάβαζαν για τον ΑΣΕΠ αλλά και παρακολουθούσαν το σεμινάριο έχοντας πλήρη αβεβαιότητα για όλα και γνωρίζοντας στο σεμινάριο άτομα ως αναπληρωτές σε σχολεία ειδικής αγωγής χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Θεωρώ ότι δεν πρέπει ποτέ να μιλάμε επικριτικά για τους επιτυχόντες τους ΑΣΕΠ, γιατί είναι εκπαιδευτικοί που φέτος κουράστηκαν πραγματικά σε έναν άνισο αγώνα για 480 μόνο θέσεις. Φανταστείτε ότι κάποιοι διοριστέοι δεν θα γίνουν αναπληρωτές στη γενική αγωγή, αν και θα διοριστούν του χρόνου (Δεύτερη φουρνιά), γιατί φέτος δεν έχουν τα μόρια για να γίνουν αναπληρωτές. Επίσης σκεφτείτε ότι φέτος υπήρχαν περίπου 1500 λιγότεροι επιτυχόντες (δυσκολία θεμάτων).