*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2668553 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jkoulian

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11046 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 06:32:34 πμ »
Όχι μόνο στη Βθμια, αλλά στο σύνολο των δομών της τυπικής εκπαίδευσης. Δηλ εάν έχει κανείς και Ββάθμια και Γβάθμια και (λέμε τώρα) Αβάθμια, μόνο μέχρι 2 μόρια...εγώ έχω πληγεί από τον κανόνα αυτόν (προϋπηρεσία σε Γβάθμια).

Μεγάλη αδικία (και αυτή) καθώς δεν βλέπω το λόγο που μπορεί να θεωρηθεί έγκυρη μέχρι 43 μόρια προϋπηρεσία (δηλ 21.5 έτη δουλειάς), αλλά όχι στην εκπαίδευση!

Αλλά είπαμε, εμείς είμαστε τόσο λίγοι μπροστά στους εγκεφάλους που αρχικά συνέλαβαν τους κανόνες και δυστυχώς ακόλουθα υλοποίησαν και το μητρώο με βάση αυτούς τους κανόνες....

Γιατί η πιστοποίηση που δώσαμε ένα σκασμό λεφτά για σεμινάρια, διαβάζαμε αυτό το τερατώδες βιβλίο και τελικά παίρνουμε 2 μόρια..... Τραγικουληδες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:23:49 »

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11047 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 07:41:17 πμ »
2. Στα ΙΕΚ που συστεγάζονται με ΕΠΑΛ υπάρχει ΦΕΚ που δίνει προτεραιότητα στους μόνιμους εκπαιδευτικούς των εργαστηριακών κέντρων να αναλάβουν εργαστηριακά μαθήματα (μέχρι 10 ώρες). Άρα οι συνάδελφοι πληροφορικοί πάλι δηλώνουν μαθήματα που κατά προτεραιότητα μπορεί να δοθούν σε μόνιμους εκπαιδευτικούς.
΄

Μήπως ξέρεις (ή, μήπως ξέρει κάποιος άλλος) ποιο είναι αυτό το ΦΕΚ, γιατί έχω την εντύπωση ότι άλλο πράγμα πρέπει να λέει και αλλιώς να το ερμηνεύουν. Από όσα έχω ακούσει, πηγαίνει ο διευθυντής του ΕΚ στον διευθυντή του ΙΕΚ και του παραδίδει λίστα με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, με ποια μαθήματα και ποιες μέρες επιθυμούν να απασχοληθούν στο ΙΕΚ, με αποτέλεσμα, ότι περισσέψει να πάει σε μας τους υπόλοιπους...

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11048 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 08:49:44 πμ »
Όχι μόνο στη Βθμια, αλλά στο σύνολο των δομών της τυπικής εκπαίδευσης. Δηλ εάν έχει κανείς και Ββάθμια και Γβάθμια και (λέμε τώρα) Αβάθμια, μόνο μέχρι 2 μόρια...εγώ έχω πληγεί από τον κανόνα αυτόν (προϋπηρεσία σε Γβάθμια).

Μεγάλη αδικία (και αυτή) καθώς δεν βλέπω το λόγο που μπορεί να θεωρηθεί έγκυρη μέχρι 43 μόρια προϋπηρεσία (δηλ 21.5 έτη δουλειάς), αλλά όχι στην εκπαίδευση!

Αλλά είπαμε, εμείς είμαστε τόσο λίγοι μπροστά στους εγκεφάλους που αρχικά συνέλαβαν τους κανόνες και δυστυχώς ακόλουθα υλοποίησαν και το μητρώο με βάση αυτούς τους κανόνες....

Λογικό να μην δίνει πολλά μόρια στην εκπαίδευση, επειδή ο θεσμός των ΙΕΚ έχει να κάνει με την επαγγελματική κατάρτιση, επομένως όποιος είναι έμπειρος στην δουλειά του είναι και πιο περιζήτητος. Οι εκπαιδευτικοί των ΙΕΚ δεν είναι επαγγελματίες καθηγητές, αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που δεν υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτές ΙΕΚ. Το ζητούμενο λοιπόν δεν είναι η εκπαιδευτική εμπειρία σε οποιαδήποτε βαθμίδα, αλλά η καλή γνώση της ειδικότητάς σου, την οποία δεν την αποκτάς μέσα από τα βιβλία, αλλά στην δουλειά.
Το αν κάποιος είναι καλός στην δουλειά και αν μπορεί να διδάξει αυτή την εμπειρία του, είναι άλλο θέμα. Αλλά αυτό ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μπορεί να έχουν χρόνια διδακτικής εμπειρίας, αλλά στην τάξη να μην μπορούν να μεταδώσουν στους εκπαιδευόμενους τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11049 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 09:03:20 πμ »
Όλοι γκρινιάζουμε για τα κακά της διαδικασίας, αλλά κανένας δεν ανέφερε και τα θετικά της, που κατά την γνώμη μου είναι αρκετά.
Είναι εύκολο να βλέπουμε τα στραβά όμως δεν είδα κανέναν να παίρνει θέση και για τα θετικά.

Το μητρώο λοιπόν, έπρεπε να έχει δημιουργηθεί εδώ και χρόνια. Δεν είναι δυνατόν κάθε χρόνο να καταθέτουμε τα ίδια και τα ίδια χαρτιά. τώρα θα καταθέτουμε μόνο ότι έχει αλλάξει ή διαφοροποιηθεί, επομένως η διαδικασία απλοποιήθηκε.
Η δήλωση μαθημάτων γίνεται κεντρικά, επομένως θα είναι δυσκολότερο για τους κατά τόπους διευθυντές να κάνουν ότι θέλουν (το ελπίζω δηλαδή, μένει να το δούμε και στην πράξη).
Η κατάθεση και ο έλεγχος των δικαιολογητικών γίνεται με τρόπο που δεν θα μπορούν εύκολα να περάσουν "πλαστά" ή "λάθος" δικαιολογητικά, όπως είδαμε αρκετές φορές μέχρι τώρα.
Επιτέλους, τώρα βλέπουμε πόσοι είναι πριν από εμάς σε κάθε μάθημα που ενδιαφερόμαστε και έχουμε άποψη εάν έχουμε πιθανότητες να αναλάβουμε κάποιο μάθημα ή όχι.

Μένει να δούμε πως θα ολοκληρωθεί η διαδικασία, να μετρήσουμε τα "+" και "-" και μετά να αρχίσουμε να εξαπολύουμε μύδρους εναντίων όλων επειδή αδικηθήκαμε...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:23:49 »

Αποσυνδεδεμένος billy23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11050 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 09:23:21 πμ »
Το ζητούμενο λοιπόν δεν είναι η εκπαιδευτική εμπειρία σε οποιαδήποτε βαθμίδα, αλλά η καλή γνώση της ειδικότητάς σου, την οποία δεν την αποκτάς μέσα από τα

Από τις πιο επικίνδυνες απόψεις που έχω ακούσει.

Την καλή γνώση στην ειδικότητα σου στη δίνει πρωτίστως η ακαδημαϊκή γνώση , στην οποία στηρίζεσαι και μέσα από την εμπειρία πράγματι γίνεσαι καλύτερος στη δουλειά σου.

Αν δεν έχεις καλό θεωρητικό υπόβαθρο και 50χρόνια να δουλεύεις σε ένα τομέα , θα δουλεύεις 50χρόνια με λάθος τρόπο. Απόδειξη οι πολλοί κακοί επαγγελματίες που βρίσκονται εκεί έξω.

Και μην ξεχνάς ότι οι τεχνικές αλλάζουν και ο μόνος τρόπος να συνεχίσεις να δουλεύεις και να εξελίσσεσαι είναι να έχεις καλή γνώση της θεωρίας. Γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα όπου τα πάντα προχωράνε με καταιγιστικό ρυθμό και ο μόνος τρόπος να επιβιώσεις εκεί έξω είναι μέσα από την δια βίου μάθηση.

Αποσυνδεδεμένος pkak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
  • Scripta manent
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11051 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 09:35:43 πμ »
΄

Μήπως ξέρεις (ή, μήπως ξέρει κάποιος άλλος) ποιο είναι αυτό το ΦΕΚ, γιατί έχω την εντύπωση ότι άλλο πράγμα πρέπει να λέει και αλλιώς να το ερμηνεύουν. Από όσα έχω ακούσει, πηγαίνει ο διευθυντής του ΕΚ στον διευθυντή του ΙΕΚ και του παραδίδει λίστα με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, με ποια μαθήματα και ποιες μέρες επιθυμούν να απασχοληθούν στο ΙΕΚ, με αποτέλεσμα, ότι περισσέψει να πάει σε μας τους υπόλοιπους...

Ποιο ΦΕΚ ρε παιδιά; Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΙΕΚ που βγήκε φέτος λέει ξεκάθαρα στο άρθρο 7:

"Σε μέλη του Μητρώου οι οποίοι εκπροσωπούν εξωτερικούς εργαστηριακούς χώρους συνεργαζόμενους με Δ.Ι.Ε.Κ., Δημόσιους (εκτός Εργαστηριακών Κέντρων ή Σχολικών Εργαστηρίων) ή Ιδιωτικούς, ανατίθενται κατά προτεραιότητα μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα των οικείων εργαστηρίων ή το εργαστηριακό μέρος μικτού μαθήματος σε εκπαιδευτή ο οποίος πληροί τα οριζόμενα στο προσοντολόγιο του μαθήματος, όπως αυτό περιγράφεται στον οδηγό κατάρτισης κάθε ειδικότητας."

"Δεν είναι δυνατή η ανάθεση διδακτικού έργου σε εκπαιδευτές μη ενταγμένους στο Μητρώο."

Επομένως, μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα μπορούν να ανατεθούν σε μόνιμους των ΕΠΑΛ (αν συστεγάζονται). Αυτό καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον.
τα πάντα ρει

Αποσυνδεδεμένος ignatios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11052 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 10:48:36 πμ »
Ποιο ΦΕΚ ρε παιδιά; Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΙΕΚ που βγήκε φέτος λέει ξεκάθαρα στο άρθρο 7:

"Σε μέλη του Μητρώου οι οποίοι εκπροσωπούν εξωτερικούς εργαστηριακούς χώρους συνεργαζόμενους με Δ.Ι.Ε.Κ., Δημόσιους (εκτός Εργαστηριακών Κέντρων ή Σχολικών Εργαστηρίων) ή Ιδιωτικούς, ανατίθενται κατά προτεραιότητα μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα των οικείων εργαστηρίων ή το εργαστηριακό μέρος μικτού μαθήματος σε εκπαιδευτή ο οποίος πληροί τα οριζόμενα στο προσοντολόγιο του μαθήματος, όπως αυτό περιγράφεται στον οδηγό κατάρτισης κάθε ειδικότητας."

"Δεν είναι δυνατή η ανάθεση διδακτικού έργου σε εκπαιδευτές μη ενταγμένους στο Μητρώο."

Επομένως, μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα μπορούν να ανατεθούν σε μόνιμους των ΕΠΑΛ (αν συστεγάζονται). Αυτό καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον.

Σωστά ισχύει "μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα μπορούν να ανατεθούν σε μόνιμους των ΕΠΑΛ (αν συστεγάζονται)".
Αλλά τα εργαστηριακά μαθήματα είναι πολλές ώρες. Από δική μου εμπειρία πχ στο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α' εξάμηνο έχεις 11 ώρες εργαστηριακά μαθήματα όπου και 2 εκπαιδευτές είναι μόνιμοι, άρα παίρνουν τις 20 από τις 22 ώρες...Μάλιστα συμβαίνει και το καταπληκτικό στα μικτά μαθήματα οι 2 μόνιμοι να κάνουν το εργαστηριακό μάθημα και ο ωρομίσθιος την θεωρία με αποτέλεσμα να μην συμβαδίζουν στην ύλη. Η αλήθεια είναι ότι σε κάποια ΙΕΚ αναθέτουν και τη θεωρία σε έναν εκ των δύο εκπαιδευτών του εργαστηρίου αλλά είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Το θέμα είναι οτι μπορεί να είσαι ακόμα και πρώτος στην κατάταξη και εργαστηριακό μάθημα να μην πάρεις.

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11053 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 12:01:51 μμ »
Από τις πιο επικίνδυνες απόψεις που έχω ακούσει.

Την καλή γνώση στην ειδικότητα σου στη δίνει πρωτίστως η ακαδημαϊκή γνώση , στην οποία στηρίζεσαι και μέσα από την εμπειρία πράγματι γίνεσαι καλύτερος στη δουλειά σου.

Αν δεν έχεις καλό θεωρητικό υπόβαθρο και 50χρόνια να δουλεύεις σε ένα τομέα , θα δουλεύεις 50χρόνια με λάθος τρόπο. Απόδειξη οι πολλοί κακοί επαγγελματίες που βρίσκονται εκεί έξω.

Και μην ξεχνάς ότι οι τεχνικές αλλάζουν και ο μόνος τρόπος να συνεχίσεις να δουλεύεις και να εξελίσσεσαι είναι να έχεις καλή γνώση της θεωρίας. Γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα όπου τα πάντα προχωράνε με καταιγιστικό ρυθμό και ο μόνος τρόπος να επιβιώσεις εκεί έξω είναι μέσα από την δια βίου μάθηση.

Συμφωνώ μαζί σου 100%, αλλά για ποιο πράγμα μιλάμε?

Όσα λες ισχύουν για όλους όσους έχουν ακαδημαϊκή μόρφωση και η δουλειά τους εξαρτάται από αυτήν την ακαδημαϊκή μόρφωση.

Ποιο όμως θεωρητικό (ακαδημαϊκό???) επίπεδο και ποια ακαδημαϊκή γνώση πρέπει να έχει κάποιος ή κάποια που θέλει να γίνει κομμωτής ή μάγειρας, ή τεχνικός νυχιών (ειδικότητες που έχουν πέραση από όσο βλέπω στα ΙΕΚ)??? Ειδικότητες πιο τεχνικές πχ μηχανοτρονική, μηχανικός θερμικών εγκαταστάσεων κλπ, χρειάζονται γνώσεις που όμως δεν διδάσκονται σε κάποιο πανεπιστήμιο. Ούτε αυτές οι τεχνικές δημιουργούνται από ακαδημαϊκούς, ή έχοντες διδακτορικά...

Ένας μηχανολόγος με διδακτορικό που διδάσκει ως καθηγητής στο πανεπιστήμιο και έρχεται να "διδάξει" στα ΙΕΚ εφαρμοσμένη μηχανολογία σε μελλοντικούς τεχνίτες αυτοκινήτων, τι μάθημα θα κάνει?? και ποιος από τους εκπαιδευόμενους θα μάθει κάτι από αυτών???

Οι οδηγού σπουδών δυστυχώς έχουν δημιουργηθεί από τέτοια ακαδημαϊκά πρόσωπα, και οι εκπαιδευόμενοι έρχονται για να πάρουν το χαρτί χωρίς οι περισσότεροι να αποκομίσουν έστω και ίχνη γνώσης...

Έχω μπει επιτηρητής σε κομμώτριες που στα πλαίσια υγιεινής και ασφάλειας στην εργασία ρωτούσε ο εξεταστής (ηλεκτρολόγος μηχανικός ΠΕ) τι χρώμα έχουν τα καλώδια του δικτύου (σώμα - ρεύμα -γείωση) και άλλα τέτοια επιστημονικά, επειδή αυτό ζητούσε ο οδηγός σπουδών και οι ερωτήσεις πιστοποίησης...

Άλλο παράδειγμα? Σύνταξη οδηγού σπουδών Μηχανοτρονικής (Μηχανικοί και Ηλεκτρολόγοι Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών) από επιτροπή ενός Μηχανικού Οχημάτων (ΤΕΙ), Ενός Ηλεκτρολόγου - Μηχανολόγου (ΑΕΙ) και ενός Χημικού Μηχανικού (με διδακτορικό στην παραγωγή βιοντίζελ από φύκια), Συντονιστής Πληροφορικάριος - διευθυντής ΙΕΚ... Πάρε τον οδηγό σπουδών και μπες δίδαξε τα παιδιά επισκευή αυτοκινήτου... Ευτυχώς που είχαν και έναν σχετικό με την ειδικότητα (Οχημάτων), αλλά τι να σου κάνει κι αυτός?

Όσο για "την καλή γνώση στην ειδικότητα σου στη δίνει πρωτίστως η ακαδημαϊκή γνώση" ο καθηγητής μου στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης με πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού και Διδακτορικό από φημισμένο πανεπιστήμιο της Αμερικής (ΜΙΤ) που αποφοίτησε το 1988, μπορεί να ήξερε τα πάντα για τον θερμοδυναμικό κύκλο και την θεωρία λειτουργίας του αυτοκινήτου, αλλά δεν είχε "πραγματικές γνώσεις" ώστε ούτε λάδια να αλλάξει, όχι να κάνει διάγνωση σε βλάβες και άλλα τέτοια ακόμα πιο "επιστημονικά".

Και για να τελειώσω κάπου εδώ, κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος... Όλοι θέλουμε να πάρουμε κάποιες ώρες στα ΙΕΚ για να συμπληρώσουμε το πενιχρό μας εισόδημα... Ο επιτυχημένος επαγγελματίας δεν θα χάσει τον χρόνο του για 12 ευρώ την ώρα στα ΙΕΚ, όμως ο άνεργος πτυχιούχος θα το κάνει. Μην προσπαθούμε λοιπόν να μειώσουμε τους επαγγελματίες που δεν έχουν κανένα άλλο πτυχίο εκτός από την εμπειρία τους και να εκθειάζουμε τα πτυχία μας και να τα ισοπεδώνουμε όλα... Αν έχουμε τόσες ακαδημαϊκές περγαμηνές μάλλον σε λάθος μέρος ψάχνουμε να τις επιδείξουμε...

Και για να μην δημιουργώ εντυπώσεις που δεν θέλω, δεν είμαι εναντίων κανενός, ούτε αυτών με τα πτυχία και την διδακτική εμπειρία (έχω 2 πτυχία, μεταπτυχιακό στην ειδικότητα, ΑΣΠΑΙΤΕ, και πιστοποίηση ενηλίκων, με αρκετή διδακτική εμπειρία σε ΙΕΚ), αλλά ούτε και εναντίων των "έμπειρων επαγγελματιών". Όσα υποστηρίζω τα αντλώ από την νομοθεσία που ισχύει για τον θεσμό των ΙΕΚ από τότε που δημιουργήθηκαν μέχρι σήμερα και δεν στηρίζομαι στην λογική ή την κοινή πρακτική...

Να θυμίσω επίσης ότι σύμφωνα με άλλους νόμους που ψηφίστηκαν, θα δημιουργούνταν πανεπιστημιακά ΙΕΚ, που εκπαιδευτές θα ήταν από καθηγητές μέχρι και υποψήφιοι διδάκτορες, και μόνο σε περίπτωση που δεν καλύπτονταν οι ανάγκες θα προχωρούσαν σε μη ακαδημαϊκούς... Κι ενώ πριν 1-2 χρόνια ανακοίνωναν τα διάφορα πανεπιστήμια ότι ήταν έτοιμα να ξεκινήσουν, γιατί δεν είδαμε να γίνεται τίποτα???
 

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11054 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 12:08:19 μμ »
Από τις πιο επικίνδυνες απόψεις που έχω ακούσει.

Την καλή γνώση στην ειδικότητα σου στη δίνει πρωτίστως η ακαδημαϊκή γνώση , στην οποία στηρίζεσαι και μέσα από την εμπειρία πράγματι γίνεσαι καλύτερος στη δουλειά σου.

Αν δεν έχεις καλό θεωρητικό υπόβαθρο και 50χρόνια να δουλεύεις σε ένα τομέα , θα δουλεύεις 50χρόνια με λάθος τρόπο. Απόδειξη οι πολλοί κακοί επαγγελματίες που βρίσκονται εκεί έξω.

Και μην ξεχνάς ότι οι τεχνικές αλλάζουν και ο μόνος τρόπος να συνεχίσεις να δουλεύεις και να εξελίσσεσαι είναι να έχεις καλή γνώση της θεωρίας. Γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα όπου τα πάντα προχωράνε με καταιγιστικό ρυθμό και ο μόνος τρόπος να επιβιώσεις εκεί έξω είναι μέσα από την δια βίου μάθηση.

Επίσης, ήθελα να προσθέσω (σε άλλη δημοσίευση) κι ένα σχόλιο για τους "κακούς επαγγελματίες", που όπως ξέρεις φαντάζομαι υπάρχουν λόγω του ότι δεν υπάρχει ουσιαστικός έλεγχος από κανέναν. Και όλοι σίγουρα θα έχουμε συναντήσει ¨κακούς επαγγελματίες¨ και στην εκπαίδευση, για τους οποίους όμως δεν γίνεται λόγος... Εγώ τους χειρότερους "επαγγελματίες" τους συνάντησα στις υψηλότερες ακαδημαϊκές βαθμίδες στο πανεπιστήμιο (και ακόμα τους συναντώ κατά την διάρκεια του τρίτου πανεπιστημιακού τίτλου που πασχίζω να πάρω) και μάλιστα με πολλές σελίδες βιογραφικού με δημοσιεύσεις και post doc κλπ κλπ.

Συμφωνώ λοιπόν με την "δια βίου μάθηση" η οποία όπως θα ξέρεις δεν είναι απαραίτητα "ακαδημαϊκή"...

(δεν έχω κάτι προσωπικό εναντίων σου, μην με παρεξηγήσεις, θέλω να εκφράσω την άποψή μου και η διαφωνία μας με βοηθάει να την αναπτύξω περισσότερο)...

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11055 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 12:36:41 μμ »
Ποιο ΦΕΚ ρε παιδιά; Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΙΕΚ που βγήκε φέτος λέει ξεκάθαρα στο άρθρο 7:

"Σε μέλη του Μητρώου οι οποίοι εκπροσωπούν εξωτερικούς εργαστηριακούς χώρους συνεργαζόμενους με Δ.Ι.Ε.Κ., Δημόσιους (εκτός Εργαστηριακών Κέντρων ή Σχολικών Εργαστηρίων) ή Ιδιωτικούς, ανατίθενται κατά προτεραιότητα μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα των οικείων εργαστηρίων ή το εργαστηριακό μέρος μικτού μαθήματος σε εκπαιδευτή ο οποίος πληροί τα οριζόμενα στο προσοντολόγιο του μαθήματος, όπως αυτό περιγράφεται στον οδηγό κατάρτισης κάθε ειδικότητας."

"Δεν είναι δυνατή η ανάθεση διδακτικού έργου σε εκπαιδευτές μη ενταγμένους στο Μητρώο."

Επομένως, μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα μπορούν να ανατεθούν σε μόνιμους των ΕΠΑΛ (αν συστεγάζονται). Αυτό καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον.

Δεν λέει ακριβώς αυτό, μιλάει για όσους απασχολούνται σε Δημόσιους Εργαστηριακούς χώρους, όπου μπορούν να γίνουν κάποια μαθήματα, όπως για παράδειγμα σε ένα εργοτάξιο κάποιου Δήμου ή ένα Δημόσιο Νοσοκομείο (για βοηθούς χειρουργείου για παράδειγμα) στους οποίους αν ο εργαζόμενος εκεί έχει κάνει τα χαρτιά του, προφανώς και προηγείται έναντι του μητρώου (αρκεί βέβαια να είναι μέλος τους Μητρώου αυτού)...

Όμως αυτό που καταλαβαίνεις και έχει και δίκιο, είναι από τον κανονισμό των ΕΚ, (ΦΕΚ 1318Β/2015), και συγκεκριμένα στο Άρθρο 10 (Συνεργασία Ε.Κ. με Ι.Ε.Κ. και Σ.Ε.Κ.), η παράγραφος 4 αναφέρει:
4. Στο ωράριο που εκπαιδεύονται οι σπουδαστές των Δ.Ι.Ε.Κ. και οι μαθητές των Σ.Ε.Κ. , όταν αυτό δεν συμπίπτει με το ωράριο λειτουργίας του Ε.Κ. κατά το οποίο εξυπηρετούνται τα ΕΠΑ.Λ., ορίζεται υπεύθυνος του Ε.Κ. εκπαιδευτικός από τα στελέχη διοίκησής του, με πρόταση του Διευθυντή του Ε.Κ. και απόφαση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένα διδακτικό έτος.
Ο παραπάνω υπεύθυνος, μπορεί να είναι διαφορετικός για κάθε ημέρα. Για κάθε ημέρα υπευθυνότητας θα έχει μείωση μία (1) ώρα από το υποχρεωτικό του ωράριο.
Σε εκπαιδευτικό από τα στελέχη διοίκησης του Ε.Κ. είναι δυνατό να ανατεθούν συνολικά μέχρι δέκα(10) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως από το ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ κατά τις ημέρες υπευθυνότητας του. Σε αυτή την περίπτωση ο ανωτέρω εκπαιδευτικός δεν δικαιούται μείωση ωραρίου κατά μία (1) ώρα.
Επιπλέον, για τη διασφάλιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων και την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων προσλαμβάνεται, κατά προτεραιότητα, ένας (1) τουλάχιστον εκπαιδευτικός του Ε.Κ για κάθε εργαστηριακό μάθημα.
Επομένως είναι σύννομο να τους ανατίθενται μόνο εργαστηριακά μαθήματα κατά προτεραιότητα (στα θεωρητικά θα πρέπει να ακολουθείται το μητρώο) και μόνο εάν ανήκουν στο εν λόγω ΕΚ (ή ΕΠΑΛ που συστεγάζονται) και μόνο αν ανήκει στην εν λόγω ειδικότητα.
Τώρα όπως ειπώθηκε, αν τηρούνται όλες αυτές οι προϋποθέσεις είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2020, 12:39:06 μμ από Zoltrix »

Αποσυνδεδεμένος pkak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
  • Scripta manent
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11056 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 12:59:37 μμ »
Δεν λέει ακριβώς αυτό, μιλάει για όσους απασχολούνται σε Δημόσιους Εργαστηριακούς χώρους, όπου μπορούν να γίνουν κάποια μαθήματα, όπως για παράδειγμα σε ένα εργοτάξιο κάποιου Δήμου ή ένα Δημόσιο Νοσοκομείο (για βοηθούς χειρουργείου για παράδειγμα) στους οποίους αν ο εργαζόμενος εκεί έχει κάνει τα χαρτιά του, προφανώς και προηγείται έναντι του μητρώου (αρκεί βέβαια να είναι μέλος τους Μητρώου αυτού)...

Όμως αυτό που καταλαβαίνεις και έχει και δίκιο, είναι από τον κανονισμό των ΕΚ, (ΦΕΚ 1318Β/2015), και συγκεκριμένα στο Άρθρο 10 (Συνεργασία Ε.Κ. με Ι.Ε.Κ. και Σ.Ε.Κ.), η παράγραφος 4 αναφέρει:
4. Στο ωράριο που εκπαιδεύονται οι σπουδαστές των Δ.Ι.Ε.Κ. και οι μαθητές των Σ.Ε.Κ. , όταν αυτό δεν συμπίπτει με το ωράριο λειτουργίας του Ε.Κ. κατά το οποίο εξυπηρετούνται τα ΕΠΑ.Λ., ορίζεται υπεύθυνος του Ε.Κ. εκπαιδευτικός από τα στελέχη διοίκησής του, με πρόταση του Διευθυντή του Ε.Κ. και απόφαση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένα διδακτικό έτος.
Ο παραπάνω υπεύθυνος, μπορεί να είναι διαφορετικός για κάθε ημέρα. Για κάθε ημέρα υπευθυνότητας θα έχει μείωση μία (1) ώρα από το υποχρεωτικό του ωράριο.
Σε εκπαιδευτικό από τα στελέχη διοίκησης του Ε.Κ. είναι δυνατό να ανατεθούν συνολικά μέχρι δέκα(10) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως από το ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ κατά τις ημέρες υπευθυνότητας του. Σε αυτή την περίπτωση ο ανωτέρω εκπαιδευτικός δεν δικαιούται μείωση ωραρίου κατά μία (1) ώρα.
Επιπλέον, για τη διασφάλιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων και την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων προσλαμβάνεται, κατά προτεραιότητα, ένας (1) τουλάχιστον εκπαιδευτικός του Ε.Κ για κάθε εργαστηριακό μάθημα.
Επομένως είναι σύννομο να τους ανατίθενται μόνο εργαστηριακά μαθήματα κατά προτεραιότητα (στα θεωρητικά θα πρέπει να ακολουθείται το μητρώο) και μόνο εάν ανήκουν στο εν λόγω ΕΚ (ή ΕΠΑΛ που συστεγάζονται) και μόνο αν ανήκει στην εν λόγω ειδικότητα.
Τώρα όπως ειπώθηκε, αν τηρούνται όλες αυτές οι προϋποθέσεις είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...

Ναι σωστές και οι παρατηρήσεις, μόλις διάβασα το συγκεκριμένο ΦΕΚ. Προηγείται ο εκπαιδευτικός ΕΠΑΛ έναντι μητρώου ΔΙΕΚ (με αντίστοιχη μείωση ωραρίου) μόνο για τα εργαστηριακά μαθήματα. Τα θεωρητικά πάνε βάση του μητρώου ΔΙΕΚ.
τα πάντα ρει

Αποσυνδεδεμένος iek

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11057 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 01:08:13 μμ »
      Μήπως κάποιος συνάδελφος γνωρίζει αν οι προσλήψεις των εκπαιδευτών στα ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας αναρτώνται στην  ΔΙΑΥΓΕΙΑ όπως γίνεται με τα ΙΕΚ του Ο.Α.Ε.Δ. ;
      Αν ναι πιο είναι το Link ;

Αποσυνδεδεμένος thepresident

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11058 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 01:21:22 μμ »
Οπως εχω πει και παλιοτερα δεν υπαρχει μεγαλυτερη ''καταρα'' απο το να σε βαλουν να συμπληρωσεις ωραριο στα ΙΕΚ....Οτι χειροτερο μπορει να σου τυχει.Οι ωρες στα ΙΕΚ πρεπει να δινονται μονο σε ωρομισθιους ωστε να εχουν ορεξη για δουλεια

Αποσυνδεδεμένος yiannk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11059 στις: Οκτώβριος 09, 2020, 02:20:20 μμ »
      Μήπως κάποιος συνάδελφος γνωρίζει αν οι προσλήψεις των εκπαιδευτών στα ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας αναρτώνται στην  ΔΙΑΥΓΕΙΑ όπως γίνεται με τα ΙΕΚ του Ο.Α.Ε.Δ. ;
      Αν ναι πιο είναι το Link ;
Ναι,αναρτώνται αλλά σε (πολύ) μεταγενέστερο χρόνο. Κάποιες χρονιές,τις έβλεπα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ ακόμη και μήνες μετά την έναρξη του εξαμήνου κι αφού ήδη είχε αρχίσει το επόμενο εξάμηνο. Κι εννοείται ήταν χωρίς ονόματα, μόνο με αριθμούς μητρώου.

 Έχουν καλέσει κανένα συνάδελφο; Υποτίθεται ότι από Δευτέρα ξεκινάνε τα μαθήματα κι απορώ πως θα προλάβουν να κάνουν τις αναθέσεις μέσα σε 2-3 μέρες κι ενώ μεσολαβεί ΣΚ...Ίσως γίνει μύλος πάλι μέχρι να βρεθεί ποιος θα διδάξει τι,δεδομένου κι ότι σε πολλά μαθήματα υπάρχουν ένα σωρό ειδικότητες που μπορούν να τα διδάξουν χώρια που οι οδηγοί σπουδών είναι γεμάτοι με λάθη και παραλείψεις...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159609
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 378

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.