*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 1836496 φορές)

constansn και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11144 στις: Οκτώβριος 15, 2020, 01:02:37 μμ »
Διαφωνώ κάθετα με τις απόψεις αυτές

Αρχικά και μόνο με βάση τον ορισμό της ΄κατάρτισης΄ οφείλει ο εκπαιδευτής να δώσει τα εφόδια/γνώσεις  στον καταρτιζόμενο για να 'βγει' στην επαγγελματική αρένα.. οπότε δηλαδή, ένας πρακτικός που έχει μάθει κάτι, είναι ανώτερος από έναν άνθρωπο που πέρασε μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα- άμα είναι κάποιος να διδάξει π.χ. ανοσολογία, ας πάει να λέει στα παιδιά με βάση την πρακτική του γνώση, ό,τι αρλούμπα έχει παπαγαλίσει στη ζωή του....και ας διαιωνίζονται έτσι οι πάσης φύσης αρλούμπες που κυκλοφορούν γύρω μας??? μας φτάνει λοιπόν να έχουμε άτομα να μπορούν να χειριστούν έναν αναλυτή εμπειρικά, να αλλάζουν τα διαλύματα του όταν το μηχάνημα το ζητήσει και μέχρι εκεί, σωστά? απλά και πρακτικά!


Οι εκπαιδευτικοί των ΙΕΚ δεν είναι επαγγελματίες καθηγητές απλά και μόνο επειδή κανείς δεν τους άφησε να γίνουν (για πολλούς και διάφορους λόγους)..δηλαδή στα ΕΠΑΛ, γιατί υπάρχουν 'επαγγελματίες' καθηγητές? κι εφόσον είναι και αυτά 'επαγγελματικά' λύκεια, γιατί δεν παίρνουν κι εκεί για καθηγητές άτομα με εμπειρία? και γιατί απαιτείται και πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ- παιδαγωγικής επάρκειας για να έχει κανείς ελπίδα σαν αναπληρωτής στα ΕΠΑΛ?


Μετά ο πιο έμπειρος στη δουλειά του είναι και ο πιο περιζήτητος....ο έμπειρος στη δουλειά του μπορεί να είναι περιζήτητος εάν έχει συνεργείο αυτοκινήτων αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο μηχανικός που σπουδάζει δεν είναι το ίδιο ικανός, απλά είχε άλλες ευκαιρίες στη ζωή του και διάλεξε εκείνες...και σε κάθε περίπτωση, το να μάθεις κάτι πρακτικά δεν σε κάνει σωστό επαγγελματία, σωστό επαγγελματία σε κάνει η γνώση που αποκτάς, η κρίση που αναπτύσσεις (μέσα από τις σπουδές) και η ορθή εφαρμογή των όσων έμαθες...σίγουρα η πρακτική εξάσκηση και η εμπειρία σε καθιστά ικανό να αντιμετωπίζεις προβλήματα μα η βάση είναι πάντα και πρέπει να είναι η γνώση..

Το ζητούμενο δεν είναι η εκπαιδευτική εμπειρία, αλλά η καλή γνώση της ειδικότητας σου....χμ, μία άκρως επικίνδυνη άποψη....  πού την απέκτησα την καλή γνώση της ειδικότητας μου? και ποιά είναι τα κριτήρια βάσει των οποίων κρίνεται η καλή μου αυτή γνώση? είναι τα χρόνια που είμαι σε μία δουλειά?  όταν τα χρόνια κυλούν χωρίς αξιολόγηση πουθενά, τότε δεν πρέπει να είναι κριτήριο.

Μιλάμε για επαγγελματική κατάρτιση...χμμμμ και πάλι χμμμμ...δεν ξέρω τι εμπειρίες έχετε οι υπόλοιποι, η δική μου πάντως είναι εκείνη όπου το εργαστηριακό μάθημα γίνεται σε αίθουσα διδασκαλίας στο μιλητό...καθώς το εργαστήριο δεν έχει τίποτε για να κάνουμε πρακτικά ...τα συμπεράσματα δικά σας. Αυτό, θα έπρεπε να είναι θέμα για συζήτηση!!

Η διδακτική εμπειρία κάποιου πτυχιούχου/μη εκπαιδευτικού, ειδικά κάτω από το πρίσμα των Ελληνικών τεχνασμάτων για διορισμό σε κάθε βαθμίδα καταδεικνύει αρχικά την αναγνώριση των προσόντων του ατόμου αυτού μέσα σε άλλο πλαίσιο αξιολόγησης προσόντων (ασχέτως εάν το πλαίσιο αυτό καθορίζεται πάλι από το ίδιο Υπουργείο στην ίδια χώρα!!), αλλά και κάτι πιο σημαντικό (ίσως σε κάποιο μέτρο μόνο και όχι απόλυτα), την αγάπη ενός ανθρώπου να διδάξει, το ανθρωποκεντρικό πάθος να μπει στην τάξη, να μεταδώσει λίγη γνώση και λίγο ήθος...και αυτό θα έπρεπε να μοριοδοτείται σίγουρα περισσότερο από τα 2 μόρια.

Κλείνω λέγοντας πως δεν έχω εμπάθεια για το ότι άτομα (που θεωρώ πως έχουν) λιγότερες γνώσεις και προσόντα και (είναι) λιγότερο ικανά να διδάξουν έχουν πάρει πολλές ώρες επειδή ένα σύστημα αξιολόγησης τα έφερε πάνω από εμένα.
Λυπάμαι αν δεν μου φτάνει το ότι επιτέλους έχουμε μητρώο και δεν μαζεύουμε κάθε χρόνο τις περγαμηνές μας για κατάθεση...γιατί έχω εμπάθεια προς ένα σύστημα που μέσα στα 8 χρόνια που διδάσκω στα ΙΕΚ άλλαξε 5 (?) φορές τα κριτήρια του, έδωσε δύναμη και εξουσία σε διευθυντές να πράττουν κατά το δοκούν στις αναθέσεις και δυστυχώς διαιωνίζει την ελληνική συνταγή για αλλαγές: έλλειψη σχεδιασμού, έλλειψη προετοιμασίας, προχειρότητα στην εκτέλεση και έλλειψη αξιολόγησης με στόχο τη βελτίωση....εν τέλει-πάλι- έλλειψη διαφάνειας!

Συμφωνώ στο ότι ο εκπαιδευτής στα ΙΕΚ θα πρέπει να έχει και παιδαγωγικές γνώσεις, όχι όμως ως αυτοσκοπό, αλλά ως κριτήριο. Δεν τα λέω αυτά που λέω επειδή με βολεύουν, αλλά επειδή ακολουθώ τις απόψεις που περνάει ο κανονισμός λειτουργίας των ΙΕΚ, που πολλοί από εμάς δεν τον έχουν ούτε ακούσει ότι υπάρχει.

Διακρίνω ότι έχεις αρκετές ακαδημαϊκές περγαμηνές, όμως μιλάς πολύ δασκαλοκεντρικά, παρουσιάζοντας τον εκπαιδευτή ως αυτόν που έχει και κατέχει την γνώση και θα προσπαθήσει να την μεταδώσει στους εκπαιδευόμενους. Ο θεσμός των ΙΕΚ όμως αναφέρεται σε μια τελείως μαθητοκεντρική προσέγγιση, που ο εκπαιδευτής επιβλέπει τους μαθητές  κατά την διάρκεια διεξαγωγής των μαθημάτων παρά "μεταλαμπαδεύει την γνώση ή την εμπειρία του".

Αναφέρεις την ανοσολογία που είναι τελείως έξω από την ειδικότητά μου και πραγματικά απορώ που μπορεί κάποιος απόφοιτος ΙΕΚ να χρειαστεί τέτοιου είδους γνώση ή αν ήταν μια "υπερβολή" του οδηγού σπουδών, αλλά σε άλλες ειδικότητες (που εκφράζουν και την πλειονότητα των ειδικοτήτων των ΙΕΚ) Η σχέση θεωρίας - εργαστηρίου είναι 25-55 για την διετή φοίτηση (με 4-16 στο τελευταίο εξάμηνο). Στην ειδικότητα οδηγός βουνού για παράδειγμα, τι διδακτορικό θα πρέπει να έχει κάποιος για να διδάξει? Θέλω να πω, μην βλέπεις μεμονωμένα τις ειδικότητες και τα μαθήματα των ΙΕΚ, μην βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.

Προσωπικά, δεν είμαι επαγγελματίας καθηγητής (ούτε στα ΕΠΑΛ ούτε στον ΟΑΕΔ, ούτε πουθενά), είμαι επαγγελματίας (καλός ή κακός στον χώρο μου θα το κρίνουν οι άλλοι) που ασχολούμαι αποκλειστικά και μόνο με τα ΙΕΚ, που είμαι τόσο πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων (δεν ήταν δα και τόσο θέμα για διαμάχη και διαχωρισμό οι πιστοποιημένοι με τους μη πιστοποιημένους), όσο και απόφοιτος ΑΣΠΑΙΤΕ που δεν μου χρειάστηκε και δεν βαθμολογήθηκε ποτέ στα ΙΕΚ.

Σκοπός λοιπόν δεν είναι να λέμε και να διαφωνούμε ποιος είναι ποιο ικανός από τον άλλο προβάλλοντας μόνο τα προσόντα που διαθέτουμε. Σκοπός είναι να υπάρχει πρώτα από όλα ισότητα και ισονομία ώστε να μην αποκλείεται κανένας και έπειτα να υπάρχει και αξιολόγηση, ώστε να προτυμούνται οι καλύτεροι είτε επαγγελματίες είτε εκπαιδευτικοί...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:13:00 »

Αποσυνδεδεμένος cdipis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11145 στις: Οκτώβριος 15, 2020, 01:07:30 μμ »
Πρώτα από όλα, οι ώρες δεν είναι δικαιωματικά κανενός πριν την μοριοδότηση, επομένως κανένας δεν θα τις στερηθεί.
Αν ήσουν δημόσιος υπάλληλος θα έλεγες το ίδιο?
Το ότι μερικοί "ελεύθεροι επαγγελματίες" που στην ουσία τρέχουν και δεν προλαβαίνουν (δεν μιλάω για αυτούς που "βαράνε μύγες") και δικαιούνται 20 ώρες επειδή έχουν μπλοκάκι?
Το ότι περνάει στις περιφέρειες, ειλικρινά δεν έχω δεδομένα για να καταλάβω αν θα είναι για καλό ή για κακό. Ξέρεις κάτι περισσότερο και μιλάς για πάρτυ? (ήρεμα ρωτάω, απλά για να μάθουμε και οι υπόλοιποι που δεν γνωρίζουμε πως να το επεξεργαστούμε)
Συμφωνώ δεν είναι κανενός οι ώρες! Δεν είναι περιουσία....! Απλά λέω ότι είναι κάπως άδικο για εκπαιδευτές που είχαν ελάχιστη επαγγελματική πείρα ενώ τόσα χρόνια είχαν ώρες και ώρες διδασκαλίας στα ΙΕΚ. Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων εγω προσωπικά είτε με το προηγούμενο είτε με το τωρινό σύστημα  δεν έχω κάποια διαφορά. Και επαγγελματική πείρα έχω 20 χρόνων και διδακτική πάνω από 2000 ωρες. Ωστόσο κι εγω υποστηρίζω ότι επαγγελματική κατάρτιση είναι και χωρίς επαγγελματική πείρα δεν μπορείς να διδάξεις. Επιπλέον συμμερίζομαι την άποψη ότι και οι ίδιοι οι εκπαιδευόμενοι διαφορετικά ακούνε κάποιον με μεγάλη  επαγγελματική πείρα και διαφορετικά κάποιον με ελάχιστη. Μου χει συμβεί πάμπολλες φορές. Χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι εκπαιδευτές με ελάχιστη πείρα ότι δεν ήταν καλοί. Ίσα ίσα το αντίθετο.
Για το θέμα με τις περιφέρειες δεν γνωρίζω κάτι εκ των έσω απλά ότι ακούω. Και σκέφτομαι απλά ότι αν με ένα μητρώο έχουμε γίνει μπάχαλο, μαλώνουμε αναμεταξυ μας, αληλοκοιταζομαστε με άλλους εκπαιδευτές με μισό μάτι, τότε αν θα πάμε στις περιφέρειες τι έχει να γίνει.....! Και μη γελιόμαστε η τοπική αυτοδιοίκηση είναι αστείο στην Ελλάδα.

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11146 στις: Οκτώβριος 15, 2020, 01:27:51 μμ »
Κανένας διευθυντής δεν πρόκειται ούτε το σύστημα να δει ούτε να σου δώσει τέτοιο χαρτί που γραφείς. Και θα σου αναθέσει όσα θέλει-πρέπει-αντιστοιχούν χωρίς να ασχοληθεί αν πρέπει να πάρεις 10 ή 20 ώρες. Παραπάνω συνάδερφος το έγραψε και το επιβεβαιώνω κι εγω που ρώτησα, μην κάνει κάποιος το λάθος να υπερβεί τις ώρες του γιατί και δεν θα πληρωθεί αλλά και θα αποκλειστεί στη συνέχεια.

Από προσωπική εμπειρία μιλάω, μου έτυχε πριν από 6-7 χρόνια, όπου ενώ δεν είχα συμπληρώσει πλήρες ωράριο (9 από τις 10 δηλαδή), ένας συνάδελφος άφησε το μάθημα στα μέσα Δεκέμβρη (θεωρητικό 2ωρο) και μου ανατέθηκε μιας και είχα το αντίστοιχο εργαστηριακό. Αποτέλεσμα να ξεπερνάω τις 10 ώρες (συνολικά 11) στο οποίο δεν είχα κύρωση λόγω του ότι έκανε ο διευθυντής χαρτί για κατ' εξαίρεση ανάθεση. Επομένως, λάθος μου που δεν ανέφερα όλα τα δεδομένα μιας και αυτή ήταν "ειδική περίπτωση" και όχι ο κανόνας.

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11147 στις: Οκτώβριος 15, 2020, 01:32:58 μμ »
Συμφωνώ δεν είναι κανενός οι ώρες! Δεν είναι περιουσία....! Απλά λέω ότι είναι κάπως άδικο για εκπαιδευτές που είχαν ελάχιστη επαγγελματική πείρα ενώ τόσα χρόνια είχαν ώρες και ώρες διδασκαλίας στα ΙΕΚ. Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων εγω προσωπικά είτε με το προηγούμενο είτε με το τωρινό σύστημα  δεν έχω κάποια διαφορά. Και επαγγελματική πείρα έχω 20 χρόνων και διδακτική πάνω από 2000 ωρες. Ωστόσο κι εγω υποστηρίζω ότι επαγγελματική κατάρτιση είναι και χωρίς επαγγελματική πείρα δεν μπορείς να διδάξεις. Επιπλέον συμμερίζομαι την άποψη ότι και οι ίδιοι οι εκπαιδευόμενοι διαφορετικά ακούνε κάποιον με μεγάλη  επαγγελματική πείρα και διαφορετικά κάποιον με ελάχιστη. Μου χει συμβεί πάμπολλες φορές. Χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι εκπαιδευτές με ελάχιστη πείρα ότι δεν ήταν καλοί. Ίσα ίσα το αντίθετο.
Για το θέμα με τις περιφέρειες δεν γνωρίζω κάτι εκ των έσω απλά ότι ακούω. Και σκέφτομαι απλά ότι αν με ένα μητρώο έχουμε γίνει μπάχαλο, μαλώνουμε αναμεταξυ μας, αληλοκοιταζομαστε με άλλους εκπαιδευτές με μισό μάτι, τότε αν θα πάμε στις περιφέρειες τι έχει να γίνει.....! Και μη γελιόμαστε η τοπική αυτοδιοίκηση είναι αστείο στην Ελλάδα.

Επειδή έλλειψα για αρκετό καιρό από το φόρουμ, έχει γίνει καθόλου συζήτηση με αυτήν την εξέλιξη της μεταβίβασης της τεχνικής εκπαίδευσης στην περιφέρεια? Τι είναι αυτό που ακούγεται γενικότερα? Σίγουρα όταν αλλάζει κάτι το βλέπουμε πάντα στην αρχή με κακό μάτι, αλλά είμαστε σίγουροι ότι δεν μπορεί να βγει κάτι καλό από αυτό? Από όσο ξέρω η τοπική αυτοδιοίκηση πάσχει στην Ελλάδα, αλλά νομίζω ότι αυτό οφείλεται στην υποστελέχωσή της.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:13:00 »

Αποσυνδεδεμένος cdipis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11148 στις: Οκτώβριος 15, 2020, 01:35:27 μμ »
Ναι οκ τέτοια περίπτωση  γνωρίζω κι εγω. Απλά εξ αρχής δεν είχες πάρει επιπλέον ώρες από αυτες που σου αντιστοιχούν παρά στη μέση και μετά του εξαμήνου. Κατ εξαίρεση και ήταν για 1 μόνο ώρα με ειδική άδεια. Κάτι σαν υπερωρίες δηλαδή. Φαντάζομαι τις είχες πληρωθεί κανονικά!

Συνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 9048
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11149 στις: Οκτώβριος 15, 2020, 03:07:20 μμ »
Επειδή έλλειψα για αρκετό καιρό από το φόρουμ, έχει γίνει καθόλου συζήτηση με αυτήν την εξέλιξη της μεταβίβασης της τεχνικής εκπαίδευσης στην περιφέρεια? Τι είναι αυτό που ακούγεται γενικότερα? Σίγουρα όταν αλλάζει κάτι το βλέπουμε πάντα στην αρχή με κακό μάτι, αλλά είμαστε σίγουροι ότι δεν μπορεί να βγει κάτι καλό από αυτό? Από όσο ξέρω η τοπική αυτοδιοίκηση πάσχει στην Ελλάδα, αλλά νομίζω ότι αυτό οφείλεται στην υποστελέχωσή της.
Η συζήτηση για την μετάβαση της επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Περιφέρεια έχει αρχίσει εδώ:
https://www.pde.gr/index.php?topic=35824.msg1084098#msg1084098

Αποσυνδεδεμένος larry27

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11150 στις: Οκτώβριος 19, 2020, 06:32:20 μμ »
καλησπερα με ενσημα του 2020Α τι θα γινει? Ποτε θα εμφανιστουν στον ΕΦΚΑ?

Αποσυνδεδεμένος irisiris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11151 στις: Οκτώβριος 27, 2020, 10:50:01 μμ »
Δουλευόμαστε κ μεταξύ μας τώρα;;;
Ο καθένας που έκανε τον έλεγχο πέρασε ή έκοψε ότι του κατέβηκε στο κεφάλι.
Για τα ίδια ακριβώς προσόντα δυο εκπαιδευτών στον ένα έχουν περάσει τα πάντα κ στον άλλον έχουν κόψει της Παναγιάς τα μάτια!!!!
Αυτό ακριβώς συνέβη και σε εμένα. Μου κόψανε τελειως την επαγγελματικη εμπειρια, ενώ σε συναδελφο με την ίδια ακριβώς του την μοριοδοτησαν κανονικα για τα ιδια μαθηματα αλλα σε διαφορετικά ιεκ. Με αποτέλεσμα έπειτα από τόσα χρόνια που έπεφταν βροχή τα τηλέφωνα κ συμπληρωνα παντα 10ωρο, να εχω φετος μονο ενα τηλεφώνημα κ ενα μονο 2ωρο. Πήρα τηλεφωμα έστειλα εμαιλ τπτ δε διορθώθηκε. Γνωριζετε τι άλλο θα μπορούσα να κάνω?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2020, 11:59:20 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος irisiris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11152 στις: Οκτώβριος 27, 2020, 11:00:19 μμ »
Πως γίνεται να συνέβη αυτό??? Επειδή κι εμενα μου κόπηκε τελειως η επαγγελματικη προυπηρεσια αποτι ειδα μετά τη δηλωση μαθηματων, θεωρω οτι έγινε απτο σύστημα η απο τα ιεκ. Εστειλα εμαιλ, πήρα τηλεφωνα τιποτα δε διορθώθηκε. Δε μπορουμε να κανουμε τιποτα αρα?

Ρε παιδιά!... 

Είναι ΤΡΟΜΕΡΟ!.. 

Στο αρχικό πεδίο (πονηρότατο... και κακής ψηφιακής εφαρμογής..) , σου ζητά... ΟΚ ορθά.... πάλι την εργασιακή σου εμπειρία....

Παρότι , καλώς ή κακώς δεν σου ζητούν επανάληψη αναγραφής σε άλλα πεδία...

ΠΑΤΟΥΣΑ λοιπόν ΟΚ στη Συνάφεια με τα “αντικείμενα” - ειδικότητες...

ΜΟΥ το έβγαζε Θετικό!...

Οπότε προχωράω σε Οριστική Υποβολή!....

Μοριοδότηση – αποτέλεσμα πλήρες όσον αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία.... Ακαδημαϊκά , διδακτικά κλπ....

ΜΗΔΕΝ – ΣΚΕΤΟ στην επαγγελματική Προϋπηρεσία , αυτή που με το “ΜΗΤΡΩΟ” περνάει Όλα τα Υπόλοιπα....

Απώλεια , δηλαδή , τουλάχιστο 10 χρόνων (σκληρής) εργασίας μορίων!!!!!!.....



Σταθμισμένα – ενταγμένα , αποδεδειγμένα και θετικού διοικητικού ελέγχου έτη Πραγματικής Δουλειάς...  ΑΦΑΝΤΑ στη μοριοδότηση της Αίτησης μαθημάτων!... 

Χωρίς δυνατότητα διόρθωσης μετά την ΥΠΟΒΟΛΗ!.....

ΟΡΓΗ!..

Υγου'...


... και καλά!... πες ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ – mea culpa – απροσεξία!...

Είν' αδιανόητο , να μην μπορείς να αποθηκεύσεις φόρμα , να μην βλέπεις  προεπισκόπηση -  “προαποτέλεσμα” , “προσωρινή μοριοδότηση πεδίων” -  “δικαίωμα” Μόνο οριστικής υποβολής ...α!.. και με τικάρισμα Δήλωση μετανοίας...  εεε... ανεπιφύλακτης αποδοχής του κωλ#@@@@ Φ.ε.κ. Και της “διαδικασίας”...

ΟΡΓΗ!...  ΜΟΝΟ ΟΡΓΗ!... ΜΟΝΟ!...

Θ._


Αποσυνδεδεμένος Joseph

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11153 στις: Νοέμβριος 05, 2020, 01:47:47 μμ »
Τι θα ισχύσει για τα ΙΕΚ, με τα νέα μέτρα?

Αποσυνδεδεμένος cdipis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11154 στις: Νοέμβριος 05, 2020, 03:31:27 μμ »
Θεσσαλονίκη, έχει ανασταλεί η λειτουργία τους από την Τρίτη. Η συνέχιση γίνεται κατ´ επιλογήν των εκπαιδευτών είτε με σύγχρονη είτε με ασύγχρονη χωρίς κάποιον περιορισμό. Το κάθε ΙΕΚ επιλέγει ξεχωριστά και υιοθετεί και κάποιον τρόπο ας πούμε εποπτείας. Πχ κάποιο ΙΕΚ ζήτησε οι εκπαιδευτές στην ημέρα του μαθήματος να αποστέλλουν email με το υλικό που ανέβασαν και περιγραφή του. Άλλο ΙΕΚ ζήτησε παράλληλα με το υλικό και αποστέλλεται στους καταρτιζόμενους και ένα ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης. Άλλο ΙΕΚ τίποτα απολύτως....! Όσοι εκπαιδευτές έβλεπαν το κλείσιμο των ΙΕΚ και αφιέρωσαν έστω και λίγη ώρα για οργάνωση και ενημέρωση (ιδίως των παιδιών Α εξαμήνου) δεν έχουν μεγάλα προβλήματα για τα θεωρητικά τουλάχιστον μαθήματα. Για τα εργαστηριακά μαθήματα όμως , ιδίως τα τεχνικά, εκεί υπάρχει πρόβλημα όπως και την Άνοιξη.

Αποσυνδεδεμένος tam tam

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος GLIKA

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11156 στις: Νοέμβριος 21, 2020, 03:03:31 μμ »
Kαλησπέρα,
οι αλλαγές στο μητρώο είναι υποχρεωτικές για όλους;
Σε περίπτωση που δεν θέλουμε να τροποποιήσουμε κάτι;
Δεν είναι πολύ σαφείς οι οδηγίες

Αποσυνδεδεμένος babis_pe03

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11157 στις: Νοέμβριος 21, 2020, 05:20:49 μμ »
Στο πεδίο Ιδιότητα τι επιλέγουμε οι αναπληρωτές.
Οι επιλογές που δίνει είναι:
ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
ΙΔΙΟΤΙΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ με μερική απασχόληση
ΙΔΙΟΤΙΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ με πλήρη απασχόληση

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30061
  • Τελευταία: Ioanna Kriti
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1042221
  • Σύνολο θεμάτων: 17824
  • Σε σύνδεση σήμερα: 391
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 321
Σύνολο: 342

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.