0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλά εάν είναι να πάρεις διδακτορικό για να διδάξεις σε ΙΕΚ.... θα απογοητευτείς..... γιατί θα πάρεις 5 ώρες ενώ του Λυκείου (μάγειρες, κομμώτριες, φυσιοθεραπευτές,αισθητικοί κλπ) θα έχουν πλήρες ωράριο 20 ώρών και θα σε αποκαλούν και "συνάδελεφε"!!!!! αυτή είναι η πραγματικότητα γιατί τα αντικείμενα είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, και οι εκαπιδευόμενοι έρχονται με κύριο σκοπό την επαγγελματική αποκατάσταση , ούτε οι συζητήσεις τους ενδιαφέρουν ,ούτε χαρακτήρα θα διαμορφώσουν στα 25 τους....επίσης το επίπεδο είναι συγκεκριμένο (από πλευράς υπουργείου και από πλευράς μαθητών) όσο ο καθηγητής προσπαθεί να το σηκώσει δεν του το επιτρέπουν οι παραπάνω 2 λόγοι εντός παρενθέσεως. ο ιδανικός εκπαιδευτής για ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ μάθημα είναι αυτός που έχει ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ εμπειρία και μάλιστα μάχιμος (=όχι άνεργος,οχι δ.υπάλληλος).βέβαια στα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μαθήματα συμφωνώ ότι όσο μεγαλύτερο πτυχίο τόσο καλύτερα για τους μαθητές αλλά και πάλι εάν δεν έχει εμπειρία να την συνδέσει με την "πράξη" και πάλι είναι πρόβλημα.....και τα παιδια δεν θα παρακολουθούν κατά τα γνωστά. ο σπουδαστής του ΙΕΚ ένα πράγμα θέλει από εμάς :πως να τον βοηθήσουμε να αυξήσει τις δεξιότητες του για να βρει δουλιά (μιλάω για συνειδητοποιημένο σπουδαστή και όχι αυτόν που ήρθε για άλλο λόγο:π.χ.στρατός ,δεν είχε τι να κάνει κλπ) εάν εγώ είμαι π.χ.δρ. φαρμακοποιός ποσώς τον ενδιαφέρει.......αυτός ήρθε να μάθει πχ. μασάζ ή αισθητική ή άλλα σχετικά.το υποκείμενο είναι ο μαθητής και οχι ο καθηγητής.
Δεν συμφωνώ.. Οταν περίμεναν δεν υπήρχαν δύο πίνακες.. Ας δοθεί ευκαιρία σε όλους και μετά ας κάνουν πίνακες... Αλλιώς επωφελούνται κάποιοι σε βάρος άλλων...
2. Ότι οι συνταξιούχοι και οι δημόσιοι υπάλληλοι κατατάσσονται στο τέλος των αξιολογικών πινάκων, αυτό θεωρείτε ότι εναρμονίζεται με το σύνταγμα που ορίζει το δικαίωμα των ίσων ευκαιριών για εργασία και χωρίς κατηγοριοποίηση; Και την στιγμή που αυτές οι δύο κατηγορίες έχουν υποστεί τις μεγαλύτερες οικονομικές επιβαρύνσεις από τα μνημόνια;
Απαράδεκτη η επιστολή του σωματείου εκπαιδευτων ΙΕΚ. Το σωματείο εκπαιδευτών ΙΕΚ λοιπόν υποστηρίζει ότι είναι άδικο ο δημόσιος υπάλληλος να μην μπορεί να διεκδικήσει το 2ωρο-3ωρο-4ωρο από το ΙΕΚ με το οποίο προσπαθεί να συμπληρώσει ο ωρομίσθιος εκπαιδευτικός ή/και ο συμβασιούχος επιστημονικός/εργαστηριακός συνεργάτης του ΤΕΙ το εισόδημα του.Μπράβο στο σωματείο που απέδειξε ότι δεν ήταν τυχαίο που πέρσι έκανε αγώνα να καθυστερήσει η εφαρμογή της πιστοποίησης, γιατί προφανώς και ο διορισμένος μόνιμος καθηγητής του δημόσιου σχολείου που θέλει να τρώει και από τα ΙΕΚ δεν έκανε τον κόπο καλοκαιριάτικα να πάει να εξεταστεί.Είναι και μόνιμος καθηγητής πλήρους απασχόλησης και έχει φουλ ενέργεια που πρέπει να τη διοχετεύσει και στα δημόσια ΙΕΚ. Μην πάει χαμένη αυτή η ενέργεια και αυτή η εμπειρία.Μπράβο! Είναι ένα άξιο σωματείο εκπαιδευτών ΙΕΚ!
Αν είναι να περιμένουν να πιστοποιηθούν όλοι οι Έλληνες πολίτες και μετά να εφαρμοστεί ο νόμος.Έλεος τόσα χρόνια παράταση στη παράταση επιτέλους εφαρμόστηκε.Και γω ήμουν απιστοποίητος. Από το 2007 στο εισαγωγικό μητρώο περίμενα να πιστοποιηθώ και είχα το νού μου κάθε χρόνο έπαιρνα τηλ στον ΕΟΠΠΕΠ και 7 χρόνια έχασα ώρες από τα voucher όπου έπαιρναν μόνο πιστοποιημένους.Έπρεπε να βγω να πω να πάρουν και μη πιστοποιημένους αλλά τα voucher βλέπεις είναι ευρωπαικά προγράμματα και δεν χωράνε μαγκιές στους Ευρωπαίους.Όποτε και να γινόταν κάποιοι θα παραπονιόταν.Υπομονή ξαναλέω.
Δηλαδή είναι υποτιμητικό να σε αποκαλούν "συνάδελφο" οι συνάδελφοί σου (μάγειρες κτλ) αν έχεις διδακτορικό? Πώς θα έπρεπε να σε αποκαλούν?
κατά την προκύρηξη υπάρχουν οι "εμπειροτεχνες" και οι "πτυχιούχοι" ή όχι???
Δηλαδή keravnos83 σύμφωνα με τη λογική σου, αυτός που πήγε στην εξέταση πιστοποίησης και κόπηκε γιατί η μικροδιδασκαλία δεν έπεισε τους εξεταστές πρέπει να μπει στην αίθουσα. Αν δεν προηγούνται οι πιστοποιημένοι (επειδή πέρσι κάποιοι δεν ήθελαν να πάνε θεωρώντας ότι δεν θα εφαρμοστεί ποτέ), τότε εννοείται ότι θα μπει στην αίθουσα αυτός που έκανε μικροδιδασκαλία και διάβαζε από μέσα.
Κ επειδή εσύ έχασες ώρες από τα Voucher που από ότι καταλαβαίνω και σωστά το θεωρείς άδικο... θες να συνεχιστεί η αδικία; Συγνώμη παράλογο είναι αυτό που λέω; Ας προνοήσει ο ΕΟΠΠΕΠ εξετάσεις για όλους. Αν δεν το επιθυμείς σημαίνει ότι το βλέπεις μονόπλευρα για δικό σου όφελος και δεν επιθυμείς υγιή και δίκαιο ανταγωνισμό. Κ