0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αυτό μπορεί να ισχύει όπου υπάρχουν μόνιμες εργασιακές σχέσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα π.χ. υπάλληλοι (και πάλι με εξαιρέσεις γιατί όπως είπαμε και ο διευθυντής και ο κυλικειάρχης είναι στο ίδιο χωρο αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι) .Στα ΙΕΚ προσλαμβανόμαστε βάσει της ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ μας ιδιότητας με ΣΥΜ
Δηλαδή κάνω εγώ ως Πληροφορικός μάθημα σε ένα τμήμα Κομμωτικής (σε ΙΕΚ ή άλλη σχολή). Και τους κάνουν και Χημεία και Αγγλικά κάποιοι άλλοι. Και φυσικά και κάποιοι κομμωτές/κομμωτριες τους κάνουν επίσης μάθημα.Κάνουμε στους ίδιους μαθητές μάθημα και φυσικά εξασκούμε το ίδιο επάγγελμα (διδάσκουμε), έστε και με σύμβαση για λίγες ώρες.Όλοι αυτοί δεν είναι συνάδελφοί μου? Ή πρέπει να είναι πληροφορικός ο άλλος για να είναι συνάδελφος?Ή είναι συνάδελφος μόνο ο Χημικός και των Αγγλικών και όχι οι κομμωτριες?Φυσικά και είναι ΟΛΟΙ συνάδελφοι. Είναι συνάδελφοι γιατί κάνουμε την ίδια δουλειά. Είμαστε δηλαδή καθηγητές.Είναι κομπλεξικό να θεωρούμε κάτι διαφορετικό και να θεωρούμε κάποιους συναδέλφους ως κατώτερους.Αν κάνω και δεύτερη δουλειά παράλληλα, ως προγραμματιστής/γιατρός ή οτιδήποτε άλλο, στη δεύτερη δουλειά μπορεί να έχω άλλους συναδέλφους. Στο ΙΕΚ όμως είμαι καθηγητής. Και συνάδελφοί μου είναι ΟΛΟΙ οι άλλοι καθηγητές του ΙΕΚ, άσχετα από ειδικότητα.
o κουμμουνισμός και τα ΙΕΚ (μονοετή-διετη-τριετή?) ειναι σαν τον Ελληνικό στρατό, ή επιστήμονας είσαι ή αγρότης σκ.τά θα φάς.Και κουμμουνισμό στην Ελλάδα έχουμε φάει κάργα απο το 1975
Καλά από επιστήμονες στα ΙΕΚ άλλο τίποτα. Πρώτη γραμμή έρευνας όλοι, αλλά διδάσκουν στα ΙΕΚ από χόμπι. Το CERN μπροστά τους είναι μπακάλικο.
.................................................................Φυσικά και είναι ΟΛΟΙ συνάδελφοι. Είναι συνάδελφοι γιατί κάνουμε την ίδια δουλειά. Είμαστε δηλαδή καθηγητές.Είναι κομπλεξικό να θεωρούμε κάτι διαφορετικό και να θεωρούμε κάποιους συναδέλφους ως κατώτερους..................................................................
Σωστό 100% , για αυτό η Γιαννάκου τις κομμώτριες απο επίπεδο γυμνασίου τις αναβάθμισε σε ΙΕΚ , ξερεις τι ερευνα στην ανόργανη έχουν ρίξει αυτές, την FORTRAN , την LISP την Java, C, C++ την παίζουν στα δάκτυλα .Στον ελευθερο χρόνο τους σου πετάνε και μία περμανάντ με μυστική σύνθεση ,και αντε να δείς πως τρέχουν εκει στο cern, η δε αποτρίχωση γίνεται με ρομπότικς.Οχι παίζουμε!!
Συνάδελφε, μεγάλη κουβέντα άνοιξες και θα ήθελα να εκφέρω τη γνώμη μου.. Κομπλεξικό συνάδελφε θεωρώ να μην μπαίνουν "νέες ειδικότητες" στην εκπαίδευση εδώ και χρόνια. Κομπλεξικό θεωρώ στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης να μην έχει προσληφθεί ούτε ένας Πτυχιούχος Περιβαλλοντολόγος. Κομπλεξικό συνάδελφε είναι μερικοί μόνιμοι εκπαιδευτικοί να δουλεύουν στα ΚΠΕ με το μεταπτυχιακό (εάν έχουν πάνω στο περιβάλλον), ενώ ορισμένοι πτυχιούχοι να μην μπορούν να διδάξουν τα μαθήματά τους ούτε με το πτυχίο τους, ούτε με τα συναφή μεταπτυχιακά τους. Επιλεκτικό συνάδελφε θεωρώ το γεγονός ότι κάποιες ειδικότητες βαφτίστηκαν Καθηγητικές Σχολές. Επιλεκτικό κρίνω να έχουν προβλεφτούν μόνιμες θέσεις π.χ. για κομμώτριες (στο όνομα της δωρεάν παιδείας..μεγάλη κουβέντα αυτό..), ενώ για άλλες ειδικότητες καμία δημόσια θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα. Γνώμη μου είναι ότι το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα θα πρέπει να είναι μακριά από διακρίσεις μεταξύ των ειδικοτήτων. Τα ίδια να ισχύουν για όλες τις ειδικότητες. Δυστυχώς, στην Ελλάδα, το μεγάλο ψάρι, τρώει το μικρό. Το μεγάλο "συνδικάτο", το μικρότερο. Δεν νομίζω να συμφωνείς που σε μία νύχτα.. μερικοί πολύτεκνοι τεχνικών ειδικοτήτων έγιναν καθηγητές την επομένη μέρα..ανεξάρτητα των προσόντων τους . Κάποιοι/κάποιες, ίσως, δεν είχαν παιδαγωγική επάρκεια ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ. Έκαναν μετά παιδαγωγικές επιμορφώσεις;Κόστισαν και πόσο στο Κράτος οι επιμορφώσεις τους; Τι μισθούς έπαιρναν; Έγιναν σχετικές μελέτες που να αιτιολογούν την ανάγκη πρόσληψης μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού σε κάποιες τεχνικές ειδικότητες (π.χ. κομμωτικής) με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας; Έγιναν αιτιολογημένες μελέτες οικονομικού-τεχνικού χαρακτήρα για να εξεταστεί το μακροπρόθεσμο όφελος ή κόστος από την ενσωμάτωση κάποιων ειδικοτήτων στη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση; Ή απλά ας διοριστούν κάποιοι/κάποιες και ας τους απόφοιτους να ψάχνονται μετά; Ή απλά ας διοριστούν κάποιοι/κάποιες και ας το Κράτος να ψάχνεται μετά για λεφτά..;Τέλος, συνάδελφε, επιλεκτικό κρίνω να είμαι απλήρωτος από ΙΕΚ και ΣΔΕ και με ένα αβέβαιο μέλλον αν θα ξαναδουλέψω παρά το γεγονός ουκ ολίγα ακαδημαϊκά προσόντα έχω ( και θεωρούμε καλός εκπαιδευτικός από τους μαθητές..).
Κάνουνε χημεία οι κομμώτριες? απαραίτητο προσόν τα αγγλικά, μένω αναυδος. Ευκαιρία του ακαδημαικου φίλη..επιπέδου...τάδε να βρεί και φθηνούς χημικούς με δευτερη ειδκότητα περμανάντ.Το έχουμε χάσει το τόπι τελείως..και μην ξεχάσω, καλό μεσημέρι στην "συνάδελφο" που με κουρεύει απο την ανωτέρα σχολή μισελ, που απο ότι κατάλαβα μπορεί να γίνει καθηγήτρια με δύο χρόνια γυμνάσιο και... μισέλ (αναγνωρισμένο ΙΕΚ-Γιαννάκου)!
Ε περμανάντ είναι η δουλειά τους, περμανάντ διδάσκουν. Τουλάχιστον δεν παριστάνουν τους ψευτοεπιστήμονες
Χημεία κάνουν οι κομμώτριες και είναι προφανές για ποιο λόγο. Όπως και Αγγλικά και Γαλλικά.
δεν ήξερα ότι ασχολείσαι με μπούκλες και περμανάντ, συγνώμμη , δεν το εννοούσα ειρωνευτικα.Οι υπόλοιποι μαζευτείτε λίγο..Αν δεν λαβαίνουν τυχόν προστασία από ραδιουργο-βιολογική- χημική επιθέση κατά την ωρα της αποτρίχωσης του μπικίνι , δεν μπορώ να φανταστώ σε τι άλλο θα μπορούσε να τους χρησιμευσει. Εκτος αν είναι ακτιβίστριες και φτιάχνουν κοκτειλ .. Αλλη λογική εξήγηση δεν..