0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: glazar στις Αυγούστου 13, 2008, 04:55:24 pmτην χρονια που περασε το 85% που ηταν στην ασπαιτε ειχε μεταπτυχιακό και πολλοι απο αυτους και διδακτορικό. οι καθηγητες μας ηταν ευχαριστημέννοι απο το νεο συτημα εισαγωγης γιατι πλεον οσοι μπαινανε ειμασταν νεοτεροι και ειχμε ορεξη. γινοτανε μαθημα. δεν ειμασταν μαθουσαλες που μαζευαμε μορια μεσω διαφόρων χαρτιων οπως επαγγελματική και διαδκτικη προυπηρεσια, κτλ..... για να μπουμε καποια στιγμη στην ασπαιτε και να βολευτουμε.Ως εισακτέος με το παλιότερο σύστημα να μου επιτρέψεις να σου πω ότι διίστανται οι απόψεις. Σε επικοινωνία με τους καθηγητές η άποψή τους ήταν ότι η φουρνιά σας ήταν ξερόλες και με τουπέ... Τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη
την χρονια που περασε το 85% που ηταν στην ασπαιτε ειχε μεταπτυχιακό και πολλοι απο αυτους και διδακτορικό. οι καθηγητες μας ηταν ευχαριστημέννοι απο το νεο συτημα εισαγωγης γιατι πλεον οσοι μπαινανε ειμασταν νεοτεροι και ειχμε ορεξη. γινοτανε μαθημα. δεν ειμασταν μαθουσαλες που μαζευαμε μορια μεσω διαφόρων χαρτιων οπως επαγγελματική και διαδκτικη προυπηρεσια, κτλ..... για να μπουμε καποια στιγμη στην ασπαιτε και να βολευτουμε.
Παράθεση από: geok_salonika στις Αυγούστου 14, 2008, 12:03:19 amΠαράθεση από: glazar στις Αυγούστου 13, 2008, 04:55:24 pmτην χρονια που περασε το 85% που ηταν στην ασπαιτε ειχε μεταπτυχιακό και πολλοι απο αυτους και διδακτορικό. οι καθηγητες μας ηταν ευχαριστημέννοι απο το νεο συτημα εισαγωγης γιατι πλεον οσοι μπαινανε ειμασταν νεοτεροι και ειχμε ορεξη. γινοτανε μαθημα. δεν ειμασταν μαθουσαλες που μαζευαμε μορια μεσω διαφόρων χαρτιων οπως επαγγελματική και διαδκτικη προυπηρεσια, κτλ..... για να μπουμε καποια στιγμη στην ασπαιτε και να βολευτουμε.Ως εισακτέος με το παλιότερο σύστημα να μου επιτρέψεις να σου πω ότι διίστανται οι απόψεις. Σε επικοινωνία με τους καθηγητές η άποψή τους ήταν ότι η φουρνιά σας ήταν ξερόλες και με τουπέ... Τουλάχιστον στη ΘεσσαλονίκηΜε το παλιό σύστημα πως έμπαινες?
Παράθεση από: solero στις Αυγούστου 14, 2008, 10:09:40 amΠαράθεση από: geok_salonika στις Αυγούστου 14, 2008, 12:03:19 amΠαράθεση από: glazar στις Αυγούστου 13, 2008, 04:55:24 pmτην χρονια που περασε το 85% που ηταν στην ασπαιτε ειχε μεταπτυχιακό και πολλοι απο αυτους και διδακτορικό. οι καθηγητες μας ηταν ευχαριστημέννοι απο το νεο συτημα εισαγωγης γιατι πλεον οσοι μπαινανε ειμασταν νεοτεροι και ειχμε ορεξη. γινοτανε μαθημα. δεν ειμασταν μαθουσαλες που μαζευαμε μορια μεσω διαφόρων χαρτιων οπως επαγγελματική και διαδκτικη προυπηρεσια, κτλ..... για να μπουμε καποια στιγμη στην ασπαιτε και να βολευτουμε.Ως εισακτέος με το παλιότερο σύστημα να μου επιτρέψεις να σου πω ότι διίστανται οι απόψεις. Σε επικοινωνία με τους καθηγητές η άποψή τους ήταν ότι η φουρνιά σας ήταν ξερόλες και με τουπέ... Τουλάχιστον στη ΘεσσαλονίκηΜε το παλιό σύστημα πως έμπαινες?Μετρούσε και η επαγγελματική-διδακτική εμπειρία
γιατι κακως?
Παράθεση από: glazar στις Αυγούστου 14, 2008, 05:26:05 pmγιατι κακως?Ρε συ, ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια και τη δική του υποκειμενική άποψη. Θα πρέπει να συμφωνούμε όλοι για το ίδιο θέμα? Ένα οαραολαβω αφού δεν μπορεί να υπάρχει αντικειμενική αξιολόγηση και κριτική για το ποιος έχει δίκιο
το γιατι κακώς το είπα για να μου αναπτύξετε την σκεψη σας οχι για να τσακωθουμε
Δηλαδή, όσοι μπαίνουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ μέσω πανελληνίων εξετάσεων έχουν εκπαιδευτική εμπειρία; Και βέβαια δεν σημαίνει οτι αν κάποιος έχει εκπαιδευτική εμπειρία είναι και προτιμότερος από κάποιον που δεν έχει. Ίσως αυτοί με τα '' ένα κάρο '' πτυχία να έχουν και περισσότερες δυνατότητες εξέλιξης. Άσε που είναι και μικρότεροι σε ηλικία, άρα πιο ΄΄γόνιμο το έδαφος για καλλιέργεια΄΄.
Τι είναι πιο βασικό ως κριτήριο;Το μεταπτυχιακό στις Τηλεπικοινωνίες ή η εκπαιδευτική προυπηρεσία;