*

Αποστολέας Θέμα: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου  (Αναγνώστηκε 8160 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ..ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ''ΤΟ ΠΑΡΟΝ''


Και χυδαιολόγος και ανορθόγραφος...
Καμιά τιμωρία για το αισχρό γραπτό των απολυτηρίων εξετάσεων!


Πολύς θόρυβος γίνεται τελευταία για την Παιδεία. Πορείες, διαμαρτυρίες, καταλήψεις και συζητήσεις για το αν θα πρέπει να περάσει ή όχι το άρθρο 16 για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια κ.λπ. Όλα αυτά όμως μηδενίζονται, απαξιώνονται και καταρρέουν από το γραπτό ενός μόνο μαθητή της Γ' Λυκείου από νησί των Δυτικών Κυκλάδων, που αποκαλύπτει πως τόσα χρόνια χτίζουμε στην άμμο. Ένα γραπτό γεμάτο απίστευτα ορθογραφικά λάθη, τραγικές ασυνταξίες και κυρίως θρασύτατο και χλευαστικό έως προσβλητικό για τη θρησκεία, για τον καθηγητή και τους θεσμούς.

Aν τα τρισεκατομμύρια που έχουν επενδυθεί όλα αυτά τα χρόνια στην Παιδεία έφεραν αυτό το αποτέλεσμα, δεν χρειάζεται να μιλάμε για τίποτα.

Ούτε για παρεμβάσεις ούτε για ιδιωτικοποιήσεις ούτε για επίπεδο σπουδών. Χρειάζεται μόνο να σκύψουν το κεφάλι από ντροπή όλοι εκείνοι που είχαν την ευθύνη της Παιδείας τα τελευταία χρόνια για το κατάντημά της. Χωρίς φυσικά να απαλλάσσονται των ευθυνών τους οι καθηγητές, γιατί αυτοί, υποτίθεται, μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά μας, τους τα εμπιστευόμαστε, και θα δείτε τι διαπαιδαγώγηση παρέχουν και πόσο κοντά στους μαθητές και στα προβλήματά τους είναι.

Δημοσιεύουμε αυτούσιο το γραπτό αυτό, μήπως και συγκινηθούν εκείνοι που έχουν την αρμοδιότητα να διδάξουν τα παιδιά μας και έτσι αποφύγουμε στο μέλλον τα χειρότερα. Γιατί αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, τα χειρότερα όχι απλώς έρχονται, αλλά ήδη βρίσκονται εντός των τειχών.

Δεν μας εξέπληξε τόσο το ανορθόγραφο του κειμένου -κομμάτια να γίνει, έχουμε δει και χειρότερα σε διάφορα «απανθίσματα»- όσο οι «ρουκέτες», ο πρωτόγονος τρόπος διατύπωσης γραπτού λόγου και οι χυδαιολογίες. Είναι η ενδεικτική στάση και η συμπεριφορά, αν θέλετε, ενός μαθητή κατά την «ιερή» ώρα που κρίνεται και εξετάζεται για να αποφοιτήσει και να πάρει το απολυτήριό του από το Λύκειο, απέναντι στον δάσκαλό του.

Επειδή όμως ο πειρασμός των απανωτών σχολίων είναι μεγάλος, ας αφήσουμε καλύτερα να «μιλήσει» το ίδιο το γραπτό, όπου βέβαια για ευνόητους λόγους κρατήθηκε η σύνταξη και η ορθογραφία του πρωτότυπου:

=Στην ερώτηση ποια τα καθήκοντα των χριστιανών, διαχρονικά, έναντι της ελευθερίας και της πολιτικής εξουσίας (κράτους), ο μαθητής απαντά: «Ο σωστός χριστιανός είναι πάντα ελεύθερος υπό οποιοδήποτε καθεστός καθώς ψυχικά είναι πάντα ενωμένος με τον Θεό και καθοδηγούμενος με αυτόν. Ασκεί την πίστη του δεν φοβάτε να την εκδηλώνει στους άλους (και πάνω απ' όλα γράφει στο πέος του!) όλους αυτούς που τον καταδικάζουν γι αυτόν το λόγο».

=Πώς τοποθετείται η Εκκλησία απέναντι στο οικολογικό ζήτημα; Αναπτύξατε εν συντομία τους άξονες των απόψεών της, ήταν η επόμενη ερώτηση και ιδού η ανάπτυξη:

«Η Εκκλησία είναι υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος. Το περιβάλλον είναι δημιούργημα του Θεού και κανένας δεν έχει το δικαίομα να το καταστρέφει, εξάλου όλοι ζούμε μέσα του και εξαρτόμαστε από αυτό και εφόσον το περιβάλλον το δημιούργησε ο Θεός είναι ένα κομμάτι μας. Μάλιστα μια συγκινιτική κίνηση της Εκκλησίας ήταν η αναδάσωση από κάτι παπάδες στην περιοχή της πεντέλης (έδειξε live το star τους καλούς παπούλιδες που ξεσκίζονταν να σκάβουν σαν κομπρεσέρ για να φυτέψουν δεντράκια. Πραγματικά πολύ συγκινητικό)+++».

Κρατηθείτε, όμως, γιατί έρχονται κι άλλες εξίσου αισθητικά άρτιες, εκφραστικά και λογοτεχνικά δεινές και κατά το περιεχόμενο απρόσμενα πρωτότυπες απαντήσεις που… σοκάρουν!

Για τη θέση της χριστιανικής ηθικής στον σύγχρονο -ηθικά προβληματισμένο- άνθρωπο, αναφορικά με την πρόοδο της τεχνολογίας ερωτάται ο μαθητής και απαντά:

=«Η εκκλησία δεν είναι ενάντια στην πρόοδρο της τεχνολογίας εάν φυσικά αυτή είναι για καλό σκοπό. Η τεχνολογία θα πρέπει να χρησημοποιήται συνετά από τους ανθρώπους για την ειρήνη και την καλυτέρευση του κόσμου μας και όχι για την κατασκευή όπλων μαζικής καταστροφής. Βέβαια η τεχνολογία έχει εισάγει στην αγορά και περίεργα προϊόντα που δεν μπορεί να ξέρει κανείς τις επιπτώσεις τους (όπως παράδειγμα οι επιμυκιντές πέους!). Οι επιπτώσεις θα φανούν στο μέλλον».

Και συνεχίζει ακάθεκτος, τοποθετούμενος ηθικά επί της θανατικής ποινής ή καταδίκης:

=Η πράξη της ευθανασίας δεν είναι αποδεκτή από την εκκλησία ούτε στις πιο ακραίες περιπτώσεις. Το δόρο της ζωής που μας χάρισε ο Θεός δεν έχει δικαίομα να το πάρει κανένας. Το χειρότερο είναι να είναι και αθόος ο θανατοποινήτης και να εκτελεστεί άδικα.++ (Η τημορία που θα πρέπει να εφαρμόζεται σε τέτοιες περιπτώσεις είναι το ισόβιο γαργάλιμα ποδιών ή η ακατάπαυστη προβολή ταινιών πορνό μπροστά στον κρατούμενο χορίς να του επιτρέπεται ο αυνανισμός!»

Όπως καταλάβατε, το μάθημα στο οποίο έδινε γραπτές απολυτήριες εξετάσεις ο μαθητής ήταν τα Θρησκευτικά.

Εξίσου εκπληκτική και αποκαλυπτική όμως για το κλίμα, το επίπεδο και την ποιότητα της σχολικής διαδικασίας είναι και η συνέχεια σε εκπαιδευτικό και διοικητικό πια επίπεδο.

Ο επιβλέπων καθηγητής, αφού μηδένισε το γραπτό, κρίνοντας ότι το περιεχόμενό του δεν συνάδει ούτε προς τη φύση του μαθήματος ούτε και προς την ιδιότητα του μαθητή, απευθύνθηκε στον Διευθυντή του Λυκείου, από τον οποίο ζήτησε να τεθεί το θέμα στον Σύλλογο διδασκόντων του σχολείου με το ερώτημα της παραδειγματικής τιμωρίας ή μείωσης της διαγωγής του μαθητή. Ο Διευθυντής ωστόσο κράτησε εξαρχής μια αρνητική στάση, ισχυριζόμενος ότι ο μαθητής είναι ενήλικος, ενώ, όπως καταγγέλλεται, σε επικοινωνία του με τον σχολικό σύμβουλο ζήτησε να μη μηδενιστεί το γραπτό και να μη μειωθεί η διαγωγή του μαθητή!

Και τούτο παρά την πρόταση του συμβούλου να κληθεί ο μαθητής με τον κηδεμόνα του και να δώσει εξηγήσεις στον Σύλλογο των εκπαιδευτικών πριν αρχίσει η συνεδρίαση για τον χαρακτηρισμό της διαγωγής των μαθητών, παρόντος και του προέδρου του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου.

 Τελικά με ψήφους 19-1 η απόφαση του Συλλόγου ήταν να μην υπάρξει καμιά συνέπεια εις βάρος του μαθητή και η διαγωγή του να χαρακτηριστεί «κοσμιωτάτη» (!) όπως και των υπολοίπων αποφοιτώντων μαθητών της Γ΄ Λυκείου.

Ακολούθησε κι ένα διαδικαστικής υφής πόρισμα προκαταρκτικής εξέτασης από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, που όχι μόνο απάλλασσε (!) τον Διευθυντή του σχολείου, αφού, όπως λέει, όφειλε να εκτελέσει την απόφαση του Συλλόγου, αλλά ζητούσε παράλληλα ο σχετικός φάκελος να τεθεί στο αρχείο λόγω ελλείψεως στοιχείων!

Η πεμπτουσία του συστήματος όπως αυτή προκύπτει από τη συμπεριφορά και τις διακριτικές αποστάσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού εν προκειμένω είναι μία: κουκούλωμα και ωχαδερφισμός.Μ' αυτά και μ' αυτά η καταγγελία στη συνέχεια έφτασε… ψηλότερα και μάλιστα κρίθηκε βάσιμη αυτήν τη φορά από το Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Εσωτερικών, το οποίο και συνέταξε έκθεση διερευνητικού ελέγχου. Δέχεται δε το αυτονόητο: ότι τα αναγραφόμενα στο επίμαχο γραπτό του μαθητή είναι αντικειμενικώς υβριστικά, απαράδεκτα και προκλητικά ως περιεχόμενο γραπτού μαθητή της Γ΄ Λυκείου ο οποίος ολοκληρώνει τον κύκλο σπουδών του στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Στη συνέχεια, χαρακτηρίζει την απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων παράνομη, ως παντελώς αναιτιολόγητη, διότι, όπως αναφέρει, παρά τη σοβαρότητα του θέματος δεν διευκρινίζει τα τυχόν υποκειμενικά ή άλλα στοιχεία τα οποία δικαιολογούν την απαλλακτική απόφαση και τη μη επιβολή οποιασδήποτε κύρωσης.

Θεωρεί επίσης ότι κακώς δεν εκλήθη ο εν λόγω μαθητής να παραστεί και να δώσει εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του, παρά τη σχετική πρόταση του σχολικού συμβούλου, ενώ καταλήγοντας εκτιμά ότι «η απόφαση υπερέβη τα ακραία όρια της διακριτικής ευχέρειας, αφού μια συμπεριφορά μη συμβατή με τα εκπαιδευτικά δεδομένα κρίθηκε ότι δεν πρέπει να επιφέρει καμιά κύρωση στον εν λόγω μαθητή»!

Κατόπιν όλων αυτών η Επιθεώρηση, όπως είναι φυσικό, προτείνει στον Σύλλογο να επανεξετάσει την όλη υπόθεση και ιδίως το θέμα μείωσης της διαγωγής του μαθητή, καλώντας τον να παράσχει εξηγήσεις και να αιτιολογήσει ειδικά και εμπεριστατωμένα τη νέα απόφασή του.

Παράλληλα, ζητά την άσκηση πειθαρχικής δίωξης κατά του Διευθυντή και των μελών του Συλλόγου διδασκόντων της υπό κρίση σχολικής μονάδας για παράβαση καθήκοντος, ενώ σε περίπτωση που έχει μεσολαβήσει παραγραφή των σχετικών πειθαρχικών παραπτωμάτων, ζητά τον πειθαρχικό έλεγχο των αρμοδίων για τη μη εμπρόθεσμη άσκηση πειθαρχικής δίωξης προϊσταμένων.

Τα όρια του… χαβαλέ!

Με αφορμή το «κουφό» αυτό γραπτό, όπως θα το χαρακτήριζε στα στέκια της η νεολαία μας, μερικά απλά ερωτήματα προκύπτουν αυθόρμητα για όλους.

Δικαίωμα του τάδε μαθητή να διακωμωδεί, να «φτύνει» και να μηδενίζει τα πάντα. Πολύ ωραία… Δεν πρέπει όμως μια τέτοια απαξιωτική και προσβλητική συμπεριφορά, που δεν γίνεται στον δρόμο ή στο σπίτι, αλλά μέσα στην αίθουσα ενός δημόσιου σχολείου, να αξιολογείται και να επιφέρει κάποιες νόμιμες συνέπειες;

Δεν υπάρχει πλαίσιο και κανονισμός λειτουργίας, θεσπισμένος από την επίσημη πολιτεία, που να θέτει ορισμένα όρια όσον αφορά το ήθος και τη συμπεριφορά μαθητών και δασκάλων;

Εκτός και αν ο παραβατικός μαθητής έχει λάβει το προηγούμενο διάστημα κάποιο περίεργο μήνυμα από την ίδια την εκπαιδευτική κοινότητα, ότι η ατιμωρησία, η ασυδοσία και ο ευτελισμός των πάντων είναι κεκτημένο. Ότι το μόνο όριο είναι ο χωρίς όριο… χαβαλές!

Βέβαια, εδώ είναι η ώρα να δουν όλοι όσοι συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία το πρόσωπό τους στον καθρέφτη.

Από τα χέρια κάποιων δασκάλων και καθηγητών (ου μην αλλά και γονέων) πέρασε αυτό το παιδί. Πώς λοιπόν διαπαιδαγωγήθηκε όλα αυτά τα χρόνια; Με βάση ποιες αρχές, ιδανικά και πρότυπα; Πώς έφτασε στην Γ΄ τάξη του Λυκείου, με τέτοια ορθογραφία και αδυναμία διατύπωσης ενός στοιχειωδώς σωστού λόγου; Θεατές ήταν οι καθηγητές του; Αυτήν τη μόρφωση προσφέρουν. Θα πρέπει να ανησυχούν όλοι οι γονείς. Άραγε η ΟΛΜΕ τι θα πει; Ότι καλά έκαναν οι καθηγητές του εν λόγω Λυκείου;

Το γραπτό αυτό έτσι κι αλλιώς αποτελεί γροθιά στο στομάχι μιας παρακμασμένης, ιδιωτεύουσας και παραιτημένης κοινωνίας.

Είναι το τεκμήριο ενοχής όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική πυραμίδα.

Πώς και πού μπορεί να σταθεί ένα τέτοιο κείμενο, το οποίο προέρχεται από έναν έφηβο που ολοκλήρωσε τη βασική του εκπαίδευση και αποχαιρετά το Λύκειο;




« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2008, 02:04:26 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 18, 2008, 02:26:06 μμ »
Τηλέμαχε..........σ'αγαπάω,σ'εκτιμάω............
Αλλά όλο αυτό το κατεβατό βαριέμαι να το διαβάσω.
Το απόγευμα θα κάνω καφέ,θα ανάψω και τσιγάρο και θα του ρίξω μια ματιά.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος papagalia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 18, 2008, 04:54:54 μμ »
Μήπως το συγκεκριμένο παιδί αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα και βρήκε αυτόν τον τρόπο για να τραβήξει την προσοχή των άλλων; Τέτοιου είδους προκλητική συμπεριφορά συχνά κρύβει πληθώρα άλλων προβλημάτων, τα οποία καλό θα ήταν να αντιμετωπίζονται εγκαίρως για το καλό της κοινωνίας και του ίδιου του παιδιού. Δεν μένω τόσο στο περιεχόμενο του γραπτού, όσο στο γεγονός ότι μια τέτοια προσωπικότητα, παρέμεινε απαρατήρητη, μέχρι να φτάσει στην τρίτη λυκείου. Ίσως να μην ασχολήθηκε κανείς μαζί του. Ίσως με το γραπτό αυτό να έκανε την ύστατη προσπάθεια για να του δώσει κάποιος λίγη σημασία. Το παιδι αυτό δεν το γνωρίζω, όυτε και τους καθηγητές του. Θα ήθελα να πιστεύω ότι αποτελεί εξαίρεση το περιστατικό αυτό και δεν χαρακτηρίζει το Ελληνικό σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 18, 2008, 06:10:54 μμ »
Θεωρώ πως το παιδί έγραψε στα υποδήματά του το εκπ/κο μας σύστημα.
Επίσης όση ευθύνη έχει ο μαθητής άλλη τόση έχουν οι καθηγητές του...
Μια ερώτηση, που ίσως δεν έχει σχέση άμεση με το θέμα...

Αλήθεια πόσοι εκπ/κοι της Β/θμιας έχουν κάνει στις σχολές τους μαθήματα παιδαγωγικών  &  ψυχολογίας?????

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Da_Kancho

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Άντρας
  • "Στην Ελλάδα είμαστε, τώρα το διαπιστώσατε;"
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 18, 2008, 06:12:25 μμ »
Καλά, χρόνια είχα να γελάσω τόσο. Μάλλον θα πρέπει να γελάμε περισσότερο και συχνότερα με τα χάλια μας (και ίσως να βγάλουμε το κεφάλι από την άμμο;)...

Μην πειράζετε το μυγάκι, έχει διοριστεί Μόνιμο σε Οργανική θέση.

Αποσυνδεδεμένος Da_Kancho

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Άντρας
  • "Στην Ελλάδα είμαστε, τώρα το διαπιστώσατε;"
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 18, 2008, 06:13:57 μμ »
Τέθηκε και θέμα ...παραγραφής!!! Έχει και παραγραφή ο καφενές! Άντε και εις ανώτερα...
Μην πειράζετε το μυγάκι, έχει διοριστεί Μόνιμο σε Οργανική θέση.

Αποσυνδεδεμένος Da_Kancho

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Άντρας
  • "Στην Ελλάδα είμαστε, τώρα το διαπιστώσατε;"
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 18, 2008, 06:17:02 μμ »

 Θεατές ήταν οι καθηγητές του;



Όχι, ήταν ...Δημόσιοι Υπάλληλοι (στο Ελλαδιστάν).
Μην πειράζετε το μυγάκι, έχει διοριστεί Μόνιμο σε Οργανική θέση.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 19, 2008, 10:15:28 πμ »
Ίσως να μην ασχολήθηκε κανείς μαζί του. ....... Θα ήθελα να πιστεύω ότι αποτελεί εξαίρεση το περιστατικό αυτό και δεν χαρακτηρίζει το Ελληνικό σχολείο.

το ισως στην συγκεκριμενη φραση ειναι περιττο...και επισης σιγουρα δεν ειναι το μοναδικο τετοιο περιστατικο στα σχολεια μας....εγω θα επαναλαβω καποια απο τα ερωτηματα που θετει το κειμενο...

 Δεν πρέπει όμως μια τέτοια απαξιωτική και προσβλητική συμπεριφορά, που δεν γίνεται στον δρόμο ή στο σπίτι, αλλά μέσα στην αίθουσα ενός δημόσιου σχολείου, να αξιολογείται και να επιφέρει κάποιες νόμιμες συνέπειες;

Δεν υπάρχει πλαίσιο και κανονισμός λειτουργίας, θεσπισμένος από την επίσημη πολιτεία, που να θέτει ορισμένα όρια όσον αφορά το ήθος και τη συμπεριφορά μαθητών και δασκάλων;

Από τα χέρια κάποιων δασκάλων και καθηγητών (ου μην αλλά και γονέων) πέρασε αυτό το παιδί. Πώς λοιπόν διαπαιδαγωγήθηκε όλα αυτά τα χρόνια; Με βάση ποιες αρχές, ιδανικά και πρότυπα; Πώς έφτασε στην Γ΄ τάξη του Λυκείου, με τέτοια ορθογραφία και αδυναμία διατύπωσης ενός στοιχειωδώς σωστού λόγου; Θεατές ήταν οι καθηγητές του; Αυτήν τη μόρφωση προσφέρουν.
 
Πώς και πού μπορεί να σταθεί ένα τέτοιο κείμενο, το οποίο προέρχεται από έναν έφηβο που ολοκλήρωσε τη βασική του εκπαίδευση και αποχαιρετά το Λύκειο;

 Άραγε η ΟΛΜΕ τι θα πει; Ότι καλά έκαναν οι καθηγητές του εν λόγω Λυκείου;


μου αρεσει που εχει αμφιβολια για το τι θα πει η ΟΛΜΕ για το περιστατικο.. ο,τι λεει και οταν συλλαμβανται καθηγητες του δημοσιου  που κανουν ιδιαιτερα...

Υ.Γ  Da_Kancho το κακο ειναι οτι αυριο μεθαυριο ο συγκεκριμενος τυπος σε καμια δημοσια υπηρεσια θα βολευτει...


Αποσυνδεδεμένος Da_Kancho

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Άντρας
  • "Στην Ελλάδα είμαστε, τώρα το διαπιστώσατε;"
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 19, 2008, 11:03:21 πμ »


Υ.Γ  Da_Kancho το κακο ειναι οτι αυριο μεθαυριο ο συγκεκριμενος τυπος σε καμια δημοσια υπηρεσια θα βολευτει...




Σωστό. Άλλωστε τη νοοτροπία την έχει ήδη έτοιμη.
Μην πειράζετε το μυγάκι, έχει διοριστεί Μόνιμο σε Οργανική θέση.

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 19, 2008, 10:43:12 μμ »


Υ.Γ  Da_Kancho το κακο ειναι οτι αυριο μεθαυριο ο συγκεκριμενος τυπος σε καμια δημοσια υπηρεσια θα βολευτει...




Σωστό. Άλλωστε τη νοοτροπία την έχει ήδη έτοιμη.


και σεις πολυπράγμωνες τι κάνετε γι αυτό???? απλά διαπιστώνετε τα διαπιστωμένα και χιλιοειπωμένα...
έτσι δεν αλλάζουν νοοτροπίες....μόνο συντηρούνται.
και σαν εκπ/κοι τι προτείνετε μέσα απο τη διδασκαλία των μαθημάτων σας???
ή ποιείτε εκει την νήσσαν???
ρωτώ....μα ξέρω και τις απαντήσεις!!!!!.............................τίποτεεεεεεεεεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 19, 2008, 10:47:10 μμ »
για να αποτρέψω τυχον παρεξηγήσεις με το εσείς δεν εννοώ κάποιον-α συγκεκριμένα

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 20, 2008, 10:37:44 πμ »

και σεις πολυπράγμωνες τι κάνετε γι αυτό???? απλά διαπιστώνετε τα διαπιστωμένα και χιλιοειπωμένα...
έτσι δεν αλλάζουν νοοτροπίες....μόνο συντηρούνται.
και σαν εκπ/κοι τι προτείνετε μέσα απο τη διδασκαλία των μαθημάτων σας???
ή ποιείτε εκει την νήσσαν???
ρωτώ....μα ξέρω και τις απαντήσεις!!!!!.............................τίποτεεεεεεεεεεεε!!!!!!

εισαι παρων στην διδασκαλια μου ωστε να στηριξεις το ''τιποτε'' που λες;

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 20, 2008, 11:47:17 πμ »
Η αγωγη και ο σεβασμος καλλιεργουνται μεσα στο σπιτι πρωτα και μετα στο σχολειο....αν αυτο το παιδι που ειναι τωρα 17-18 χρονων μου ερθει στην  ταξη και εχει αυτη τη συμπεριφορα εγω τι να κανω???...οταν στο σπιτι του μιλανε ετσι, οταν στο δημοτικο δεν ασχοληθηκε κανεις μαζι του.....
αυτα τα παιδια δεν καταλαβαινου ουτε απο λογια (γιατι δεν εχουν φιλοτιμο) ουτε απο τιμωριες (γιατι εχουν θυμο και κανουν χειροτερα μετα π.χ. καταστρεφουν αυτοκινητα καθηγητων και την περιουσια του σχολειου) και με λυπη μου διαπιστωνω οτι οι γονεις ειναι τελειως αδιαφοροι...τους καλεις στο σχολειο και δεν ερχονται...
Μερικα ΤΕΕ εχουν καταντησει ιδρυματα φυλαξης παραβατικων παιδιων....Χαρακτηριστηκα γονιος μου ειπε οτι στελνει το παιδι του (το μπουμπουκι του) σχολειο γιατι δεν παει να δουλεψει και μεσα στο σπιτι δημιουργει προβληματα και ερχεται σχολειο για να απασχολειται....και φυσικα ολα τα προβληματα του παιδιου μεταφερονται στη μικρη κοινωνια του σχολειου...
κατα την αποψη μου αυτο το γραπτο αντιπροσωπευει ενα μεγαλο ποσοστο παιδιων δυστυχως....
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 20, 2008, 11:49:13 πμ από heren »

Αποσυνδεδεμένος Da_Kancho

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Άντρας
  • "Στην Ελλάδα είμαστε, τώρα το διαπιστώσατε;"
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 20, 2008, 12:14:17 μμ »


και σεις πολυπράγμωνες τι κάνετε γι αυτό????


ρωτώ....μα ξέρω και τις απαντήσεις!!!!!.............................τίποτεεεεεεεεεεεε!!!!!!




Καλά το λες, και μάλιστα είναι εμφανές από τις ελάχιστες απαντήσεις / σχόλια που προκάλεσε το θέμα αυτό, σε αντίθεση με άλλα "σοβαρά" "εκπαιδευτικά" θέματα εδώ μέσα, όπου γίνεται χαμός από τις απαντήσεις, πόσο απασχολεί τους εκπαιδευτικούς το φαινόμενο.

Κατά βάση, τέτοια θέματα τυχαίνουν αυτόματης καταχώρησης στην κατηγορία "δε βαριέσαι μωρέ" από την συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών. Το δείχνει εξάλλου εκτός από την μηδενική συμμετοχή στη συζήτηση και το ποσοστό 19-1 στο Σύλλογο όπου συζητήθηκε το <<ενδεχόμενο>> να έχει συνέπειες ο μαθητής. "Άσε μωρέ, δε βαριέσαι, θα πάει αυτός μετά να μου χαλάσει το αμάξι (που το παρκάρω μέσα στην αυλή του σχολείου γιατί βαριέμαι να περπατήσω 20 μέτρα)".

Παρόλα αυτά, θα το ξαναπώ, η καταλληλότητα του συγκεκριμένου αποφοίτου του εκπαιδευτικού μας συστήματος για άμεσο διορισμό στο (Ελληνικό) Δημόσιο, είναι πασιφανής.
Μην πειράζετε το μυγάκι, έχει διοριστεί Μόνιμο σε Οργανική θέση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161838
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 545
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.