*

Αποστολέας Θέμα: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου  (Αναγνώστηκε 8158 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 20, 2008, 12:39:07 μμ »
thlemaxe....δεν μπορώ και δεν πρέπει να είμαι στη διδασκαλία κανενός..παρά μόνο του εαυτού μου. Απλά πιστεύω πως το σύστημα και ο ωχ αδερφισμός μας δεν μας επιτρέπει να "αλλάξουμε". Τουλάχιστον χαίρομαι που υπάρχουν φωνές με υγεία και προσπάθεια να μην τα πάρει όλα ο διαολος και δε μας νοιάζει.
Da_Kancho...συμφωνώ μα να κάνουμε και τις υπερβάσεις μας. Αυτές θα βοηθήσουν στην αλλαγή νοοτροπίας του δημοδιουπαλληλήστικου κατεστημένου που κυβερνούν όχι μόνο την εκπ/ση μα και την κοινωνία όλη.

Αν και είμαι καινούργιος στην παρέα...διαπίστωσα πως μεριμνούμε & τυρβάζουμε περι πολλών...για την ταμπακιέρα κουβέντα ή ελάχιστα. Ίσως οι συνάδελφοι-συναδέλφισσες να έχουν και δίκιο...γιατί κρέμετε απο πάνω τους το τέρας της "ανεργίας"....που και σε αυτό το θέμα μας οδηγει το σύστημα για να μας έχει στο χέρι και...άλλα που τα γνωρίζετε πιθανώς καλύτερα απο μένα.
Το σίγουρο είναι πως η μεταμοντέρνα εποχή μας διακρίνεται απο τη ρευστότητα σε όλες τις φάσεις της ζωής.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 20, 2008, 01:57:18 μμ »


Κατά βάση, τέτοια θέματα τυχαίνουν αυτόματης καταχώρησης στην κατηγορία "δε βαριέσαι μωρέ" από την συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών. Το δείχνει εξάλλου εκτός από την μηδενική συμμετοχή στη συζήτηση

Η περίπτωση του μαθητή δεν μπορεί να αξιολογηθεί πλήρως γιατί οι περισσότεροι από εμάς δεν τον γνωρίζουμε. Γι’ αυτό λοιπόν σε υποθετική βάση θα πω τα εξής: Μπορεί όντως το παιδί να θέλει να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καθηγητών του με λάθος τρόπο σίγουρα. Μπορεί επίσης να είναι ένα κακομαθημένο παιδί που να πιστεύει ότι είναι «μαγκιά» και κατόρθωμα αυτό που έκανε. Ακόμη μπορεί να περνάει πολύ δύσκολη εφηβεία ή να έχει υποστεί σοκ από κάτι πρόσφατα. Χίλιες και μια υποθέσεις μπορώ να κάνω.

Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ όμως με τίποτα είναι αυτό που λες για τη μηδενική συμμετοχή στο θέμα. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν συμμετέχουν γιατί απλούστατα δεν έχουν τι να πουν! Πως γίνεται να σχολιάσεις αυτό το απερίγραπτο, χυδαίο γραπτό??? Τι να πεις γι’ αυτόν το μαθητή??? Πραγματικά μου φάνηκε πολύ δύσκολο να σχολιάσω το θέμα γιατί όταν το διάβασα μου ήρθε να κλάψω και να γελάσω ταυτόχρονα. Σαφώς υπάρχουν κάποιοι εκπαιδευτικοί που υιοθετούν παθητική στάση, αλλά όχι η πλειοψηφία. Αν πιστέψουμε αυτό τότε είμαστε χαμένοι…
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος wennie

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 20, 2008, 02:25:03 μμ »
Παιδιά σήμερα οι γονείς δεν δέχονται να τους θίξεις τα παιδιά τους. Κανονικά θα πρέπει να υπάρχει συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικού και γονέα. Να συζητούν για το παιδί και τις τυχόν αδυναμίες του. Αν λοιπόν οι γονείς του δεν παραδέχονται το πρόβλημα και επιπλέον κάνουν διάφορες καταγγελίες/παράπονα γιατί ο εκπαιδευτικός προσπάθησε να βοηθήσει το παιδί, ο καθηγητής/δάσκαλος τι άλλο πρέπει να κάνει αν δεν ενδιαφέρονται οι ίδιοι οι γονείς? Και όπως είπε κάποιος παραπάνω όλα ξεκινούν απτο σπίτι, απτην οικογένεια, αν δεν μπορεί να επιβληθεί ο πατέρας ή η μητέρα, θα επιβληθώ εγώ?

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 20, 2008, 02:56:23 μμ »
Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ όμως με τίποτα είναι αυτό που λες για τη μηδενική συμμετοχή στο θέμα. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν συμμετέχουν γιατί απλούστατα δεν έχουν τι να πουν! Πως γίνεται να σχολιάσεις αυτό το απερίγραπτο, χυδαίο γραπτό??? Τι να πεις γι’ αυτόν το μαθητή??? Πραγματικά μου φάνηκε πολύ δύσκολο να σχολιάσω το θέμα γιατί όταν το διάβασα μου ήρθε να κλάψω και να γελάσω ταυτόχρονα. Σαφώς υπάρχουν κάποιοι εκπαιδευτικοί που υιοθετούν παθητική στάση, αλλά όχι η πλειοψηφία. Αν πιστέψουμε αυτό τότε είμαστε χαμένοι…


δεν ειναι η πρωτη φορα (δυστυχως) που ενα θεμα στο pde  εχει μηδενικη συμμετοχη...ο,τι δεν αφορα διορισμο δεν πολυενδιαφερει τον κοσμο...υπαρχουν θεματα με χιλιαδες η εκατονταδες απαντησεις που αφορουν μονο και μονο τα μορια διορισμου ..σιγουρα και αυτα ειναι σημαντικα αλλα δεν ειναι μονο αυτα στην ζωη ενος εκπαιδευτικου.αν καποιος ενδιαφερεται μονο γιαυτο σιγουρα μπορει να το βρει και σε αλλα site...θελω να πιστευω οτι εδω ειμαστε ανθρωποι με ευρυτερους προβληματισμους και οτι μας απασχολει γενικοτερα ο χωρος εργασιας μας και οχι μονο απο την αποψη ενος ξερου μισθου...αυριο μεθαυριο ολοι θα κληθουμε να αντιμετωπισουμε τετοιες καταστασεις (αν δεν τις εχουμε βρει ηδη μπροστα μας)....οσο για αυτο που λες οτι δεν συμμετεχουν γιατι δεν εχουν τι να πουν δεν μπορω να δεχτω οτι επιστημονες ανθρωποι δεν εχουν αποψη για το θεμα αλλα και για αλλα που κατα καιρους εχουν τεθει και εχουν μεινει με 2-3 σχολια-απαντησεις...εδω εχει αποψη ενας δημοσιογραφος που δεν ζει απο μεσα την εκπαιδευση...


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Da_Kancho

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Άντρας
  • "Στην Ελλάδα είμαστε, τώρα το διαπιστώσατε;"
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 20, 2008, 03:11:11 μμ »
Παρατηρείται το φαινόμενο να βρίσκουμε δικαιολογίες για όλα. Βέβαια αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού όταν κάνουμε κάτι συνεχώς, με την πάροδο του χρόνου επέρχεται η τελειοποίηση της τέχνης (του να βρίσκουμε δικαιολογίες για όλα).

Μην πειράζετε το μυγάκι, έχει διοριστεί Μόνιμο σε Οργανική θέση.

Αποσυνδεδεμένος papagalia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 20, 2008, 03:26:10 μμ »
πάντως πιστεύω ότι οι καθηγητές σήμερα δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για τα παιδιά. Δεν τα προσεγγίζουν ανθρώπινα και ζεστά γι' αυτό και τα παιδιά αντιδρούν κατά αυτόν τον τρόπο. Η τιμωρία δεν έχει τόση σημασία, όση έχει η πρόληψη. Χωρίς να γνωρίζω τον καθηγητή του παιδιού, εικάζω ότι η σχέση του με το μαθητή ήταν από αντιπαραθετική, έως- χειρότερα- ανύπαρκτη. Δεν μπορεί αυτός ο μαθητής να μην είχε προκαλέσει και στο παρελθόν. Πόσοι όμως από εμάς αναζητούν τα βαθύτερα αίτια μιας προβληματικής κατάστασης; Η δουλεία μας δεν είναι μόνο να κάνουμε το μάθημα και να πετάμε έξω από την τάξη τους ενοχλητικούς. Θα πρότεινα να αναπτύσσουμε μια σχέση ουσιαστική με τους μαθητές. Και ακριβώς επειδή οι γονείς δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του ρόλου τους, η δική μας ευθύνη σήμερα είναι σημαντικότερη όσον αφορά την ομαλή ψυχική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 20, 2008, 03:31:51 μμ »
Αν και δεν μπορώ να "πιάσω" το πνεύμα της συζήτησης, εχω να επισημάνω κάτι απλό. Η παραβατική συμπριφορά γενικότερα, η επιθετικότητα και άλλα ψυχοπαθολόγικά προβλήματα ύπάρχουν στα σχολεία απο παιδιά πολύυυ μικρότερων ηλικιών. Κατ' εμε πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν οι γονείς και η οικογενειακή διαπαιδαγώγηση ειδικότερα. Το να αντιμετωπίσει ένας εκπαιδευτικός οποιασδήποτε βαθμίδας αποτελεσματικά τέτοια φαινόμενα τις περισσότερες φορές δεν είναι εφικτό απλά γιατί ΔΕΝ διαθέτει την απαιτούμενη κατάρτηση.Το ερώτημα είναι γιατί δεν διορίζονται στα σχολεία ψυχολόγοι-σχολ. ψυχολόγοι (όπως συμβαίνει στο εξωτερικό) οι οποίοι και θα μπορούσαν σε συνεργασία με εμας να λύσουν τέτοια προβλήματα και να μας καθοδηγήσουν ωστε αυτά να μην διαιωνίζονται.

Αποσυνδεδεμένος arlekinos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 20, 2008, 04:23:38 μμ »
Τηλεμαχε, θες να μου πεις τι γραφει εκεινη η γιρλαντα πανω απο το γιαταγανι και αναμεσα στα γαλανολευκα φτερα? Ειναι πολυ μικρο και δε το βγαζω. Υποψιαζομαι ομως οτι  καποια σχεση εχει με την ολη συζητηση. Ξερεις ελευθερια του λογου, ανθρωπινα δικαιωματα κτλ

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 20, 2008, 04:25:09 μμ »
Η παραβατική συμπριφορά γενικότερα, η επιθετικότητα και άλλα ψυχοπαθολόγικά προβλήματα ύπάρχουν στα σχολεία απο παιδιά πολύυυ μικρότερων ηλικιών. Κατ' εμε πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν οι γονείς και η οικογενειακή διαπαιδαγώγηση ειδικότερα. Το να αντιμετωπίσει ένας εκπαιδευτικός οποιασδήποτε βαθμίδας αποτελεσματικά τέτοια φαινόμενα τις περισσότερες φορές δεν είναι εφικτό απλά γιατί ΔΕΝ διαθέτει την απαιτούμενη κατάρτηση.Το ερώτημα είναι γιατί δεν διορίζονται στα σχολεία ψυχολόγοι-σχολ. ψυχολόγοι (όπως συμβαίνει στο εξωτερικό) οι οποίοι και θα μπορούσαν σε συνεργασία με εμας να λύσουν τέτοια προβλήματα και να μας καθοδηγήσουν ωστε αυτά να μην διαιωνίζονται.

Συμφωνώ απολύτως! Ένας ψυχολόγος σε κάθε σχολείο επιβάλλεται για να μπορέσει να αντιμετωπίσει σωστά τέτοιες καταστάσεις. Και καταρτισμένοι να είναι κάποιοι εκπαιδευτικοί, δεν έχουν χρόνο (με τόσα παιδιά μεσα στη τάξη) να ασχοληθούν ιδιαίτερα και συστηματικά με το παιδί που εμφανίζει προβλήματα συμπεριφοράς. Και το πρόβλημα γίνεται νομίζω εντονότερο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση που αφενός τα παιδιά είναι έφηβοι πλέον και αφετέρου υπάρχει διαφορετικός καθηγητής για κάθε μάθημα.
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος resident

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ01
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 20, 2008, 04:30:17 μμ »
Τηλεμαχε, θες να μου πεις τι γραφει εκεινη η γιρλαντα πανω απο το γιαταγανι και αναμεσα στα γαλανολευκα φτερα? Ειναι πολυ μικρο και δε το βγαζω. Υποψιαζομαι ομως οτι  καποια σχεση εχει με την ολη συζητηση. Ξερεις ελευθερια του λογου, ανθρωπινα δικαιωματα κτλ
''ο τολμων νικα'' γραφει,μαλλον δεν εκανες παρεα με λοκατζηδες(ειναι το εθνοσημο καταδρομεων και αλεξιπτωτιστων) ;)

Αποσυνδεδεμένος resident

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ01
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 20, 2008, 04:36:17 μμ »
να απαντησω και στο θεμα τωρα:μαλλον οι καθηγητες του δεν τον τιμωρησαν σκεπτομενοι ισως οτι η μειωμενη διαγωγη θα του προκαλουσε προβληματα.Ισως να ηταν και σε μικρο μερος,οπου ολοι λιγο-πολυ ιενια γνωστοι και δεν ηθελαν προστριβες.Δεν μπορω να πω αν η μειωση διαγωγης θα ηταν δικαιη τιμωρια,σιγουρα επρεπε να βρεθει κατι,αν κι εχοντας τελειωσει η χρονια,η διαγωγη ηταν το μονο που εμενε.Καθημερινα βλεπουμε προβληματικες συμπεριφορες,αλλα σε γενικες γραμμες σιγουρα δεν μπορουμε να ανταποκριθουμε οπως θα θελαμε.Οι σχολικοι ψυχολογοι ειναι απαραιτητοι.Ωστοσο το μεγαλυτερο μερος ευθυνης εχουν οι γονεις.Αν αυτος που ειναι καθε μερα με το παιδι απο τοτε που γεννηθηκε και δεν του εμαθε τροπους,τι να κανω εγω που το βλεπω δυο φορες τη βδομαδα;οσο και να θελω,δεν μπορω να κανω πολλα πραγματα.Ασε που πολλοι γονεις μολις ακουσουν για πιθανο προβλημα ή προβληματικη συμπεριφορα,μας βγαζουν τρελους και δε θελουν να παραδεχτουν οτι υπαρχει κατι

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 20, 2008, 06:02:24 μμ »
προσωπικα ουτε σοκαριστικα ουτε γελασα και φανταζομαι οτι οσοι εργαζομαστε στη β/θμια εχουμε γινει μαρτυρες τετοιων συμβαντων.
ειναι δε σιγουρο, οτι ο μαθητης αυτος δεν περιμενε τις απολυτηριες εξετασεις για να εκφραστει με τον τροπο που εκφραστηκε.
τι να κανουμε βρε παιδια. αλλου μπορουμε να ειμαστε αποτελεσματικοι και αλλου όχι.
εξαλλου αν ανατρεξουμε στα δικα μας σχολικα χρονια θα θυμηθουμε αντιστοιχα γεγονοτα, καζουρες κα, ιδιαιτερα σε καθηγητες θρησκευτικων, αγγλικων κλπ.
δεν ανακαλυψαμε τωρα την αμερικη.

Αποσυνδεδεμένος Da_Kancho

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Άντρας
  • "Στην Ελλάδα είμαστε, τώρα το διαπιστώσατε;"
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 20, 2008, 07:30:14 μμ »
Πράγματι, ένα λειτουργικό σχήμα θα ήταν για κάθε έναν Μόνιμο Εκπαιδευτικό, να διατίθενται ένας Ψυχολόγος και ένας Αναπληρωτής Εκπαιδευτικός, ώστε ο μεν Αναπληρωτής να κάνει το μάθημα, ο δε Ψυχολόγος να ασχολείται με τα παιδιά, και ο Μόνιμος να προεδρεύει (κατά προτίμηση από το σπίτι του).

Δεν θα έπαιρνε τουλάχιστον 19-1 μια τέτοια πρόταση;
Μην πειράζετε το μυγάκι, έχει διοριστεί Μόνιμο σε Οργανική θέση.

Αποσυνδεδεμένος kat91

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 416
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 20, 2008, 08:11:25 μμ »
Εκνευρίστηκα με αυτή τη περίπτωση γιατί εκτός απο εκπαιδευτικός είμαι και μητέρα.
Η μεγάλη μου κόρη πηγαίνει φέτος Γ Λυκείου και ξέρω οτι υπάρχουν δυστυχώς κάποιοι
στο σχολείο που προκαλούν με  άσχημη συμπεριφορά σε μαθητές και καθηγητές ,με
βανδαλισμούς ,με απειλές στους πιο αδύναμους. Οι καθηγητές τις περισσότερες φορές
καλούν τους γονείς οι οποίοι παίρνουν το μέρος των παιδιών τους γιατί απλούστατα θεωρούν
οτι το καμάρι τους έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις ρατσιστικές του θεωρίες !
Εμένα αυτό μου έτυχε στο δημοτικό όπου είμαι ωρομίσθια 2ης ξένης γλώσσας. Εκεί έμεινα
άφωνη απο τις ιδέες και  το θράσος των δεκάχρονων μαθητών. Όταν το συζήτησα με τους
δασκάλους μου είπαν να μη το κάνω θέμα στους γονείς γιατί έρχονται και φωνάζουν οτι
καταπιέζονται τα παιδιά τους ! Κατάλαβα οτι τους φοβόντουσαν και  οτι με θεωρούσαν
παράλογη να τα βάλω με τους συγκεκριμένους γονείς,που ήταν γνωστοί για τις απόψεις τους.
Θεωρώ οτι θα έπρεπε να υπάρχει ψυχολόγος ή κάποιος ειδικός για αυτές τις περιπτώσεις.



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161828
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 514
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 408
Σύνολο: 408

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.