*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Α' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 226675 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #70 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 04:42:07 μμ »
Έίναι απο τις πανεπιστημιακές εκδόσεις κρήτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:07:09 »

Αποσυνδεδεμένος LENA2061

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #71 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 08:19:59 μμ »
Ευχαριστώ για τη βοήθεια, θα προσπαθήσω να φτιάξω ένα σχεδιάγραμμα με αυτά τα στοιχεία, αν και πάλι μικρό νομίζω θα βγεί!
Κι είναι λέω ο παράδεισος για μας,
 αγάπη μου μικρή,
να μοιραζόμαστε τούτη την κόλαση μαζί...

Αποσυνδεδεμένος peggyd

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #72 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 10:16:54 μμ »
 :-\

Αποσυνδεδεμένος peggyd

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #73 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 10:19:22 μμ »
γνωριζει κανενας εαν εστειλε ενταλμα το υπουργειο παιδειας να βαλουν οι καθηγητες στο λυκειο εκθεση με θεμα την επιθετικοτητα των νεων λογω του μικρου αλεξανδρου που χαθηκε?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:07:09 »

Αποσυνδεδεμένος stenies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 333
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #74 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 04:15:34 μμ »
Οχι,δεν ακούστηκε κάτι τέτοιο.

Αποσυνδεδεμένος sofoulitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 07:30:40 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Φέτος κάνω ιδιαίτερα σε μαθητή της Α΄ Λυκείου, ο οποίος γενικά τα πάει πολύ καλά στα μαθήματά του και ειδικά στα θεωρητικά. Αντιμετωπίζει όμως πρόβλημα στην έκθεση. Συνήθως καταγράφει τις σκέψεις του ανακατεμένες και δεν χρησιμοποιεί αρκετές διαρθρωτικές λέξεις (μια φορά μάλιστα πήρα έκθεσή του στην οποία απαριθμούσε τα αίτια κάποιου φαινομένου με τις λέξεις πρώτον, δεύτερον, τρίτον κ. ά.) Γενικά θα έλεγα ότι η έκφρασή του είναι μάλλον απλοϊκή για μαθητή της ηλικίας του. Όταν συζητάμε κάποιο θέμα για έκθεση διαπιστώνω ότι έχει ιδέες, αλλά δεν καταφέρνει να τις περάσει ικανοποιητικά στο χαρτί. Κάθε φορά που διορθώνω γραπτό του (περίληψη ή έκθεση) του επισημαίνω τι προβλήματα υπάρχουν και προσπαθούμε να βρούμε εναλλακτικές λύσεις, ώστε αυτό που γράφει να το εκφράσει με διαφορετικό τρόπο. Δυστυχώς όμως όταν γράφει μόνος του δεν εφαρμόζει αυτά που λέμε ή γράφουμε. Δοκίμασα και να γράψουμε κάτι μαζί, δηλαδή να γράφει και να το διορθώνουμε επιτόπου και πολλές φορές του βάζω και γλωσσικές ασκήσεις για εξάσκηση. Αλλά και πάλι δε φαίνεται να το παίρνει στα σοβαρά.

Αναρωτιέμαι μήπως είναι δύσκολο σ' αυτή την ηλικία να αλλάξει τρόπο έκφρασης. Και αν τελικά αυτό είναι εφικτό, δεν ξέρω αν ακολουθώ το σωστό τρόπο για να το πετύχω. Δεν έχω και πολλή μεγάλη εμπειρία στην έκθεση και η αλήθεια είναι ότι μαθαίνω κι εγώ μαζί του. Γι' αυτό κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.
 
Σας ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 08:41:27 μμ »
Φυσικά και μπορεί να βελτιωθεί. Φυσικά πρέπει να τον πείσεις να το πάρει σοβαρά και να στρωθεί στο διάβασμα.
Βάλε τον να διαβάζει και να μαθαίνει μικρά δοκίμια (δεν έχει σημασία το θέμα τους), αρχικά (1-2 σελίδες) και έπειτα λίγο μεγαλύτερα. Να μπορεί να σου λέει το νόημά τους, να απομονώνει τις ιδέες και να υπογραμμίζει τις διαρθρωτικές λέξεις και τις εκφράσεις που χρησιμοποιούνται στην επιχειρηματολογία. Με λίγα λόγια, να μάθει καλά τη διάρθρωση/δομή και έκφραση ενός δοκιμίου. Καλό θα ήταν να κατηγοριοποιεί εκφράσεις σε ένα τετράδιο ώστε να τις έχει συγκεντρωμένες. Επίσης να επιμένεις να χρησιμοποιεί ανάλογη δομή και έφραση στις δικές του εκθέσεις. Τα πρώτα θετικά αποτελέσματα θα φανούν λογικά μέσα στο πρώτο δίμηνο. Η όλη διαδικασία μπορεί να πάρει 1-2 σχολικά έτη.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 01:19:06 μμ »
Να κάνω μια χαζή -ισως- ερώτηση; Στην έκθεση όταν ζητούν να γράψουν οι μαθητες μια πρόταση με μια λέξη που δίνεται, πρέπει να είναι υποχρεωτικά πρόταση (δηλ. ένα ρήμα) ή δεν πειράζει να είναι φράση (πολλές προτάσεις); Μέχρι τωρα θεωρούσα σωστά και τα δύο, μηπως όμως δεν είναι; Ξέρει κανείς σίγουρα;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #78 στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 02:12:56 μμ »
Μια πρόταση διαφέρει, προφανώς, από μια περίοδο λόγου.
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 06:59:43 μμ »
Sτις πανελλαδικές έστω ότι ζητούν να κάνουν πρόταση με τη λέξη "συνταγή".
Αν ένας μαθητής γράψει "το φαγητό μου ήταν τόσο νόστιμο που όλοι μου ζήτησαν τη συνταγή" θα θεωρηθεί λάθος επειδή είναι 2 προτάσεις κι όχι μία;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #80 στις: Μάρτιος 04, 2009, 07:37:46 μμ »
καλησπέρα παιδιά!!! επειδη αυριο θα ξεκινήσω ενα ιδιαιτερο α λυκειου εκθεση θα ηθελα τα φωτα σας!!! Τι να κανω?? εχω αγχωθει!! ειναι πρωτη φορα, μονο γυμνασιο κανω μεχρι τωρα και θελω να ξερω πως ακριβως θα γεμισω το χρονο μου σε α λυκειου!!
ευχαριστω!!
καθε συμβουλη ειναι πολυτιμη!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2009, 07:39:21 μμ από dimitrand »

Αποσυνδεδεμένος psira

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #81 στις: Μάρτιος 04, 2009, 07:42:34 μμ »
Θα ασχοληθείς κάποια ώρα με το βιβλίο, γιατί θα πρέπει να απαντήσετε σε κάποιες ερωτήσεις που θα κάνουν στο σχολείο, ωστε το παιδί να είναι προετοιμασμένο και μετά θα κάνετε ανάλυση θεμάτων. Θα πρέπει να πάρεις κάποιο βοήθημα με θέματα έκθεσης της α' λυκειου. Θα κάνεις κάποια θεωρητικά μαθήματα αρχικά για το πως γράφεται η περίληψη και η έκθεση και μεά θα βάζεις ασκήσεις να δεις κατά ποσο τα κατάλαβε

Αποσυνδεδεμένος dora3110

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νήδυμος Ύπνος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #82 στις: Μάρτιος 04, 2009, 07:45:24 μμ »
καλο ξεκινημα λοιπόν!!! θα βρεις πολυ καλο υλικο αν ψαξεις στο ιντερνετ!εγω περυσι διδασκα σε 2 σχολεια ΠΔΣ εκθεση και συμβουλευομουν ενα του Σαββαλα(εχει ειπωθει και παραπανω απ οτι ειδα) και απο τις Εκδοσεισ ΖΗΤΗ. Ειχα κ του ΜΕταιχμιου αλλα δεν ημουν ευχαριστημενη!!!
Νήδυμος Ύπνος

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #83 στις: Μάρτιος 04, 2009, 07:56:13 μμ »
Η ταπεινή μου άποψη επί του θέματος είναι να μην δίνεις "διαγράμματα εννοιών", ή τέλος πάντων, όλα αυτά τα κατεβατά που δίνουν διάφορα βοηθήματα, που τα παιδιά έχουν το κακό συνήθειο να μαθαίνουν απέξω. Δοκίμασε καλύτερα να μάθεις τα παιδιά να φτιάχνουν δικά τους σχεδιαγράμματα με βάση τις ιδέες που έχουν (τα οποία φυσικά θα διορθώνεις και θα συμπληρώνεις εσύ). Αυτό που μου έχει δείξει η δική μου εμπειρία είναι ότι τα παιδιά δεν ξέρουν να φτιάχνουν σχεδιαγράμματα έκθεσης. Αν έχει τύχει να έχουν μάθει κάτι απέξω, το γράφουν ανεξάρτητα με το εάν είναι εντός ή εκτός θέματος (συνήθως αγγίζει το θέμα, αλλά δεν απαντάει στα ερωτήματα). Εάν δεν το έχουν παπαγαλίσει από κάπου, απλά δεν μπορούν να γράψουν το θέμα. Έχω βαρεθεί να μαλώνω με τους μαθητές μου γι'αυτό το θέμα (και της Α' και της Β' λυκείου, Γ' δεν έχω διδάξει για να μπορώ να μιλήσω). "Μα κυρία, αφού σας έγραψα τα θετικά και τα αρνητικά των ΜΜΕ, γιατί μου τα κοκκινίσατε;" "Γιατι, Γιάννη μου, το θέμα είναι η παραπληροφορηση" "Δηλαδή κυρία, αυτά που έγραψα είναι λάθος; Στο φροντιστήριο μας τα έδωσαν"....  Όσο το δυνατόν περισσότερα κείμενα και όσο το δυνατόν περισσότερα σχεδιαγράμματα θεμάτων, τα οποία όμως το παιδί να τα φτιάχνει μόνο του. Όχι έτοιμα διαγράμματα, 99% σημαίνει ότι το παιδί θα βγει εκτός θέματος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160911
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 750
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 720
Σύνολο: 728

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.