*

Αποστολέας Θέμα: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής  (Αναγνώστηκε 7222 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« στις: Αυγούστου 27, 2008, 01:10:49 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 27, 2008, 01:44:12 pm από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:52:08 »

Αποσυνδεδεμένος sensible

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 27, 2008, 02:16:54 pm »
Έχεις απόλυτο δίκιο....αν και η κάνουλα της εκπαίδευσης έκλεισε για όλους αυτούς εδώ και καιρό!!

Κρίμα και για τα παιδιά που τρώνε τον πρόλογο και τρέχουν κατά κύματα σε αυτά τα ΤΕΙ-"να χαμε να...σπουδάζαμε".

Αποσυνδεδεμένος aeritzis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2008, 04:47:55 pm »
Έλα ρε, το
ΤΗΛΕΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ έχει βάση 8500?

Καλά και πως καταφέρνουν και τελειώνουν τόσοι? Μάλλον για αυτό θα τους φαίνεται και δύσκολη σχολή. Οταν γράφεις 3-4 μαθηματικά άντε μετά να καταλάβεις απειροστικούς και διαφορικές εξισώσεις. Ωστόσο αρκετοί τελειώνουν.

Συμπεράσμα: Το τμήμα έχει φανταστικό διδακτικό προσωπικό με εκπληκτική μεταδοτικότητα και έτσι γίνονται τα θαύματα. Ο τύφλος βλέπει, ο κουφός ακούει και η κουτσή Μαρία επιτέλους θα περπατήσει και κούτσα κούτσα θα μπει και αυτή στην εκπαίδευση....

Αποσυνδεδεμένος eve elf

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε70
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2008, 06:43:57 pm »
παιδιά εντάξει, κακοί μαθητές, αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα και ο τρόπος εξέτασης είναι καλά; δηλαδή όποιος παπαγαλίζει καλύτερα θα είναι στο μέλλον και καλύτερος καθηγητής;
κακά τα ψέμματα, σημασία έχει η δουλειά που γίνεται μέσα στην ανώτατη εκπαίδευση, γιατί το λύκειο το έχουν καταντήσει κέντρο εξετάσεων, οι ίδιοι οι καθηγητές (τουλάχιστον κάποιοι που ξέρω) δυσανασχετούν μ' αυτή την κατάσταση και λένε ότι εμποδιζονται να διδάξουν σωστά επειδή τα παιδιά ασχολούνται μόνο με το πώς θα περάσουν τις εξετάσεις και όχι με το πώς θα εμβαθύνουν στο μάθημα.
εδώ πέρσι στην τρίτη δημοτικού έρχεται ένας γονιός και μου λέει "μα δεν πρέπει να μαθαίνουν απ'έξω την ιστορία, πώς θα περάσουν στις πανελλήνιες;"
εκεί που έχουμε φτάσει οι βαθμοί των εισαγωγικών εξετάσεων δεν αντιπροσωπεύουν καθόλου την ικανότητα για σκέψη, εμβάθυνση και πόσω μάλλον δημιουργία, επομένως θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να κρινουμε από κει ποιος είναι κατάλληλος και ποιος όχι
"δύο πράγματα είναι άπειρα. το σύμπαν και η ανθρώπινη βλάκεια. και για το πρώτο διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις" (Άλμπερτ Αϊνστάιν)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:52:08 »

Αποσυνδεδεμένος aeritzis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2008, 07:08:16 pm »
Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα όσον αφορά την παπαγαλία, αλλά αυτοί που δεν είναι παπαγάλοι και σκέφτονται μπορεί να μην γράφουν 20άρια και να μην πιάνουν 19000 μόρια αλλά ένα 15-16 πιστεύω το γράφουν.
  Ξέρεις τι σημαίνει 8500 μόρια? Σημαίνει ότι στα γελοία μαθήματα της τεχνολογικής όπως ΑΟΔΕ, Μαθηματικά Γενικής, Έκθεση, ΑΝΕΦ έγραψε γύρω στο 10 με 11 και πολύ λέω, και μαθηματικά και φυσική κατεύθυνσης (η φυσική ήταν γελοία φέτος) έγραψε 3-4 το πολύ. Σου φαίνεται αυτός για σκεπτόμενος μαθητής που δεν τον άφησε η παπαγαλία να πάει μπροστά? Ας αφήσουμε επιτέλους αυτή την καραμέλα της παπαγαλίας. Δηλαδή τι υπονοείς, ότι αυτοί που πιάνουν 19000 μόρια είναι άσχετοι και παπαγάλοι? Και άντε σου λέω πως είναι, μαθηματικά και φυσική πως γράφουν που θέλει και λίγο μυαλό?
   Ας είμαστε λίγο σοβαροί λοιπόν στις κρίσεις μας. Με τα θέματα που βάζουν για να πιάσεις κάτω από 10000 μόρια πρέπει να είσαι παντελώς άσχετος με το αντικείμενο. Πως να το κάνουμε δηλαδή, υπάρχουν κάποιοι που προσπαθούν και κάποιοι που δεν προσπαθούν ή δεν μπορούν. Όταν οι τελευταίοι αποτύχουν τους φταίει το σύστημα που προοωθεί τους παπαγάλους και όχι τις αυθεντικές ιδιοφυίες σαν αυτούς. Γιατί όμως? Γιατί στη χώρα που ζούμε όλοι νομίζουν ότι τα παιδιά τους είναι ο νέος Αινστάιν και δεν δέχονται ότι απλά δεν μπορούν και θα πρέπει να βρουν κάτι άλλο να κάνουν. Πρέπει όλοι να γίνουν επιστημόνες και τα ΤΕΙ χαμηλοτάτου επιπέδου σαν τα παραπάνω ή τα κολλέγια που θα έρθουν τους αφήνουν να ζουν το ψεύτικος όνειρό τους μέχρι τη μέρα που πάνε στην πρώτη δουλειά και θα καταλάβουν ότι ουσιαστικά δεν έχουν μάθει τίποτα και φυσικά θα αναζητήσουν τον ιδανικό χώρο για ανθρώπους σαν αυτούς, δηλαδή το δημόσιο

παιδιά εντάξει, κακοί μαθητές, αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα και ο τρόπος εξέτασης είναι καλά; δηλαδή όποιος παπαγαλίζει καλύτερα θα είναι στο μέλλον και καλύτερος καθηγητής;
κακά τα ψέμματα, σημασία έχει η δουλειά που γίνεται μέσα στην ανώτατη εκπαίδευση, γιατί το λύκειο το έχουν καταντήσει κέντρο εξετάσεων, οι ίδιοι οι καθηγητές (τουλάχιστον κάποιοι που ξέρω) δυσανασχετούν μ' αυτή την κατάσταση και λένε ότι εμποδιζονται να διδάξουν σωστά επειδή τα παιδιά ασχολούνται μόνο με το πώς θα περάσουν τις εξετάσεις και όχι με το πώς θα εμβαθύνουν στο μάθημα.
εδώ πέρσι στην τρίτη δημοτικού έρχεται ένας γονιός και μου λέει "μα δεν πρέπει να μαθαίνουν απ'έξω την ιστορία, πώς θα περάσουν στις πανελλήνιες;"
εκεί που έχουμε φτάσει οι βαθμοί των εισαγωγικών εξετάσεων δεν αντιπροσωπεύουν καθόλου την ικανότητα για σκέψη, εμβάθυνση και πόσω μάλλον δημιουργία, επομένως θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να κρινουμε από κει ποιος είναι κατάλληλος και ποιος όχι

Αποσυνδεδεμένος eve elf

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε70
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #5 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2008, 07:47:45 pm »
δεν ξέρω τι γίνεται με την τεχνολογική και κατά πόσο είναι εύκολα ή δύσκολα τα θέματα, γιατί έχω χρόνια που άφησα πίσω τη δευτεροβάθμια. αλλά σε καμια περίπτωση δε δέχομαι να πω ότι εμείς οι δάσκαλοι είμαστε καλύτεροι από τους φιλολόγους (τυχαίο το παράδειγμα) γιατί οι σχολές μας είχαν μεγαλύτερη βάση και είχαμε καλύτερους βαθμούς στις πανελλήνιες (τα μαθηματικά κλπ που αναφέρεις όντως απαιτούν περισσότερη σκέψη συμφωνώ). αυτοί που πιάνουν 19000 μόρια μπορεί να είναι και κατ' επιλογή παπαγάλοι, δεν είπε κανείς ότι είναι ανίκανοι. δεν είχα πρόθεση να θίξω κανέναν, η προσπάθεια που γίνεται είναι υπεράνθρωπη, απλά ήθελα να πω ότι πρέπει να είμαστε πιο επιεικείς με τα παιδιά, υπάρχουν εκτός από την παπαγαλία - που είναι αυτή που κατά τη γνώμη μου καταστρέφει τον εκπαιδευτιό χαρακτήρα του λυκείου - κι άλλοι παράγοντες όπως το άγχος, το ότι κάποια παιδιά δεν έχουν καν έναν ήσυχο χώρο να διαβάσουν, κάποια χρειάζονται φροντιστήριο - δεν χρειάζονται όλα, δεν είμαι υπέρ των φροντιστηρίων - και οι γονείς τους δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν και κάθε είδους προβλήματα. τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες δεν ειναι μηχανές διαβάσματος είναι άνθρωποι και ως τέτοιους πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε και όχι να λέμε "α, αυτός πήρε 9, δεν αξίζει"
κατι άσχετο, δεν ισχύει πια η βάση του 10;
αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι εκπαιδευτικός γίνεσαι μέσα στο πανεπιστήμιο, εκεί γίνεται η σημαντική δουλειά και πολλά από αυτά που μας έλεγαν στο σχολείο και έπρεπε απλά να τα μάθουμε για να περάσουμε στις εξετάσεις, στο πανεπιστήμιο έχεις τη δυνατότητα να τα συζητήσεις και να αναστοχαστείς. χώρια που βαθμολογείσαι με άλλα κριτήρια. στο πανεπιστήμιο υπάρχουν και καθηγητές που θα σου βάλουν καλό βαθμό ακόμα κι αν διαφωνείς μαζί τους, ενώ στις πανελλήνιες οι διορθωτές δεν έχουν καν αυτή τη δυνατότητα, οι απαντήσεις είναι φιξ.
όσο για το επίπεδο της κάθε σχολής αυτό δεν πρέπει να το κρίνουμε με βάση ποιοι εισάγονται σ'αυτή, αλλά με βάση το ποιοι διδάσκουν σ'αυτή και οι οποίοι αν είχαν τη δυνατότητα ίσως να έθεταν πολύ διαφορετικά κριτήρια για την εισαγωγή των φοιτητών.
"δύο πράγματα είναι άπειρα. το σύμπαν και η ανθρώπινη βλάκεια. και για το πρώτο διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις" (Άλμπερτ Αϊνστάιν)

Αποσυνδεδεμένος Marakismou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #6 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2008, 05:44:30 pm »
Ισχύει η βάση του 10 στον βαθμό πρόσβασης. Τα μόρια υπολογίζονται σύμφωνα με τον συντελεστή βαρύτητας του κάθε μαθήματος. Αυτό είναι εμφανές φέτος με τα μαθηματικά κατεύθυνσης που ρίχνουν τα μόρια πολύ χαμηλά, ενώ ο βαθμός πρόσβασης είναι μεγαλύτερος. Για τον ίδιο λόγο οι περισσότερες σχολές από πεδία της τεχνολογικής έχουν μεγάλη πτώση. Φέτος τα μαθηματικά κατεύθυνσης έθαψαν τους μαθητές. Πιστεύω πως αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τέτοιες βάσεις πρόσβασης σε σχολές.

Αποσυνδεδεμένος aeritzis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #7 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2008, 08:41:26 pm »
Για την ακρίβεια τα μαθηματικά έδειξαν τη γύμνια του όλου συστήματος. Τα θέματα μια χαρά ήταν. Απλά δεν μπόρεσαν να γράψουν αυτοί που έκαναν πολλές ώρες φροντιστήριο και ιδιαίτερα και περίμεναν τα κλασικά θέματα. Έπρεπε να σκεφτούν και λίγο πράγμα σπάνιο για τους σημερινούς μαθητές που έχουν μάθει να τα έχουν όλα έτοιμα.
Αυτοί που δεν μπορούν να λύσουν μια εξίσωση και έγραψαν 2 και 3 στα μαθηματικά θα είναι οι αυριανοί καθηγητές. Αυτό είναι το πρόβλημα και όχι τα θέματα. Δηλαδή τι θέματα έπρεπε να βάλουν? να τους ρωτήσουν το όνομά τους?

Φέτος τα μαθηματικά κατεύθυνσης έθαψαν τους μαθητές. Πιστεύω πως αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τέτοιες βάσεις πρόσβασης σε σχολές.

Αποσυνδεδεμένος Marakismou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #8 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2008, 09:33:26 pm »
Αγαπητέ μου αυτοί που έγραψαν 2 και 3 στα μαθηματικά δεν πέρασαν καν σε σχολές. Αφού δεν φταίνε τα θέματα γιατί γίνονται διακρίσεις μεταξύ των κατευθύνσεων? δες λίγο τα στατιστικά των αποτελεσμάτων της θεωρητικής. έπειτα κοίταξε και τις βάσεις των σχολών από πεδία της θεωρητικής πως κυμάνθηκαν. Δεν το ισοπεδώνω ζητώντας να "ρωτάνε το ονομά τους".. απλά με ποιο κριτήριο προτείνουν τα θέματα? ίδιο επίπεδο δυσκολίας για όλους? αυτό σε ρωτάω

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #9 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2008, 01:12:31 am »
Μήπως ο κλάδος εχει κορεστεί και τα παιδιά αλλάξαν προσανατολισμό??Λίγοι απόφοιτοι των σχολών Πληροφορικής είναι άνεργοι??Οχι βεβαια...Απλά οι νέοι σκέφτονται και την επαγγελματική τους αποκατάσταση....Οταν οι δάσκαλοι διορίζονται αμέσως ειναι λογικό να επιλέγουν τις Παιδαγωγικές σχολές.
Λίγο ο κορεσμός, λιγο η ανεργία, λίγο το οτι αλλάξαν οι εποχες, λίγο και η αποτυχία στις εξετάσεις είχαν ως αποτέλεσμα τις χαμηλές βάσεις...
Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται οι χαμηλές βασεις με το επίπεδο των αυριανών εκπαιδευτικών ???

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #10 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2008, 09:41:49 am »
Μια αναφορά..Το 2001 που έδωσα εγώ πανελλήνιες το τμήμα Πληροφορικής Κ Τηλ-νιών Λάρισας στο οποίο πέρασα και αποφοίτησα είχε βάση γύρω στο 13 και κάτι. Εκείνη λοιπόν τη χρονιά το Παιδαγωγικό ήταν ελάχιστα μόρια παραπάνω και εάν είχα κάνει τη σωστή κίνηση τώρα θα ήμουνα διορισμένη δασκάλα..Τι σημαίνει αυτό? Ότι εάν είχα περάσει Παιδαγωγικό θα ήμουν σωστή Παιδαγωγός ενώ τώρα δεν είμαι? Όχι! Εγώ καταλαβαίνω άλλα..Καταλαβαίνω ότι τώρα τα παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση διότι οι δάσκαλοι διορίζονται σχεδόν αμέσως ενώ οι Πληροφορικάριοι κάνουν τους ωρομίσθιους για χρόνια πλέον μέχρι να διοριστούν..Οι βάσεις δε σχετίζονται με το επίπεδο των μελλοντικών καθηγητών για μενα αλλά με τη ζήτηση κάθε χρονιάς..Σαφώς και με ένα ΤΕΙ δε βγαίνει καθηγητής..Πιστεύω το πόσο καλός γίνεσαι εξαρτάται από την εμπειρία και από το πόσο έχεις δουλέψει..Εδώ και σε ένα super market να πας να δουλέψεις τον πρώτο καιρό δε θα ξέρεις τη δουλειά..Μαθαίνεις με τον καιρό..Έτσι και οι καθηγητές..Και στην τελική ο καλός καθηγητής δεν είναι απόλυτα αυτός που έχει τις περισσότερες γνώσεις αλλά αυτός που ξέρει καταρχάς να τις μεταδώσει στα παιδιά..Άλλα πράγματα μαθαίνουμε στο ΑΕΙ - ΤΕΙ και άλλα καλούμαστε να διδάξουμε στην τελική.. Είναι δυνατόν κάποιος που έκανε και στο ΤΕΙ με τη χαμηλότερη βάση Προγρ-σμους Δίκτυα κτλ κτλ να μην μπορεί να παραδώσει ένα μάθημα Λυκείου ή Γυμνασίου? Το επάγγελμα απλά έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού και γι'αυτό και αυτό το αποτέλεσμα πιστεύω μην το παίρνουμε στραβά..

Αποσυνδεδεμένος aeritzis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #11 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2008, 10:14:06 am »
Αγαπητέ μου αυτοί που έγραψαν 2 και 3 στα μαθηματικά δεν πέρασαν καν σε σχολές.

Πραγματικά μου κάνει εντύπωση πως κάποιοι εδώ μέσα έχουν το σύνδρομο του Θεού, λένε κάτι χωρίς κανένα επιχείρημα και πρέπει να το δεχτούμε επειδή το λένε αυτοί. Σε κάτι τέτοιους καθηγητές φαντάζομαι θα αναφέρεται ο τίτλος του θέματος. Είναι έτσι επειδή το λέω εγώ!!

Έχεις κάποιο επιχείρημα για αυτό ή το είδες στο σχολείο της γειτονιάς σου?

Αποσυνδεδεμένος aeritzis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #12 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2008, 10:19:41 am »
Καταλαβαίνω ότι τώρα τα παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση διότι οι δάσκαλοι διορίζονται σχεδόν αμέσως ενώ οι Πληροφορικάριοι κάνουν τους ωρομίσθιους για χρόνια πλέον μέχρι να διοριστούν.
Ναι, αλλά ποια παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση? Μηπώς η κατά γενική ομολογία καλοί μαθητές? Μήπως αυτοί που σε ένα βαθμό καθορίζουν το επίπεδο κάθε σχολής? Εκτός αν πιστεύετε ότι ο μαθητής που γράφει 9000 μόρια υπάρχει πιθανότητα να είναι καλύτερος από κάποιον που γράφει 18-19000. ή μάλλον υπάρχει 1 στους 10000.


Αποσυνδεδεμένος aeritzis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Μελλοντικοί Καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #13 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2008, 10:22:10 am »
Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται οι χαμηλές βασεις με το επίπεδο των αυριανών εκπαιδευτικών ???

Πως συνδέονται? Αν δε μπορείς να καταλάβεις αυτό τι να πω. Δηλαδή όταν μια σχολή έχει 9000 μόρια βάση, σε αυτή τη σχολή μπαίνουν καλοί φοιτητές? Θα βγάλει καλούς καθηγητές? Τι λες?

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182712
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 616

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.