*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)  (Αναγνώστηκε 48896 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #98 στις: Δεκεμβρίου 22, 2011, 11:49:46 pm »
Συγχαρητήρια, αλλά αντιλαμβάνεσαι πιστεύω ότι αυτό είναι -εξ ορισμού- contrived, δηλαδή ΜΗ αυθεντικό κείμενο, διότι ως αυθεντικά ('genuine') κείμενα ορίζονται αυτά που έχουν γραφτεί ή εκφωνηθεί για σκοπούς διάφορους της διδασκαλίας. Το να ζητά κανείς να γράψετε αυθεντικό κείμενο για να να χρησιμοποιηθεί σε άσκηση είναι σα να παραγγέλνει ξεροψημένο φιλέτο ταρτάρ. Το θέτω λοιπόν σαν ερώτημα για προβληματισμό: είναι τόσο ανίδεη η κυρία που το ζήτησε αυτό, ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο πιο πονηρό;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 23, 2011, 12:01:58 am από Marcus »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:32:00 »

Αποσυνδεδεμένος villie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #99 στις: Δεκεμβρίου 23, 2011, 02:19:59 am »
όπως;

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #100 στις: Δεκεμβρίου 23, 2011, 03:31:51 am »
Ίσως θα βοηθούσε αν έγραφες το rubric. Για τη συγκεκριμένη εργασία, μου είπαν το εξής κουφό, το οποίο ενδεχομένως να μπορείς να διασταυρώσεις: είναι αλήθεια ότι φέτος σας ζήτησαν να σχεδιάσετε δραστηριότητα 'authentic listening', αλλά το κείμενο να το γράψετε εσείς;

ισχυει! γραψαμε το κειμενο, το ηχογραφησαμε, το ακουσαν οι μαθητες, και πανω σε αυτο στηριχθηκε η διδασκαλια

χαχαχαχαχαχα. Δεν έχω λόγια!!!

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #101 στις: Δεκεμβρίου 24, 2011, 03:57:18 am »
όπως;

Δεν ξέρω. Σε τι θα μπορούσε να είναι χρήσιμο στη διδάσκουσα ένα corpus πρωτότυπων κειμένων και δραστηριοτήτων, για τα οποία είναι δύσκολο να στοιχειοθετηθεί πνευματική ιδιοκτησία, και τα οποία δεν προστατεύονται από το νομικό τμήμα κάποιου εκδοτικού οίκου;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 24, 2011, 04:05:18 am από Marcus »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:32:00 »

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #102 στις: Δεκεμβρίου 24, 2011, 09:49:27 am »
το input ειναι authentic υπο την εννοια οτι τα παιδια το ακουν απο τον διδασκοντα και ΟΧΙ απο cd...ουσιαστικα ο καθηγητης αφηγειται μια ιστορια με τα prosodic features που συνοδευουν τον προφορικο λογο..δεν ειναι απλως προσομoιωση genuine speech..ειναι authentic αρκει να μη γινει στειρα ξενερωτη αναγνωση!και δε χρειαζεται να ειναι παρθενογεννεση..εγω χρησιμοποιησα υπαρχουσα ιστορια..το θεμα δεν ειναι να υπαρχει content authenticity! οσο για τις συνωμοσιες περι χρησης των κειμενων για μυστικα ερευνητικα προγραμματα της NASA στη σκοτεινη πλευρα της σεληνης, ας τα διερευνησει ο Λιακοπουλος  ;) ;) ;)
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #103 στις: Δεκεμβρίου 24, 2011, 12:15:54 pm »
Υπάρχει τέτοιος ορισμός authenticity στη βιβλιογραφία; Ότι authentic είναι ό,τι διαβάζει ο καθηγητής και δεν είναι ηχογραφημένο επαγγελματικά; Και οι ορθογραφίες στις προαγωγικές εξετάσεις είναι authentic αν τις διαβάζουμε θεατρικά, και inauthentic αν τις διαβάζουμε μονότονα; Ποιος αλμπάνης σου τα είπε αυτά; Που τα διάβασες;

Σίγουρα όχι στον Field (2008, Listening in the Language Classroom, σελ. 23) που γράφει 'The term 'authentic' usually refers to listening items originally intended for a native listener rather than specially prepared for language learners'. Ούτε στον Nunan (1989, Designing Tasks for the Communicative Classroom, σελ. 54) που το ορίζει ως 'any type of material which has not been specifically produced for the purposes of language teaching'. Ούτε στον Widdowson, ούτε στην Ur, ούτε στη Hedge, για να μην παραθέτω ένα-ένα τα αποσπάσματα. Πως γίνεται -και είναι ειλικρινής η ερώτησή μου- να μην έπεσε τίποτα από τα παραπάνω στην αντίληψή σου;

Όσο για το ότι μερικοί διδάσκοντες του ΕΑΠ είναι καθ' έξιν λογοκλόποι, αυτό είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, και δε χρειάζεται περισσότερη τεκμηρίωση απ' όση υπάρχει ήδη εδώ: http://www.pde.gr/index.php?topic=24845.0. Αν όμως πείθεσαι μόνο από το Λιακόπουλο (σεβαστό το δικαίωμα σου αυτό), τότε μπορείς να αρκεστείς στην εναλλακτική μου υπόθεση: ότι δηλαδή έχουμε να κάνουμε με ασχετοσύνη της διδάσκουσας.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 24, 2011, 01:10:09 pm από Marcus »

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #104 στις: Δεκεμβρίου 24, 2011, 08:43:37 pm »
οσο για την uhr αν ξαναδιαβασεις  το course in lng teaching θα δεις οτι δεν αγνοει τη χρηση genuine input στην ταξη.. μου κοτσαρεις 5-6 ακαδημαικους απομονωνοντας φρασεις τους, οπως τη διασημη του nunan, κι κανεις το-ακαδημαικο- κομματι σου...επειδη φαινεται οτι το κατεχεις το αντικειμενο-σιγουρα περισσοτερο απο εμενα-δε σου δινει το δικαιωμα να αποπροσανατολιζεις τους αναγνωστες...μηπως πρεπει να μελετησεις καλυτερα τον nunan κ τις θεσεις του σχετικα με το θεμα? δε σταματα εκει η επιχειρηματολογια του..εκτος αν εισαι υπερμαχος του αποκλεισμου οποιασδηποτε ευκαιριας authentic λογου στην  ταξη σου..οσο για τους αλμπανηδες κ τις θεατρικες ορθογραφιες μαλλον δεν καταλαβες τπτ απο οσα εγραψα...δεν ειπα οτι η θεατρικοτητα αναγει το λογο σε genuine..αρκει ομως να μεταφερεις μια ιστορια στους μαθητες σου, χωρις να τον προσαρμοσεις γλωσσικα, χωρις να κανεις τις εκπτωσεις που κανουν τα ηχογραφημενα ξερασματα του εμποριου...μπορεις φανταζομαι να κατανοησεις οτι αυτος ο λογος δεν ειναι κ τοσο contrived..

κ  μετα την-ασκοπη- εκ μερους σου επιδειξη ακαδημαικων γνωσεων, θα σε ικανοποιουσε να μιλουσαμε για ενα authentic in nature κειμενο το οποιο χρησιμοποιειται για εκπαιδευτικους σκοπους?
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 24, 2011, 08:53:55 pm από golum »
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #105 στις: Δεκεμβρίου 24, 2011, 09:27:39 pm »
..εκτος αν εισαι υπερμαχος του αποκλεισμου οποιασδηποτε ευκαιριας authentic λογου στην  ταξη σου..

Ενδιαφέρουσα εικασία, αλλά πέρα του ότι είναι αναληθής, πραγματικά δε βλέπω με ποιον τρόπο συνάγεται κάτι τέτοιο από τα γραφόμενά μου. Παρερμηνεύεις σκόπιμα για να εκτρέψεις τη συζήτηση σε θέμα που κατέχεις καλύτερα, από αδυναμία κατανόησης όσων έγραψα, από αδιαφορία για το πως διεξάγεται μια καλοπροαίρετη συζήτηση, ή για όλους τους παραπάνω λόγους;

οσο για την uhr

Ur. Δεν είναι δύσκολο: δυο γραμματάκια.

αν ξαναδιαβασεις  το course in lng teaching θα δεις οτι δεν αγνοει τη χρηση genuine input στην ταξη..

Ασφαλώς και δεν την αγνοεί, γράφει όμως κάτι αρκετά διαφορετικό από αυτό που φαίνεται πως έχεις καταλάβει. Άνοιξε το ευρετήριο, βρες την καταχώρηση 'authenticity of reading' (γιατί τον όρο 'genuine' δεν τον χρησιμοποιεί, και έχει σημασία αυτό), κάνε αναγωγή αυτού που γράφει στο listening και μετά έλα να το ξανασυζητήσουμε.

μου κοτσαρεις 5-6 ακαδημαικους απομονωνοντας φρασεις τους, οπως τη διασημη του nunan, [...] δε σου δινει το δικαιωμα να αποπροσανατολιζεις τους αναγνωστες...μηπως πρεπει να μελετησεις καλυτερα τον nunan κ τις θεσεις του σχετικα με το θεμα?  δε σταματα εκει η επιχειρηματολογια του

Πες μου λοιπόν, ποια επιπλέον στοιχεία από το συγκείμενο των ορισμών κρίνεις πως θα έπρεπε να είχα αναφέρει;  Πες στους αναγνώστες που αποπροσανατόλισα τι είναι αυτό που τους κρύβω... Τι λέει η Ur; Τι λέει ο Nunan; Σε ποιο σημείο της βιβλιογραφίας υπάρχει ο ορισμός που δίνεις, ότι δηλαδή "το input ειναι authentic υπο την εννοια οτι τα παιδια το ακουν απο τον διδασκοντα και ΟΧΙ απο cd";

δεν ειπα οτι η θεατρικοτητα αναγει το λογο σε genuine

Και τότε ποιος έγραψε "ειναι authentic αρκει να μη γινει στειρα ξενερωτη αναγνωση"; Ποιον προσπαθείς να κοροϊδέψεις;

Όσο για "την-ασκοπη- εκ μερους [μ]ου επιδειξη ακαδημαικων γνωσεων", εγώ τη θεωρώ επιβεβλημένη μετά την άσκοπη εκ μέρους  σου επίδειξη πλημμελούς κατανόησης βασικών εννοιών. Το να μιλήσουμε για ο,τιδήποτε το βρίσκω πλέον άσκοπο, αν η άγνοιά σου συνδυάζεται με τέτοια απαξίωση όσων δε γνωρίζεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 25, 2011, 10:47:09 am από Marcus »

Αποσυνδεδεμένος villie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #106 στις: Δεκεμβρίου 25, 2011, 12:09:19 am »
όπως;

Δεν ξέρω. Σε τι θα μπορούσε να είναι χρήσιμο στη διδάσκουσα ένα corpus πρωτότυπων κειμένων και δραστηριοτήτων, για τα οποία είναι δύσκολο να στοιχειοθετηθεί πνευματική ιδιοκτησία, και τα οποία δεν προστατεύονται από το νομικό τμήμα κάποιου εκδοτικού οίκου;

ενδιαφέρον! Δεν το είχα σκεφτεί αυτό, έχει όμως βάση.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #107 στις: Δεκεμβρίου 26, 2011, 05:10:13 am »
οσο για την uhr αν ξαναδιαβασεις  το course in lng teaching θα δεις οτι δεν αγνοει τη χρηση genuine input στην ταξη.. μου κοτσαρεις 5-6 ακαδημαικους απομονωνοντας φρασεις τους, οπως τη διασημη του nunan, κι κανεις το-ακαδημαικο- κομματι σου...επειδη φαινεται οτι το κατεχεις το αντικειμενο-σιγουρα περισσοτερο απο εμενα-δε σου δινει το δικαιωμα να αποπροσανατολιζεις τους αναγνωστες...μηπως πρεπει να μελετησεις καλυτερα τον nunan κ τις θεσεις του σχετικα με το θεμα? δε σταματα εκει η επιχειρηματολογια του..εκτος αν εισαι υπερμαχος του αποκλεισμου οποιασδηποτε ευκαιριας authentic λογου στην  ταξη σου..οσο για τους αλμπανηδες κ τις θεατρικες ορθογραφιες μαλλον δεν καταλαβες τπτ απο οσα εγραψα...δεν ειπα οτι η θεατρικοτητα αναγει το λογο σε genuine..αρκει ομως να μεταφερεις μια ιστορια στους μαθητες σου, χωρις να τον προσαρμοσεις γλωσσικα, χωρις να κανεις τις εκπτωσεις που κανουν τα ηχογραφημενα ξερασματα του εμποριου...μπορεις φανταζομαι να κατανοησεις οτι αυτος ο λογος δεν ειναι κ τοσο contrived..

κ  μετα την-ασκοπη- εκ μερους σου επιδειξη ακαδημαικων γνωσεων, θα σε ικανοποιουσε να μιλουσαμε για ενα authentic in nature κειμενο το οποιο χρησιμοποιειται για εκπαιδευτικους σκοπους?

Η περιγραφή που δίνεις δεν είναι περιγραφή authentic speech. Και να πω την αλήθεια καταλαβαίνω τον εκνευρισμό του Marcus γιατί δεν μπορούμε να λέμε authentic κατι που δημιουργήθηκε με σκοπό την διδασκαλία. Ίσως ο όρος που θα περιέγραφε αυτό που θέλεις να πεις θα ήταν connected speech (ίσως;). Δηλ ένα listening όπου η κάθε λέξη δεν θα ακούγεται όπως την βρίσκουμε στο λεξικό αλλά θα υπόκειται στα απαραίτητα connected speech processes (assimilations, deletions κτλ.) που βρίσκονται σε μεγάλη συχνότητα στον καθημερινό προφορικό λόγο και που πολλές φορές τα αποφεύγουν στα listening των βιβλίων του εμπορίου.
Όσο για το ότι το διαβάζει ο καθηγητής και όχι το CD αυτό δεν μπορείς να πεις οτι το κάνει authentic (με τίποτα) αλλά μπορείς να πεις οτι οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να συνδιάσουν αυτό που ακούνε και αυτό που βλέπουνε (τα χείλια και το στόμα του καθηγητή τους) και να αναγνωρίσουν πιο εύκολα αυτό που ακούνε. Να δείς υπάρχει ένα πείραμα (και το έχει και στο  You tube) που αποδεικνύει την σπουδαιότητα του οπτικού ερεθίσματος στην πιο εύκολη αναγνώριση του φωνήματος αλλά δεν θυμάμαι πως λέγεται :( 
Το πρόβλημα δεν είναι το ότι ετοιμάσατε διδασκαλία που στόχευε σε συγκεκριμένα prosodic features. Καλά κάνατε και πιστεύω οτι τα παιδιά μπορούν να μάθουν αρκετά πράγματα απο αυτό. Και μάλιστα τα περισσότερα βιβλία του εμπορίου δεν έχουν κάτι τέτοιο. Αλλά να μην χαρακτηρίζουμε και authentic πράγματα που δεν είναι.

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #108 στις: Δεκεμβρίου 26, 2011, 11:11:32 am »
Η περιγραφή που δίνεις δεν είναι περιγραφή authentic speech. Και να πω την αλήθεια καταλαβαίνω τον εκνευρισμό του Marcus γιατί δεν μπορούμε να λέμε authentic κατι που δημιουργήθηκε με σκοπό την διδασκαλία. Ίσως ο όρος που θα περιέγραφε αυτό που θέλεις να πεις θα ήταν connected speech (ίσως;). Δηλ ένα listening όπου η κάθε λέξη δεν θα ακούγεται όπως την βρίσκουμε στο λεξικό αλλά θα υπόκειται στα απαραίτητα connected speech processes (assimilations, deletions κτλ.) που βρίσκονται σε μεγάλη συχνότητα στον καθημερινό προφορικό λόγο και που πολλές φορές τα αποφεύγουν στα listening των βιβλίων του εμπορίου.
Όσο για το ότι το διαβάζει ο καθηγητής και όχι το CD αυτό δεν μπορείς να πεις οτι το κάνει authentic (με τίποτα) αλλά μπορείς να πεις οτι οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να συνδιάσουν αυτό που ακούνε και αυτό που βλέπουνε (τα χείλια και το στόμα του καθηγητή τους) και να αναγνωρίσουν πιο εύκολα αυτό που ακούνε. Να δείς υπάρχει ένα πείραμα (και το έχει και στο  You tube) που αποδεικνύει την σπουδαιότητα του οπτικού ερεθίσματος στην πιο εύκολη αναγνώριση του φωνήματος αλλά δεν θυμάμαι πως λέγεται :( 
Το πρόβλημα δεν είναι το ότι ετοιμάσατε διδασκαλία που στόχευε σε συγκεκριμένα prosodic features. Καλά κάνατε και πιστεύω οτι τα παιδιά μπορούν να μάθουν αρκετά πράγματα απο αυτό. Και μάλιστα τα περισσότερα βιβλία του εμπορίου δεν έχουν κάτι τέτοιο. Αλλά να μην χαρακτηρίζουμε και authentic πράγματα που δεν είναι.
[/quote]

καλα χριστούγεννα σε όλους!! προφανως εχετε δικιο γι αυτο (μερες που είναι) θελω να ζητησω δημοσια συγγνωμη από τον marcus αν τον εκνευρισα!! ;D ;D κι ευχαριστω γιατι με τα post σας κατι παραπανω εμαθα!! :P
(marcus λες να μου κανεις κανα ιδιαιτερο??  ;D
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #109 στις: Δεκεμβρίου 26, 2011, 11:37:35 am »
Για την οξύτητα της έκφρασής μου, ομοίως, απολογούμαι.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #110 στις: Δεκεμβρίου 26, 2011, 04:11:49 pm »
  :) :) :) μπράβο ρε παιδιά. Πολύ το χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους που έχουν ανοιχτά μυαλά και είναι έτοιμοι να αναθεωρήσουν. Christmas spirit!!!


Αποσυνδεδεμένος sofiam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 240
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό Αγγλικής (ΕΑΠ)
« Απάντηση #111 στις: Δεκεμβρίου 31, 2011, 11:12:01 am »
Ίσως θα βοηθούσε αν έγραφες το rubric. Για τη συγκεκριμένη εργασία, μου είπαν το εξής κουφό, το οποίο ενδεχομένως να μπορείς να διασταυρώσεις: είναι αλήθεια ότι φέτος σας ζήτησαν να σχεδιάσετε δραστηριότητα 'authentic listening', αλλά το κείμενο να το γράψετε εσείς;
Κάθε χρόνο το ζητάνε. Απλά πρέπει να χρησιμοποιήσεις ideational framework (Burgess) as a guide δηλ. όχι ολοκληρωμένο κείμενο που κάνεις ανάγνωση αλλά σημειώσεις που χρησιμοποιείς και έχουν ως αποτέλεσμα το τελικό προϊόν να έχει χαρακτηριστικά που το καθιστούν aunthentic in nature και όχι in origin.
Όσον αφορά τα κριτήρια, που ρώτησαν παραπάνω, για την αξιολόγηση των δραστηριοτήτων σε ένα μαθημα που εχει ως σκοπό να διδάξει the skill of listening  αναφέρονται πολλά στο βιβλίο του ΕΑΠ π.χ. αυτά που αναφέρουν ο Underwood , ο Brown και ο Rost; if they tune in the listeners, lower their anxiety, develop their listening strategies, use all skills in all stages, include bottom-up and top-own listening techniques, have them listen for a purpose (information gap) the difficulty of the material in terms of language and familiarity and so on.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182567
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 625
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.