*

Αποστολέας Θέμα: Είναι νόμιμα τα ιδιαίτερα για καθηγητές Πληροφορικής?  (Αναγνώστηκε 9407 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panagiotis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλησπέρα,
είμαι διορισμένος καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19 και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε να κάνουμε ιδιαίτερα,να δουλέυουμε σε φροντιστήρια(ECDL κλπ) νόμιμα?Άκουσα πως μπορούν ειδικά οι καθηγητές Πληροφορικής, αλλά επειδή μου φάνηκε περίεργο, σκέφτηκα να το θέσω εδώ, να μας πεί κάποιος έμπειρος που το έχει ψάξει.

Ευχαριστώ πολύ,
Παναγιώτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lolafly

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μηχανολόγος (ΠΕ 17.06)
    • Προφίλ
Απ: Είναι νόμιμα τα ιδιαίτερα για καθηγητές Πληροφορικής?
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 26, 2006, 02:59:21 πμ »
Απο τη στιγμή που είσαι διορισμένος στο δημόσιο, δεν έχεις δικαίωμα να εργάζεσαι σε ιδιωτική επιχείρηση και φυσικά για ιδιαίτερα ουτε λόγος! Αν κάνω λάθος θα με διορθώσουν οι συνάδελφοι βεβαια.. ;)
Ό,τι αξίζει, πονάει.. Και είναι δύσκολο..

Αποσυνδεδεμένος suzanitta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Είναι νόμιμα τα ιδιαίτερα για καθηγητές Πληροφορικής?
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 26, 2006, 01:40:48 μμ »
Πιο παράνομο δε γίνεται! Αλλά ο κόσμος το 'χει τούμπανο και μεις κρυφό καμάρι  :-X
Με όποιον δάσκαλο καθίσεις...

Αποσυνδεδεμένος Boulos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Αποκλεισμένο μέλος λόγω παράβασης των όρων χρήσης
    • Προφίλ
Απ: Είναι νόμιμα τα ιδιαίτερα για καθηγητές Πληροφορικής?
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 26, 2006, 02:08:07 μμ »
switch(job_cs)
{
    case Μόνιμος Καθηγητής:
    ....
    break;
    case Φροντιστήρια:
    ....
    break;
   case Προγραμματιστής:
    ....
   break;
}