*

Αποστολέας Θέμα: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια  (Αναγνώστηκε 29938 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #196 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 11:43:24 πμ »
Γεγονός είναι πάντως πως οι μόνιμοι δεν τη θέλουν και οι ωρομίσθιοι παρακαλάνε για τις ώρες της ΠΔΣ. Δε σημαίνει πως οι μόνιμοι είναι αχάριστοι, ούτε οι αδιόριστοι κομπλεξικοί. Απλά βλέπουν την κατάσταση από διαφορετική οπτική. Γιατί δηλαδή σώνει και ντε πρέπει κάποιος να είναι ή αχάριστος ή κομπλεξικός??
συμφωνώ!!! ;)

Θα σου τα μάθω και τα τραγούδια αν θέλεις, αλλά εδώ θα διαφωνήσω στο ότι οι μόνιμοι δε θέλουν την ΠΔΣ.
Είναι πάρα πολλοί αυτοί που αρχίζουν από την πρώτη μέρα και μερικοί επιδιώκουν να έχουν και περισσότερες ώρες από το νόμιμο.
Φέτος βέβαια δεν το βλέπω να πολυγίνεται με τη μείωση που θα υπάρξει στην αμοιβή.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:25:16 »

Αποσυνδεδεμένος pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • "Η διδασκαλία σπάνια ταυτίζεται με τη μάθηση..."
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #197 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 11:53:00 πμ »
φετος δεν τη θελουν οι μονιμοι.μεχρι και περσι σκοτωνονταν. επισης υπηρξαν τοσο χαλια χρονιες που καποιες φορες ουτε οι οι ωρομισθιοι δεν τις ηθελαν! ωσπου ανοιξε εκεινο το μικρο μικρο αλλα μεγαλουργο παραθυρακι για μονιμοποιηση... ;)

Ας είναι και έτσι... Από φέτος λοιπόν οι μόνιμοι δεν τη θέλουν και εφόσον άνοιξε το παράθυρο του διορισμού, οι αδιόριστοι την κυνηγάνε. Το ερώτημα μου παραμένει το ίδιο: γιατί πρέπει ή οι μεν ή οι δε να είναι παράλογοι??
Από πότε γίναμε 2 στρατόπεδα και δεν το κατάλαβα?? Όλοι είμαστε μέρος ενός συστήματος εκπαιδευτικού και συζητάμε τα κακώς ή τα καλώς κείμενα. Εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω. Και αναρωτιέμαι: το γεγγονός ότι το όνομά μου ήταν στο πίνακα διορισμών για φέτος με κάνει αυτόματα αχάριστη και τεμπέλα ή αντίστοιχα το ότι είμαι ακόμα στον πίνακα Γ' συνεπάγεται πως είμαι κομπλεξικό άτομο απέναντι στους διορισμένους συναδέλφους?? Προσωπικά δε θέλω να είμαι τίποτε από τα 2, μπορώ?? Έχω τη δυνατότητα???

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #198 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 11:56:12 πμ »
pe06 τα παντα μπορεις. :) :-*

Αποσυνδεδεμένος pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • "Η διδασκαλία σπάνια ταυτίζεται με τη μάθηση..."
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #199 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 12:01:39 μμ »
Ευχαριστώ vifo, γιατί ειιλικρινά είχα αρχίσει ν'αναρωτιέμαι με όσα διαβάζω στο θέμα τελευταία...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2008, 01:38:03 μμ από pe06 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:25:16 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #200 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 02:35:46 μμ »
Γεγονός είναι πάντως πως οι μόνιμοι δεν τη θέλουν και οι ωρομίσθιοι παρακαλάνε για τις ώρες της ΠΔΣ. Δε σημαίνει πως οι μόνιμοι είναι αχάριστοι, ούτε οι αδιόριστοι κομπλεξικοί. Απλά βλέπουν την κατάσταση από διαφορετική οπτική. Γιατί δηλαδή σώνει και ντε πρέπει κάποιος να είναι ή αχάριστος ή κομπλεξικός??
συμφωνώ!!! ;)

Θα σου τα μάθω και τα τραγούδια αν θέλεις, αλλά εδώ θα διαφωνήσω στο ότι οι μόνιμοι δε θέλουν την ΠΔΣ.
Είναι πάρα πολλοί αυτοί που αρχίζουν από την πρώτη μέρα και μερικοί επιδιώκουν να έχουν και περισσότερες ώρες από το νόμιμο.
Φέτος βέβαια δεν το βλέπω να πολυγίνεται με τη μείωση που θα υπάρξει στην αμοιβή.
δεκτή η διαφωνία.. :)εσύ κ η vifo σίγουρα αφού είστε μέσα στα σχολεία έχετε πληρέστερη εικόνα του τί γίνεται..εγώ δεν έχω..έκρινα μόνο απο τις αντιδρασεις των μονίμων στο νομό μου, οι οποιοι αντέδρασαν γτ θα ναι αναγκασμένοι να μένουν μέχρι το απογευμα κ  φαντάζομαι με τα ίδια χρήματα ..απλώς συμφωνώ με τον pe06 στο οτι δεν είναι καλο να διαμορφωνονται στρατόπεδα, κ στο ότι ένας εκπαιδευτ που διορίζεται( άρα αλλάζει κ " στρατόπεδο" ) δεν είναι απαραίτητο - ευελπιστώ τουλάχιστον- ν αλλάζει κ χαρακτήρα..

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #201 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 03:04:51 μμ »
δεν θα πληρωνονται οι μονιμοι για την ΠΔΣ,ωραριο θα συμπληρωνουν ,ολο βιαζε3σαι να κατηγορησεις,τον ε;αυτο σου λιγο  να συγκρατησεις.Για παραδειγμα εγω εχω 18 ωρες και μου ειπε ο λυκειαρχης οτι για να συμπληρωσω 21 ωρες θα μου δωσει 3 ωρες ΠΔΣ ΧΩΡΙς ουτε ενα σεντσ

Οχι φετος ομως, γιατι η εγκυκλιος εχει ηδη βγει και δεν αναφερεται τιποτα τετοιο. Αρα αν ο λυκειαρχης σου δωσει αυτες τις 3 ωρες, θα πρεπει να σε πληρωσει κανονικα γι'αυτες... διαφορετικα, προσεξε μη βαλει τ'ονομα αλλου συναδελφου, οτι δηθεν εκεινος κανει τις 3 ωρες, ετσι ωστε να δουλευεις εσυ αλλά να τις πληρωθει εκεινος!
Ευχαριστω πολυ Utenar ελπιζω να μην φτασουμε ως εκει ,παντως θα κανω οτι μπορω ωστε να μην παρω ΠΔΣ.

Συγγνωμη, εκανα λαθος γιατι δεν ειχα προσεξει την αλλαγη στην παραγραφο 1α του αρθρου ΣΤ σε σχεση με την περσινη εγκυκλιο. Το γραφει ξεκαθαρα: Είναι δυνατόν ή να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο με απασχόληση στην ΠΔΣ, εφόσον η οικεία Δ/νση ΔΕ δεν τους έχει ήδη διαθέσει για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλη σχολική μονάδα ή να τους ανατίθενται ώρες υπερωριακής απασχόλησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία περί υπερωριών. Αρα μπορει οντως να σε βαλει να κανεις ΠΔΣ για να συμπληρωσεις ωραριο. Αν δεν εχεις παιδια, αυτο δε νομιζω να σ'ενοχλησει πολυ, αλλά αν εχεις παιδια που μεχρι τωρα ειχες κανονισει να παιρνεις απο το σχολειο, αυτο δημιουργει πολυ μεγαλο προβλημα. Ειδικα επειδη η αλλαγη ειναι τοσο αποτομη, λιγες ημερες πριν την εναρξη του σχολικου ετους!

Υποθετω κι ευελπιστω οτι σε καθε σχολειο οι οικογενειαρχες καθηγητες θα προηγουνται στο να ΜΗΝ τους αναγκαζουν να καλυψουν ωραριο με ΠΔΣ, αν δεν το προτιμουν οι ιδιοι, αλλά με μαθηματα του κανονικου προγραμματος. Ειδικα επειδη θα υπαρχουν σιγουρα πολλοι συναδελφοι τους που θα προτιμουν να καλυπτουν ωραριο με ΠΔΣ (ενα τμημα με ελαχιστους μαθητες ειναι πολυ δελεαστικο, ειδικα οταν προκειται για το ιδιο μαθημα που ο καθηγητης διδασκει στο κανονικο προγραμμα!), παρα να διδασκουν ενα επιπλεον αντικειμενο σ'ενα πολυμελες τμημα στο κανονικο προγραμμα. (ειδικα στις ειδικοτητες που καλυπτουν ωραριο με ασχετα αντικειμενα, π.χ. στον κλαδο ΠΕ04, πολλοι καθηγητες δε θ'αναγκαζονται πλεον να διδασκουν ασχετα αντικειμενα, αφου θα μπορουν να καλυπτουν ωραριο κανοντας ΠΔΣ στο δικο τους αντικειμενο!)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2008, 03:12:52 μμ από utenar »

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #202 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 03:53:30 μμ »
[quote author=utenar link=topic=8099.msg99364#msg99364
Ειδικα επειδη θα υπαρχουν σιγουρα πολλοι συναδελφοι τους που θα προτιμουν να καλυπτουν ωραριο με ΠΔΣ (ενα τμημα με ελαχιστους μαθητες ειναι πολυ δελεαστικο, ειδικα οταν προκειται για το ιδιο μαθημα που ο καθηγητης διδασκει στο κανονικο προγραμμα!), παρα να διδασκουν ενα επιπλεον αντικειμενο σ'ενα πολυμελες τμημα στο κανονικο προγραμμα. [/quote]

αυτο που περιγραφεις υποτιθεται πως απαγορευεται, ητοι το ιδιο μαθημα ή τμημα και στο κανονικο προγραμμα και στην πδς. στα σχολεια σου μεχρι τωρα συνεβαινε;  ::)

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #203 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 08:19:34 πμ »
Παράθεση από: utenar link=topic=8099.msg99364#msg99364

Ειδικα επειδη θα υπαρχουν σιγουρα πολλοι συναδελφοι τους που θα προτιμουν να καλυπτουν ωραριο με ΠΔΣ (ενα τμημα με ελαχιστους μαθητες ειναι πολυ δελεαστικο, ειδικα οταν προκειται για το ιδιο μαθημα που ο καθηγητης διδασκει στο κανονικο προγραμμα!), παρα να διδασκουν ενα επιπλεον αντικειμενο σ'ενα πολυμελες τμημα στο κανονικο προγραμμα.

αυτο που περιγραφεις υποτιθεται πως απαγορευεται, ητοι το ιδιο μαθημα ή τμημα και στο κανονικο προγραμμα και στην πδς. στα σχολεια σου μεχρι τωρα συνεβαινε;  ::)

Το ιδιο μαθημα, π.χ. ο μονιμος να διδασκει Βιολογια Γενικης Παιδειας το πρωι και ΠΔΣ Βιολογιας Γενικης Παιδειας. Ναι, συνεβαινε αβερτα, ολοι οι μονιμοι αναλαμβαναν τμηματα ΠΔΣ με μαθηματα που διδασκαν στο κανονικο προγραμμα, κανενα κωλυμα! Το εξωφρενικο ηταν οταν ο καθηγητης ηταν αλλης ειδικοτητας κι εκανε και την ΠΔΣ, π.χ. Χημικος που αναγκαζοταν να διδαξει Βιολογια για συμπληρωση ωραριου το πρωι και πηρε και την ΠΔΣ Βιολογιας, λες και δεν υπηρχαν τοσοι Βιολογοι που θα μπορουσαν να διαφωτισουν τους μαθητες του χιλιες φορες καλυτερα απο εκεινον! >:(Το ιδιο κι οι αναπληρωτες, μια εκ των οποιων μου εφαγε 2 ωρες απο μαθημα κατευθυνσης που διδασκε και στο κανονικο προγραμμα, λες και χρειαζοταν παραπανω λεφτα απο τους ωρομισθιους, οταν εμενε σπιτι με τους γονεις της! (κι ουτε επαιρνε μορια απο την ΠΔΣ)

Δεν απαγορευεται επισημως, λοιπον, απλά παιδαγωγικα θα ηταν σωστοτερο να μη διδασκει ο ιδιος καθηγητης το τμημα ΠΔΣ, αφου οι αδυναμοι μαθητες μπορει να εχουν προβλημα μαζι του. (αφου δεν μπορουν να τον καταλαβουν το πρωι και αποφασιζουν να κανουν ΠΔΣ για να βελτιωθουν, ας κανουν με αλλο καθηγητη!) Ασε που εχω ακουσει καποιους καθηγητες να λενε στους μαθητες τους πραγματα του στυλ "οσοι κανουν ΠΔΣ μαζι μου θα παρουν καλο βαθμο", ουσιαστικα "δωροδοκωντας" τους για να δημιουργηθει τμημα.

Απο τη μια λοιπον ειναι καλη ιδεα οι μονιμοι να συμπληρωνουν ωραριο με την ΠΔΣ αντι να την πληρωνονται υπερωριακα, απο την αλλη το σωστο ειναι να παιρνουν ΠΔΣ για μαθηματα που δε διδασκουν οι ιδιοι στο πρωινο προγραμμα. (και να προσεξουν να κρατησουν τις ισορροπιες με το συναδελφο που τα διδασκει στο κανονικο προγραμμα... εδω χρειαζεται οντως συνεργασια με τους συναδελφους!)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2008, 08:23:25 πμ από utenar »

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #204 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 09:06:58 πμ »
Παράθεση από: utenar link=topic=8099.msg99364#msg99364

Ειδικα επειδη θα υπαρχουν σιγουρα πολλοι συναδελφοι τους που θα προτιμουν να καλυπτουν ωραριο με ΠΔΣ (ενα τμημα με ελαχιστους μαθητες ειναι πολυ δελεαστικο, ειδικα οταν προκειται για το ιδιο μαθημα που ο καθηγητης διδασκει στο κανονικο προγραμμα!), παρα να διδασκουν ενα επιπλεον αντικειμενο σ'ενα πολυμελες τμημα στο κανονικο προγραμμα.

αυτο που περιγραφεις υποτιθεται πως απαγορευεται, ητοι το ιδιο μαθημα ή τμημα και στο κανονικο προγραμμα και στην πδς. στα σχολεια σου μεχρι τωρα συνεβαινε;  ::)

Το ιδιο μαθημα, π.χ. ο μονιμος να διδασκει Βιολογια Γενικης Παιδειας το πρωι και ΠΔΣ Βιολογιας Γενικης Παιδειας. Ναι, συνεβαινε αβερτα, ολοι οι μονιμοι αναλαμβαναν τμηματα ΠΔΣ με μαθηματα που διδασκαν στο κανονικο προγραμμα, κανενα κωλυμα! Το εξωφρενικο ηταν οταν ο καθηγητης ηταν αλλης ειδικοτητας κι εκανε και την ΠΔΣ, π.χ. Χημικος που αναγκαζοταν να διδαξει Βιολογια για συμπληρωση ωραριου το πρωι και πηρε και την ΠΔΣ Βιολογιας, λες και δεν υπηρχαν τοσοι Βιολογοι που θα μπορουσαν να διαφωτισουν τους μαθητες του χιλιες φορες καλυτερα απο εκεινον! >:(Το ιδιο κι οι αναπληρωτες, μια εκ των οποιων μου εφαγε 2 ωρες απο μαθημα κατευθυνσης που διδασκε και στο κανονικο προγραμμα, λες και χρειαζοταν παραπανω λεφτα απο τους ωρομισθιους, οταν εμενε σπιτι με τους γονεις της! (κι ουτε επαιρνε μορια απο την ΠΔΣ)

Δεν απαγορευεται επισημως, λοιπον, απλά παιδαγωγικα θα ηταν σωστοτερο να μη διδασκει ο ιδιος καθηγητης το τμημα ΠΔΣ, αφου οι αδυναμοι μαθητες μπορει να εχουν προβλημα μαζι του. (αφου δεν μπορουν να τον καταλαβουν το πρωι και αποφασιζουν να κανουν ΠΔΣ για να βελτιωθουν, ας κανουν με αλλο καθηγητη!) Ασε που εχω ακουσει καποιους καθηγητες να λενε στους μαθητες τους πραγματα του στυλ "οσοι κανουν ΠΔΣ μαζι μου θα παρουν καλο βαθμο", ουσιαστικα "δωροδοκωντας" τους για να δημιουργηθει τμημα.

Απο τη μια λοιπον ειναι καλη ιδεα οι μονιμοι να συμπληρωνουν ωραριο με την ΠΔΣ αντι να την πληρωνονται υπερωριακα, απο την αλλη το σωστο ειναι να παιρνουν ΠΔΣ για μαθηματα που δε διδασκουν οι ιδιοι στο πρωινο προγραμμα. (και να προσεξουν να κρατησουν τις ισορροπιες με το συναδελφο που τα διδασκει στο κανονικο προγραμμα... εδω χρειαζεται οντως συνεργασια με τους συναδελφους!)

Σε παραμεθωριες περιοχες υπαρχει προβλημα και τη ΠΔΣ την κανουν οι μονιμοι.
Οταν ενα παιδι δεν τα καταφέρνει στο πρωινο κυκλο δεν σημαινει οτι εχει προβλημα με τον καθηγητή...μπορεί να έχει χιλια δυο αλλα προβληματα π.χ. προβλημα συγκεντρωσης, μαθησης κ.α ή να χρειαζεται περισσοτερο χρονο για αν κατανοησει το μαθημα
κατα την αποψη μου καλο ειναι σε μαθηματα πανελληνιων να υπαρχει ο ιδιος καθηγητης και στο πρωινο και στο ΠΔΣ γιατι γνωριζει τους μαθητες, τις αδυναμίες τους, τις ελλειψεις τους και τις αναγκες τους καλυτερα απο οποιονδηπατε αλλον καθηγητη που προφανως βλέπει τα παιδια μονο 2 ωρες εβδομαιδαιως...
Επισης έχει παρατηρηθεί το φαινομενο ο καθηγητης που κανει ΠΔΣ να προσπαθει να ανταγωνιστεί τον καθηγητή του πρωινου κύκλου με αποτέλεσμα να μην συνεργαζονται, να υπάρχει πλήρης αταξία στο τρόπο κάλυψης της ύλης και ασυνεννοησία. Ο καθένας χρησιμοποιεί δικό του τροπο διδασκαλίας και αυτο προκαλέι συγχηση στα παιδια.(τη μια μαθαίνουν τον εναν τρόπο και το μεσημέρι μαθαίνουν άλλον).
Ποιος καθηγητής ΠΔΣ έχει συνεργαστεί άψογα με τον καθηγητή του πρωινου κύκλου??? ετσι ωστε να ρυθμίζουν την ύλη, τις ασκήσεις και να καλύπτουν τα κενά των παιδιών??? κανεις....
και κατι που ξεχναμε ολοι. Η ΠΔΣ δημιουργηθηκε για να βοηθήσει τα παιδία και οχι για να ανοιξει το παράθυρο του διορισμού οπως αναφέρθηκε πιο πανω.
Επομένως το ιδανικο είναι να γνωρίζει ο Δ/ντης του σχολείου τις πραγματικές αναγκες των μαθητών του και για το καλο τους να δίνει τη ΠΔΣ στον πιο κατάλληλο καθηγητή (και μιλάω για καταλληλότητα και οχι για αντικειμενικά κριτήρια)

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #205 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 11:28:53 πμ »
 heren ωραια τα τσουβαλιασες ολα. διαφωνω με ολα οσα λες εκτος απο το οτι πραγματι 1 παιδι μπορει απλως να καταλαβαινει με πιο αργο ρυθμο και να μην "φταιει " ο ιδιος ο καθηγητης (που παντα του αναλογει σοβαρο μεριδιο ευθυνης). τα υπολοιπα ειναι φληναφηματα. εκει να δεις ποσα παραθυρα ανοιγεις.

Αποσυνδεδεμένος Λουλου

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #206 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 12:36:48 μμ »
Συμφωνω Heren.

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #207 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 01:32:29 μμ »
heren ωραια τα τσουβαλιασες ολα. διαφωνω με ολα οσα λες εκτος απο το οτι πραγματι 1 παιδι μπορει απλως να καταλαβαινει με πιο αργο ρυθμο και να μην "φταιει " ο ιδιος ο καθηγητης (που παντα του αναλογει σοβαρο μεριδιο ευθυνης). τα υπολοιπα ειναι φληναφηματα. εκει να δεις ποσα παραθυρα ανοιγεις.
εσυ με οποιον διαφωνεις χαρακτηρίζεις τα λεγομενα του φληναφήματα???

γι' αυτό υπάρχει το forum για να ακουγονται πολλες αποψεις για 1 θέμα

και επαναλαμβάνω  Η ΠΔΣ δημιουργηθηκε για να βοηθήσει τα παιδία και οχι για να ανοιξει το παράθυρο του διορισμού οπως αναφέρθηκε πιο πανω και να δίνει μοριακια....

 και συμπληρώνω Η ΠΔΣ δημιουργηθηκε για να βοηθήσει τα παιδία και οχι για να εχουν εξτρα μισθο οι μονιμοι
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2008, 01:55:42 μμ από heren »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2557
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #208 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 03:58:16 μμ »
Ποιος καθηγητής ΠΔΣ έχει συνεργαστεί άψογα με τον καθηγητή του πρωινου κύκλου??? ετσι ωστε να ρυθμίζουν την ύλη, τις ασκήσεις και να καλύπτουν τα κενά των παιδιών??? κανεις....

"Ποιος καθηγητής πρωινού κύκλου έχει συνεργαστεί άψογα με καθηγητή ΠΔΣ ? " Αυτό είναι το σωστό ερώτημα Heren ....κι εδώ η απάντηση είναι ΚΑΝΕΙΣ!

Δούλεψα σε ΠΔΣ , ο πρωινός καθηγητής ήταν υποτίθεται και μικρός σε ηλικία αλλά και παλιός μου γείτονας....αλλά το μόνο που ήξερε να μου λέει ότι τα παιδιά δεν διαβάζουν , ότι η τάδε φοράει ανοιχτεί μπλούζα και μ.....στο τετράγωνο! Για το τι έχει σκεφτεί να βάλει στο αυριανό διαγώνσιμα ούτε λόγος! Ρε ουστ....Κρίμα στα παιδάκια...με κάτι μόνιμους κομπλεξικούς που έχουν μπλέξει! Φοβόταν μην του πάρω εγώ η ωρομίσθια την μόνιμη θέση!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος physics

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΔΣ- Αντικειμενικά κριτήρια
« Απάντηση #209 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 04:37:48 μμ »
Σε αυτο συμφωνο κανεις καθηγητης πρωινης βαρδιας δεν συνεργαζεται με τουσ καθηγητες της ΠΔΣ!!! Ασε που το βλεπουν ανταγωνιστικα!! Απο την αλλη αν ο πρωινος κανει καλα το μαθημα του γιατι τα παιδια να πηγαινουν προσθετη? Αρα για να πηγαινουν σημαινει οτι κατι δεν παει καλα με τουσ πρωινους οποτε γιατι να συνεργαστουν?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162172
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 755
Σύνολο: 773

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.