*

Ψηφοφορία

Ποιός έχει "αρχαιότητα" στο σχολείο σας?

Αυτός/ή που έχει τα περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας γενικά.
Αυτός/ή που έχει τα περισσότερα χρόνια στο συγκεκριμένο σχολείο.
Αυτός/ή που έχει τα περισσότερα τυπικά προσόντα (μεταπτυχιακό, διδακτορικό, κλπ.)
Αυτός/ή που φωνάζει και διεκδικεί περισσότερο.

Αποστολέας Θέμα: Αρχαιότητα  (Αναγνώστηκε 3176 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AnnaH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αρχαιότητα
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 05:17:48 μμ »
Μου δημιουργήθηκε το ερώτημα όταν βρέθηκα σε "συζήτηση" συναδέλφων που προσπαθούσαν να μοιράσουν μαθήματα και ώρες και η άποψη του σχετικού συμβούλου (που κλήθηκε να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά) ήταν να αποφασίσουν με ποιό κριτήριο καθορίζουν την αρχαιότητα και σε αυτή τη βάση να προχωρήσουν. Θα με ενδιέφερε να μάθω τί γίνεται στα άλλα σχολεία ???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαιότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:48:01 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 10:02:30 μμ »
Μου δημιουργήθηκε το ερώτημα όταν βρέθηκα σε "συζήτηση" συναδέλφων που προσπαθούσαν να μοιράσουν μαθήματα και ώρες και η άποψη του σχετικού συμβούλου (που κλήθηκε να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά) ήταν να αποφασίσουν με ποιό κριτήριο καθορίζουν την αρχαιότητα και σε αυτή τη βάση να προχωρήσουν. Θα με ενδιέφερε να μάθω τί γίνεται στα άλλα σχολεία ???
αυτή ήταν η άποψη του συμβούλου; ωραίος σύμβουλος! αντί να βοηθήσει να μοιραστούν οι ώρες και τα "δύσκολα" μαθήματα όσο το δυνατόν ισότιμα μεταξύ των συναδέλφων, προωθεί το σύστημα της " παλιάς καραβάνας" . έκτακτα!

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 17, 2008, 03:51:29 μμ »
Μου δημιουργήθηκε το ερώτημα όταν βρέθηκα σε "συζήτηση" συναδέλφων που προσπαθούσαν να μοιράσουν μαθήματα και ώρες και η άποψη του σχετικού συμβούλου (που κλήθηκε να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά) ήταν να αποφασίσουν με ποιό κριτήριο καθορίζουν την αρχαιότητα και σε αυτή τη βάση να προχωρήσουν. Θα με ενδιέφερε να μάθω τί γίνεται στα άλλα σχολεία ???
αυτή ήταν η άποψη του συμβούλου; ωραίος σύμβουλος! αντί να βοηθήσει να μοιραστούν οι ώρες και τα "δύσκολα" μαθήματα όσο το δυνατόν ισότιμα μεταξύ των συναδέλφων, προωθεί το σύστημα της " παλιάς καραβάνας" . έκτακτα!

Η μιλιταριστική έκφανση της Ελληνικής κοινωνίας σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.

Αποσυνδεδεμένος AnnaH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 19, 2008, 02:02:01 μμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Έχετε κάποια ιδέα ή εναλλακτική λύση για το πώς θα μπορούσαν να επιλυθούν τέτοιες καταστάσεις ώστε να ξεκολλήσουμε επιτέλους από το τέλμα της "αρχαιότητας"?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαιότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:48:01 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 20, 2008, 11:42:30 πμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Έχετε κάποια ιδέα ή εναλλακτική λύση για το πώς θα μπορούσαν να επιλυθούν τέτοιες καταστάσεις ώστε να ξεκολλήσουμε επιτέλους από το τέλμα της "αρχαιότητας"?

μία λύση είναι να το "τραβήξεις" υπηρεσιακά κάνοντας έγγραφη ένσταση στο γραφείο Βθμιας. Μία δεύτερη να μιλήσεις προσωπικά στον σύμβουλο και να του πεις ότι συζητάμε εδώ. Ότι δλδ η "αρχαιότητα" μπορεί να είναι η εύκολη λύση αλλά ως σύστημα χαντακώνει την παιδεία και την λειτουργία του σχολείου. απευθύνσου και στον διευθυντή εάν νομίζεις ότι θα βρεις συμπαράσταση.

Αποσυνδεδεμένος AnnaH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 28, 2008, 08:27:21 μμ »
Happiness, συμφωνώ απόλυτα ότι "... η "αρχαιότητα" μπορεί να είναι η εύκολη λύση αλλά ως σύστημα χαντακώνει την παιδεία και την λειτουργία του σχολείου". Η κατάσταση που περιέγραψα δεν με αφορά προσωπικά, όμως, ψάχνω να βρώ μια εναλλακτική πρόταση σε τέτοιες καταστάσεις που αργά ή γρήγορα σε όλους μας προκύπτουν.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και την ανταπόκριση στην ψηφοφορία!  :)

Αποσυνδεδεμένος pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • "Η διδασκαλία σπάνια ταυτίζεται με τη μάθηση..."
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 29, 2008, 08:30:08 πμ »
Και πριν με λιθοβολήσετε, να σας πω πως δεν έχω καν πάρει το ΜΚ 17, άρα δεν ανήκω στους "αρχαίους".
 Δε μου αρέσει η συμπεριφορά τους, το στυλ "μίλησε-ο-παλιός-όλοι-οι-υπόλοιποι-τουμπεκί", δεν εγκρονω το ότι αυθαιρετούν σε θέματα κατανομής μαθημάτων, απεχθάνομαι το πώς χαντακώνουν τους νέους στο θέμα κατανομής τάξεων και γενικά η νοοτροπία με ενοχλεί ιδιαίτερα. Δε θέλω να κατλήξω έτσι, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ παρά ν'αναρωτιέμαι: Αυτοί στα νιάτα τους, έτσι όπως έιναι τώρα σκόπευαν να γίνουν? Κράτος εν κράτει μέσα στο σχολείο??
Με άλλα λόγια, είστε απολύτως βέβαιοι πως στα 28 χρόνια υπηρεσίας μας δε θ' "απαιτούμε" να διαλέγουμε τάξεις πρώτοι, δε θα κοιτάμε τους νέους αφ'υψηλού, δε θα θεωρούμε το σχολείο τσιφλικάτο μας, και γενικά όλα αυτά τα χαριτωμένα που περνάμε τώρα? Τους κατηγορώ και εγώ, αλλά φαντάζεστε να καταντήσω έτσι σε 30 χρόνια??

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 29, 2008, 10:00:29 πμ »
Και πριν με λιθοβολήσετε, να σας πω πως δεν έχω καν πάρει το ΜΚ 17, άρα δεν ανήκω στους "αρχαίους".
 Δε μου αρέσει η συμπεριφορά τους, το στυλ "μίλησε-ο-παλιός-όλοι-οι-υπόλοιποι-τουμπεκί", δεν εγκρονω το ότι αυθαιρετούν σε θέματα κατανομής μαθημάτων, απεχθάνομαι το πώς χαντακώνουν τους νέους στο θέμα κατανομής τάξεων και γενικά η νοοτροπία με ενοχλεί ιδιαίτερα. Δε θέλω να κατλήξω έτσι, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ παρά ν'αναρωτιέμαι: Αυτοί στα νιάτα τους, έτσι όπως έιναι τώρα σκόπευαν να γίνουν? Κράτος εν κράτει μέσα στο σχολείο??
Με άλλα λόγια, είστε απολύτως βέβαιοι πως στα 28 χρόνια υπηρεσίας μας δε θ' "απαιτούμε" να διαλέγουμε τάξεις πρώτοι, δε θα κοιτάμε τους νέους αφ'υψηλού, δε θα θεωρούμε το σχολείο τσιφλικάτο μας, και γενικά όλα αυτά τα χαριτωμένα που περνάμε τώρα? Τους κατηγορώ και εγώ, αλλά φαντάζεστε να καταντήσω έτσι σε 30 χρόνια??

Όταν διορίστηκαν οι "παλιοί" συνάδελφοι οι εποχές ήταν αλλιώς και η "στρατικοποίηση" ήταν κατά την γνώμη μου πιο αποδεκτή. Τότε οι νέοι απλά περίμεναν να γίνουν παλιοί για να έχουν κι αυτοί αντίστοιχα προνόμια. Είμαι σίγουρη ότι μετά από κάποια χρόνια και μετά από αρκετούς καβγάδες με (νεότερους) απαράδεκτους και μη συζητήσιμους συναδέλφους, και εγώ θα "βάλω μπροστά" το ζήτημα της αρχαιότητας προκειμένου να λύσω τον καβγά. Αλλά ευελπιστώ ότι θα καταφεύγω σε τέτοιες μεθόδους μονο όταν πραγματικά δεν υπάρχει σημείο συνενόησης, και όχι να το εφαρμόζω σαν κανόνα. Και υποθέτω ότι 3-4-5 χρόνια πριν την σύνταξη θα είμαι απαιτητική στο θέμα της επιλογής των μαθημάτων (δλδ δύσκολα θα δεχτώ να πάρω ένα καινούριο μάθημα/καινούριο βιβλίο και να ρίξω και το αντίστοιχο διάβασμα, όταν σε 3 χρόνια θα βγω στην σύνταξη)

Με κάθε ειλικρίνια :)

Αποσυνδεδεμένος pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • "Η διδασκαλία σπάνια ταυτίζεται με τη μάθηση..."
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 29, 2008, 10:04:03 πμ »
Αυτό υποπτεύομαι και εγώ hapiness!! Και αυτό βέβαια είναι "λογική" χρήση των χρόνων αρχαιότητας που θα μας βαρύνουν όταν παλαιώσουμε.

Αποσυνδεδεμένος AnnaH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 22, 2008, 08:59:28 πμ »
Παρατηρώ ότι συμφωνούμε όλοι όσον αφορά στο απαράδεκτο της "στρατικοποίησης" και επίσης όλοι σκεφτόμαστε μη τυχόν καταλήξουμε και οι ίδιοι σε κάποια χρόνια να χρησιμοποιούμε την "αρχαιότητά" μας. Όμως, εξακολουθώ να μην μπορώ να σκεφτώ κάποια εναλλακτική πρόταση - και όπως γνωρίζετε - η συζήτηση δεν βοηθάει πάντα, όταν ο ένας θεωρεί κάποια πράγματα "τσιφλίκι" του. Είναι δυνατόν να παραμένουμε δέσμιοι μιας δυσάρεστης (και συχνά άδικης) κατάστασης επειδή δεν υπάρχει άλλη πρόταση? Είναι εφικτό να καταφεύγουμε κάθε λίγο και λιγάκι στον προϊστάμενο ή στον σύμβουλο γιά λύση? Δεν αναφέρομαι φυσικά στην "λογική" χρήση για την οποία μιλούν οι happiness και pe06, άλλα στην χρήση του τύπου "Δώσε στο/στη 'νέο/α' μερικά κενά διότι εγώ (ο/η παλιός/ά) πρέπει να προλαβαίνω τη λαϊκή", ή "Δεν με ενδιαφέρει αν έχει μωρό, εγώ (ο/η παλιός/ά) πρέπει να σχολάω στις 11", κτλ.

Και να γίνω λίγο κακιά?  ;D ;) Έχετε παρακολουθήσει σκηνές άπειρης ομορφιάς όταν τσακώνονται οι "αρχαίοι" στο σχολείο, με τους "αρχαίους" στην εκπαίδευση γενικότερα? Με τους μαθητές να ακούν έξω από το γραφείο? Έτσι θα γίνουμε ...? :-\ ???
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2008, 09:01:37 πμ από AnnaH »

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 22, 2008, 03:10:31 μμ »
εσείς να δείτε όταν ο νέος έχει μπάρμπα τον αρχαίο στο σχολείο και με τις πλάτες του κάνει ότι θέλει.....

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 22, 2008, 03:31:05 μμ »
Η κατάσταση είναι απαράδεκτη και από την άλλη προκαλεί σε εμένα τουλάχιστον μεγάλη θλίψη. Το λυπηρό είναι να βλέπεις νέους σχετικά ανθρώπους (40 και κατι-νέοι δεν είναι και αυτοί πια στην εκπαίδευση) να βαριούνται να κάνουν μαθημα, να παίρνουν συνεχώς τα ίδια μαθήματα, να μην προσφερουν έργο στο σχολείο, αλλά το απόγευμα χτυπιούνται στα ιδιαιτερα και προβάλλουν τον καλύτερό τους εαυτό. Αυτό ισχύει κυρίως στο Λύκειο το οποίο έχει ευτελιστεί πλέον ως βαθμίδα της εκπαίδευσης.
Εγώ ένα έχω να πω, πού είναι οι φιλοδοξίες και τα όνειρα των εκπαιδευτικων μας; Τόαο πολύ κουραστηκαν; Και σιγά τις ώρες τις πολλές που έχουμε. Δεν ξέρω τι παθαίνουμε όλοι μας με την είσοδό μας στο δημόσιο σχολείο! Σαν να διαγράφουμε εντελώς τις δύσκολες στγμες στον ιδιωτικό τομέα, την ανασφάλεια και την εκεμτάλλευση που βιώσαμε. Ευχαριστημένοι δεν είμαστε φυσικά από τις οικονομικές μας απολαβές, αλλά έχουμε σαφώς καλές συνθήκες εργασίας και πολύ ελεύθερο χρόνο.
Δεν ξέρω αν θα πρέπει να εφαρμοστεί το υποχρεωτικό μας ωράριο 8-2. Το έχουμε  εξευτελίσει πάντως με το ωράριο! Ειναι ντροπή να κάνουμε μόνο τις ώρες μας και να φεύγουμε τρεχάτοι. Με ενοχλούν πολλά στο δημόσιο σχολείο, προσπαθω να κάνω συνεχω΄ς την αυτοκριτική μου και απεύχομαι να γίνω σαν τους παλιούς (όχι μόνο ηλικιακά).
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος AnnaH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 22, 2008, 08:38:11 μμ »
εσείς να δείτε όταν ο νέος έχει μπάρμπα τον αρχαίο στο σχολείο και με τις πλάτες του κάνει ότι θέλει.....
Τον φαντάζεσαι αυτόν το "νέο" όταν παλιώσει λιγάκι??? :-\ Κάτι τέτοια δεν μας κάνουν να θέλουμε να εξαφανιστούμε απο τα σχολεία μας μόλις τελειώσουμε το μαθημά μας? Μήπως, όπως λέει η BOEMISSA, να σκεφτούμε το υποχρεωτικό ωράριο 8-2 και τί θα γινόταν αν ποτέ εφαρμοζόταν?

Αποσυνδεδεμένος AlexandeR

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 289
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρχαιότητα
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 22, 2008, 09:18:56 μμ »
Η λαϊκή για τις... παλιές είναι... θεσμός! Τι να λέμε τώρα...  ;D ;D
Another Brick In The Wall

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 406
Σύνολο: 411

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.