*

Ψηφοφορία

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ

ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ
15 (13.8%)
ΜΕ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ
4 (3.7%)
ΜΕ ΠΡΟΣ
2 (1.8%)
ΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
88 (80.7%)
ΜΕ ΓΛΥΚΑ ΛΟΓΙΑ
0 (0%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 107

Αποστολέας Θέμα: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή  (Αναγνώστηκε 10879 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #14 στις: Οκτωβρίου 25, 2008, 06:17:13 pm »
Αν ένα παιδί έχει κάποιο πρόβλημα....τότε το σχολείο λέει πως φταίει το σπίτι....κι έτσι φεύγουν οι ευθύνες απο πάνω μας.


Να με συγχωρείς αλλά διαφωνώ. Το σχολείο δε βάζει ταμπέλες σε παιδιά, αν δεν υπάρχει λόγος.Οταν το παιδάκι πρώτης δημοτικού έρχεται και σου λέει "εγώ δεν έχω μαμά γιατί η μαμά μου γ@....ται με τον έναν και με τον άλλο γι'αυτο κυρία σου λέω έχει πεθάνει" το βρίσκεις νορμάλ? Το λέμε προβληματικό για να μας φύγει η ευθύνη? Ποια ευθύνη? Το σχολείο φταίει που οι γονείς του παιδιού χώρισαν και ο πατέρας κατηγορει τη μάνα μπροστά στο παιδί? Και όχι, οι δάσκαλοι φυσικα και δεν κάνουμε το θηριοδαμαστή γι' αυτο ψηφίσαμε τη συζήτηση αν το πρόσεξες. Ειδάλλως θα ψηφίζαμε σφαλιάρες...

 Όσο για το αν οι γονείς κατηγορούν το σχολείο με γεια τους και χαρά τους. Δεν θα πληρώσουμε οι δάσκαλοι τα σπασμένα κάθε οικογένειας.. Προσπαθουμε όσο γίνεται να δωσουμε στα παιδια αρχες,αξίες, παιδεία και μόρφωση. Μη λες λοιπόν ότι" Έχει "καταντήσει" να είναι ο χώρος επαγγελματικής αποκατάστασης κάθε πονεμένου και χτυπημένου απο την ανεργία" γιατί είσαι λάθος. Η νέα γενιά δασκάλων, στην οποία ανήκω κι εγω,  είμαστε άνθρωποι που πιάσαμε το 18και το 19 για να περάσουμε και δηλώσαμε συνειδητά τη σχολή μας. Όσο για τους υπολοίπους θα σου πω το εξης. Δεν μπορω να δεχτώ οτι καθε πρωι ξυπναει ο καθε δασκαλος και σκεφτεται"Παω να καταστρέψω 20 ψυχες σημερα". Ειμαι σιγουρη πως να τις διαπαιδαγωγήσει θέλει απλά ίσως να μην εχει το σωστο τροπο... Η το χεις το δασκαλίκι ή δεν το έχεις!
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:13 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #15 στις: Οκτωβρίου 25, 2008, 07:17:21 pm »
Το μονο προβλημα που εχουν τα παιδια είναι βαρεμαρα και ερωτες...Μιλαμε για πολυ ραβασακι την ωρα του μαθηματος. Εννοειται πως οτι χαρτακι πεσει στα χερια μου το κραταω για να το δειξω στους γονεις!!!! Παντως για εκτη ταξη δεν εχω πολλα παρατράγουδα.

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #16 στις: Οκτωβρίου 25, 2008, 08:39:26 pm »
μην είσαι καθόλου σίγουρη πως όλοι όσοι νομίζουμε πως είμαστε άψογοι εκπαιδευτικοι, είμαστε κιολας..καλο είναι να ξεκινά κανεις με το αντίθετο δεδομένο..γιατι όλοι οι εκπαιδ αν τους ρωτήσεις θεωρούν πως κάνουν το καλύτερο κ όλοι οι γονείς το ίδιο...αν το κάναμε όμως κ οι δυο, δεν θα χαμε τα αποτελέσματα που βλέπουμε καθε μέρα μπροστά μας..  ;)


Μα δεν είπα πουθενά οτι με θεωρώ άψογη εκπαιδευτικο, μάλλον το αντίθετο πιστευω.Στη δουλειά μας,καθε μερα μερα μαθαινουμε. Το βλεπω στον εαυτο μου. Καμια σχεση πως διδασκα περυσι με το πως διδασκω φετος. Απλά είπα μερικά από τα πράγματα που κάνω στην συγκεκριμένη τάξη που έχω φέτος. Αναλογα τα παιδιά που εχεις κάθε φορα, κάνεις και την αναλογη δουλεια. Γι' αυτο και ποτέ κανενας δασκαλος δεν μπορει να πει οτι ειναι τελειος σε αυτο που κανει. Γιατι ασχολουμαστε με εμψυχο υλικο που καθε χρονιά αλλαζει. αυτά που κάνεις στη μια τάξη, μπορεί στην άλλη να μην αποδίδουν. Υπαρχουν πολλοι ασταθμητοι παραγοντες λοιπον, για να υπονοησει κανεις οτι αγγιζει την τελειοτητα...
 
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #17 στις: Οκτωβρίου 27, 2008, 08:25:24 pm »
Παρακαλώ συναδέλφισσες και συνάδελφοι......οι παραθέσεις, όταν αποκόπτονται απο το όλο κείμενο δημιουργούν διαφορετική εικόνα και σκέψη.
Όσον αφορά το θέμα Ελένη....όντως η ετικετοποίηση των παιδιών δεν είναι το καλύτερο. Είμαστε στο σχολείο για να σβήσουμε ετικέτες και ταμπέλες, όχι να κολλήσουμε. Είμαστε δάσκαλοι για να βρούμε το "διαμαντάκι" που κρύβει κάθε παιδί μέσα του και να το βγάλουμε στην επιφάνεια. Να αναδείξουμε το παιδί.
Πριν κάποια χρόνια και όταν πρωτοδιορίστηκα, ήμουν για ένα μεγάλο τμήμα των Ελλήνων πολιτών ένας δασκαλάκος.....τώρα είμαι ένας δάσκαλος
που έβγαλα στις πανελλήνιες 18-19-20. Τι άλλαξε απο το τότε μέχρι το σήμερα;;;;..... Τι άλλο, παρά η επαγγελματική αποκατάσταση.
Και είναι καλό να "ανεβαίνει" το "επίπεδο" των συναδέλφων και χρειάζεται.....
Δάσκαλο σε κάνει το τρίψιμο στη δουλειά....όχι οι θεωριες....καλές είναι κι αυτές, μα δε φτάνουν....και το βασικότερο να παρακολουθούμε τις εξελίξεις συνάδελφοι.
Η ταπεινή μου γνώμη είναι...........τα παιδιά και τα μάτια μας!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:13 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #18 στις: Οκτωβρίου 27, 2008, 09:20:28 pm »
Παρακαλώ συναδέλφισσες και συνάδελφοι......οι παραθέσεις, όταν αποκόπτονται απο το όλο κείμενο δημιουργούν διαφορετική εικόνα και σκέψη.
Όσον αφορά το θέμα Ελένη....όντως η ετικετοποίηση των παιδιών δεν είναι το καλύτερο. Είμαστε στο σχολείο για να σβήσουμε ετικέτες και ταμπέλες, όχι να κολλήσουμε. Είμαστε δάσκαλοι για να βρούμε το "διαμαντάκι" που κρύβει κάθε παιδί μέσα του και να το βγάλουμε στην επιφάνεια. Να αναδείξουμε το παιδί.
Πριν κάποια χρόνια και όταν πρωτοδιορίστηκα, ήμουν για ένα μεγάλο τμήμα των Ελλήνων πολιτών ένας δασκαλάκος.....τώρα είμαι ένας δάσκαλος
που έβγαλα στις πανελλήνιες 18-19-20. Τι άλλαξε απο το τότε μέχρι το σήμερα;;;;..... Τι άλλο, παρά η επαγγελματική αποκατάσταση.
Και είναι καλό να "ανεβαίνει" το "επίπεδο" των συναδέλφων και χρειάζεται.....
Δάσκαλο σε κάνει το τρίψιμο στη δουλειά....όχι οι θεωριες....καλές είναι κι αυτές, μα δε φτάνουν....και το βασικότερο να παρακολουθούμε τις εξελίξεις συνάδελφοι.
Η ταπεινή μου γνώμη είναι...........τα παιδιά και τα μάτια μας!!!!!
Πολυ βασικο το να παρακολουθουμε τις εξελιξεις...οπως και το να συνεργαζομαστε αρμονικα για το καλο των παιδιων.
Ειναι πολυ ωραιο που υπαρχουν ανθρωποι που αγαπουν αυτη τη δουλεια και δεν ενδιαφερονται μονο για την επαγγελματικη τους αποκατασταση(γιατι δυστυχως συμβαινει στους καιρους που ζουμε)

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #19 στις: Οκτωβρίου 27, 2008, 10:54:23 pm »
Παρακαλώ συναδέλφισσες και συνάδελφοι......οι παραθέσεις, όταν αποκόπτονται απο το όλο κείμενο δημιουργούν διαφορετική εικόνα και σκέψη.
Όσον αφορά το θέμα Ελένη....όντως η ετικετοποίηση των παιδιών δεν είναι το καλύτερο. Είμαστε στο σχολείο για να σβήσουμε ετικέτες και ταμπέλες, όχι να κολλήσουμε. Είμαστε δάσκαλοι για να βρούμε το "διαμαντάκι" που κρύβει κάθε παιδί μέσα του και να το βγάλουμε στην επιφάνεια. Να αναδείξουμε το παιδί.
Πριν κάποια χρόνια και όταν πρωτοδιορίστηκα, ήμουν για ένα μεγάλο τμήμα των Ελλήνων πολιτών ένας δασκαλάκος.....τώρα είμαι ένας δάσκαλος
που έβγαλα στις πανελλήνιες 18-19-20. Τι άλλαξε απο το τότε μέχρι το σήμερα;;;;..... Τι άλλο, παρά η επαγγελματική αποκατάσταση.
Και είναι καλό να "ανεβαίνει" το "επίπεδο" των συναδέλφων και χρειάζεται.....
Δάσκαλο σε κάνει το τρίψιμο στη δουλειά....όχι οι θεωριες....καλές είναι κι αυτές, μα δε φτάνουν....και το βασικότερο να παρακολουθούμε τις εξελίξεις συνάδελφοι.
Η ταπεινή μου γνώμη είναι...........τα παιδιά και τα μάτια μας!!!!!


σε γενικές γραμμες  συμφωνώ μαζί σου..
οσον αφορά στο θέμα της παράθεσης, είναι αμέσως  πιο πάνω το μην ολόκληρο κ όποιος θέλει το διαβάζει..παρέθεσα εκείνα τα σημεια με τα οποια διαφωνούσα περισσοτερο..
 κ ολόκληρο να το παρέθετα, πάλι την ίδια άποψη θα σχημάτιζα..
χωρίς αυτο να σημαίνει πως δεν αναγνωρίζω τις καλές προθέσεις αυτου που το έγραψε..εξακολουθώ πάντως να διαφωνώ..

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #20 στις: Οκτωβρίου 27, 2008, 11:37:52 pm »
όντως η ετικετοποίηση των παιδιών δεν είναι το καλύτερο.

Συμφωνώ και επαυξάνω Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ξέρω τιποτα για το μαθητή μου από πριν. Δημιουργείται έτσι λάθος εικόνα και μια προκατάληψη που ειδικά για τους αποδεδειγμένα φασαριόζους μαθητές δε βοηθάει πουθενά. Ισα ισα δημιουργει ταμπελες και διαιωνιζει μια κατασταση που δεν ειναι προς οφελός τους. κάτι άλλο που επίσης δε με νοιαζει ειναι να μάθω τις επιδόσεις στα μαθήματα από τον προηγούμενο δασκαλο. Θα το δω κι αυτό στην πορεία. Μας λεγαν στο πανεπιστήμιο για τη θεωρία της αυτοεκπληρούμενης προφητείας και τελικά είδα στην πράξη πως είναι χρήσιμο που το ξέρω...

Πάντως Μίμη μη λες πως δεν υπάρχει διαφορά στη γενιά μας. Όπως και να το κανεις και στο λυκειο ακόμα δεν έχουν την ιδια αντίληψη πραγμάτων ένας μαθητής του 12 με έναν του 18. Φαντάσου πως αυτό φαίνεται στη δουλειά μας.

Όσο για σένα georgia s χαίρομαι που διαφωνείς γιατί αμα συμφωνούσαμε όλοι εδω μέσα θα ηταν λιγο μονοτονα και βαρετά. Πες μας ομως τι κάνεις εσυ, για να δούμε και τη δική σου μέθοδο αν θέλεις.

Εξακολουθώ να περιμένω απάντηση στο παρακάτω:
 
Οταν το παιδάκι πρώτης δημοτικού έρχεται και σου λέει "εγώ δεν έχω μαμά γιατί η μαμά μου γ@....ται με τον έναν και με τον άλλο γι'αυτο κυρία σου λέω έχει πεθάνει" το βρίσκεις νορμάλ?

αλλά για πες μου, αν σου τύχαινε παιδακι πρωτης δημοτικου να πει σε ολη την ταξη αυτο που γραφω τι θα εκανες???
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #21 στις: Οκτωβρίου 27, 2008, 11:44:48 pm »
όντως η ετικετοποίηση των παιδιών δεν είναι το καλύτερο.

Συμφωνώ και επαυξάνω Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ξέρω τιποτα για το μαθητή μου από πριν. Δημιουργείται έτσι λάθος εικόνα και μια προκατάληψη που ειδικά για τους αποδεδειγμένα φασαριόζους μαθητές δε βοηθάει πουθενά. Ισα ισα δημιουργει ταμπελες και διαιωνιζει μια κατασταση που δεν ειναι προς οφελός τους. κάτι άλλο που επίσης δε με νοιαζει ειναι να μάθω τις επιδόσεις στα μαθήματα από τον προηγούμενο δασκαλο. Θα το δω κι αυτό στην πορεία. Μας λεγαν στο πανεπιστήμιο για τη θεωρία της αυτοεκπληρούμενης προφητείας και τελικά είδα στην πράξη πως είναι χρήσιμο που το ξέρω...

Πάντως Μίμη μη λες πως δεν υπάρχει διαφορά στη γενιά μας. Όπως και να το κανεις και στο λυκειο ακόμα δεν έχουν την ιδια αντίληψη πραγμάτων ένας μαθητής του 12 με έναν του 18. Φαντάσου πως αυτό φαίνεται στη δουλειά μας.

Όσο για σένα georgia s χαίρομαι που διαφωνείς γιατί αμα συμφωνούσαμε όλοι εδω μέσα θα ηταν λιγο μονοτονα και βαρετά. Πες μας ομως τι κάνεις εσυ, για να δούμε και τη δική σου μέθοδο αν θέλεις.

Εξακολουθώ να περιμένω απάντηση στο παρακάτω:
 
Οταν το παιδάκι πρώτης δημοτικού έρχεται και σου λέει "εγώ δεν έχω μαμά γιατί η μαμά μου γ@....ται με τον έναν και με τον άλλο γι'αυτο κυρία σου λέω έχει πεθάνει" το βρίσκεις νορμάλ?

αλλά για πες μου, αν σου τύχαινε παιδακι πρωτης δημοτικου να πει σε ολη την ταξη αυτο που γραφω τι θα εκανες???

Ελένη σου ξαναλέω ότι δεν διαφώνησα με την αντίδρασή σου στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά σε αυτά που παρέθεσα..
το να σου απαντήσω τί θα έκανα είναι εντελώς υποθετικό κ εκ του ασφαλούς..
κ επιπλέον δεν είναι στις αρμοδιότητες μου να σου απαντήσω γιατί η γνωση που εχω αφορά παιδιά πολύ  μεγαλύτερης ηλικίας κ επομένως θα ήταν ανεύθυνο εκ μέρους μου.. :)

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #22 στις: Οκτωβρίου 28, 2008, 11:19:10 pm »
Παιδιά, κάνω ΑΕΠΠ και έχω είμαι σχετικά μικρή σε ηλικία.
Υπάρχουν κάποιοι που το βλέπουν πολύ χαλαρά και μου καθυστερούν σημαντικά το μάθημα με αποτέλεσμα να σταματάω και να κάνω κουβέντα αλλά δεν παίρνει άλλο.Το πρόβλημα δεν είναι οι χαλαρότητά τους, είναι πώς να το πω, η ανυπακοή τους. Ακόμα και αν τους ζητήσω να αλλάξουν θέση θα κάνουν δέκα λεπτά σέρνοντας θρανία, βαρυγκομώντας, γκρινιάζοντας, χορεύοντας, προσπαθώντας με κάθε τρόπο ότι δεν κάνω εγώ κουμάντο, πουλώντας ψευτομαγκιά, απαιτώντας να τους εξηγήσω το λόγο, και ειλικρινά εξηγούσα και έκανα συζήτηση αλλά δε βγάζεις άκρη γιατί ακόμα είναι παιδιά.

Έχουν κάτι παράλογες απαιτήσεις, χαρακτηρίζοντας με ανέντιμη που τους βάζω απροειδοποίητα τεστ, αυστηρή που τους μονογράφω την κόλλα όταν ανιγράφουν, κα
Χαρακτηριστικά την προηγούμενη βδομάδα ένας μαθητής με πλησίασε απειλητικά νευριασμένος που του μονόγραψα την κόλλα επειδή είχε λυσσάξει να συνεργάζεται σε διαγώνισμα με τον διπλανό του.
Τους έχω ενημερώσει ότι κάθε βδομάδα θα γράφουμε ένα τεστ σε ό,τι έχουμε κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή στο κεφάλαιο που βρισκόμαστε και τους φτιάχνω τα τεστ σε τέσσερις ομάδες.

μερικοί με κοιτούν με μισό μάτι λες και θέλω το κακό τους!! Αν είναι δυνατόν!
Για να εξηγήσω η ΑΕΠΠ είναι μάθημα που δίνουν στις πανελλήνιες, συνεπώς μιλάω για μαθητές τρίτης λυκείου.
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #23 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 09:42:31 am »
Τα προβλήματα συμπεριφοράς και απειθαρχίας αυξάνονται χρόνο με το χρόνο. Πέρσι είχα ένα τμήμα που μ' έκανε να νιώσω τελείως πρωτάρα κι ας έχω 10 χρόνια πείρα. Τα παιδιά δεν έχουν μάθει ούτε να σέβονται ούτε και να τα σέβονται. Δεν υπάρχουν όρια ούτε ξεκάθαρα συναισθήματα.

 Νομίζω ότι δεν υπάρχει μια σταθερή συνταγή για να τα αντιμετωπίσεις όλα αυτά. Μίλα με κάποιους ιδιαιτέρως ώστε να νιώσουν ότι νοιάζεσαι, όχι στο παρακαλετό, αλλά ρίξτο στο φιλότιμο. Κράτα σταθερή συμπεριφορά απέναντι σε αυτά που αντιμετωπίζεις και διαβάθμιζε τις αντιδράσεις ανάλογα με το μέγεθος του παραπτώματος. Ενθάρρυνε κααι επιβράβευσε τις θετικές συμπεριφορές και πάντα να βρίσκεις κάτι καλό να πεις για όλα τα παιδιά στο τέλος της ημέρας (για το καθένα ξεχωριστά και για την ομάδα).

Νιώθω ότι έχουμε τόσο πολύ απαορροφήθεί με το γνωστικό κομμάτι σε αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα που έχουμε αφήσει το συναίσθημα έξω από το σχολείο και την τάξη. Καθώς τα παιδιά δεν έχουν συναισθηματική αγωγή από το σπίτι τους (συνήθως) τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο.


ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #24 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 01:20:22 pm »
Θα ήθελα με τη σειρά μου να εκθέσω κάποια πράγματα και κάποιες από τις ... συνταγές που έχω ακολουθήσει κατα καιρούς.
Αν και κουβέντα κυριαρχεί από περιπτώσεις μαθητών δημοτικού, πιστεύω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να αναφέρουμε περιπτώσεις και μαθητών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.  Είμαι μαθηματικός σε Λύκειο.

Η κατάταση γνωστή και συνηθισμένη: Αν γυρίσω στον πίνακα και να γράψω κάτι βρίσκουν την ευκαιρία για να πειράξουν ο ένας τον άλλον, να στείλουν μηνύματα και να γίνεται φασαρία. Οι μαθητές δεν είναι ποτέ στην ώρα τους και μπαίνουν στην τάξη πολύ καθηστερημένα τρώγοντας και πίνοντας. Και είναι η πλειοψηφία της τάξης έτσι.

Αλλά ας μην χρονοτριβώ με περιστατικά που λίγο πολύ όλοι μας τα βιώνουν καθημερινά, και να μπω στο θέμα με τους τρόπους αντιμετώπισής τους.


Καταρχήν το "απουσία και έξω" δεν είναι λύση και δεν είναι και νόμιμο. Υπάρχει πάντα ο φόβος μην παθει τίποτα ο μαθητής (πάρει μηχανάκι κλπ) και βρούμε εμείς τον μπελά μας μετά. Σύμφωνα με τον νόμο, η αποβολή απο την τάξη απαγορεύεται. Ο μαθητής έρχεται σχολείο για να είναι μέσα στην τάξη και όχι να περιφέρεται και να κινδυνεύει κάνοντας τις εφηβικές τρέλες. Ο νόμος λέει ότι η αποβολή είναι η έσχατη λύση και αν ακόμα και αυτό συμβεί, ο νόμος ορίζει ότι ο μαθητής πρέπει να απασχοληθεί σε άλλον ήσυχο χώρο από άλλον συνάδελφο που ενδεχομένως έχει κενό εκείνη την ώρα, και αν δεν υπάρχει τότε να απασχοληθεί από τον διευθυντή! ανεφάρμοστα πράγματα δηλαδή.
Άρα πρέπει να ακολουθήσουμε άλλη οδό. Καταρχήν θα πρέπει να το δούμε σαν μια πρόκληση όταν ένας μαθητής κάνει φασαρία, και να σκεφτούμε πως μπορούμε να του αλλάξουμε την συμπεριφορά και όχι πως να απαλλαγούμε από αυτόν.

Τι κάνω εγώ; Λοιπόν, όσον αφορά τον τρόπο διδασκαλίας έχω καταργήσει τελείως τον πίνακα! και σπάνια θα πιάσω κιμωλία. Εφαρμόζω μαθητοκεντρική διδασκαλία, όπως λέγεται και επιστημονικά. Πάντα θεωρούσα (όταν διάβαζα για ΑΣΕΠ) αυτούς τους τρόπους διδασκαλίας "τρίχες", και ότι δεν "πιάνουν" και δεν εφαρμόζονται. Τα διάβαζα για να τα γράψω στον ΑΣΕΠ και μόνο. Ε, λοιπόν είπα να το δοκιμάσω. Στην τάξη τους ορίζω σε ομάδες των 2-3 ατόμων, με ένα φυλλάδιο το οποίο έχει βήμα βήμα οδηγίες για την κάλυψη της θεωρίας. Κάντε αυτό, τι παρατηρείτε στο σχήμα, κλπ Εγώ είμαι από πάνω τους και βοηθάω κυρίως τους αδύνατους. Κάθομαι δίπλα μαζί στο θρανίο με τον πιο άσχετο μαθητή και του δείχνω και βλέπει ότι και αυτός μπορεί κάτι να κάνει. Πιστέψτε με, οι πιο αδιάφοροι και πιο χαβαλέδες είναι και οι πιο έξυπνοι!! αυτό ο μαθητής το εκτιμάει.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #25 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 01:31:29 pm »
αξιολογότατη η παράθεση των αποψεών σου κ φυσικά βοηθάει πολύ..(  και τυχαίνει να με βρίσκει απολυτα σύμφωνη..)
συμπερασματικά:
1) για να διδάξουμε πρέπει να τα χουμε καλά με τον εαυτό μας
2) πρεπει να αγαπάμε τη δουλειά μας κ τα παιδιά για να αφιερώνουμε χρόνο κ στο σπίτι
3) πρεπει να έχουμε θεωρητικό υπόβαθρο ( παιδαγωγικές θεωρίες ) γι αυτο κ συμφωνώ πως το διάβασμα ασεπ ( αν κ εγω δεν διορίστηκα ) δεν πάει ποτέ χαμένο..
4) πρεπει να προσπαθούμε να δοκιμάζουμε θεωρίες στην πράξη κ να βρίσκουμε τί εχει αποτέλεσμα κ που..πράγμα βέβαια που θέλει υπομονή κ πείρα χρόνων..

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #26 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 12:05:09 am »
snipped


πολύ καλές ιδέες !

βέβαια, στο περσινό μου σχολείο δεν θα με βοηθούσαν πολύ. οι τοίχοι ήταν από προκάτ και από την διπλανή τάξη ακουγόταν τα πάντα. ακουγόταν ο καθηγητής ο ίδιος που έκανε μάθημα. φαντάσου τι γινόταν όταν κάναν φασαρία και τα παιδιά. ούτε για αστείο δεν θα εφάρμοζα αυτή την "φασαριόζικη" τακτική εάν ήταν να ενοχλήσω έστω και έναν συνάδελφο στην διπλανή τάξη.
κι απ' την άλλη στο εργαστήριο είναι πιο περιορισμένα τα πράματα . πάνω από 2 παιδιά σε έναν υπολογιστή δεν "χωράνε". και ακόμα και τότε δεν "μαθαίνουν" τόσο πολύ και τα 2. μόνο αυτό που πιάνει το ποντίκι και εξασκείται.

θα τα 'χω όμως υπόψη μου αυτά για τα θεωρητικά μαθήματα τουλάχιστον.

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορείς να συνετίσεις έναν μαθητή
« Απάντηση #27 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 12:57:11 pm »
Εγώ τελευταία ψήνομαι να εφαρμόσω το ηλεκτρικό κολάρο που χρησιμοποιείται στην εκπαίδευση πολύ επιθετικών σκύλων.
χαχαχαχχαααχ!!!
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182724
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 562

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.