*

Αποστολέας Θέμα: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.  (Αναγνώστηκε 13141 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #70 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 12:18:17 πμ »
zlapaki δε θελω να σε στεναχωρησω, αλλα αν βγαινεις απο την εξεταση και δεν ξερεις τι εχεις γραψει σημαινει η οτι εισαι πολυ αγχωμενη η οτι απαντας στην τυχη. γνωμη μου ειναι οτι η ψυχραιμια ειναι βασικος παραγοντας επιτυχιας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:58:21 »

Αποσυνδεδεμένος zlapaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #71 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 12:25:46 πμ »
zlapaki δε θελω να σε στεναχωρησω, αλλα αν βγαινεις απο την εξεταση και δεν ξερεις τι εχεις γραψει σημαινει η οτι εισαι πολυ αγχωμενη η οτι απαντας στην τυχη. γνωμη μου ειναι οτι η ψυχραιμια ειναι βασικος παραγοντας επιτυχιας.
Μου συμβαίνει το εξής: Την ώρα που γράφω είμαι 100% συγκεντρωμένη, δεν έχω καθόλου άγχος, το ελέγχω. Αλλά μόλις βγω με πιάνει κάτι, πώς να το πω, υπερένταση και δεν είμαι σίγουρη τι έβαλα, ειδικά όταν ήμουν μεταξύ δυο απαντήσεων ή σε αυτές που έβαλα το α και μετά το άλλαξα κτλ.
Εκτός αυτού μια φίλη που είχε υπολογήσει ακριβώς πόσες σωστές, λάθος κτλ και ήταν σίγουρη όταν πήγε να δει το γραπτό της σε δυο ερωτήσεις ο υπάλληλος της έλεγε ότι τα έβαλε αλλιώς. Δεν της έδειχνε το απαντητικό φύλλο, ούτε το αποτέλεσμα από το scanner,  αλλά επέμενε. Και η φίλη μου άρχισε να αμφιβάλλει για τον εαυτό της. Δεν θυμόταν καλά αυτή ή έγινε λάθος με το scanner και δεν ήθελε να το παραδεχτεί η υπαλληλος, ότι το σκάνερ διάβασε λάθος;
Κι ενώ όλα τα θυμόμουνα κι είχα μυαλό ξουράφι
να μεγαλώσω ξέχασα κι έμεινα στο ράφι
έτσι για πάντα κράτησα την παιδική μου εικόνα
εκείνου του αλητάμπουρα που κράταγε σφεντόνα.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #72 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 12:49:55 πμ »
Το σκάνερ δεν μπορεί να κάνει λάθος. Το πιο πιθανό είναι η φίλη σου στην αντιγραφή μπερδεύτηκε κι ενώ σκεφτόταν το β πχ τσεκάρησε το γ. Το έχω πάθει κι εγώ στον προηγούμενο.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος zlapaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #73 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 12:55:12 πμ »
Κι εγώ κάτι τέτοιο θέλω να πιστεύω, δεν γίνεται να βλέπω παντού εμπόδια! Και το σκάνερ να κάνει λαθη;!!!!έλεος. Δεν μας φτάνουν όλα τ' άλλα!
Κι ενώ όλα τα θυμόμουνα κι είχα μυαλό ξουράφι
να μεγαλώσω ξέχασα κι έμεινα στο ράφι
έτσι για πάντα κράτησα την παιδική μου εικόνα
εκείνου του αλητάμπουρα που κράταγε σφεντόνα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:58:21 »

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #74 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 01:31:33 πμ »
στον προηγουμενο ασεπ στα πολλαπλης επιλογης ειχα υπολογισει ακριβως τη βαθμολογια μου και δεν υπηρξε καμια διαφορα με τη βαθμολογηση. στα αλλα που πηγα και ειδα τα γραπτα μου ειχα διαφορα στους 2 βαθμολογητες οριακη για αναβαθμολογηση.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #75 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 08:19:11 πμ »
Όχι φυσικά, δεν μπορούν να σου πουν τίποτα.

Ξέρω κι εγώ κάποιον που διορίστηκε γράφοντας 95+ ιστορία και 90 διδακτική ιστορίας, αλλά η μάνα του (φιλόλογος) κρατούσε το βιβλίο της ιστορίας και αυτός την έλεγε απέξω (στο διαγωνισμό του 2005 που ήταν στην ύλη συγκεκριμένα σχολικά βιβλία). Κι αυτό το έκανε συνολικά 7! ναι, ναι, 7 φορές!!!

 ::) ::) Θα παίρνει και στο σχολείο, τη μάνα του? Να δεί, αν θα κάνει καλά το μάθημα?  ::) ::)
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #76 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 09:07:39 πμ »
καλα το λεω εγω οτι οι γονεις "χαλουν"τα παιδια. και εχω παρατηρησει οτι οσο πιο μορφωμενος ειναι ο γονιος τοσο πιο πολυ προστατευτικος και πιεστικος ειναι προς το παιδι.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #77 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 09:27:09 πμ »
παιδια το προβλημα δεν ειναι που καποιος διαβαζει με τη μαμα του , αλλα που μας βαζουν  (η τουλαχιστον καποιους απο εμας) στη λογικη να διαβασουμε σαν να δινουμε πανελληνιες , ακυρωνοντας ετσι την αξια των πτυχιων μας και τις ικανοτητες μας ως εκπαιδευτικων που δεν υπολογιζονται με παπαγαλιες, ουτε ατελειωτα διαβασματα χρονων , αλλα με κριτικη ικανοτητα , ετοιμοτητα , ευθυνη απεναντι στο μαθητη και εμπειρια που ειναι ανυπολογιστη και κερδιζεται με το χρονο.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #78 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 09:45:08 πμ »
 εγω παλι πιστευω οτι δεν χωραει παπαγαλια σε αυτο το διαγωνισμο.ουτε μπορει καποιος να παπαγαλισει ουτε ζητανε θεματα με βαση την παπαγαλια. η υλη δεν ειναι συγκεκριμενη, ειναι απεριοριστη και απροσδιοριστη. οποιος λοιπον προσπαθει με παπαγαλια να μαθει κατι, εχασε το παιχνιδι.
μπορει αυτο να ισχυε σε μεγαλο βαθμο πριν 4 χρονια που ηταν καθορισμενα τα βιβλια και ειχες τη δυνατοτητα επιλογης 2 απο τα 3 γνωστικα αντικειμενα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #79 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 09:55:04 πμ »
οσο και να λεμε οτι η υλη ειναι απροσδιοριστη αυτο δεν ανταποκρινεται απολυτα στην πραγματικοτητα. ειναι βεβαια αχανης, αλλα ακομα και στην ιστορια που δεν ειναι συγκεκριμενα βιβλια ειναι ορισμενες οι περιοδοι και υπαρχει η δυνατοτητα να τις καλυψεις. το προβλημα ειναι οτι σου ζητουν απομνημονευση ( αυτο εννοω παπαγαλια) και οχι κριτικη ικανοτητα - δεν κρινεις, δε σχολιαζεις πηγες, απλως μαθαινεις γεγονοτα και ημερομηνιες που θα ξεχασεις λιγες μερες μετα το διαγωνισμο.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #80 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 10:06:31 πμ »
και παλι διαφωνω. τι δηλ θελουμε? κριτικη και μονο κριτικη? αλλα και αντικειμενικη βαθμολογηση και μονο αντικειμενικη? δεν πανε συναδελφε/ισσα αυτα μαζι.οσο και να το "σπρωξω"
αυτο ειναι το αντικειμενο μας και σε αυτο θα εξεταστουμε, ειτε μας αρεσει ειτε οχι.
πως να το κανουμε? ειναι γεματο ημερομηνιες,εργα,γεγονοτα κλπ κλπ.

καλο θα ηταν να μην υπηρχε καθολου το γνωστικο ή ακομα καλυτερα να μην υπηρχε ο διαγωνισμος, αλλα αφου ετσι εχει το πραγμα σημερα ειμαστε υποχρεωμενοι να ακολουθησουμε. επειτα δεν βαζουνμονο ημερομηνιες ή μονο εργα ή ονοματα.

προσεξες ομως οτι στις κρισεως ερωτησεις πολλαπλης επιλογης γινεται το "ελα να δεις"?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #81 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 10:13:14 πμ »
κρισεως και πολλαπλης επιλογης δε γινεται!  δε διαφωνω οτι το συστημα των ερωτησεων  πολλαπλων  επιλογων  διευκολυνει  την αντικειμενικοτητα της βαθμολογησης. οχι ομως οτι δεν "παπαγαλιζουμε" και οχι μονο στην ιστορια...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #82 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 10:27:13 πμ »
κοιταξε καλυτερα τις ερωτησεις της γλωσσας και της ιστοριας και θα το διαπιστωσεις.
(δεν ξερω, αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος)
επειτα, το να μαθω καποια γεγονοτα, εργα κλπ δεν νομιζω οτι ειναι παπαγαλια.
ετσι ειναι το μαθημα, πως να το κανω, θα το αλλαξω? (ας γινομουν...ταξιτζης να μην ειχα ουτε αρχαια ουτε νεα ουτε ιστορια)

και παντως εγω δεν παπαγαλιζω ουτε ή αλλως,γιατι δεν το μπορω.κι αν αυτος ειναι ο λογος που δεν θα διοριστω ποτε, ε  ας μη διοριστω! καταφερνω να ειμαι στους επιτυχοντες σε μια καλη σειρα κι απο κει κατι θα γινει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος βαθμολόγησης θεμάτων.
« Απάντηση #83 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 12:16:44 μμ »
κοιταξε καλυτερα τις ερωτησεις της γλωσσας και της ιστοριας και θα το διαπιστωσεις.
(δεν ξερω, αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος)
επειτα, το να μαθω καποια γεγονοτα, εργα κλπ δεν νομιζω οτι ειναι παπαγαλια.
ετσι ειναι το μαθημα, πως να το κανω, θα το αλλαξω? (ας γινομουν...ταξιτζης να μην ειχα ουτε αρχαια ουτε νεα ουτε ιστορια)

και παντως εγω δεν παπαγαλιζω ουτε ή αλλως,γιατι δεν το μπορω.κι αν αυτος ειναι ο λογος που δεν θα διοριστω ποτε, ε  ας μη διοριστω! καταφερνω να ειμαι στους επιτυχοντες σε μια καλη σειρα κι απο κει κατι θα γινει.
Είναι αδύνατη η παπαγαλία στο διαγωνισμό, συμφωνω, γιατί η ύλη είναι τεράστια. Στα νέα ελληνικά π.χ. οι ερωτήσεις της γλώσσας απαιτούν κρίση. Εγώ, όταν ξεκίνησα να διαβάζω για τον ΑΣΕΠ, ΄κανε μόνη μου τις ερωτήσεις του γνωστικού, για να δω πού βρίσκομαι. Ε, στη γλώσσα, έπιασα 60/100, χωρίς διάβασμα, στηριζόμενη φυσικά στις ερωτήσεις της γλώσσας. Ακόμη και στην ιστορία είναι έτσι τα πράγματα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 687
Σύνολο: 699

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.