*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 344659 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thouvou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #952 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 05:32:24 μμ »
Συνάδερφοι θεωρείτε λογικό να καταργηθεί η μοριοδότηση του 400ωρου σεμιναρίου από εδώ και πέρα, ενώ αντίθετα να προσμετρηθεί η προυπηρεσία όλων αυτών που δούλεψαν σε ειδικό σχολείο με μοναδικό κριτήριο το ίδιο 400ωρο σεμινάριο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:22:48 »

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #953 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 05:40:58 μμ »
τωρα λενε οτι ουτε η προυπηρεσια θα μετραει, δεν πιστευω παντως οτι θα καταργηθουν εντελως .
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2012, 05:36:34 μμ από ermionoula »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #954 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 05:52:29 μμ »
Η προϋπηρεσια ειναι απτη και δε χανεται ποτέ, "με οποιον τροπο κι αν αποκτηθηκε", οπως λεει κι η Διαμαντοπουλου. Αν καποιοι διοριστηκαν ή διοριζονται με την προϋπηρεσια που απεκτησαν, αυτο δεν ξεγινεται. Δεν μπορει μαζι με τα ξερα να καουν και τα χλωρα.
Τοτε με τα σεμιναρια Πληροφορικης ειχαν γινει τρις χειροτερα κι ομως μετρησε η προϋπηρεσια και διοριστηκαν (αποφοιτος Θεολογιας να διοριζεται ως καθηγητης Πληροφορικης!).

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #955 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 06:25:55 μμ »
αυτο με τα σεμιναρια πληροφορικης δεν το γνωριζα.ομως ειναι μεγαλο αισχος και δεν εχει καμια σχεση με τα σεμιναρια ειδικης αγωγης.υπαρχουν πολλα πανεπιστημια που βγαζουν πληροφορικους, αλλα οι καθηγητες ειδικης δεν βγαινουν απο πουθενα.και γενικα γιατι πρεπει ο διαγωνισμος ασεπ να ειναι γραπτος? ειναι σιγουρο αυτο δηλαδη? γιατι να μην ειναι απλα διαγωνισμοι με σειρα προτεραιοτητας οπου μοριοδορουνται τα διδακτορικα, τα μεταπτυχιακα και οι ξενες γλωσσες οπως και στο υπολοιπο δημοσιο?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:22:48 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #956 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 06:35:16 μμ »
Επίσης να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και πολλοί μόνιμοι  σε Γενικά Σχολεία που έκαναν τα σεμινάρια, και καλύπτουν κάποιες ώρες διδάσκοντας σε τμήματα ένταξης που λειτουργούν μέσα στα γενικά σχολεία παράλληλα.

Αυτοί τι θα κάνουν; Θα τους πει πηγαίνετε να δώσετε ΑΣΕΠ; αφού είναι ήδη μόνιμοι.
Θα τους στερήσει το δικαίωμα να διδάσκουν στα τμήματα ένταξης που δίδασκαν τόσα χρόνια;
Υπάρχουν πολλοί μόνιμοι που συμπλήρωναν ωράριο με αυτόν τον τρόπο, και τώρα θα αναγκαστούν να πάνε και σε  2ο σχολείο αν δεν τους αναγνωρίζει το σεμινάριο. Το θέμα επομένως είναι πολυδιάστατο και έχει πολλές επιπτώσεις σε όλους.

Δεν πρέπει να μας απασχολεί η κατάργηση αλλά η μη αναγνώριση όσων ήδη το έχουν κάνει. Εκεί είναι το έγκλημα κατά την γνώμη μου.

Ας τα καταργήσει! 1000 φορές καλύτερα να καταργηθούν να μην πληρώνει ο κόσμος όσο και για ένα μεταπτυχιακό παίρνοντας έναν αμφισβητούμενο (όπως αποδείχθηκε!) τίτλο..

Αν τα καταργήσει εντάξει τότε δεν θα υπάρχουν τα σεμινάρια και κανείς  δεν θα τα ξανακάνει. Γιατί όμως να την πληρώσουν την νύφη όσοι ήδη το έχουν κάνει (μόνιμοι και μη);

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #957 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 07:13:47 μμ »
Καταργούνται και τα σεμινάρια ΕΠΕΑΕΚ ;; Αυτά ήταν συγχρηματοδοτούμενα από το ΥΠΕΠΘ. Πως το υπουργείο αναιρεί τον εαυτό του ;;

Αποσυνδεδεμένος takis3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #958 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 07:14:13 μμ »
  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δήλωση της Υφυπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης &  Θρησκευμάτων, Εύης Χριστοφιλοπούλου για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή

 

Η αγωγή ατόμων με ειδικές ανάγκες αποτελεί μια διάσταση της δημόσιας εκπαίδευσης, την οποία αντιμετωπίζουμε με ιδιαίτερη ευαισθησία. Οι μαθητές με ειδικές ανάγκες είναι μέλη της κοινωνίας μας και απαιτούν σεβασμό, κατάλληλες υλικοτεχνικές υποδομές και συνδρομή από επιστημονικά καταρτισμένο και εξειδικευμένο προσωπικό.

Στόχος μας είναι αφενός η οικοδόμηση ενός ενταξιακού μοντέλου στην εκπαίδευση, όπου έχουν πρόσβαση οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρία και θα αποδίδουν το μέγιστο των δυνατοτήτων και αφετέρου η οικοδόμηση ειδικών σχολείων για τα παιδιά που δε μπορούν να συμμετέχουν στη γενική εκπαίδευση. Η ειδική αγωγή ξεκινά από την πρώιμη παρέμβαση στην πολύ πρώτη παιδική ηλικία και εκτείνεται στην κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών μετά και την τριτοβάθμια εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη για επαγγελματική αποκατάσταση.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, θα προχωρήσουμε άμεσα στην τροποποίηση του Ν. 3699/2008 «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» (ΦΕΚ Α’, 199/2.10.2008). Ως προς την πρόσληψη εκπαιδευτικών, θα καταργηθούν τα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια των 400 ωρών ως προσόν διορισμού, που αποτελούν εμπαιγμό τόσο για την επιμόρφωση που παρέχουν, όσο και για τους κατόχους αναγνωρισμένων τίτλων σπουδών στην ειδική αγωγή. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί η ένταξη όλων των κλάδων εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (Α/θμιας και Β/θμιας) στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, θέτοντας τέρμα στις συνθήκες αβεβαιότητας και ομηρίας των αδιόριστων εκπαιδευτικών.

alfavita

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #959 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 07:24:32 μμ »
Εγω το παραπάνω το επμηνευω πως θα υπάρχει διαφορετος ασεπ για οσους θελουν να ασχοληθουν με την ειδικη αγωγη/τμηματα ενταξης , από τον ασεπ της γενικης εκπαιδευσης

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #960 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 07:29:43 μμ »
Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί η ένταξη όλων των κλάδων εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (Α/θμιας και Β/θμιας) στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, θέτοντας τέρμα στις συνθήκες αβεβαιότητας και ομηρίας των αδιόριστων εκπαιδευτικών.
Τελικά αφορά και την β/βαθμια...λογικό ;)
Η ειδική αγωγή ξεκινά από την πρώιμη παρέμβαση στην πολύ πρώτη παιδική ηλικία και εκτείνεται στην κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών μετά και την τριτοβάθμια εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη για επαγγελματική αποκατάσταση.
Η πολύ πρώτη παιδική ηλικία άραγε ποια θα είναι;; Γιατί σήμερα τα 5 χρονα παιδιά (και φυσικά αυτή δεν είναι η πολύ πρώτη παιδική ηλικία ::) ) δεν μπορούν να πάνε στο Ειδικό Νηπιαγωγείο ή στο τμήμα ένταξης/παράλληλη στήριξη του Γενικού Νηπιαγωγείου γιατί δεν έχουν πιστώσεις για την Ε.Α  :-X

Αποσυνδεδεμένος thouvou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #961 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 07:36:31 μμ »
Η προϋπηρεσια ειναι απτη και δε χανεται ποτέ, "με οποιον τροπο κι αν αποκτηθηκε", οπως λεει κι η Διαμαντοπουλου. Αν καποιοι διοριστηκαν ή διοριζονται με την προϋπηρεσια που απεκτησαν, αυτο δεν ξεγινεται. Δεν μπορει μαζι με τα ξερα να καουν και τα χλωρα.
Τοτε με τα σεμιναρια Πληροφορικης ειχαν γινει τρις χειροτερα κι ομως μετρησε η προϋπηρεσια και διοριστηκαν (αποφοιτος Θεολογιας να διοριζεται ως καθηγητης Πληροφορικης!).

Εσύ αυτοχρήζεσαι χλωρό κι εμας μας χρήζεις ξερά;;

Αποσυνδεδεμένος tou.fas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #962 στις: Δεκέμβριος 23, 2009, 12:36:04 πμ »
Η προυπηρεσία δεν γίνεται να χαθεί,όπως και αν αποκτήθηκε.τότε πρέπει να χαθεί κ η προυπηρεσία της πρόσθετής που απέκτησαν πολλοί με κονέ στην γενική αγωγή....

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #963 στις: Δεκέμβριος 23, 2009, 01:13:28 πμ »
Για όσους παρακολουθούμε τώρα σεμινάρια και πρέπει να καταβάλουμε τα δίδακτρα στις επόμενες ημέρες, προτείνω να μην καταβάλουμε τα 2000 ευρώ μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Προσωπικά σκοπεύω να παρακολουθήσω τις επόμενες διαλέξεις για να μην χρεωθώ απουσίες αλλά δεν θα καταβάλω ούτε ένα ευρώ μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Δεν νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα το πανεπιστήμιο αν εμφανιστώ τον Μάρτη (εφόσον έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα) και τους πω πάρτε τώρα τα 2000 ευρώ. Θα τους χαλάει; Αν δεν τα θέλουν ας μην τα πάρουν . Ξέρω από γνωστό ότι παλαιότερα σε σεμινάρια γράφτηκαν άτομα 3 μήνες μετά αφού είχαν ξεκινήσει και ας είχαν χρεωθεί απουσίες. Τα λεφτά τους ένοιαζαν! Αφού θα έπερναν 2000 θα έλεγαν στον πελάτη τους, "άργησες"?
Εγώ δεν ρισκάρω να καταθέσω μέσα στην επόμενη εβδομάδα 2000 ευρώ τη στιγμή που το ΥΠΕΠΘ τα καταργεί και σταματάει την αναγνώρισή τους.

Καλώ όλους τους συναδέλφους που παρακολουθούν σεμινάρια αυτή τη περίοδο να πράξουν το ίδιο ως αντίδραση. Με αυτόν τον τρόπο αν δουν τα ίδια τα πανεπιστήμια που διοργανώνουν τα σεμινάρια ότι δεν εισπράτουν φράγκο, τότε θα ασκήσουν και αυτά πίεση προς το Υπουργείο. Τουλάχιστον να πάρουμε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση ως προς το μέλλον και την ισχύ των σεμιναρίων και να μην μας κοροιδεύουν άλλο.

Η επόμενη  διάλεξη είναι στα τέλη Ιανουαρίου, πολύ μετά την καταληκτική ημερομηνία καταβολής διδάκτρων. Πολύ φοβάμαι μήπως πάω στην επόμενη διάλεξη και είμαι μόνος και να έχω πληρώσει κιόλας και όλοι οι άλλοι να την έχουν κοπανήσει!!

Αντιδράστε!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2009, 01:23:10 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #964 στις: Δεκέμβριος 23, 2009, 01:24:55 πμ »
Μηπως παρακολουθεις αυτο του αριστοτελειου?

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #965 στις: Δεκέμβριος 23, 2009, 09:02:44 πμ »
Όχι, του Αιγαίου

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 570
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.