*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 344704 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #980 στις: Δεκέμβριος 29, 2009, 11:55:21 πμ »
οταν εγω σας τα λεγε πριν κανα δυο μηνες φωναζατε ...τωρα τα ειδατε και μονοι σας!
παντως οπως και να χει με τον ασεπ ειδικης κλεινουν παραθυρακια κι αυτο ειναι καλο,αλλα τι θα γινει με οσους ηδη πλουτισαν στα μοριακια χωρις επιτυχιες σε ασεπ,διαβασμα και τα καθεκαστα???με την προυπηρεσια αυτων τι γινεται??αλλα λογικα αν ισχυσει αυτο που λεγεται πως κανεις δεν θα μπαινει στον πινακα αναπληρωτων χωρις εστω 1 επιτυχια στον ασεπ τοτε οκ, διαφορετικα θα υπαρξει προβλημα.. :-\

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:42:04 »

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #981 στις: Δεκέμβριος 29, 2009, 08:52:57 μμ »
Εγω το παραπάνω το επμηνευω πως θα υπάρχει διαφορετος ασεπ για οσους θελουν να ασχοληθουν με την ειδικη αγωγη/τμηματα ενταξης , από τον ασεπ της γενικης εκπαιδευσης
Το θέμα είναι:"Ποιοι θα συμμετάσχουν στον α.σ.έ.π. ειδικής αγωγής;Οποιος θέλει θα μπορεί να πάρει μέρος;Ή Μόνο όποιος έχει στην κατοχή του κάποιο "χαρτί" αποδεικτικό της΄ειδίκευσής του στην ειδική αγωγή(είτε αυτό είναι μεταπτυχιακό, είτε είναι σεμινάριο...); :-\ :-X :-\ :-X :-\ :-X :-\ :-X :-\ :'(
Όταν ενδιαφερόμουνα και εγώ για τα σεμινάρια είχα πάρει πολλά τηλέφωνα στο τμήμα της ειδικής αγωγής και μίλησα πολλές φορές με το διευθυντή του τμήματος το Σεπτέμβριο.Μου είπε ότι θα γίνει για την ειδική αγωγή ξεχωριστός ΑΣΕΠ και πως θα μπορούν όλοι να συμμετάσχουν είτε έχουν σεμινάριο ,μεταπτυχιακό είτε όχι.Όσοι έχουν επιπλέον πτυχία θα μοριοδοτούνται περισσότερο.Του διευκρίνησα επίσης ότι είμαι φιλόλογος άρα θα γίνει ΑΣΕΠ και στη δευτεροβάθμια
Το θέμα όμως είναι ότι από το Σεπτέμβριο μέχρι τώρα δεν έχουν αλλάξει τα πράγματα λόγω αλλαγής της κυβέρνησης; :-X

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #982 στις: Ιανουάριος 03, 2010, 10:05:29 πμ »
Οργανώνω αυτήν την ψηφοφορία για να δω τη στάση που σκέφτεστε να ακολουθήσετε  όσοι ξεκινήσατε να παρακολουθείτε φέτος τα σεμινάρια ειδικής αγωγής, επειδή εντός των επόμενων ημερών θα πρέπει να καταβληθούν τα δίδακτρα για τα περισσότερα σεμινάρια

Αποσυνδεδεμένος christhess

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #983 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 04:44:32 μμ »
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΗ

Διήμερο Πρακτικό Σεμινάριο Ειδικής Αγωγής
ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚH ΑΝΑΠΗΡΙA:
Αξιολόγηση-Επικοινωνία-Αντιμετώπιση

6-7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεματολογία σεμιναρίου
Τα άτομα που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακή αναπηρία εμφανίζουν  κυρίως δυσλειτουργία ή απουσία όρασης και ακοής ταυτόχρονα. Επιπλέον, κάποια άτομα μπορεί να παρουσιάζουν και άλλες καταστάσεις καθώς και σοβαρές ανάγκες ιατρικής παρακολούθησης και φροντίδας.
Τα άτομα που βρίσκονται στη δύσκολη θέση αυτή δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν τόσο το οικογενειακό όσο και το μαθησιακό περιβάλλον τους, παρουσιάζοντας δυσκολίες αντίληψης, επικοινωνίας και απόκτησης γνώσεων. Η αυθόρμητη μάθηση είναι εξ ορισμού περιορισμένη. Η παραπάνω εικόνα μπορεί να οδηγήσει σε καταστάσεις μεγάλου άγχους και πολυαισθητηριακών ελλειμμάτων.
Για τους  λόγους αυτούς η προσέγγιση του ειδικού προς τα άτομα που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακή αναπηρία πρέπει να είναι ευέλικτη και ευρηματική. Το παιδί που παρουσιάζει παρόμοιες δυσκολίες έχει ανάγκη την διαρκή υποστήριξη των ενηλίκων είτε στον τομέα της μάθησης αλλά και στον τομέα της προσωπικής του φροντίδας. Η επικοινωνία του μπορεί να βασίζεται σε νοήματα ή στην επίδειξη αντικειμένων ή συμβόλων με το βλέμμα, ή μπορεί να μην έχει εγκατασταθεί καν, οπότε και θα χρειασθεί να εκπαιδευτεί με αργό ρυθμό, υπομονετικά σε διαφορετικές μεθόδους επικοινωνίας που θα ικανοποιήσουν την κατάσταση του, αξιοποιώντας με επάρκεια κάθε υπόλειμμα ακοής και όρασης,  ταυτόχρονα με τις υπόλοιπες αισθήσεις.
Σκοπός του διήμερου αυτού σεμιναρίου είναι η επισκόπηση όλων των παραπάνω προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο ειδικός που θα ασχοληθεί με άτομα που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακές δυσκολίες είτε είναι δυσκολίες περίθαλψης είτε  ψυχοσυναισθηματικές επιπλοκές που βαρύνουν την οικογένεια και συνθέτουν μία πολύπλοκη πραγματικότητα καθημερινής επιβίωσης και διαβίωσης των ατόμων που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακές αναπηρίες και του περιβάλλοντος τους.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς, στελέχη ειδικής αγωγής, ψυχολόγους, γυμναστές καθώς και φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.
Στόχος είναι οι συμμετέχοντες να αντλήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις από τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο δομώντας ένα στιβαρό ηθικό και γνωστικό υπόβαθρο προκειμένου να αντεπεξέλθουν στη διαχείριση αντίστοιχων περιστατικών αποτελεσματικά.

Πρόγραμμα σεμιναρίου
ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ
10.00 - 10.30:       ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ       
10.30 - 13.00:       Α΄ΕΝΟΤΗΤΑ       Ορισμός, Αξιολόγηση, Ειδικές Γνώσεις
Ορισμός
   Ορισμός της πολυαισθητηριακής αναπηρίας.
   Παρουσίαση των επιμέρους δυσκολιών που επιφέρουν οι πολλαπλές αναπηρίες.
   Τι σημαίνει πολυαισθητηριακή αναπηρία για το άτομο και την οικογένεια του.
Αξιολόγηση του ατόμου με πολυαισθητηριακή αναπηρία
   Ποιές είναι οι σωστές βάσεις αξιολόγησης του ατόμου με πολυαισθητηριακές δυσκολίες.
   Τρόποι προσέγγισης και κατανόησης των μηχανισμών αποδοχής και απόρριψης που διαθέτει το άτομο.
Απαραίτητες ειδικές γνώσεις του ειδικού
   Βασικές πληροφορίες για τις δυσκολίες Όρασης-Ακοής-Κινητικότητας-Κατάποσης-Γνωστικοσυναισθηματικής Ανάπτυξης
 13.00 - 13.30:     coffee break
13.30 - 15.30:     Β΄ΕΝΟΤΗΤΑ      Επικοινωνία & Παρέμβαση στο Άτομο και την Οικογένεια
Εγκατάσταση Λειτουργικής Επικοινωνίας  με το άτομο που παρουσιάζει πολυαισθητηριακές αναπηρίες - Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
   Με ποιους τρόπους μπορούμε να πετύχουμε την επικοινωνία του ατόμου που παρουσιάζει πολυαισθητηριακές αναπηρίες.
   Πως θα συμβάλουμε στην αισθητηριακή του ολοκλήρωση.
Σχεδιασμός προγράμματος της θεραπευτικής παρέμβασης
   Βασικό υπόβαθρο των αρχών που διέπουν τον σχεδιασμό της παρέμβασης.
   Το ιστορικό υπόβαθρο που διέπει την αντίληψη μας για το άτομο με ειδικές ανάγκες στην Ελλάδα.
   Προσωπικές δυσκολίες των ειδικών στην αποδοχή της αναπηρίας.
   Συνεργασία και καταμερισμός εργασίας ανάμεσα στις ειδικότητες λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, ειδικού παιδαγωγού, γυμναστή, φυσιοθεραπευτή, κ.α.
Η Συμβουλευτική της οικογένειας
   Δυσκολίες στην συμβουλευτική της οικογένειας
   Δυσκολίες στην εφαρμογή αμιγών απόψεων διαπαιδαγώγησης προκειμένου να είναι οι γονείς σύμμαχοι στη γνωστικοσυναισθηματική ανάπτυξη.
15.30:   Ερωτήσεις-λήξη 1ης ημέρας

ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ
10.00 - 10.30:        ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ       
10.30 – 12.30: Γ΄ΕΝΟΤΗΤΑ  Περιβάλλοντα Εργασίας του Ειδικού    στις Πολυαισθητηριακές
Αναπηρίες
Πρόγραμμα στο σπίτι
   Η υποστήριξη και καθοδήγηση της οικογένειας στην ανάπτυξη δεξιοτήτων καθημερινής διαβίωσης στο χώρο του σπιτιού.
   Πρόγραμμα κοινωνικών δεξιοτήτων μέσω βιωματικής μάθησης.
   Η γνωριμία του ατόμου με τον κόσμο γύρω του και έξω από το σπίτι.
   Ανάπτυξη δεξιοτήτων συναλλαγής διατήρησης της ομάδας διασκέδασης και χαλάρωσης.
Θεατρικό παιχνίδι, Περιβαλλοντολογικός Χορός, Ομάδες Δημιουργικής απασχόλησης, Άθληση.
   Εργαλεία και τεχνικές έκφρασης, αισθητηριακής ολοκλήρωσης, μάθησης και χαλάρωσης
12.30- 13.00: coffee break
13.00 – 14.00:    Δ΄ΕΝΟΤΗΤΑ        Ειδικός και Παράλληλη στήριξη του Παιδιού
Ο ρόλος του ειδικού στην Ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη του Παιδιού στο εκπαιδευτικό του περιβάλλον
   Νομοθεσία - κώδικας συμπεριφοράς.
   Συνεργασία με γονείς, δασκάλους και ειδικούς.
   Εργονομία χώρου.
   Πρόγραμμα δραστηριοτήτων.
14.00-14.30: Αποτίμηση - Στρογγυλή Τράπεζα
14.30-15.00: Λήξη σεμιναρίου - Παραλαβή Βεβαιώσεων

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ
Για όσους συμπληρώσουν την διήμερη εκπαίδευση του σεμιναρίου υπάρχει και η δυνατότητα προαιρετικής πρακτικής εξάσκησης κατόπιν συνέντευξης, σε συνεργαζόμενα κέντρα αποκατάστασης ατόμων με πολυαισθητηριακές αναπηρίες.
Παράλληλα, θα λειτουργεί και υπηρεσία εποπτείας και συμβουλευτικής την οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν για ένα χρόνο μετά οι συμμετέχοντες. 

γραμματεία σεμιναρίου

Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία του σεμιναρίου.
Τ.      2310  230545   
F.    2310 230415   
M.     info@e-employ.gr 
Url.   www.e-employ.gr
Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:42:04 »

Αποσυνδεδεμένος georgia9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #984 στις: Ιανουάριος 09, 2010, 12:14:57 μμ »
εγω παντως σημερα που χα σεμιναριο δεν πηγα. δεν εχω σκοπο να χασω αλλο χρημα και κοπο, βαρεθηκα.
παιζουν σε ενα τεμπο αυτοι και εμεις χορευουμε. καλυτερα να αξιοποιησουμε αυτα που εχουμε σε κατι που θα αξιζει
πραγματικα τον κοπο και που δεν θα αναιρειται απο τις ενιοτε διαθεσεις των οποιων.

Αποσυνδεδεμένος marsak72

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #985 στις: Ιανουάριος 09, 2010, 07:55:37 μμ »
Εγω εχω την ερχομενη βδομαδα και δεν ξερω τι θα κανω.Το ωραιο σε μας ειναι οτι εχουμε να παραδωσουμε εργασια  και φυσικα σκεφτομαι να  μην την αρχισω καν.

Αποσυνδεδεμένος georgia9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #986 στις: Ιανουάριος 11, 2010, 03:05:11 μμ »
προσωπικα πιστευω οτι δεν πρεπει να κανει κανεις τιποτα μεχρι οι ανωτεροι να παρουν θεση και να μας πουν τελικα τι θα ισχυει και τι οχι.
εγω προσωπικα τα σταματησα. τα λεφτα , ο κοπος και ο χρονος ειναι πολλα για κατι που ειναι αβεβαιο. ηδη τα ατομα που υπαρχουν στους πινακες ειναι πολλα και οι μεταπτυχιακοι πολλοι οποτε μεχρι να παρεις σειρα και να σε καλεσουν θα χει καταργηθει το συστημα σιγουρα.
ηδη υπαρχει σωρεια ατομων που δεν τους εχουν καλεσει. να πας να προστεθεις και συ σε αυτους και οταν ερθει η σειρα σου να σου πουν καταργηθηκε μπηκε ασεπ?? γιατι??  :-\ :-\ :-\

Αποσυνδεδεμένος klio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #987 στις: Ιανουάριος 11, 2010, 03:52:20 μμ »
epistimik, η βεβαίωση που δίνεται το Μαιο είναι άχρηστη, πρέπει να ολοκληρώσεις για να κατεθέσεις τη βεβαίωση. Σου το λέω με σιγουριά! Αν θέλεις κάτι περαιτέρω στείλε μου προσωπικό μήνυμα. κι επειδή θα ολοκληρώσουν τον Νοέμβρη του 2010 θα καταθέσεις χαρτιά το 2011 καλοκαίρι!

Αποσυνδεδεμένος VIOLA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #988 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 01:01:06 μμ »
Καλησπέρα.πληρωφορήθηκα χθες οτι τα σεμιναρια καταργούνται.Παρακολουθώ το σεμιναριο του Πανεπιστημίου Βόλου.έχω δώσει 900 ευρώ και τωρα πρπεπει να δώσω αλλα 500.τοσα λεφτα τσαμπα.δεν μου περισευαν και τα δωσα.τα στερηθηκα.και τωρα δεν ξερω τι να κανω.να τα δωσω ή να το παρατησω.αλλα σκεφτομαι 900 ευρω τσαμπα?υπαρχει αλλος που ειναι σε αυτο το διλημμα?ξερετε κατι νεοτερο σχετικα με τα σεμιναρια?

Αποσυνδεδεμένος VIOLA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #989 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 01:06:36 μμ »
Παιδιά τι θα κάνετε τελικά?θα τα ωσετε τα υπολοιπα χρήματα?

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #990 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 01:33:12 μμ »
Στον ΑΣΕΠ ειδικης αγωγης δε μπορει να δωσει ο οποιοσδηποτε , χωρις τουλαχιστον να εχει κανει ενα μεταπτυχιακοη' ενα ετησιο σεμιναριο Ε.Α . Το θεωρω την ελαχιστη επιμορφωση που πρεπει να εχει καποιος για να ασχοληθει με τα παιδια με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες. Συναδελφοι μη γελιομαστε δεν ειναι ευκολος ο ρολος του ειδικου παιδαγωγου και η αποφαση να ασχοληθει καποιος πρεπει να εχει σοβαροτητα και ευθυνη. Δεν ειναι μονο τα παιδια, ειναι και οι γονεις που θελουν στηριξη. Σοβαρευτειτε λοιπον και μην αντιμετωπιζετε με ελαφροτητα το θεμα της ειδικης αγωγης σαν επαγγελματικη αποκατασταση.

Αποσυνδεδεμένος VIOLA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #991 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 01:36:02 μμ »
Τι σκοπεύετε να κάνετε όσοι έχετε ξεκινήσει κάποιο από τα σεμινάρια?

Αποσυνδεδεμένος zwi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση/ ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #992 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 02:48:15 μμ »
Η γνώμη μου στην περίπτωση που κάποιος έχει ήδη ξεκινήσει και έχει δώσει ένα ποσό είναι να μην το αφήσει..γιατί στην περίπτωση που δεν καταργηθούν θα είναι πραγματικά άδικο..χαμένος χρόνος, κόπος και χρήμα. Ειδικά αν το σεμινάριο τελειώνει φέτος νομίζω και νόμος να βγει, θα υπάρξει κάποια ειδική ρύθμιση για τα σεμινάρια που ήδη τρέχουν!!
You can lose more than your patience ...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #993 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 03:21:33 μμ »
Στον ΑΣΕΠ ειδικης αγωγης δε μπορει να δωσει ο οποιοσδηποτε , χωρις τουλαχιστον να εχει κανει ενα μεταπτυχιακοη' ενα ετησιο σεμιναριο Ε.Α . Το θεωρω την ελαχιστη επιμορφωση που πρεπει να εχει καποιος για να ασχοληθει με τα παιδια με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες. Συναδελφοι μη γελιομαστε δεν ειναι ευκολος ο ρολος του ειδικου παιδαγωγου και η αποφαση να ασχοληθει καποιος πρεπει να εχει σοβαροτητα και ευθυνη. Δεν ειναι μονο τα παιδια, ειναι και οι γονεις που θελουν στηριξη. Σοβαρευτειτε λοιπον και μην αντιμετωπιζετε με ελαφροτητα το θεμα της ειδικης αγωγης σαν επαγγελματικη αποκατασταση.

Δεν θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα!!!!!
Η ΕΑ είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να αντιμετωπίζεται τόσο απλά/απλοϊκά, ως δηλαδή ένα σκαλοπατάκι για μόνιμο διορισμό!
Και θέλετε να το πάω και πιο πέρα; Για μένα (και το έχω πει και άλλες φορές) αυτός που θα επιλέξει να διοριστεί/ να εργαστεί στην ΕΑ θα έπρεπε  να αναλαμβάνει την υποχρέωση να μείνει στο χώρο για ένα χρονικό διάστημα ικανό για να παράξει έργο. Δεν ξέρω πόσο θα πρέπει να είναι αυτό το διάστημα, πάντως περισσότερο από ένα χρόνο. Μιάλμε για παιδά τα οποία χρειάζονται σταθερότητα τόσο σε πρόσωπα, όσο και σε μεθόδους. Η όποια αλλαγή προκαλεί μεγάλη ανστάτωση και μπορεί μέχρι και να ακυρώσει όλη την προηγούμενη προσπάθεια.
Αν λοιπόν συμβεί αυτό (της υποχρεωτικής παραμονής στην ΕΑ για κάποιο διάστημα) είμαι περίεργη να δω πόσοι τελικά θα επιλέξουν τον κλάδο. Πραγματικά πολύ περίεργη....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 613

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.