*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 383292 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1092 στις: Ιουνίου 19, 2010, 12:33:38 am »
Εγώ έτυχε να μην έχω την οικονομική δυνατότητα να στάξω 2.000, 3.000 δεν ξέρω και εγώ πόσα είναι στα σεμινάρια ειδικής αγωγής. Το Υπουργείο τα καταργεί μεν, αλλά πάλι θα τα υπολογίζει για τους κλάδους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέχρι το πρώτο και τον επόμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ ειδική αγωγής που θα διεξαχθεί. Ο πρώτος θα διεξαχθεί φέτος κατά την διάρκεια του σχολικού έτους 2010-2011, ο επόμενος ίσως μετά από 2 χρόνια δηλαδή το 2013.

Με λίγα λόγια θα ισχύουν τα σεμινάρια και για πρόσληψη για 3 χρόνια ακόμα. Κατάργηση μόνο "θεωρητικά" και όχι και στην πράξη

Έλεος γιατί να παίρνουν μόρια για 3 και βάλε χρόνια ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ από σήμερα αυτοί που τα έσταξαν για ένα σεμινάριο και όλοι οι άλλοι ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΣΤΑΞΟΥΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ

Το θέμα το έχω θέσει υπόψιν του Συνηγόρου του Πολίτη για κατάφωρη αδικία και για μη ίση μεταχείριση πολιτών απέναντι στις εργασιακές ευκαιρίες στον κλάδο της ειδικής αγωγής, διακριση η οποία φτάνει στα όρια του εμπαιγμού αφού μεν καταργούνται τα σεμινάρια, αλλά θα ισχύουν ακόμα για τουλάχιστον 3 χρόνια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 19, 2010, 12:43:26 am από giannios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:39:50 »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1093 στις: Ιουνίου 19, 2010, 12:42:48 am »
Ενώ στην γενική αγωγή δεν υπάρχει καμμιά αδικία........... στην ειδική αγωγή σε πείραξε που δεν έχεις και τα προσόντα! ::)

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1094 στις: Ιουνίου 19, 2010, 12:48:59 am »
Αν θεωρείς τα σεμινάρια που έκανες προσόν, φαίνεται πόσο ξέρεις από ειδική αγωγή. Αλλό να μπεις με εξτάσεις κάπου, άλλο να μπεις σε μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής που θα εξετάζεσαι σε μαθήματα και θα παρουσιάσεις διατριβή και άλλο ΝΑ ΤΑ ΣΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΓΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ή τα έχει ο μπαμπάς και η μαμά.


ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ οι μεγαλύτερες αδικίες: αυτό με τα σεμινάρια και η βαθμολογική βάση στο ΑΣΕΠ των 24μηνιτών και βάλε ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ.

Που ακούστηκε στην ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΛΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1095 στις: Ιουνίου 19, 2010, 12:55:45 am »
Μα φίλε μου δεν διαφωνώ για τις αδικίες αλλά νομίζω στοχεύεις στην μικρότερη και σε έναν τομέα που αφορά λίγους! τόσα χρόνια στην γενική αγωγή γίνεται το πάρτυ και κάποιοι σαν και εμένα και μάλλον και εσένα πάμε με τον σταυρό στο χέρι και είμαστε όλο στο παρατρίχα! τέλοσπάντων, καλή τύχη!

και όσο για τα μεταπτυχιακά( αξιοκρατικός ο τρόπος που μπαίνεις :-X) εννοείται οτι πρηγούνται των σεμιναρίων. αφού απορροφηθούν αυτοί έπονται οι σεμιναριούχοι( πλούσιοι κατά εσένα)! δείτε και άλλα θέματα που έχουν ανοιχτεί είναι εμφανές οτι δεν υπάρχει σύγκριση σεμιναρίων και μεταπτυχιακών. κάθε φορά τα ίδια λέμε....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 19, 2010, 01:00:19 am από sixtir »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:39:50 »

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1096 στις: Ιουνίου 19, 2010, 01:02:25 am »
Σε πληροφορώ ότι από εδώ και πέρα η ειδική αγωγή θα έχει όλο και μεγαλύτερη ζήτηση από υποψήφιους, μιας και στις λίστες αναπληρωτών δεν συνοστίζονται χιλιάδες των χιλιάδων, αλλά πολύ λιγότεροι.

Η αδικία είναι η εξής: η μη δυνατότητα ένταξης και ο αποκλεισμός από την ειδική αγωγή νέων που πήραν ένα πτυχίο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μιας και σε master ειδικής αγωγής στην Ελλάδα  δεν μπορούν να μπουν (ίσως μπορούν στο εξωτερικό) και σεμινάρια 400 ωρών δεν μπορούν να κάνουν. Σε αντίθεση με αυτούς που τα έσταξαν και θα προηγούνται τελείως αντισυνταγματικά και άνισα, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΙΣΗ. Αυτό είναι το πιο παράλογο, άντε να μην καταργούνταν, θα έλεγες ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση πολιτών και διάκριση των καλύτερων με βάση την οικονομική δυνατότητα και μόνο. Τα σεμινάρια καταργήθηκαν γι ααυτό το λόγο, και Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΠΙΦΕΡΙΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΑ ΠΡΟ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 19, 2010, 01:07:47 am από giannios »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1097 στις: Ιουνίου 19, 2010, 01:06:29 am »
εσύ τι προτείνεις? ποιος πρέπει να μπεί αφου εξανληθούν οι μεταπτυχιακοί?

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1098 στις: Ιουνίου 19, 2010, 01:20:52 am »
Όσοι από τους κλάδους της δευτεροβάμιας εκπαίδευσης έχουν μεταπτυχικο ειδικής αγωγής (υποθέτω είναι πολύ λίγοι έως ελάχιστοι) και όσοι έχουν διδακτορικό (υποθέτω ελαχιστότατοι) καλώς να προηγούνται. Μετά από αυτούς θα έπρεπε να έπονται όλοι οι άλλοι που δεν έχουν καμία εξειδίκευση στην ειδική αγωγή λαμβάνοντας υπόψιν βαθμό πτυχίου έτος κτήσης και προϋπηρεσία.  

Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής: αφού τα καταργεί δεν δίνει δυνατότητα σε νέους πτυχιούχους που έχουν πτυχια δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης να εξειδικευτούν στην ειδική αγωγή πέρα μέσω μεταπτυχιακών. Τα μεταπτυχιακά δεν δέχονται όμως παρά δασκάλους, σεμινάρια και πιστοποιητικά ειδικής αγωγής παραπλήσια με τα πιστοποιητικά παιδαγωγικής κατάρτισης απαγορευονται και δεν ορίζονται πουθενά στο νέο νόμο, άρα: ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΝΑ ΕΞΕΙΔΚΕΥΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, λειτουργώντας όμως μεροληπτικά εις αξίαν αυτών που έβαλαν χρήματα και πήραν ένα σεμινάριο χωρίς να κουραστούν.

Κανονικά θα έπρεπε να γίνει ένας διαγωνισμός ΑΣΕΠ για όλους τους κλάδους ειδικής αγωγής και αυτοί που συγκεντρώσουν βαθμολογία, η βαθμολογία να αποτελεί κριτήριο μαζί με τα master και διδακτορικά.

Αυτό θα μπορούσε το Υπουργείο να το κάνει άμεσα με το φετεινό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, έτσι ώστε από του χρόνου τουλάχιστον να μετράει η βαθμολογία ΑΣΕΠ. Αλλά δεν το κάνει, εξυπηρετόντας μικροπολιτικές σκοπιμότητες, προφανώς κάποια ανήψια και ξαδερφια του Υπουργείου έχουν παρακολουθησει τα σεμινάρια.
Ας μας εξηγήσει το Υπουργειο: ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ TA EΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΥΧΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΣΤΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΑΤΥΧΟΥΣ;

Το θέμα ΔΙΑΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, άνιση διακριτική και μεροπληπτική μεταχείριση ατόμων που πήραν ένα σεμινάριο επειδή απλά και μόνο είχαν την οικονομική δυνατότητα.

ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΕΜ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 19, 2010, 01:27:02 am από giannios »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1099 στις: Ιουνίου 19, 2010, 09:08:48 am »
Όσοι από τους κλάδους της δευτεροβάμιας εκπαίδευσης έχουν μεταπτυχικο ειδικής αγωγής (υποθέτω είναι πολύ λίγοι έως ελάχιστοι) και όσοι έχουν διδακτορικό (υποθέτω ελαχιστότατοι) καλώς να προηγούνται. Μετά από αυτούς θα έπρεπε να έπονται όλοι οι άλλοι που δεν έχουν καμία εξειδίκευση στην ειδική αγωγή λαμβάνοντας υπόψιν βαθμό πτυχίου έτος κτήσης και προϋπηρεσία.  



Καταρχήν να πω ότι είμαι κατά των σεμινασρίων ΄λόγω του τρόπου που γίνονται.
Από την άλλη, δεν μπορεί ο βαθμός πτυχίου και το έτος κτήσης του να παρέχουν "εξειδίκευση" στην ειδική αγωγή. Η ΕΑ είναι ένα ιδιαίτερος κλάδος που θέλει ιδιαίτερς γνώσεις, ικανότητες και αντοχές. Δεν είναι όλοι κατάλληλοι, ακόμα και αν έχουν άριστα στο πτυχίο τους.
Δεν ξέρω πώς θα μπορούσαν να προσλαμβάνονται οι
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1100 στις: Ιουνίου 19, 2010, 04:06:03 pm »
Συμφωνω απολυτα με την emmaki. Οταν θα σταματησει η ειδικη αγωγη να αποτελει σκαλοπατι της γενικής και απορροφηθουν ατομα εξειδικευμενα με διαθεση να προσφερουν για ολη την υπολοιπη επαγγελματικη τους διαδρομη τοτε μονο θα δει η ειδικη αγωγη μια ασπρη μερα.

Αποσυνδεδεμένος Φυσικός

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1101 στις: Ιουνίου 19, 2010, 04:38:50 pm »
Εγώ έτυχε να μην έχω την οικονομική δυνατότητα να στάξω 2.000, 3.000 δεν ξέρω και εγώ πόσα είναι στα σεμινάρια ειδικής αγωγής. Το Υπουργείο τα καταργεί μεν, αλλά πάλι θα τα υπολογίζει για τους κλάδους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέχρι το πρώτο και τον επόμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ ειδική αγωγής που θα διεξαχθεί. Ο πρώτος θα διεξαχθεί φέτος κατά την διάρκεια του σχολικού έτους 2010-2011, ο επόμενος ίσως μετά από 2 χρόνια δηλαδή το 2013.

Με λίγα λόγια θα ισχύουν τα σεμινάρια και για πρόσληψη για 3 χρόνια ακόμα. Κατάργηση μόνο "θεωρητικά" και όχι και στην πράξη

Έλεος γιατί να παίρνουν μόρια για 3 και βάλε χρόνια ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ από σήμερα αυτοί που τα έσταξαν για ένα σεμινάριο και όλοι οι άλλοι ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΣΤΑΞΟΥΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ

Το θέμα το έχω θέσει υπόψιν του Συνηγόρου του Πολίτη για κατάφωρη αδικία και για μη ίση μεταχείριση πολιτών απέναντι στις εργασιακές ευκαιρίες στον κλάδο της ειδικής αγωγής, διακριση η οποία φτάνει στα όρια του εμπαιγμού αφού μεν καταργούνται τα σεμινάρια, αλλά θα ισχύουν ακόμα για τουλάχιστον 3 χρόνια


Τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής κοστίζουν πολυ περισσότερο απο 2000 και 3000. Στην Αγγλία που έχουν παει και οι περισσότεροι αφού εκεί μόνο το χρήμα μετράει κοστίζουν (δίδακτρα μαζί με το κόστος ζωής) γύρω στις 18000. Άρα δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση απο οικονομικής πλευράς. Ξέρω πολύ κόσμο που ήθελε να κάνει μεταπτυχιακό αλλά δεν μπόρεσε λόγω του υψηλού αυτού κόστους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 19, 2010, 04:40:27 pm από Φυσικός »

Αποσυνδεδεμένος lg

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1102 στις: Ιουνίου 19, 2010, 04:51:41 pm »
Αν θεωρείς τα σεμινάρια που έκανες προσόν, φαίνεται πόσο ξέρεις από ειδική αγωγή. Αλλό να μπεις με εξτάσεις κάπου, άλλο να μπεις σε μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής που θα εξετάζεσαι σε μαθήματα και θα παρουσιάσεις διατριβή και άλλο ΝΑ ΤΑ ΣΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΓΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ή τα έχει ο μπαμπάς και η μαμά.


ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ οι μεγαλύτερες αδικίες: αυτό με τα σεμινάρια και η βαθμολογική βάση στο ΑΣΕΠ των 24μηνιτών και βάλε ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ.

Που ακούστηκε στην ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΛΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ

Αποσυνδεδεμένος cris.drm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1103 στις: Ιουνίου 20, 2010, 09:47:55 am »
Αδικια δεν ειναι που τα αναγνωριζει μονο για την δευτεροβαθμια και οχι για την πρωτοβαθμια(νηπιαγωγοι)??? Κι εμεις τα "σταξαμε" τα 3.400, χωρις να ειμαστε πλουσιοι...και δεν μας τα αναγνωριζει καθολου...Ενω το ιδιο σεμιναριο το θεωρει καταλληλο για τους εκπαιδευτικους δευτεροβαθμιας και για τους διορισμενους (καθως μπορουν να παρουν αποσπαση στην ειδικη αγωγη με αυτο το σεμιναριο)...
Θα μου πειτε "μα βγαινουν νηπιαγωγοι ειδικης αγωγης απο το πανεπιστημιο του

Αποσυνδεδεμένος Άνναxxx

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 179
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1104 στις: Ιουνίου 20, 2010, 10:15:44 am »
Νηπιαγωγοι που εχουν δικαιωμα να δουλεψουν σε ΤΕ κτλ. βγαινουν και απο το Αριστοτελειο κατι που δεν ακουγεται απο πουθενα..Μπορουν αυτοι που εχουν ακολουθησει τον τομεα "ψυχολογια-ειδικη αγωγη".Αν ψαξετε σε παλιες εγκυκλιους επιτρεποταν να κανουν τα χαρτια τους και χωρις σεμιναριο.Καποια στιγμη θεωρησαν οτι δεν εχουν τα προσοντα (για πρακτικες και παρεμβασεις σε παιδια με εεα και πτυχιακες επισης κανοντας παρεμβαση κρινουν οτι υπαρχουν αυτα τα προσοντα...υποκριτες!).Το γιατι οποιος το ψαξει λιγο το γνωριζει...καλη επιτυχια σε ολους!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1105 στις: Ιουνίου 20, 2010, 10:48:48 am »
Νηπιαγωγοι που εχουν δικαιωμα να δουλεψουν σε ΤΕ κτλ. βγαινουν και απο το Αριστοτελειο κατι που δεν ακουγεται απο πουθενα..Μπορουν αυτοι που εχουν ακολουθησει τον τομεα "ψυχολογια-ειδικη αγωγη".Αν ψαξετε σε παλιες εγκυκλιους επιτρεποταν να κανουν τα χαρτια τους και χωρις σεμιναριο.Καποια στιγμη θεωρησαν οτι δεν εχουν τα προσοντα (για πρακτικες και παρεμβασεις σε παιδια με εεα και πτυχιακες επισης κανοντας παρεμβαση κρινουν οτι υπαρχουν αυτα τα προσοντα...υποκριτες!).Το γιατι οποιος το ψαξει λιγο το γνωριζει...καλη επιτυχια σε ολους!

Η κατεύθυνση ειδικής αγωγής του Αριστοτελέιου, δεν θεωρείται προσόν για διορισμό στην ΕΑ.
Παλία μπορούσαν να κάνουν τα χαρτιά τους, αλλά πλέον όχι. Όσοι πρόλαβαν και δούλεψαν 1-2 χρόνια ως αναπληρωτές, συνεχίζουν τώρα ως έχοντες προϋπηρεσία και όχι ώς έχοντες ειδικότητα.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 547
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.