*

Αποστολέας Θέμα: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 24702 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #42 στις: Νοέμβριος 03, 2006, 01:14:54 πμ »
Παιδιά, το ρίξαμε πάλι στις κόντρες και αναγνωρίζω ότι φταίω κι εγώ...
Ο καθένας θα υποστηρίξει τη σχολή του γιατί αυτήν ξέρει, αυτήν εμπιστεύεται (σαν τη χλωρίνη Κλινέξ, ένα πράμα...) και εγώ δεν είμαι εξαίρεση. Να βάλουμε έναν "κοινό παρονομαστή";
Ας είναι όλοι αυτοί που βρέθηκαν στην εκπαίδευση, στους κλάδους ΠΕ19 και 20, στη θέση που βρίσκονται επειδή πραγματικά έχουν πάθος για διδασκαλία των νέων τεχνολογιών (και ας επτρέψουμε ο καθένας να έχει τις προσωπικές προτιμήσεις του, αφού θεωρώ πως είναι φύσει αδύνατο να μου αρέσουν και να σας αρέσουν ΟΛΑ τα αντικείμενα της πληροφορικής...το ηλεκτρολογικό μου υπόβαθρο μπορώ να το χρησιμοποιήσω εις όφελος του μαθήματος και της τάξης μου-το κάνω ήδη στο μάθημα της τεχνολογίας Α' Λυκείου που διδάσκω, επειδή είμαι και ΠΕ12 είμαι στους αρμόδιους κλάδους-το ίδιο μπορεί να κάνει και ο κάθε απόφοιτος της κάθε σχολής ΠΕ19-20, εφαρμόζοντας στην τάξη τις ιδιαίτερες γνώσεις που έχει αποκτήσει, βλέπω ότι οι μαθητές της δευτεροβάθμιας είναι άριστο πεδίο για τέτοιου είδους πρωτοβουλίες-εμείς θα "τρέξουμε" και περιβαλλοντικό, και πρόταση για το διαγωνισμό ΙΤΕ).
Για τα ΤΕΙ τώρα, μιας και το ανέφερε το θέμα ο Κότσιος, μετά από 2 χρόνια προϋπηρεσίας σε τρία τμήματα Περιφερειακού ΤΕΙ, δυστυχώς δεν μπορώ να πω τα καλύτερα λόγια για το επίπεδο των φοιτητών... στερούνται βασικότατες γνώσεις λυκείου, και αναγκάζεσαι να "κατεβάσεις" το μάθημα στο επίπεδό τους (εκτός αν θέλεις να κόβεις πάνω από τα 2/3 σε κάθε εξεταστική), ενώ στο πανεπιστήμιο δεν είδα ποτέ να γίνεται κάτι τέτοιο, ή προσαρμόζεται ο φοιτητής στο μάθημα του καθηγητή ή πολύ απλά θα κόβεται εσαεί... (θέλω να πιστεύω ότι τα τμήματα Πληροφορικής ΤΕΙ ειδικά Αθήνα Πειραιά δεν έχουν καμία σχέση με την εικόνα που περιγράφω παραπάνω)
Euler...πρέπει να είσαι ο ironsteel του ΚΕΠ, ή κάνω λάθος ;)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:08:46 »

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #43 στις: Νοέμβριος 03, 2006, 06:40:17 πμ »
Gauss, λόγω της ειδικότητάς σου, έκανες κάποια μικρολαθάκια (χρήση λαϊκίστικων εκφράσεων), επειδή όμως φαίνεσαι καλό παιδί (και επιμελής) σου επισημαίνω:

«….Είμαι εκτός θέματος και το ξέρω.
Επειδή δεν είμαι Πληροφορικός (είμαι μαθηματικός), δεν θα συμμετάσχω στη συζήτηση. Παρόλα αυτά, αισθάνομαι την ανάγκη διαβάζοντας το post σου, να σχολιάσω τον (σπάνια είναι αλήθεια) συγκροτημένο τρόπο σκέψης σου, αλλά ακόμη περισσότερο την ολοφάνερη δεινότητά σου στη χρήση…….Ίσως μπαίνω σε ξένα «χωράφια»…… με την αγραμματοσύνη κάποιων συναδέλφων!!!

Προφανώς  ήσουν αστέρι σε ΟΛΑ τα μαθήματα και όχι μόνο σε αυτά της θετικής κατεύθυνσης. Φαίνεται αυτό.

Μπράβο σου»


Λυπάμαι πολύ που αναγκάζομαι να αλλάξω την απάντησή μου, όμως τελικά δεν άξιζες την επιείκειά μου. Διότι με την άλλη σου απάντηση έκανες ολοφάνερο ότι είσαι κακοπροαίρετος και προκατειλημμένος. Ακόμη και ένας μαθητής δημοτικού θα μπορούσε εύκολα να βρει φράσεις που χρησιμοποίησα παραπάνω (και που "διόρθωσες") σε ένα σωρό έγκριτες εφημερίδες και βιβλία.  Αλλά μάλλον θεωρείς τον εαυτό σου δάσκαλο του Τριανταφυλλίδη, του Τσολάκη, του Μπαμπινιώτη κ.ά.  Τι να κάνουμε... Ο κόσμος δεν είναι τέλειος...
Και κάτι άλλο: Το "καλό παιδί" είναι προτιμότερο να το χρησιμοποιείς σε γνωστούς σου και όχι σε ανθρώπους των οποίων δεν ξέρεις ούτε την ηλικία, ούτε το βαθμό ανεκτικότητάς τους σε ειρωνίες αγνώστων.

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #44 στις: Νοέμβριος 03, 2006, 09:34:23 πμ »
oxi, den empaina poly sta kep, apla kana dyo fores egrafa, imoun o turing

Euler...πρέπει να είσαι ο ironsteel του ΚΕΠ, ή κάνω λάθος ;)

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #45 στις: Νοέμβριος 03, 2006, 02:54:07 μμ »
oxi, den empaina poly sta kep, apla kana dyo fores egrafa, imoun o turing

Euler...πρέπει να είσαι ο ironsteel του ΚΕΠ, ή κάνω λάθος ;)

A OK, πιο ταιριαστό 8)
Σε θυμήθηκα, σόρρυ για την παρεξήγηση...
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:08:46 »

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #46 στις: Νοέμβριος 03, 2006, 03:44:15 μμ »
Ο λόγος που απαντάω σε αυτό το θέμα είναι η προκλητική αμφισβήτηση, από ορισμένους, του επιπέδου των σπουδαστών και των αποφοίτων των τμημάτων Τ.Ε.Ι. και ιδιαίτερα των περιφερειακών. Η απάντηση μου σ’ αυτά τα άτομα είναι να ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του τελευταίου διαγωνισμού και να συγκρίνουν τις επιδόσεις των υποψηφίων ΠΕ19 με αυτές των ΠΕ20.

ΠΕ19
Συμμετέχοντες    ~ 2.500
Επιτυχόντες      ~    500

ΠΕ20
Συμμετέχοντες    ~ 1.200
Επιτυχόντες      ~    200

Δηλαδή μόλις 1/5 ΠΕ19 και 1/6 ΠΕ20 κατάφεραν να γράψουν πάνω από τη βάση με δεδομένο ότι η ύλη για τους δύο κλάδους είναι ίδια! Η αναλογίες είναι προφανώς πολύ κοντά μεταξύ τους. Αυτό κατά τη άποψη μου σημαίνει ότι το επίπεδο είναι χαμηλό και για τους 2 κλάδους!!! Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους…

http://www.asep.gr/1p_2005/statist_1P-2005_PE19_PE20.htm
http://www.asep.gr/1p_2005/ORISTIKA/PLHROFORIKHS_19/dior_pe19_orist.xls
http://www.asep.gr/1p_2005/ORISTIKA/PLHROFORIKHS_20/dior_pe20_orist.xls

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #47 στις: Νοέμβριος 03, 2006, 04:16:02 μμ »
Η απάντηση μου σ’ αυτά τα άτομα είναι να ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του τελευταίου διαγωνισμού και να συγκρίνουν τις επιδόσεις των υποψηφίων ΠΕ19 με αυτές των ΠΕ20.

Αυτό το θέμα έχει αναλυθεί ενδελεχώς στα διάφορα forums. Εν συντομία, δεν μπορείς να συγκρίνεις τα αποτελέσματα δύο διαφορετικών εξετάσεων, καθώς τα θέματα ήταν με χειρουργική ακρίβεια διαφορετικά στους δύο κλάδους. Επίσης, δεν μπορείς να κρίνεις με αυτά τα θέματα την ποιότητα των πτυχιούχων, παρά μόνο με θέματα ανάπτυξης.

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #48 στις: Νοέμβριος 03, 2006, 04:58:39 μμ »
Η απάντηση μου σ’ αυτά τα άτομα είναι να ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του τελευταίου διαγωνισμού και να συγκρίνουν τις επιδόσεις των υποψηφίων ΠΕ19 με αυτές των ΠΕ20.

Αυτό το θέμα έχει αναλυθεί ενδελεχώς στα διάφορα forums. Εν συντομία, δεν μπορείς να συγκρίνεις τα αποτελέσματα δύο διαφορετικών εξετάσεων, καθώς τα θέματα ήταν με χειρουργική ακρίβεια διαφορετικά στους δύο κλάδους. Επίσης, δεν μπορείς να κρίνεις με αυτά τα θέματα την ποιότητα των πτυχιούχων, παρά μόνο με θέματα ανάπτυξης.
Τα θέματα ήταν περίπου κατα 90% ίδια. Εσυ πως κατελήξες στο συμπερασμα ότι ήταν διαφορετικά; Αν ήμασταν φιλόλογοι ίσως τα θέματα ανάπτυξης να ήταν καταλληλότερα...

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #49 στις: Νοέμβριος 03, 2006, 05:43:26 μμ »
τα θέματα στο γνωστικό ήταν σαφώς πιο εύκολα για τους ΠΕ20... ανεξάρτητα, αν θεωρείς ότι η επιτυχία στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2005 είναι κριτήριο αξιολόγησης του επιπέδου ενός Πληροφορικού, πάω πάσσο είναι η άποψή σου... (δεν νομίζω να συμφωνούν πολλοί... εγώ προσωπικά αν πίστευα ότι θα έπρεπε να κρίνω τον εαυτό μου από τα ανεκδιήγητα αυτά θέματα, θα είχα κρεμάσει πέτρα στο λαιμό και θα είχα φουντάρει... ευτυχώς, there's more to life and success than ASEP)
Εγώ μίλησα για συγκεκριμένα τμήματα που δεν έχουν αντικείμενο την πληροφορική, όπου το επίπεδο των εισακτέων είναι επιεικώς απαράδεκτο, αν θέλεις συνεχίζουμε τη συζήτηση με πμ γιατί ξεφεύγει από τα πλαίσια του φόρουμ...
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #50 στις: Νοέμβριος 05, 2006, 06:51:01 μμ »
Αν δεν κάνω λάθος, αυτοι που βάζουνε τα θέματα για τον διαγωνιμσό ΑΣΕΠ είναι απόφοιτοι των ελληνικών ΑΕΙ...

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #51 στις: Νοέμβριος 05, 2006, 07:10:56 μμ »
Τα θέματα του ασεπ το μόνο που κατάφεραν ήταν να κόψουν άτομα οριακά με τα παιχνίδια των αναλογιών της βαθμολογίας και να δώσουν τις θέσεις σε άτομα που έγραψαν 10-20 στα 100 και από τους δύο κλάδους.Το υπουργείο θεώρησε με το να πάει κάποιος στα δημοτικά για ένα χρόνο έμαθε το γνωστικό αντικείμενο και τα παιδαγωγικά ώστε να τον διορίσει φέτος ουσιαστικά κλεβοντας της θέση από αυτόν που ήταν οριακά στην βάση του ασεπ.Φέτος μοιράστηκαν 350 θέσεις έτσι.Αν βάλουμε και όσους έδωσαν με την πατέντα της εκπλήρωσης των στρατιωτικών θέσεων στο μέλλον και πέρασαν ενώ ήταν φοιτητές στα μεταπτυχιακά καταλαβαίνετε σε τι δυσχερή θέση βρέθηκαν όσοι έδωσαν κανονικά.

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #52 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 12:49:20 πμ »
Αν ήταν να χαρακτηρίσουμε κάθε ΑΕΙ από τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ τότε θα έπρεπε να κλείσουν όλες οι σχολές φιλολόγων, μαθημαικών και φυσικών με τη δικαιολογία ότι βγάζουν άσχετους αφού και αυτοί έχουν χαμηλά ποσοστά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ.
   Αντί για αυτό μήπως θα μπορούσε να μας πει αυτός που θίγεται από αυτά που γράφονται στο φόρουμ για τα ΤΕΙ σχετικά με την έρευνα που γίνεται εκεί? Δηλαδή πόσοι καθηγητές από ΤΕΙ υπάρχουν σε καταξιωμένα journal πληροφορικής ή έστω συμμετέχουν σε συνέδρια? Από τους παλιούς σίγουρα κανένας αφού οι πιο πολλοί δεν έχουν καν διδακτορικό και προσπαθούν τώρα να πάρουν κανένα από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο για αυτό και υπάρχει ευνοική ρύθμιση για αυτούς σε κάποιες υποτροφίες.
    Η μήπως πια ερευνητική ομάδα από ΤΕΙ έχει να δείξει κάτι τα τελευταία χρόνια; Και στην τελική οι μαθητές που μπαίνουν με 9 και 10 μέσο όρο πως μπορούν ρε παιδί μου και περνάνε τόσο δύσκολα μαθήματα; Αυτοί οι καθηγητές στα ΤΕΙ πρέπει να έχουν τρομερή μεταδοτικότητα δε νομίζετε;

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #53 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 08:52:33 πμ »
ΣΩΣΤΟΣ ο Euler...
Να προσθέσω: μήπως να μας πουν οι υψηλά ιστάμενοι των Περιφερειακών ΤΕΙ (ΟΚ, μιλάω συγκεκριμένα για τη δική μου περίπτωση στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων που διοικείται από Διοικούσα Επιτροπή), πόσο υποστηρίζουν την αξιοπρεπή παρουσία των φοιτητών/καθηγητών σε καταξιωμένα διεθνή συνέδρια; Πέρυσι το Σεπτέμβρη έγινε στην Κεφαλονιά Διεθνές Συμπόσιο Υγείας με ομιλητές καταξιωμένους γιατρούς από όλο τον κόσμο (κάθε δυο χρόνια γινόταν το συνέδριο, ο συχωρεμένος ο Christian Bernard ήταν πάντα παρών)... ο διοργανωτής μου έδωσε συνεδρία για το ΤΕΙ (τμήμα Τεχνολογίας Ήχου & Μουσικών Οργάνων)... ετοιμάσαμε 5 ομιλίες με κεντρικό θέμα "Μουσικοθεραπεία" και συναυλία παραδοσιακής μουσικής... δεν εμφανίστηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑ μέλος της Διοικούσας Επιτροπής, αν και ο αντιπρόεδρος ήταν και στην επιστημονική επιτροπή του συνεδρίου... όταν του τα "έχωσα", μου δικαιολογήθηκε με φτηνές δικαιολογίες του στυλ "ήμουν μόνος μου και είχα να πάω για ψώνια για τα μπανγκαλόουζ"... εγώ ξέρω ότι υπήρχαν και πολιτικές αντιπαλότητες... ΤΕΤΟΙΑ ανωτερότητα...
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #54 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 03:29:47 μμ »
Παράθεση
Είμαι του ενεργειακού!!! (Έχεις καμία αμφοβολία ότι το μάθημά μου το κάνω καλά και επιστημονικά; Και format ξέρω να κάνω, όπως ξέρει και η μισή κοινωνία...ατυχές παράδειγμα...)
Καταρχάς προσωποποιείς και εξειδικεύεις το παράδειγμά μου για να καταλήξεις στο ότι κάνεις το μάθημά σου με επιστημονική επάρκεια, κάτι το οποίο δε δύναμαι να γνωρίζω και που δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία (αν θες σου μπορώ να σου εξηγήσω γιατί δεν έχει, just ask me to)..Εγώ απλώς κατέγραψα μια πραγματικότητα και στηλίτευσα με επιχειρήματα το καταχρηστικό δικαίωμα που τους δόθηκε για τη διδασκαλία ενός μαθήματος για το οποίο έχουν πλημμελές θεωρητικό υπόβαθρο. Η Πληροφορική δεν είναι δεξιότητα αλλά Επιστήμη. Όπως είπες και μόνη σου..φορμάτ (δεξιότητα) ξέρει η μισή κοινωνία και όμως δεν έχει το δικαίωμα να διδάξει Πληροφορική (Επιστήμη)..Στο σημείο που στο έθεσα επί προσωπικού (σιχαίνεσαι να γράφεις κώδικα, αλλά στο πλαίσιο του βασικού μαθήματος του Προγραμματισμού στην περίπτωση που θα κληθείς να τον διδάξεις) τι απαντάς?

Παράθεση
...Μπράβο ρε φίλε!...
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..αν και δυστυχώς η όποια καλλιέργεια των όποιων δεξιοτήτων μου δεν αποτελούν προϊόν της Δήμόσιας Εκπαίδευσης του ελληνικού σχολείου..τουναντίον η δομή του τελευταίου πολλές φορές αποτέλεσε και τροχοπέδη..είμαι βέβαιος ότι αντιλαμβάνεσαι τί εννοώ..

Παράθεση
για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα..
Συμφωνώ φίλε Euler..(ειρήσθω εν παρόδω πολύ πετυχημένο το nick σου μεγάλη μορφή ο Euler..) αλλά προφανώς το Υπ.Παιδείας  αντιλαμβάνεται την Πληροφορική περισσότερο ως δεξιότητα (ενίοτε μείωσης της ανεργίας άλλων καθηγητικών κλάδων)- παρά ως Επιστήμη.

Παράθεση
Φυσικά όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα και ίσως εκτός τόπου και χρόνου για εκείνον τον απόφοιτο του καποδιστριακού που για να μπει στη σχολή αυτή έγραψε πάνω από 18 σε όλα τα μαθήματα και για να βγει έριξε πολλά ξενύχτια, και όταν διορίζεται στην εκπαίδευση πρέπει να λέει συνάδελφο τον απόφοιτο του Τηλεπληροφορικής Άρτας με βάση 9.0/20. Ο οποίος φυσικά διορίστηκε πριν από αυτόν λόγω του 40%.
Όχι φίλε Euler εσύ που είσαι του 19 και αστέρι να πας σε εταιρεία για τα πολλά λεφτά..άσε τον μη απαιτητικό(?) χώρο της Εκπαίδευσης σε άλλους...αυτό δεν εννοούσες αγαπητέ Dr Michael με τα παρακάτω?
Παράθεση
Όποιος θεωρεί τις σπουδές του ανώτερες (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ΑΕΙ, Πολυτεχνεία, κλπ), διαφωνώντας με την «εξίσωση» που έκανε το Υπουργείο, του προτείνω να στραφεί αντί για την εκπαίδευση που «ισοπεδώνει τα ανώτατα πτυχία», στον ιδιωτικό τομέα και ακόμα καλύτερα στο εξωτερικό. Κανένα ίχνος ειρωνίας, απλή συμβουλή!
Αν όχι ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη που φαλκίδεψα τα γραφόμενά σου..επίσης αν έχεις χρόνο θα ήθελα να μου εξηγήσεις και για ποιές ακριβώς νοοτροπίες μιλούσες στο συγκεκριμένο σου post..


Παράθεση
Μία διαφορά που βλέπω εγώ στα τεί/αεί είναι ότι στα τεί οι καθηγητές προβληματίζονται για την ικανότητα των φοιτητών και κόβουν τα μαθήματα στα μέτρα τους.Αυτό δεν γίνεται στα πανεπιστήμια που απαιτείται ο φοιτητής να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις της σχολής
Ισχύει αυτό? :o

Παράθεση
η προκλητική αμφισβήτηση, από ορισμένους, του επιπέδου των σπουδαστών και των αποφοίτων των τμημάτων Τ.Ε.Ι. και ιδιαίτερα των περιφερειακών. Η απάντηση μου σ’ αυτά τα άτομα είναι να ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του τελευταίου διαγωνισμού και να συγκρίνουν τις επιδόσεις των υποψηφίων ΠΕ19 με αυτές των ΠΕ20.Δηλαδή μόλις 1/5 ΠΕ19 και 1/6 ΠΕ20 κατάφεραν να γράψουν πάνω από τη βάση με δεδομένο ότι η ύλη για τους δύο κλάδους είναι ίδια! Η αναλογίες είναι προφανώς πολύ κοντά μεταξύ τους. Αυτό κατά τη άποψη μου σημαίνει ότι το επίπεδο είναι χαμηλό και για τους 2 κλάδους!!! Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους…
Καταρχάς φίλε Sakis82 από τα γραφόμενά σου διακρίνω μια προφανή αντίφαση..Λες ότι μερικοί (προφανώς του Πανεπιστημίου?) αμφισβητούν και μάλιστα με τρόπο προκλητικό (sic) το επίπεδο των σπουδαστών των τμήματων ΤΕΙ για να καταλήξεις μερικές γραμμές μετά ότι το επίπεδο είναι χαμηλό στα ΤΕΙ απλά είναι χαμηλό και στα ΑΕΙ! Δηλαδή και ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ αμφισβητείς το επίπεδο των "ΤΕΙτζήδων" (με προκλητικό ή όχι τρόπο δεν το κρίνω), απλά επιπρόσθατα  προβαίνεις και σε μια ισοπεδωτική εξίσωσή τους με τους "ΑΕΙτζήδες", βάσει των αποτελεσμάτων του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ..
Εγώ έχω μια διαφορετική ανάγνωση των αποτελεσμάτων..Πριν την αναπτύξω να πω ότι διαφωνώ με την άποψη ότι "ήταν διαφορετικά θέματα διαφορετικών εξετασεων με χειρουργική ακρίβεια τα θέματα ΠΕ20 πιο εύκολα από τα ΠΕ19 κτλ" . Τα πράγματα είναι πιο απλά.."συντελεστής δυσκολίας θεμάτων και  ποιότητα-ποσότητα διαβάσματος"..Τι θέλω να πω..όσοι δώσανε στον προηγούμενο ΑΣΕΠ προετοιμάστηκαν με βάση το συντελεστή δυσκολίας των προηγούμενων θεμάτων..ο οποίος μάλλον ως συντελεστής ευκολίας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί..ο υποψήφιος (πολύ λογικά) πήρε τα θέματα του 2002 τα "έλυσε μέσα σε μία ώρα στο πόδι" και βλέποντας ότι έπιασε 80% θα είπε..Σιγά μην προετοιμαστώ για το γνωστικό ("Λόλα να ένα μήλο" ήταν τα θέματα του 2002) θα ρίξω το βάρος της "προετοιμασίας"(?) μου στα Παιδαγωγικά..και σιγά..1 στους 3 μπαίνει υπάρχει και ο πίνακας των αναπληρωτών που μπορώ να καβαντζωθώ και από κει οπότε why bother..? Τώρα που το σκέφτομαι ούτε τα παιδαγωγικά θα διαβάσω..σιγά  λίγο τα multiple γιατί έχουμε και δουλειές...Όμως..τα θέματα ήταν άλλου συντελεστή δυσκολίας..οπότε "τέζα ο καμπούρης" που λέει και ο Γεωργίου..Όποιος προετοιμάστηκε στοιχειωδως μεν αλλά προετοιμάστηκε..έγραψε..

ΑΝΤΙΘΕΤΑ στις Πανελλήνιες ο κάθε συνειδητοποιημένος υποψήφιος προετοιμάζεται συστηματικά και αποκλειστικά για τα θέματα των εξετάσεων που θα καθορίσουν μονοσήμαντα το μέλλον του και στα οποία a priori έχει θέσει τον μέγιστο δυνατό βαθμό δυσκολίας ώστε όλα να του φανούν εύκολα..Κάποιοι λοιπόν γράφουν 9 κάποιοι 19 και ο καθένας τραβά το δρόμο του..άλλος στα αει άλλος στα τει, ενώ κανεις(?) δεν διανοείται να αμφισβητήσει προκλητικά τις βαθμολογίες... Αυτά ως τροφή για σκέψη..

Cogito Dubito..



"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #55 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 07:29:24 μμ »
Παράθεση
Το "καλό παιδί" είναι προτιμότερο να το χρησιμοποιείς σε γνωστούς σου και όχι σε ανθρώπους των οποίων δεν ξέρεις ούτε την ηλικία, ούτε το βαθμό ανεκτικότητάς τους σε ειρωνίες αγνώστων.
Παράθεση

Το ότι είμαι καλό παιδί (είναι επιλογή μου ξέρεις και όχι αποτέλεσμα έλλειψης «τσαγανού») είναι κάτι που φίλοι, γνωστοί αλλά και άγνωστοι εύκολα διαπιστώνουν. Δεν είναι μια περσόνα που «χρησιμοποιώ» για να αντιμετωπίσω τον κόσμο, διότι ούτε παρασύρομαι σε καυγάδες (δεν είμαι θερμοκέφαλος), ούτε και ανέχομαι προσβλητικά ή ημι-προσβλητικά σχόλια από οποιονδήποτε.

Εντελώς καλοπροαίρετα σου επισημαίνω ότι οι «ειρωνίες» γράφονται με ει: ειρωνείες. 8)
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162178
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 715
Σύνολο: 732

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.