*

Αποστολέας Θέμα: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 24710 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #56 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 02:17:18 πμ »
Αυτοί που έβαλαν τα θέματα του ασεπ θα'πρεπε να ντρέπονται γιατί δεν επέτρεψαν σε μεγάλο μέρος των υποψηφίων ούτε να πάρουν κάποια μόρια για τον κόπο τους.Ήταν από την αρχή μεγάλη απάτη,ξεχωριστή ημερομηνία εξετάσεων,την ίδια μέρα και γνωστικό και παιδαγωγικά ,τρεις κλάδοι διαφορετικοί υποψήφιοι,κατάργηση παιδαγωγικής επάρκειας των πληροφορικών αεί,θέματα περίεργα-αν ξέραμε ότι δίναμε εφ'ολης της ύλης του πανεπιστημίου θα προετοιμαζόμασταν διαφορετικά.Ήμασταν απλά ένα πείραμα νόμιμης παράκαμψης του ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:23:47 »

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #57 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 04:12:39 μμ »
φίλε Μηχανικέ Η/Υ, στα προσωπικά ερωτήματα νομίζω προτιμότερο να συνεχίσουμε την κουβέντα μέσω πμ, δεν υπάρχει λόγος να κουράζουμε το φόρουμ...
Η ανάλυσή σου για το διαγωνισμό ΑΣΕΠ ήταν απολύτως εύστοχη. Όντως, κάπως έτσι προετοιμάστηκε η πλειοψηφία (προσωπικά ο μόνος λόγος που έδωσα ήταν αυτή και μόνο η απίστευτη ευκολία των θεμάτων του 2002 - ασχολήθηκα 4 μόλις ώρες μαζί με ένα συνάδελφο, όπου αφού διαπιστώσαμε ότι πιάνουμε 80% αεράτοι χωρίς κανένα κόπο, το αφήσαμε εκεί, και πήραμε στη Πάτρα την κρυάδα... τζάμπα σπαταλήσαμε ένα ωραιότατο ανοιξιατικο Σαββατοκύριακο)
Α, να πω μόνο για τον κώδικα που τόσο επιμένεις, ότι αν θυμάσαι δεκαετία του 80 (μάλλον πού να θυμάσαι, πιτσιρικάς φαίνεσαι ;)) έσφυζε ο τόπος από σχολές ΔΕΛΤΑ, ΞΥΝΗ ΑΚΜΗ και δεν συμμαζεύεται που έβγαζαν αβέρτα-κουβέρτα προγραμματιστές: επιστήμονες; Αλλού είναι η ουσία φίλε μου, θα τα πούμε κάποια στιγμή με e-mail ή pm, τώρα τρέχω για ΠΕΚ... :P :P :P :P
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #58 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 07:07:02 μμ »
Αν ήταν να χαρακτηρίσουμε κάθε ΑΕΙ από τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ τότε θα έπρεπε να κλείσουν όλες οι σχολές φιλολόγων, μαθημαικών και φυσικών με τη δικαιολογία ότι βγάζουν άσχετους αφού και αυτοί έχουν χαμηλά ποσοστά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ.
   Αντί για αυτό μήπως θα μπορούσε να μας πει αυτός που θίγεται από αυτά που γράφονται στο φόρουμ για τα ΤΕΙ σχετικά με την έρευνα που γίνεται εκεί? Δηλαδή πόσοι καθηγητές από ΤΕΙ υπάρχουν σε καταξιωμένα journal πληροφορικής ή έστω συμμετέχουν σε συνέδρια? Από τους παλιούς σίγουρα κανένας αφού οι πιο πολλοί δεν έχουν καν διδακτορικό και προσπαθούν τώρα να πάρουν κανένα από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο για αυτό και υπάρχει ευνοική ρύθμιση για αυτούς σε κάποιες υποτροφίες.
    Η μήπως πια ερευνητική ομάδα από ΤΕΙ έχει να δείξει κάτι τα τελευταία χρόνια; Και στην τελική οι μαθητές που μπαίνουν με 9 και 10 μέσο όρο πως μπορούν ρε παιδί μου και περνάνε τόσο δύσκολα μαθήματα; Αυτοί οι καθηγητές στα ΤΕΙ πρέπει να έχουν τρομερή μεταδοτικότητα δε νομίζετε;
1.Το τι κάνουν οι φιλόλογοι οι μαθηματικοί κτλ δεν με ενδιαφέρει. Εξάλλου δεν υπάρχει και μέτρο συγκρισης. Αν συμμετέιχαν στο διαγωνισμό απόφοιτοι από ΤΕΙ με αντίστοιχες ειδεικότητες και είχαν ίδιες επιδόσεις πως θα σου φαινόταν; ...όπως πάντα θα έφταιγαν τα θέματα.
2.Αν είχαν τα ΤΕΙ τη χρηματοδότηση που παίρνουν τα ΑΕΙ τότε να είσαι σίγουρος πως θα είχαν πολλά να δείξουν στον τομέα της έρευνας. Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.
3.Τι σχέση έχει το άν έγραψε κάποιος στις πανελλήνιες 3 στα αρχαία ή στη χημεία  με το αν καταλαβαίνει πχ προγραμματισμό δεν μπορώ να το καταλάβω...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2006, 07:30:52 μμ από sakis82 »

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #59 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 08:11:56 μμ »
2.Αν είχαν τα ΤΕΙ τη χρηματοδότηση που παίρνουν τα ΑΕΙ τότε να είσαι σίγουρος πως θα είχαν πολλά να δείξουν στον τομέα της έρευνας. Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.
Κοίτα αυτό να σου λυθεί η απορία:
http://kapodistriako.uoa.gr/stories/040_co_01/index.php?m=2




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:23:47 »

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #60 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 08:36:33 μμ »
Καταρχάς φίλε Sakis82 από τα γραφόμενά σου διακρίνω μια προφανή αντίφαση..Λες ότι μερικοί (προφανώς του Πανεπιστημίου?) αμφισβητούν και μάλιστα με τρόπο προκλητικό (sic) το επίπεδο των σπουδαστών των τμήματων ΤΕΙ για να καταλήξεις μερικές γραμμές μετά ότι το επίπεδο είναι χαμηλό στα ΤΕΙ απλά είναι χαμηλό και στα ΑΕΙ! Δηλαδή και ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ αμφισβητείς το επίπεδο των "ΤΕΙτζήδων" (με προκλητικό ή όχι τρόπο δεν το κρίνω), απλά επιπρόσθατα  προβαίνεις και σε μια ισοπεδωτική εξίσωσή τους με τους "ΑΕΙτζήδες", βάσει των αποτελεσμάτων του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ..
Εγώ έχω μια διαφορετική ανάγνωση των αποτελεσμάτων..Πριν την αναπτύξω να πω ότι διαφωνώ με την άποψη ότι "ήταν διαφορετικά θέματα διαφορετικών εξετασεων με χειρουργική ακρίβεια τα θέματα ΠΕ20 πιο εύκολα από τα ΠΕ19 κτλ" . Τα πράγματα είναι πιο απλά.."συντελεστής δυσκολίας θεμάτων και  ποιότητα-ποσότητα διαβάσματος"..Τι θέλω να πω..όσοι δώσανε στον προηγούμενο ΑΣΕΠ προετοιμάστηκαν με βάση το συντελεστή δυσκολίας των προηγούμενων θεμάτων..ο οποίος μάλλον ως συντελεστής ευκολίας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί..ο υποψήφιος (πολύ λογικά) πήρε τα θέματα του 2002 τα "έλυσε μέσα σε μία ώρα στο πόδι" και βλέποντας ότι έπιασε 80% θα είπε..Σιγά μην προετοιμαστώ για το γνωστικό ("Λόλα να ένα μήλο" ήταν τα θέματα του 2002) θα ρίξω το βάρος της "προετοιμασίας"(?) μου στα Παιδαγωγικά..και σιγά..1 στους 3 μπαίνει υπάρχει και ο πίνακας των αναπληρωτών που μπορώ να καβαντζωθώ και από κει οπότε why bother..? Τώρα που το σκέφτομαι ούτε τα παιδαγωγικά θα διαβάσω..σιγά  λίγο τα multiple γιατί έχουμε και δουλειές...Όμως..τα θέματα ήταν άλλου συντελεστή δυσκολίας..οπότε "τέζα ο καμπούρης" που λέει και ο Γεωργίου..Όποιος προετοιμάστηκε στοιχειωδως μεν αλλά προετοιμάστηκε..έγραψε..

ΑΝΤΙΘΕΤΑ στις Πανελλήνιες ο κάθε συνειδητοποιημένος υποψήφιος προετοιμάζεται συστηματικά και αποκλειστικά για τα θέματα των εξετάσεων που θα καθορίσουν μονοσήμαντα το μέλλον του και στα οποία a priori έχει θέσει τον μέγιστο δυνατό βαθμό δυσκολίας ώστε όλα να του φανούν εύκολα..Κάποιοι λοιπόν γράφουν 9 κάποιοι 19 και ο καθένας τραβά το δρόμο του..άλλος στα αει άλλος στα τει, ενώ κανεις(?) δεν διανοείται να αμφισβητήσει προκλητικά τις βαθμολογίες... Αυτά ως τροφή για σκέψη..

Cogito Dubito..
Καλώς διέκρινες την αντίφαση γιατί υπάρχει. Αυτό που δεν μου άρεσει είναι να λέει ο γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Εγώ αμφισβήτισα το επίπεδο και των μεν και των δε. Δεν έβγαλα την μεριά μου απ'εξω όπως κάνουν ορισμένοι. Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ έδωσα ένα παράδειγμα πραγματικό και είπα την αποψη μου. Αλήθεια εσύ κι όλοι οι "ΑΕΙτζήδες" τι άποψη έχειτε για τα ΑΕΙ γενικά, όχι σε συγκριση με τα ΤΕΙ. Είναι υψηλό το επίπεδο;
Το γεγονός έιναι 1: με κοινό παρονομαστή όλα όσα ανέφερες περι προετοιμασίας οι δύο κλάδοι είχαν την ίδια επιτυχία ή την ίδια αποτυχία, διαλέξτε όποιο σας αρέσει. Τα θέματα μπορέι να θεωρηθούν δύσκολα αλλά ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται.

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #61 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 08:40:03 μμ »
2.Αν είχαν τα ΤΕΙ τη χρηματοδότηση που παίρνουν τα ΑΕΙ τότε να είσαι σίγουρος πως θα είχαν πολλά να δείξουν στον τομέα της έρευνας. Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.
Κοίτα αυτό να σου λυθεί η απορία:
http://kapodistriako.uoa.gr/stories/040_co_01/index.php?m=2

Αλήθεια τα υπόλοιπα 15, αν δεν κάνω λάθος, που είναι;

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #62 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 09:34:18 μμ »
Καλώς διέκρινες την αντίφαση γιατί υπάρχει. Αυτό που δεν μου άρεσει είναι να λέει ο γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Εγώ αμφισβήτισα το επίπεδο και των μεν και των δε. Δεν έβγαλα την μεριά μου απ'εξω όπως κάνουν ορισμένοι. Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ έδωσα ένα παράδειγμα πραγματικό και είπα την αποψη μου. Αλήθεια εσύ κι όλοι οι "ΑΕΙτζήδες" τι άποψη έχειτε για τα ΑΕΙ γενικά, όχι σε συγκριση με τα ΤΕΙ. Είναι υψηλό το επίπεδο;
Γράψου σε ένα ΑΕΙ με κατακτήριες να δεις από μόνος σου το επίπεδο.Μόνο από μέσα θα διαπιστώσεις με βεβαιότητα.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #63 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 09:56:02 μμ »
2.Αν είχαν τα ΤΕΙ τη χρηματοδότηση που παίρνουν τα ΑΕΙ τότε να είσαι σίγουρος πως θα είχαν πολλά να δείξουν στον τομέα της έρευνας. Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.
Κοίτα αυτό να σου λυθεί η απορία:
http://kapodistriako.uoa.gr/stories/040_co_01/index.php?m=2

Αλήθεια τα υπόλοιπα 15, αν δεν κάνω λάθος, που είναι;

Εδώ μιλάμε για παγκόσμια κατάταξη αν κατάλαβες καλά.Αν υπολογίσεις ότι η Ελλάδα έχει τόσο τμήματα σκέψου πόσα έχουν οι άλλες χώρες με μεγαλύτερο πληθυσμό.

Αν έχω καταλάβει καλά προσπαθείς να υποστηρίξεις ότι ο απόφοιτος ενός τμήματος πληροφορικής τεί(με βάση το 9) είναι τουλάχιστον ίσος ,ίσως και καλύτερος από κάποιον που είναι απόφοιτος από τμήμα αεί που έχει βάση το άριστα στις πανελλήνιες και είναι μέσα στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.Όπως είπες άποψη σου,αλλά η πλειοψηφία τάσσεται με την πλευρά της λογικής και είναι σε θέση να καταλάβει την ιεραρχική κατάταξη της εκπαίδευσης.

Είναι σαν να λέει κάποιος παίκτης της ερασιτεχνικής κατηγορίας είναι καλύτερος απο όλους τους παίκτες του Ολυμπιακού.Δεν νομίζω να πείσει πολλούς.

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #64 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 09:58:45 μμ »
Απόφοιτοι από ΤΕΙ με αντίστοιχες ειδικότητες δεν υπάρχουν διότι τα ΤΕΙ δεν είναι πανεπιστήμια και ο σκοπός τους δεν είναι να βγάζουν επιστήμονες, αν έχουν χαθεί στο δρόμο δεν φτάινει τα ΑΕΙ και ξαναλέω ότι τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, δεν είναι μέτρο σύγκρισης, διότι κανείς δεν σου εξασφαλίζει ότι αυτοί που δίνουν είναι ένα καλό στατιστικό δείγμα από κάθε ειδικότητα.

Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.

οκ να σου πω, πράγματι δεν έχουν να δείξουν και πολλά πράγματα, και για να το επιβεβαιώσεις πήγαινε στον δικτυακό τόπο
http://www.esf.org/esf_genericpage.php?section=10&language=0&genericpage=2623

όπου θα δεις ότι ο καλύτερος νέος επιστήμονας αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη (και ίσως στον κόσμο) είναι Έλληνας και δουλεύει στο πανεπιστήμιο Κρήτης.
Δε βλέπω να έχει περάσει από κανένα ΤΕΙ

Υπόψην ότι το βραβείο αυτό σου δίνει 1m euro για να ανοίξεις δικό σου ερευνητικό εργαστήριο όπου θέλεις κα ο τύπος θα το ανοίξει στην Κρήτη.
Επίσης το βραβείο αυτό είναι κάτι σαν Νόμπελ για τους νέους επιστήμονες.
Επίσης υπάρχουν αρκετοί έλληνες επιστήμονες με πολλά βραβεία ειδικά στον χώρο της πληροφορικής. Δεν ξέρω κανέναν από αυτούς να είναι καθηγητής σε ΤΕΙ, ή να έχει τελειώσει αντίστοιχη σχολή. Ίσως να έχουν υπάρχουν 1-2 εξαιρέσεις αλλά αυτές είναι που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Από πότε δίνεις αρχαία ή χημεία για να μπεις πληροφορική; Δίνεις 2 μαθηματικά, φυσική, έκθεση, Προγραμματισμό. Κάποιος ο οποίος γράφει 3 στον προγραμματισμό και στα μαθηματικά δε νομίζω να μπορεί να παρακολουθησει μαθήματα πληροφορικής σε οποιαδήποτε σχολή.

3.Τι σχέση έχει το άν έγραψε κάποιος στις πανελλήνιες 3 στα αρχαία ή στη χημεία  με το αν καταλαβαίνει πχ προγραμματισμό δεν μπορώ να το καταλάβω...


Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #65 στις: Νοέμβριος 08, 2006, 02:22:52 μμ »
Απόφοιτοι από ΤΕΙ με αντίστοιχες ειδικότητες δεν υπάρχουν διότι τα ΤΕΙ δεν είναι πανεπιστήμια και ο σκοπός τους δεν είναι να βγάζουν επιστήμονες, αν έχουν χαθεί στο δρόμο δεν φτάινει τα ΑΕΙ και ξαναλέω ότι τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, δεν είναι μέτρο σύγκρισης, διότι κανείς δεν σου εξασφαλίζει ότι αυτοί που δίνουν είναι ένα καλό στατιστικό δείγμα από κάθε ειδικότητα.

Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.

οκ να σου πω, πράγματι δεν έχουν να δείξουν και πολλά πράγματα, και για να το επιβεβαιώσεις πήγαινε στον δικτυακό τόπο
http://www.esf.org/esf_genericpage.php?section=10&language=0&genericpage=2623

όπου θα δεις ότι ο καλύτερος νέος επιστήμονας αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη (και ίσως στον κόσμο) είναι Έλληνας και δουλεύει στο πανεπιστήμιο Κρήτης.
Δε βλέπω να έχει περάσει από κανένα ΤΕΙ

Υπόψην ότι το βραβείο αυτό σου δίνει 1m euro για να ανοίξεις δικό σου ερευνητικό εργαστήριο όπου θέλεις κα ο τύπος θα το ανοίξει στην Κρήτη.
Επίσης το βραβείο αυτό είναι κάτι σαν Νόμπελ για τους νέους επιστήμονες.
Επίσης υπάρχουν αρκετοί έλληνες επιστήμονες με πολλά βραβεία ειδικά στον χώρο της πληροφορικής. Δεν ξέρω κανέναν από αυτούς να είναι καθηγητής σε ΤΕΙ, ή να έχει τελειώσει αντίστοιχη σχολή. Ίσως να έχουν υπάρχουν 1-2 εξαιρέσεις αλλά αυτές είναι που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Από πότε δίνεις αρχαία ή χημεία για να μπεις πληροφορική; Δίνεις 2 μαθηματικά, φυσική, έκθεση, Προγραμματισμό. Κάποιος ο οποίος γράφει 3 στον προγραμματισμό και στα μαθηματικά δε νομίζω να μπορεί να παρακολουθησει μαθήματα πληροφορικής σε οποιαδήποτε σχολή.
Δεν μας αναφέρεις όμως που σπούδασε. Το απέφυγες; Εγω δεν είπα οτι οι έλληνες είναι χαζοί. Τέτοια παραδείγματα σίγουρα θα υπάρχουν πολλά... Άπλώς ο άνθρωπος νοιάστηκε για την πατρίδα του(που δεν του προσέφερε εκπαίδευση) και γύρισε πίσω. Κι εγώ ξέρω καθηγητή που ήταν στη NASA στον τομέα της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων αλλά επειδή αγαπάει την πατρίδα του καταπιάστηκε με περιφεριακό ΤΕΙ. Επίσης είχα καθηγητές που έκαναν παράλληλα μάθημα και σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ και μάλιστα ακολουθούσαν την ίδια υλη και στα δυο.

Θα σου συνηστούσα να μελετήσεις τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμεια εκπαίδευση. Μήπως προέρχεσαι από δέσμες;

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #66 στις: Νοέμβριος 08, 2006, 04:34:15 μμ »
Καλώς διέκρινες την αντίφαση γιατί υπάρχει. Αυτό που δεν μου άρεσει είναι να λέει ο γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Εγώ αμφισβήτισα το επίπεδο και των μεν και των δε. Δεν έβγαλα την μεριά μου απ'εξω όπως κάνουν ορισμένοι. Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ έδωσα ένα παράδειγμα πραγματικό και είπα την αποψη μου. Αλήθεια εσύ κι όλοι οι "ΑΕΙτζήδες" τι άποψη έχειτε για τα ΑΕΙ γενικά, όχι σε συγκριση με τα ΤΕΙ. Είναι υψηλό το επίπεδο;
Γράψου σε ένα ΑΕΙ με κατακτήριες να δεις από μόνος σου το επίπεδο.Μόνο από μέσα θα διαπιστώσεις με βεβαιότητα.

Συμφωνώ απόλυτα. Το ίδιο βέβαια πρέπει να κάνουν κι όσοι κατακρίνουν τα ΤΕΙ.
Εδώ μιλάμε για παγκόσμια κατάταξη αν κατάλαβες καλά.Αν υπολογίσεις ότι η Ελλάδα έχει τόσο τμήματα σκέψου πόσα έχουν οι άλλες χώρες με μεγαλύτερο πληθυσμό.

Αν έχω καταλάβει καλά προσπαθείς να υποστηρίξεις ότι ο απόφοιτος ενός τμήματος πληροφορικής τεί(με βάση το 9) είναι τουλάχιστον ίσος ,ίσως και καλύτερος από κάποιον που είναι απόφοιτος από τμήμα αεί που έχει βάση το άριστα στις πανελλήνιες και είναι μέσα στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.Όπως είπες άποψη σου,αλλά η πλειοψηφία τάσσεται με την πλευρά της λογικής και είναι σε θέση να καταλάβει την ιεραρχική κατάταξη της εκπαίδευσης.
Είναι σαν να λέει κάποιος παίκτης της ερασιτεχνικής κατηγορίας είναι καλύτερος απο όλους τους παίκτες του Ολυμπιακού.Δεν νομίζω να πείσει πολλούς.
Επειδή θίγεται πολύ το θέμα της βάσης των σχολών θέλω να ρωτήσω κάτι. Αυτό που σας πειράζει είναι το υπόβαθρο των σπουδαστών; Μα έτσι κι αλλιώς οι φοιτητές που δεν έχουν υπόβαθρο συνήθως δεν παίρνουν πτυχίο. Δυσκολεύονται και τα παρατανε. Όταν μπαίνει κάποιος π.χ. στη ισπανική φιλολογία  με βαθμό κάτω απο τη βάση (συμπεριλαμβανομένων των μορίων του ειδικού μαθήματος) σημαίνει ότι είναι υποβαθμισμένη σχολή;
Παρομοιάζεις τα ΑΕΙ με τον "Ολυμπιακό" και τα ΤΕΙ με ερασιτεχνικές ομάδες; Μόνοι σας παίζετε στη Α' εθνική; Έτσι νομίζεις;  Δηλαδή πιστεύεις ότι υπάρχει τόσο μεγάλο χάσμα ανάμεσα σε ΑΕΙ-ΤΕΙ;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2006, 05:09:10 μμ από sakis82 »

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #67 στις: Νοέμβριος 08, 2006, 08:58:36 μμ »

Εγώ απάντησα στην ερώτηση που έκανες για την έρευνα στα ΑΕΙ για να σου δείξω ότι το επίπεδο έρευνας σε κάποια ΑΕΙ είναι πολύ υψήλο και αντίστοιχο επίπεδο δεν υπάρχει σε κανένα ΤΕΙ. Πιστεύω σε αυτό τουλάχιστον να συμφωνείς. Δεν έχει σημασία που σπούδασε αλλά που κάνει μάθημα και το γεγονός ότι καθηγητές αυτού του ειδικού βάρους και με τέτοιες χρηματοδοτήσεις για έρευνα δεν υπάρχουν σε ΤΕΙ. Και μια και ανέφερες το ποιος έχει αποφοιτήσει από που υπάρχουν πολλοί καθηγητές που έχουν τελειώσει ελληνικά πανεπιστήμια, έχουν πάει στο εξωτερικό, έχουν επιστρέψει και τώρα είναι καθηγητές σε ελληνικά ΑΕΙ. Όσοι δεν βρίσκουν θέση εκεί πηγαίνουν προσωρινά σε ΤΕΙ. Εκτός και αν ξέρεις κανέναν καθηγητή ο οποίος να προτιμάει να διδάσκει σε ΤΕΙ από ότι σε ΑΕΙ.
     Από την άλλη δεν νομίζω να είναι πολλοί οι απόφοιτοι ΤΕΙ που είναι αυτή τη στιγμή καθηγητές πανεπιστημιών ή ακόμα και ΤΕΙ.
Παράθεση
Δεν μας αναφέρεις όμως που σπούδασε. Το απέφυγες; Εγω δεν είπα οτι οι έλληνες είναι χαζοί. Τέτοια παραδείγματα σίγουρα θα υπάρχουν πολλά... Άπλώς ο άνθρωπος νοιάστηκε για την πατρίδα του(που δεν του προσέφερε εκπαίδευση) και γύρισε πίσω. Κι εγώ ξέρω καθηγητή που ήταν στη NASA στον τομέα της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων αλλά επειδή αγαπάει την πατρίδα του καταπιάστηκε με περιφεριακό ΤΕΙ. Επίσης είχα καθηγητές που έκαναν παράλληλα μάθημα και σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ και μάλιστα ακολουθούσαν την ίδια υλη και στα δυο.

Ναι από δέσμες προέρχομαι, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζεται να μελετήσω εγώ τον τρόπο πρόσβασης και όχι εσύ. Δηλαδή εσύ τον έχεις μελετήσει? Προηγουμένως έλεγες
ότι για να μπει κάποιος πληροφορική πρέπει να δώσει Αρχαία και Χημεία ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Παράθεση
Θα σου συνηστούσα να μελετήσεις τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμεια εκπαίδευση. Μήπως προέρχεσαι από δέσμες;



Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #68 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 03:12:35 πμ »
Συμφωνώ μαζί σου. Το επίπεδο έρευνας σε κάποια ΑΕΙ είναι πολύ υψήλο. ...Στα υπόλοιπα τι γίνεται;
Μιας και το ανέφερες, ξέρω καθηγητές με προσόντα που προτιμούν ΤΕΙ από ΑΕΙ.
Το γεγονός του ότι δεν υπάρχουν πολλοί καθηγητές σε ΤΕΙ και ΑΕΙ που να αποφοίτησαν απο ΤΕΙ συμβαίνει γιατί οχι νωρίτερα παρα μόνο τα τελευταία 4-5 χρόνια δώθηκε το δικαίωμα στους απόφοιτους να κάνουν μεταπτυχιακά στην Ελλάδα. Ξέρεις πολλούς καθηγητές  μόνο με βασικό πτυχίο; Περίμενε λίγο καιρό ακόμα που θα αρχίσουν τα ΤΕΙ να προσφέρουν αυτόνομα μεταπτυχιακά προγράμματα και μετά βλέπουμε.
Προσωπικά έδωσα μέχρι και στα θρησκευτικά πανελλήνιες για να περάσω στην τριτοβάθμεια. Άσχετα από αυτό, με τα σημερινά δεδομένα μπορείς να επιλέξεις οποιαδήποτε σχολή σου αρέσει ανεξάρτητα απο την κατεύθυνση που ακολουθείς στο σχολείο. Οπότε κάποιος που εξετάζεται σε πανελλήνιο επίπεδο στα αρχαία, λατινικα κτλ μπορει να μπει πχ σε οικονομικό τμήμα.

Αποσυνδεδεμένος pe20katerina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #69 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 09:35:04 πμ »
Με μεγάλη μου λύπη, παρατηρώ ότι και αυτό το θέμα, εξελήχθηκε σε πόλεμο μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ....
Εγώ τουλάχιστον αποχωρώ από αυτή τη συζήτηση..
CU  :)
Αυτός που κάνει μια ερώτηση είναι ανόητος για 5 λεπτά.
Αυτός που δεν κάνει καθόλου ερωτήσεις παραμένει ανόητος για πάντα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162188
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 692
Σύνολο: 711

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.