0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν ήταν να χαρακτηρίσουμε κάθε ΑΕΙ από τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ τότε θα έπρεπε να κλείσουν όλες οι σχολές φιλολόγων, μαθημαικών και φυσικών με τη δικαιολογία ότι βγάζουν άσχετους αφού και αυτοί έχουν χαμηλά ποσοστά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ. Αντί για αυτό μήπως θα μπορούσε να μας πει αυτός που θίγεται από αυτά που γράφονται στο φόρουμ για τα ΤΕΙ σχετικά με την έρευνα που γίνεται εκεί? Δηλαδή πόσοι καθηγητές από ΤΕΙ υπάρχουν σε καταξιωμένα journal πληροφορικής ή έστω συμμετέχουν σε συνέδρια? Από τους παλιούς σίγουρα κανένας αφού οι πιο πολλοί δεν έχουν καν διδακτορικό και προσπαθούν τώρα να πάρουν κανένα από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο για αυτό και υπάρχει ευνοική ρύθμιση για αυτούς σε κάποιες υποτροφίες. Η μήπως πια ερευνητική ομάδα από ΤΕΙ έχει να δείξει κάτι τα τελευταία χρόνια; Και στην τελική οι μαθητές που μπαίνουν με 9 και 10 μέσο όρο πως μπορούν ρε παιδί μου και περνάνε τόσο δύσκολα μαθήματα; Αυτοί οι καθηγητές στα ΤΕΙ πρέπει να έχουν τρομερή μεταδοτικότητα δε νομίζετε;
2.Αν είχαν τα ΤΕΙ τη χρηματοδότηση που παίρνουν τα ΑΕΙ τότε να είσαι σίγουρος πως θα είχαν πολλά να δείξουν στον τομέα της έρευνας. Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.
Καταρχάς φίλε Sakis82 από τα γραφόμενά σου διακρίνω μια προφανή αντίφαση..Λες ότι μερικοί (προφανώς του Πανεπιστημίου?) αμφισβητούν και μάλιστα με τρόπο προκλητικό (sic) το επίπεδο των σπουδαστών των τμήματων ΤΕΙ για να καταλήξεις μερικές γραμμές μετά ότι το επίπεδο είναι χαμηλό στα ΤΕΙ απλά είναι χαμηλό και στα ΑΕΙ! Δηλαδή και ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ αμφισβητείς το επίπεδο των "ΤΕΙτζήδων" (με προκλητικό ή όχι τρόπο δεν το κρίνω), απλά επιπρόσθατα προβαίνεις και σε μια ισοπεδωτική εξίσωσή τους με τους "ΑΕΙτζήδες", βάσει των αποτελεσμάτων του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ..Εγώ έχω μια διαφορετική ανάγνωση των αποτελεσμάτων..Πριν την αναπτύξω να πω ότι διαφωνώ με την άποψη ότι "ήταν διαφορετικά θέματα διαφορετικών εξετασεων με χειρουργική ακρίβεια τα θέματα ΠΕ20 πιο εύκολα από τα ΠΕ19 κτλ" . Τα πράγματα είναι πιο απλά.."συντελεστής δυσκολίας θεμάτων και ποιότητα-ποσότητα διαβάσματος"..Τι θέλω να πω..όσοι δώσανε στον προηγούμενο ΑΣΕΠ προετοιμάστηκαν με βάση το συντελεστή δυσκολίας των προηγούμενων θεμάτων..ο οποίος μάλλον ως συντελεστής ευκολίας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί..ο υποψήφιος (πολύ λογικά) πήρε τα θέματα του 2002 τα "έλυσε μέσα σε μία ώρα στο πόδι" και βλέποντας ότι έπιασε 80% θα είπε..Σιγά μην προετοιμαστώ για το γνωστικό ("Λόλα να ένα μήλο" ήταν τα θέματα του 2002) θα ρίξω το βάρος της "προετοιμασίας"(?) μου στα Παιδαγωγικά..και σιγά..1 στους 3 μπαίνει υπάρχει και ο πίνακας των αναπληρωτών που μπορώ να καβαντζωθώ και από κει οπότε why bother..? Τώρα που το σκέφτομαι ούτε τα παιδαγωγικά θα διαβάσω..σιγά λίγο τα multiple γιατί έχουμε και δουλειές...Όμως..τα θέματα ήταν άλλου συντελεστή δυσκολίας..οπότε "τέζα ο καμπούρης" που λέει και ο Γεωργίου..Όποιος προετοιμάστηκε στοιχειωδως μεν αλλά προετοιμάστηκε..έγραψε..ΑΝΤΙΘΕΤΑ στις Πανελλήνιες ο κάθε συνειδητοποιημένος υποψήφιος προετοιμάζεται συστηματικά και αποκλειστικά για τα θέματα των εξετάσεων που θα καθορίσουν μονοσήμαντα το μέλλον του και στα οποία a priori έχει θέσει τον μέγιστο δυνατό βαθμό δυσκολίας ώστε όλα να του φανούν εύκολα..Κάποιοι λοιπόν γράφουν 9 κάποιοι 19 και ο καθένας τραβά το δρόμο του..άλλος στα αει άλλος στα τει, ενώ κανεις(?) δεν διανοείται να αμφισβητήσει προκλητικά τις βαθμολογίες... Αυτά ως τροφή για σκέψη..Cogito Dubito..
Παράθεση από: sakis82 στις Νοεμβρίου 07, 2006, 07:07:02 pm2.Αν είχαν τα ΤΕΙ τη χρηματοδότηση που παίρνουν τα ΑΕΙ τότε να είσαι σίγουρος πως θα είχαν πολλά να δείξουν στον τομέα της έρευνας. Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.Κοίτα αυτό να σου λυθεί η απορία:http://kapodistriako.uoa.gr/stories/040_co_01/index.php?m=2
Καλώς διέκρινες την αντίφαση γιατί υπάρχει. Αυτό που δεν μου άρεσει είναι να λέει ο γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Εγώ αμφισβήτισα το επίπεδο και των μεν και των δε. Δεν έβγαλα την μεριά μου απ'εξω όπως κάνουν ορισμένοι. Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ έδωσα ένα παράδειγμα πραγματικό και είπα την αποψη μου. Αλήθεια εσύ κι όλοι οι "ΑΕΙτζήδες" τι άποψη έχειτε για τα ΑΕΙ γενικά, όχι σε συγκριση με τα ΤΕΙ. Είναι υψηλό το επίπεδο;
Παράθεση από: Kotsios στις Νοεμβρίου 07, 2006, 08:11:56 pmΠαράθεση από: sakis82 στις Νοεμβρίου 07, 2006, 07:07:02 pm2.Αν είχαν τα ΤΕΙ τη χρηματοδότηση που παίρνουν τα ΑΕΙ τότε να είσαι σίγουρος πως θα είχαν πολλά να δείξουν στον τομέα της έρευνας. Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.Κοίτα αυτό να σου λυθεί η απορία:http://kapodistriako.uoa.gr/stories/040_co_01/index.php?m=2Αλήθεια τα υπόλοιπα 15, αν δεν κάνω λάθος, που είναι;
Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.
3.Τι σχέση έχει το άν έγραψε κάποιος στις πανελλήνιες 3 στα αρχαία ή στη χημεία με το αν καταλαβαίνει πχ προγραμματισμό δεν μπορώ να το καταλάβω...
Απόφοιτοι από ΤΕΙ με αντίστοιχες ειδικότητες δεν υπάρχουν διότι τα ΤΕΙ δεν είναι πανεπιστήμια και ο σκοπός τους δεν είναι να βγάζουν επιστήμονες, αν έχουν χαθεί στο δρόμο δεν φτάινει τα ΑΕΙ και ξαναλέω ότι τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, δεν είναι μέτρο σύγκρισης, διότι κανείς δεν σου εξασφαλίζει ότι αυτοί που δίνουν είναι ένα καλό στατιστικό δείγμα από κάθε ειδικότητα.Παράθεση από: sakis82 στις Νοεμβρίου 07, 2006, 07:07:02 pmΠες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.οκ να σου πω, πράγματι δεν έχουν να δείξουν και πολλά πράγματα, και για να το επιβεβαιώσεις πήγαινε στον δικτυακό τόποhttp://www.esf.org/esf_genericpage.php?section=10&language=0&genericpage=2623όπου θα δεις ότι ο καλύτερος νέος επιστήμονας αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη (και ίσως στον κόσμο) είναι Έλληνας και δουλεύει στο πανεπιστήμιο Κρήτης.Δε βλέπω να έχει περάσει από κανένα ΤΕΙΥπόψην ότι το βραβείο αυτό σου δίνει 1m euro για να ανοίξεις δικό σου ερευνητικό εργαστήριο όπου θέλεις κα ο τύπος θα το ανοίξει στην Κρήτη.Επίσης το βραβείο αυτό είναι κάτι σαν Νόμπελ για τους νέους επιστήμονες. Επίσης υπάρχουν αρκετοί έλληνες επιστήμονες με πολλά βραβεία ειδικά στον χώρο της πληροφορικής. Δεν ξέρω κανέναν από αυτούς να είναι καθηγητής σε ΤΕΙ, ή να έχει τελειώσει αντίστοιχη σχολή. Ίσως να έχουν υπάρχουν 1-2 εξαιρέσεις αλλά αυτές είναι που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.Από πότε δίνεις αρχαία ή χημεία για να μπεις πληροφορική; Δίνεις 2 μαθηματικά, φυσική, έκθεση, Προγραμματισμό. Κάποιος ο οποίος γράφει 3 στον προγραμματισμό και στα μαθηματικά δε νομίζω να μπορεί να παρακολουθησει μαθήματα πληροφορικής σε οποιαδήποτε σχολή.
Παράθεση από: sakis82 στις Νοεμβρίου 07, 2006, 08:36:33 pmΚαλώς διέκρινες την αντίφαση γιατί υπάρχει. Αυτό που δεν μου άρεσει είναι να λέει ο γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Εγώ αμφισβήτισα το επίπεδο και των μεν και των δε. Δεν έβγαλα την μεριά μου απ'εξω όπως κάνουν ορισμένοι. Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ έδωσα ένα παράδειγμα πραγματικό και είπα την αποψη μου. Αλήθεια εσύ κι όλοι οι "ΑΕΙτζήδες" τι άποψη έχειτε για τα ΑΕΙ γενικά, όχι σε συγκριση με τα ΤΕΙ. Είναι υψηλό το επίπεδο;Γράψου σε ένα ΑΕΙ με κατακτήριες να δεις από μόνος σου το επίπεδο.Μόνο από μέσα θα διαπιστώσεις με βεβαιότητα.
Εδώ μιλάμε για παγκόσμια κατάταξη αν κατάλαβες καλά.Αν υπολογίσεις ότι η Ελλάδα έχει τόσο τμήματα σκέψου πόσα έχουν οι άλλες χώρες με μεγαλύτερο πληθυσμό.Αν έχω καταλάβει καλά προσπαθείς να υποστηρίξεις ότι ο απόφοιτος ενός τμήματος πληροφορικής τεί(με βάση το 9) είναι τουλάχιστον ίσος ,ίσως και καλύτερος από κάποιον που είναι απόφοιτος από τμήμα αεί που έχει βάση το άριστα στις πανελλήνιες και είναι μέσα στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.Όπως είπες άποψη σου,αλλά η πλειοψηφία τάσσεται με την πλευρά της λογικής και είναι σε θέση να καταλάβει την ιεραρχική κατάταξη της εκπαίδευσης.Είναι σαν να λέει κάποιος παίκτης της ερασιτεχνικής κατηγορίας είναι καλύτερος απο όλους τους παίκτες του Ολυμπιακού.Δεν νομίζω να πείσει πολλούς.
Δεν μας αναφέρεις όμως που σπούδασε. Το απέφυγες; Εγω δεν είπα οτι οι έλληνες είναι χαζοί. Τέτοια παραδείγματα σίγουρα θα υπάρχουν πολλά... Άπλώς ο άνθρωπος νοιάστηκε για την πατρίδα του(που δεν του προσέφερε εκπαίδευση) και γύρισε πίσω. Κι εγώ ξέρω καθηγητή που ήταν στη NASA στον τομέα της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων αλλά επειδή αγαπάει την πατρίδα του καταπιάστηκε με περιφεριακό ΤΕΙ. Επίσης είχα καθηγητές που έκαναν παράλληλα μάθημα και σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ και μάλιστα ακολουθούσαν την ίδια υλη και στα δυο.
Θα σου συνηστούσα να μελετήσεις τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμεια εκπαίδευση. Μήπως προέρχεσαι από δέσμες;