*

Αποστολέας Θέμα: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"  (Αναγνώστηκε 18459 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aggelikaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #56 στις: Οκτώβριος 19, 2008, 01:57:30 μμ »
marigian σε νοιθω στην ιδια ακριβως κατασταση ειμαι και εγω!!!δεν μπορω αλλο βρε παιδια κουραστικα!καπου ακουσα οτι μπορει και να παει και μαρτιο!!ευχομαι να μην ισχυει να τελειωσουμε επιτελους απο αυτον τον γολγοθα μια ωρα νωριτερα και οτι γινει!!!ευτυχως που υπαρχει και το forum και λεμε τον πονο μας και καταλαβαινομαστε!!ολοι στην ιδια φαση ειμαστε!αντε θα ρθουν καλυτερες μερες γ ολους μας το νοιωθω!!!!!!!!!!! ;) ;) ;) καλη μας δυναμη!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:46:14 »

Αποσυνδεδεμένος Effie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τα παιδιά (ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #57 στις: Οκτώβριος 19, 2008, 07:51:50 μμ »
Α!Αφήστε τα!!!
Εγώ δουλεύω ως δασκάλα στη Β' Δημοτικού.
Διαβάζω, λοιπόν, για να προετοιμαστώ για την επόμενη μέρα, καθότι δε ξέρω καλά το αντικείμενο.
Πρώτη φορά δουλεύω ως δασκάλα και έχω προσαρμογή στο καινούργιο περιβάλλον.
Ο ΑΣΕΠ πάει περίπατο. :(
Ακούω και φίλες μου που διαβάζουν και με πιάνει κάτι.
Ελπίζω από αυτή την εβδομάδα να μπουν όλα σε μια σειρά και να διαβάζω και για τον ΑΣΕΠ έστω λίγο κάθε μέρα.
Για να δούμε!
Όλα καλά θα πάνε όμως! Ας είμαστε αισιόδοξοι!  ;)
Καλό κουράγιο και καλό διάβασμα!
 :)
Don't worry! Be happy!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #58 στις: Οκτώβριος 20, 2008, 09:42:05 πμ »
να σας δώσω λίιιιιιγο κουράγιο... Φέτος τα δικαιολογητικά και τις αιτήσεις για τον ΑΣΕΠ τις μαζεύουν οι Πρωτοβάθμιες όπως ακούσατε ίσως, για να μην "μπουκώσει" η υπηρεσία του ΑΣΕΠ, να γίνει γρήγορα η επεξεργασία των αιτήσεων (αφού θα τις περνάμε εμείς απο΄τα γραφεία ηλεκτρονικά) και να γίνει γρήγορα ο διαγωνισμός για να μην έχετε και εσείς αγωνία και ατέλειωτη αναμονή και να είναι εντάξει και το υπουργείο χρονικά με τις προθεσμίες του, τις εξετάσεις, τα αποτελέσματα... Με αυτό το σκεπτικό γίνεται φέτος η συγκέντρωση των χαρτιών από τις Πρωτοβάθμιες, οπότε ίσως και να δώσετε γρηγορότερα απ.ο τις άλλες χρονιές.. :)
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος tsilib

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #59 στις: Οκτώβριος 20, 2008, 06:14:09 μμ »
Μπορειτε να παρετε καποια απο τα βιβλια της σειρας "Θεματικες προσεγγισεις-σχεδια εργασιας για το νηπιαγωγειο", Εκδ. Ελληνικα γραμματα. Προσωπκα διοριστηκα περυσι και απ' όσα εχω αγορασει ειναι οτι καλυτερο εχω δει, οσον αφορα δραστηιριοτητες. θεωρω οτι αν τα ειχα και οταν εδινα ΑΣΕΠ, θα με βοηθουσαν ακομη περισσοτερο. Και το βασικοτερο απ' όλα ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ!!!!! Ευαγγελιο. Θεωρω οτι με πολυ καλη γνωση του οδηγου, είστε ετοιμες να δωσετε με αξιωσεις. Καλο κουραγιο κοριτσια (και αγορια, μιας και πλεον υπαρχουν αρκετοι στον κλαδο).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:46:14 »

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #60 στις: Οκτώβριος 20, 2008, 11:14:50 μμ »
Εγω παντως δεν την παλευω....
Αλλα ειναι τοσο μεγαλη η ιστορια μου που ειναι αδυνατον να τη γαψω αυτη τη στιγμη...

Τόσο χαλια που δεν ξερω πια τι σημαινει η λεξη κουραγιο.
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #61 στις: Οκτώβριος 20, 2008, 11:29:09 μμ »
Νομίζω ότι υπάρχουν και χειρότερα. Και αναφέρομαι στην περίπτωσή μου. Τελείωσα τον Ιούλιο του 2008 και αποφάσησα να μη δουλέψω μέχρι το Φεβρουάριο, αν και είχα ανάγκη τα λεφτά, με σκοπό να διαβάσω απερίσπαστη. Ε, λοιπόν εδώ και δύο μήνες που άρχισα, έχω διαβάσει μόνο τον οδηγό νηπιαγωγού, ένα άλλο βιβλίο και το τελευταίο τεύχος του περιοδικού "Σύγχρονο Νηπιαγωγείο". Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ με τίποτα και ελπίζω αυτό να αλλάξει σύντομα, γιατί δε με βλέπω καλά.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος andrian

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60 Λατρεύω...τα νησιά της άγονης γραμμής
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 12:11:10 μμ »
Τι λες Demetroula? Μια χαρά σε βρίσκω. Ο οδηγός όπως έγραψε και η τsilib είναι ευαγγέλιο. Ερωτήσεις πολλαπλών είχαν βάλει από εκεί στον προηγούμενο διαγωνισμό και πολλές ιδέες για δραστηριότητες, επίσης, μπορείς να βρεις. Επιπλέον σε βάζει ωραιότατα στο θεωρητικό κλίμα. Προσωπικά, θα περιορίσω πολύ αυτή τη φορά τα διαβάσματά μου. Μην έχοντας (δυστυχώς) την εμπειρία της τάξης την προηγούμενη φορά χάθηκα. Θεωρώ πως όσες/όσοι συνάδελφοι έχετε μπει σε τάξη νηπιαγωγείου έχετε ένα επιπλέον ατού. Χρησιμοποιήστε το. Καλούς δασκάλους θέλουν να δουν και συγκροτημένη σκέψη.

Αποσυνδεδεμένος lena!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 467
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 02:29:54 μμ »
Παράθεση
Νομίζω ότι υπάρχουν και χειρότερα. Και αναφέρομαι στην περίπτωσή μου. Τελείωσα τον Ιούλιο του 2008 και αποφάσησα να μη δουλέψω μέχρι το Φεβρουάριο, αν και είχα ανάγκη τα λεφτά, με σκοπό να διαβάσω απερίσπαστη. Ε, λοιπόν εδώ και δύο μήνες που άρχισα, έχω διαβάσει μόνο τον οδηγό νηπιαγωγού, ένα άλλο βιβλίο και το τελευταίο τεύχος του περιοδικού "Σύγχρονο Νηπιαγωγείο". Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ με τίποτα και ελπίζω αυτό να αλλάξει σύντομα, γιατί δε με βλέπω καλά.

και αναρωτιόμουνα βρε demetroula που χάθηκες τόσο καιρό...επειδή ούτε γω μπορώ να συγκεντρωθώ όπως είπα και πιο πάνω, δε ζορίζω και πολύ τον εαυτό μου, γιατί νομίζω οτι θα έχω χειρότερα  αποτελέσματα....όσο μπορώ!απλά μου παίρνει περισσότερο χρόνο, αν ΄ξμουνα συγκεντρωμένη θα διαβαζα λιγότερη ώρα...θεωρώ όμως ότι κάνω ότι καλύτερο μπορώ!

Παράθεση
Θεωρώ πως όσες/όσοι συνάδελφοι έχετε μπει σε τάξη νηπιαγωγείου έχετε ένα επιπλέον ατού. Χρησιμοποιήστε το
Σθμφωνώ, βλέπω ότι έχω προβλημα με τις δραστηριότητες, προσπαθω να γράψω θεματική και δεν μου ερχονται ιδέες, ενώ αν είχα δουλέψει σε αυτό το κομμάτι θα ήταν καλύτερα τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #64 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 03:59:55 μμ »
Πάντως είμαι από τη φύση μου αισιόδοξη, δεν απελπίζομαι τελείως, ούτε για το διάβασμα, ούτε για τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ. Απλώς πρέπει να κάνουμε ποιοτικό διάβασμα. Δεν χρειάζεται να διαβάσουμε καμιά πενηνταριά βιβλία, ούτε να τα μάθουμε απ' έξω. Πρέπει να κάνουμε σωστή επιλογή βιβλίων (και στο forum έχουν γίνει πολλές προτάσεις) επειδή στον ΑΣΕΠ ζητούνται συγκεκριμένα πράγματα. Κάποια σιγμή στο κοντινό μέλλον θα το εφαρμώσω και 'γω.  :)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #65 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 07:29:03 μμ »
Όλα είναι θεμα τυχης ... καθαρά τυχης!!!
Όλες τα γνωρίζουμε, αφού έχουμε πάρει πτυχίο.
Η ψυχολογία μας όμως εκείνη τη στιγμή, μας τα κάνει όλα...
Και ο εξεταστης που θα τα διορθώσει άλλο τυχερο... και ας μην επεκταθω!
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #66 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 08:09:27 μμ »
Μην αγχώνεστε βρε κορίτσια...Ούτε το να έχεις μπει σε τάξη σε διευκολύνει πάντα γιατί ξέρουμε όλοι ότι έχουν συγκεκριμένο τρόπο που ζητούν να περιγράψεις μία δραστηριότητα στον ΑΣΕΠ! :-\ Κι έμένα αυτό ήταν το βασικό μου πρόβλημα και το μεγαλύτερο άγχος μου όταν έδωσα τελευταία φορά. Ευτυχώς είχα ένα πλάνο στο μυαλό μου και κινήθηκα πάνω σε αυτό. Επιπλέον δεν έπεσα στην παγίδα να ψάξω να βρω τις σούπερ πρωτότυπες ιδέες (στο θέμα της βροχής έγραψα κλασσικά το πείραμα της εξάτμισης και στο παραμύθι της Χιονάτης στα μαθηματικά πχ, έγραψα το παράδειγμα ακριβώς που έχει ο οδηγός με τα εισητήρια στη σελίδα 194)
Επειδή δεν έχω πολύ χρόνο να ψάξω να το βάλω κάπου αλλού, σας δίνω κάποιες ιδέες που μας έδωσε η σύμβουλός μας για τα βήματα σχεδιασμού μίας δραστηριότητας και, κυρίως, για τους στόχους για τους οποίους μας έπρηξαν όλοι οι σύμβουλοι με τους οποίους μιλήσαμε (ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ...ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ...ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ...)
Λοιπόν...

ΘΕΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.......
Δραστηριότητα..........


Στόχος (ως προς τις) : Γνώσεις
                               Δεξιότητες
                               Στάσεις-Αξίες-Συμπεριφορά

Υλικά.....................
Χώρος μέσα ή έξω από την τάξη................
Οργάνωση για την συγκεκριμένη δραστηριότητα.....................
Ανάπτυξη δραστηριότητας................

Αξιολόγηση: (ως προς) Την επίτευξη του στόχου
                                Τα υλικά
                                Την οργάνωση του χώρου
                                Τον ρόλο μου
                                Τον ρόλο των παιδιών

Αυτοαξιολόγηση: Τι δεν πέτυχε, τι θα άλλαζα!



Και τώρα κάποια επιμέρους που είναι (για μένα) σημαντικότερα. ;)
Οι δραστηριότητες έχουν στόχους :
1. Ως προς τη γνώση (φυσική - νοητική - συναισθηματική)
2. Ως προς τις δεξιότητες (νοητικές - κινητικές)
3. Ως προς τις αξίες (στάσεις - νοοτροπία - πρότυπα)


Και κάτι πολύ πολύ χρήσιμο!!!!!
Για τον σαφή προσδιορισμό-σύνταξη των στόχων χρησιμοποιούμε τα παρακάτω ρήματα (κάντε το...πιάνει!!!! :))

Ονομάζω                   Μεταφράζω                 Υπολογίζω
Θυμάμαι                    Περιγράφω                  Διαλέγω
Προσδιορίζω              Τοποθετώ                    Χρησιμοποιώ
Αναπαράγω                Εξηγώ                        Συγκρίνω
Αναγνωρίζω                Ταξινομώ                    Διακρίνω
Συντάσσω                  Αναπαριστώ                Αξιολογώ
Απαριθμώ                   Ταυτίζω                     Επιλύω
Συγκεντρώνω              Εξηγώ με παράδειγμα   Οργανώνω


Καλή συνέχεια!!!!!!! :-*
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #67 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 08:22:58 μμ »
sophie ευχαριστουμε πολυ! Να σαι καλα! :-*

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #68 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 10:15:31 μμ »
Στο σχέδιο μαθήματος θυμηθείτε να προσθέσετε πότε γίνεται η δραστηριότητα (πρωί; αρχή χρονιάς;) και με ποια παιδιά (νήπια; μεγάλη ομάδα;)
Το καινούριο βιβλίο της Κουτσουβάνου τα έχει όλα αυτά....
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος blondie_82

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "χαμογελω και προχωραω..."
    • Προφίλ
Απ: Π60-Πως πανε τα "κουραγια σας"
« Απάντηση #69 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 10:20:40 μμ »
Στο σχέδιο μαθήματος θυμηθείτε να προσθέσετε πότε γίνεται η δραστηριότητα (πρωί; αρχή χρονιάς;) και με ποια παιδιά (νήπια; μεγάλη ομάδα;)
Το καινούριο βιβλίο της Κουτσουβάνου τα έχει όλα αυτά....
Ritalamp για ποιο βιβλιο μιλας?
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 741
Σύνολο: 741

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.