0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Siobaras στις Δεκέμβριος 04, 2007, 10:33:39 μμΓια την ιστορία, κανείς δεν άκουγε σε αυτή τη συζήτηση.Βέβαια αυτό είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων. Σπάνια κλείνει κάποια κουβέντα με τη φράση "Έχεις δίκιο" και όλοι έχουμε λίγο-πολύ την ψυχολογία του "Ναι, ΑΛΛΑ,..." και του "ΕΓΩ θα σου πω πως έχουνε τα πράγματα..."Στην Αγγλία, όταν πιάναμε κουβέντα με Κινέζους, αναπτύσσαμε (οι Ελληνάρες) τις θεωρίες μας και αυτοί ακούγανε με γουρλομένα μάτια και ανοιχτό το στόμα...Τότε νομίζαμε (μερικοί από μας) ότι είναι απλά βλάκες οι άνθρωποι και δεν ξέρουν, ούτε μπορούν να σκεφτούν τίποτα.Φυσικά, κάποιες φορές, αφού τελειώναμε με το λογύδριό μας, ο Κινέζος μας έκανε μια απλή ερώτηση (με αφελές ύφος κιόλας - καθόλου προσβλητικά), που χτυπούσε κατευθείαν στη ρίζα της παπαρολογίας μας και μας ξεβράκωνε.Ο Κινέζος (κατάλαβα αργότερα) θα περιμένει να μαζέψει ΟΛΕΣ τις πληροφορίες προτού σχηματίσει άποψη ή πάρει κάποια απόφαση, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι ΔΕ θα έχει οριστική άποψη ΠΟΤΕ.Ο Έλληνας, αντίθετα, θα σχηματίσει άποψη με την ΠΡΩΤΗ διαθέσιμη πληροφορία και θα προσπαθήσει να προσαρμόσει τις μεταγενέστερες πληροφορίες στην άποψή του.Μπορεί εσύ και οι φίλοι σου να είσθε (κατά την άποψη και έκφρασή σου) ..."παραρολόγοι", αλλά - προ Θεού - μη ταυτίζεσθε (εσύ και οι παραρολόγοι φίλοι σου) με την Ελλάδα και τους Ελληνες.... Δεν είμαστε όλοι το ίδιο..Κι' αφήστε εμάς, τους λοιπούς, σ' αυτό το forum να αισθανόμαστε περήφανοι και οι είμαστε Ελληνες και που δεν σκεφτόμαστε κινέζικα, αλλά ελληνικά. Please...(Υ.Γ. Oσο για την "Nina P" που "ξεράθηκε στα γέλια" με τις "παπαρολογίες" και τις κινεζολογίες, ας μας εξηγήσει: για τι είδους "ξέραμα" επρόκειτο για το κλασικό ελληνικό (που εμάς πολύ μας αρέσει!), ή για κινεζικό (που όπως άφήνει να εννοηθεί αρέσει σ' αυτήν);;;...
Για την ιστορία, κανείς δεν άκουγε σε αυτή τη συζήτηση.Βέβαια αυτό είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων. Σπάνια κλείνει κάποια κουβέντα με τη φράση "Έχεις δίκιο" και όλοι έχουμε λίγο-πολύ την ψυχολογία του "Ναι, ΑΛΛΑ,..." και του "ΕΓΩ θα σου πω πως έχουνε τα πράγματα..."Στην Αγγλία, όταν πιάναμε κουβέντα με Κινέζους, αναπτύσσαμε (οι Ελληνάρες) τις θεωρίες μας και αυτοί ακούγανε με γουρλομένα μάτια και ανοιχτό το στόμα...Τότε νομίζαμε (μερικοί από μας) ότι είναι απλά βλάκες οι άνθρωποι και δεν ξέρουν, ούτε μπορούν να σκεφτούν τίποτα.Φυσικά, κάποιες φορές, αφού τελειώναμε με το λογύδριό μας, ο Κινέζος μας έκανε μια απλή ερώτηση (με αφελές ύφος κιόλας - καθόλου προσβλητικά), που χτυπούσε κατευθείαν στη ρίζα της παπαρολογίας μας και μας ξεβράκωνε.Ο Κινέζος (κατάλαβα αργότερα) θα περιμένει να μαζέψει ΟΛΕΣ τις πληροφορίες προτού σχηματίσει άποψη ή πάρει κάποια απόφαση, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι ΔΕ θα έχει οριστική άποψη ΠΟΤΕ.Ο Έλληνας, αντίθετα, θα σχηματίσει άποψη με την ΠΡΩΤΗ διαθέσιμη πληροφορία και θα προσπαθήσει να προσαρμόσει τις μεταγενέστερες πληροφορίες στην άποψή του.
Το ΠΣΕ δεν ξέρω τι είναι και δεν έχω γνώμη.Για το ΕΑΠ την έχω γράψει τη γνώμη μου και προηγουμένως.Ο τρόπος εισαγωγής ΔΕΝ είναι πρωτεύουσας σημασίας, αλλά διατηρώ επιφυλάξεις ως προς το επίπεδο σπουδών.
Τι έχει περισσότερη σημασία, ο τρόπος εισαγωγής σε μια σχολή ή το πόσο εύκολο είναι να αποφοιτήσεις. Με άλλα λόγια τι είναι αυτό που δίνει κύρος σε μια σχολή? Γιατί αν είναι ο τρόπος εισαγωγής αυτό που κάνει τη σχολή να έχει κύρος τότε θα έπρεπε όλα τα πτυχία του εξωτερικού στα οποία μπαίνεις χωρίς εξετάσεις να τα βγάλουμε άκυρα??
Απ ότι βλέπω λίγο που το έψαξα, τα ΠΣΕ λειτουργούν (η λειτουργουσαν) ως κράτος εν κράτι όπως αναφέρει ο xaan, αφού εχουν μεν διαφορετική λειτουργία, αλλά από την άλλη λειτουργούν μέσα στα ίδια συμβατικά ΑΕΙ. Είναι λογικό να υπάρχουν προβλήματα αφού το ίδιο ίδρυμα προσφέρει εκπαίδευση 2 ταχυτήτων, χωρίς να έχει τέτοια αποστολή. Δηλαδή το νομικό υπόβαθρο είναι κάπως σαθρό και μπορεί να αμφισβητηθεί, αν και μπορεί να υπάρξουν περαιτέρω δικαστικές διαμάχες με εξελίξεις και από την άλλη πλευρά. Δεν τα εξασφαλίζει πάντως πλήρως.Παρ όλα αυτά δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό ως προς την επιστημονική κατάρτιση των αποφοίτων από τα ΠΣΕ. Δε νομίζω να τίθεται από κάποιον τουλάχιστο τέτοιο θέμα.Από την άλλη, το ανοικτό πανεπιστήμιο έχει εξ αρχής από την ίδρυσή του ως αποστολή την παροχή γ)βάθμιας εκπαίδευσης στους εισαχθέντες ως το 19ο κρατικό ΑΕΙ της χώρας μας. Αυτό αποτελεί νόμο του κράτους, ο οποίος διατυπώνει και καθορίζει το διαφορετικό σύστημα παροχής εκπαίδευσης ( πχ το διδακτικό έτος σε αντίθεση με τα εξάμηνα, η μικτή εκπαίδευση (εξ αποστάσεως μαζί με μαθήματα και εργαστήρια κ.α.) Εξ ου και οι διαφορετικοί νόμοι σε σχέση με τα συμβατικά, δηλ. διαφορές στην μετάδοση της γνώσης αλλά και στην ακαδημαϊκή λειτουργία.Με βάση τις νέες εξελίξεις , δηλ. το νέο νομο πλαίσιο, τα ΤΕΙ τοποθετούνται και συμπεριλαμβάνονυται στον ίδιο νόμο (πλαίσιο) με τα ΑΕΙ. Ο ίδιος νόμος δηλ. που ισχύει και στις 2 βαθμίδες (ΑΕΙ-ΤΕΙ) δεν είναι και τεκμήριο της ισοτιμίας τους,αφού συνεχίζουν να αποτελούν ξεχωριστά και διακριτά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Δηλ όπως είναι λογικό εξακολουθεί να υφίσταται η διαφορά με τα ΤΕΙ να συνεχίζουν να παρέχουν τεχνική-τεχνολογική εκπαίδευση και όχι πανεπιστημιακή.
Τα ΤΕΙ ασφαλώς και ΔΕΝ συμπεριλαβάνονται στο νόμο - πλαίσιο για τα ΑΕΙ (ν. 1268/82). Τό ότι εντάσσονται στην "ανωτάτη" εκπαίδευση ΔΕΝ σημαίνει ότι λειτουργούν με το ίδιο νόμο των πανεπιστημίων.