0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Eιναι φυσιολογικό να μην περιλαμβάνεται στο νόμο του 82 το ΕΑΠ, αφού η ίδρυσή του είναι μεταγενέστερη. Πάντως από την ίδρυσή του αποτελεί το 19ο κρατικό (παρά τα δίδακτρα) ΑΕΙ της χώρας. Αυτό συμβαίνει άλλωστε και στις άλλες χώρες της ΕΕ που έχουν υιοθετήσει το θεσμό από παλιότερα.Σέβομαι τις ανησυχιες σου και είμαι σίγουρος ότι εχεις τους λόγους σου. Το θέμα είναι πάντα να βλέπουμε τη γενική εικόνα.Να σου πω ότι σε τει της περιφέρειας δέχονται σε μεταπτυχιακό MBA(σε συνεργασία με αγγλικό πανεπιστήμιο) αποφοίτους νοσηλευτικής, ξυλοτεχνικής τει και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς.Ας δούμε λίγο και τη γενική εικόνα που επικρατεί στη χώρα μας, χωρίς να σταματήσουμε να στηλιτεύμε τα κακώς κείμενα, όπως εσύ πολύ σωστά κάνεις κάνεις. Είναι αντιδεοντολογικό να φορτώνουμε σε νέους θεσμούς το κάθε ευτράπελο βρίσκοντας εξιλαστήρια θύματα. Καθένας (και το κάθε ίδρυμα) πρέπει να κρίνεται ακριβοδίκαια πάντα όμως στο μέτρο που του αρμόζει και όχι να του φορτώνουμε τα μύρια κακά της παιδείας.
Αυτό που είναι καταπληκτικό στο ΕΑΠ είναι ότι στο μεταπτυχιακό που έχει για τα πληροφοριακά συστήματα επιτρέπει σε όλους να το παρακολουθήσουν εκτός από τους πληροφορικούς
Εξαιρώ τα μεταπτυχιακά που έχουν θέμα τη χρήση βασικών γνώσεων Πληροφορικής σε εκπαιδευτικές διαδικασίες και περισσότερο αναφέρονται σε παιδαγωγικές προσεγγίσεις
Παράθεση από: eDimitris στις Νοέμβριος 23, 2007, 04:49:03 μμΑυτό που είναι καταπληκτικό στο ΕΑΠ είναι ότι στο μεταπτυχιακό που έχει για τα πληροφοριακά συστήματα επιτρέπει σε όλους να το παρακολουθήσουν εκτός από τους πληροφορικούςΦίλε μου, δεν έχεις παρατηρήσει οτι κάθε Πανεπιστήμιο έχει βγάλει μεταπτυχιακό σε Πληροφορική, ΤΠΕ(εδώ γελάμε, διότι όλοι ξεχνούν το Ε που σημαίνει επικοινωνίες.... μη μου πείς ότι μαθαίνουν και τέτοιο πράγμα) και ότι άλλο τους κατέβει και μάλιστα για ανθρώπους μη γνώστες Πληροφορικής; (Εξαιρώ τα μεταπτυχιακά που έχουν θέμα τη χρήση βασικών γνώσεων Πληροφορικής σε εκπαιδευτικές διαδικασίες και περισσότερο αναφέρονται σε παιδαγωγικές προσεγγίσεις).Η Πληροφορική έγινε το τρυπάκι για να χωθεί κόσμος και κοσμάκης είτε σε θέσεις στην εκπαίδευση, είτε σε δουλειές, είτε σε θέσεις επιμορφωτών, είτε σε μεταπτυχιακά - διδακτορικά για Πληροφορική, σε ανθρώπους παντελώς άσχετους με το αντικείιμενο. Ξέρεις γιατί; Διότι οι περισσότεροι όταν ακούν Πληροφορική σκέφτονται το γνωστό πακέτο "Word, Excel, Powerpoint, Internet"(η Access εξαιρείται...).Επειδή δε, είναι κάπως εύκολο για το καθένα να μάθει(αν ασχοληθεί) τη 4άδα, θεωρεί ότι έμαθε Πληροφορική. Κανείς δεν τους έδωσε ποτέ να καταλάβουν ότι αυτά θεωρούνται απλές βασικές γνώσεις για να μη θεωρούνται ηλεκτρονικά αναλφάβητοι. (Λές κι εγώ επειδή αγοράζω χάπια απο το φαρμακείο ή κάνω μια αυτοδιάγνωση ότι έχω κρυολόγημα, σημαίνει ότι έγινα φαρμακοποιός ή γιατρός ώστε να έχω το δικαίωμα να κάνω απ΄ευθείας μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη Φαρμακευτική - Ιατρική). Τέλος πάντων, δε φταίνε οι άνθρωποι που θέλουν να μορφωθούν και να μάθουν νέα πράγματα(καλά κάνουν), το κράτος είναι που δε ξέρει τι του γίνεται.
Δε θέλω άγχος.Απ' ότι έχω ακούσει η δημόσια εκπαίδευση είναι γεμάτη από καρέκλες.
Παράθεση από: anapli στις Νοέμβριος 25, 2007, 01:28:47 πμΕξαιρώ τα μεταπτυχιακά που έχουν θέμα τη χρήση βασικών γνώσεων Πληροφορικής σε εκπαιδευτικές διαδικασίες και περισσότερο αναφέρονται σε παιδαγωγικές προσεγγίσειςΑλήθεια υπάρχει τέτοιο μεταπτυχιακό;Δε χωράνε οι απαιτούμενες γνώσεις σε ΕΝΑ (άντε ΔΥΟ) μαθήματα ενός προπτυχιακού προγράμματος;
Παράθεση από: anapli στις Νοέμβριος 25, 2007, 01:28:47 πμΠαράθεση από: eDimitris στις Νοέμβριος 23, 2007, 04:49:03 μμΑυτό που είναι καταπληκτικό στο ΕΑΠ είναι ότι στο μεταπτυχιακό που έχει για τα πληροφοριακά συστήματα επιτρέπει σε όλους να το παρακολουθήσουν εκτός από τους πληροφορικούςΦίλε μου, δεν έχεις παρατηρήσει οτι κάθε Πανεπιστήμιο έχει βγάλει μεταπτυχιακό σε Πληροφορική, ΤΠΕ(εδώ γελάμε, διότι όλοι ξεχνούν το Ε που σημαίνει επικοινωνίες.... μη μου πείς ότι μαθαίνουν και τέτοιο πράγμα) και ότι άλλο τους κατέβει και μάλιστα για ανθρώπους μη γνώστες Πληροφορικής; (Εξαιρώ τα μεταπτυχιακά που έχουν θέμα τη χρήση βασικών γνώσεων Πληροφορικής σε εκπαιδευτικές διαδικασίες και περισσότερο αναφέρονται σε παιδαγωγικές προσεγγίσεις).Η Πληροφορική έγινε το τρυπάκι για να χωθεί κόσμος και κοσμάκης είτε σε θέσεις στην εκπαίδευση, είτε σε δουλειές, είτε σε θέσεις επιμορφωτών, είτε σε μεταπτυχιακά - διδακτορικά για Πληροφορική, σε ανθρώπους παντελώς άσχετους με το αντικείιμενο. Ξέρεις γιατί; Διότι οι περισσότεροι όταν ακούν Πληροφορική σκέφτονται το γνωστό πακέτο "Word, Excel, Powerpoint, Internet"(η Access εξαιρείται...).Επειδή δε, είναι κάπως εύκολο για το καθένα να μάθει(αν ασχοληθεί) τη 4άδα, θεωρεί ότι έμαθε Πληροφορική. Κανείς δεν τους έδωσε ποτέ να καταλάβουν ότι αυτά θεωρούνται απλές βασικές γνώσεις για να μη θεωρούνται ηλεκτρονικά αναλφάβητοι. (Λές κι εγώ επειδή αγοράζω χάπια απο το φαρμακείο ή κάνω μια αυτοδιάγνωση ότι έχω κρυολόγημα, σημαίνει ότι έγινα φαρμακοποιός ή γιατρός ώστε να έχω το δικαίωμα να κάνω απ΄ευθείας μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη Φαρμακευτική - Ιατρική). Τέλος πάντων, δε φταίνε οι άνθρωποι που θέλουν να μορφωθούν και να μάθουν νέα πράγματα(καλά κάνουν), το κράτος είναι που δε ξέρει τι του γίνεται.Θες να ακούσεις και το πλέον παράλογο,οι έχοντες μεταπτυχιακό πληροφορικής με άσχετο προπτυχιακό προηγούνται από τους έχοντες πτυχίο πληροφορικής στην κατάταξη των εργαστηριακών συνεργατών στα τεί.Μπορείς να το διανοηθείς αυτό?Επειδή πχ έκανε κάποιος ένα γτπ μεταπτυχιακό πληροφορικής (συνήθως σε οικονομικά πληροφοριακά συστήματα) προηγείται από κάποιον που έχει πτυχίο πληροφορικής?
Η αλήθεια είναι ότι σε πολλά πλέον ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας μπαίνουν άνθρωποι άσχετοι με την Πληροφορική για να κάνουν μεταπτυχιακό εκεί. Μπαίνουν νομίζοντας όπως είπε πολύ σωστά κάποιος, ότι η πληροφορική είναι το word και το excel!!! Το θέμα είναι τι κάνουν αφού διαπιστώσουν ποια είναι η πραγματικότητα; Στο ΕΑΠ πάντως ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ και ΦΕΥΓΟΥΝ (πτυχία δεν χαρίζονται). Απλά "τους τα παίρνει κανονικά" το ΕΑΠ και δεν μπορούν να πουν και κουβέντα! Αλλού τι γίνεται; Ξέρετε; Όσο γι΄αυτόν που επιμένει στο θέμα "λοτταρία", ΑΚΟΜΑ δεν μας απάντησε αν στον ίδιο χαρίστηκε η είσοδός του στο Λύκειο (ούτε καν λοτταρία, ε!!!) ή μπήκε με εξετάσεις και τελικά αν αυτό είναι καθοριστικής σημασίας για το επίπεδο απολυτηρίου Λυκείου που έχει...
Δεν είμαι ο δικηγόρος της marsa αλλά αν κάποιος αναμηρυκάζει τα ίδια και τα ίδια εδώ είναι ο xaan με τη λοτταρία του. Δεν έχει μπει στον κόπο όμως να απαντήσει, ή εσκεμμένα τα αγνοεί, σε σχόλια αρκετών στο forum για την ποιότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία ενός ΑΕΙ ή ΤΕΙ και επιμένει στον τρόπο εισαγωγής και μόνο. Έχω πει και παλιότερα ότι δεν θυμάμαι τον εαυτό μου να διαβάζει εκτός εξεταστικής (βαθμός πτυχίου μου: 8,5) ενώ γνωστοί μου που φοιτούσαν ή φοιτούν στο ΕΑΠ "σπάζονται" όλη τη χρονιά στο διάβασμα και τις εργασίες για να πάρουν με το ζόρι ένα 5. Επίσης, υπάρχουν άνθρωποι που μπήκαν στα ΑΕΙ με "τρελλούς" βαθμούς και δεν ήταν ικανοί να πάρουν πτυχίο!!! Το ότι είχαν 19 και 20 μπαίνοντας, νομίζω - με το φτωχό μου το μυαλό - ότι δεν τους κάνει ούτε επιστήμονες ούτε εκπαιδευτικούς αν δεν διαβάσουν για να πάρουν το πτυχίο τους. Εξάλλου, όσον αφορά τα μεταπτυχιακά στα "συμβατικά" ΑΕΙ, ξέρουμε όλοι καλά ότι δουλεύει πάρα πολύ καλά το μέσον.