*

Αποστολέας Θέμα: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα  (Αναγνώστηκε 48767 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος joanna_it

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #56 στις: Απρίλιος 14, 2009, 01:11:33 πμ »
Δεν πιστεύω η καθηγήτρια να μην βάζει ασκήσεις γραπτά για το σπίτι.
Μάλλον η μαθήτριά σου είναι αρκετά αμελής.
Θα σε συμβούλευα να μιλήσεις με τους γονείς της και αν αυτοί μπορούν να επικοινωνήσουν με την καθηγήτρια ή ίσως ακόμη και εσύ αν έχεις τη δυνατότητα και την άδεια των γονέων να μιλήσεις με την καθηγήτρια.
Κατά τ'άλλα να της κάνει συχνές επαναλήψεις, μπας κ ΄μπορέσει να ανταπεξέλθει στις εξετάσεις  :-\
Καλή δύναμη  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:55:06 »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #57 στις: Απρίλιος 14, 2009, 08:25:41 πμ »
Μου ζήτησαν σήμερα να κάνω μαθημα σε μαθήτρια Α' Γυμνασίου, που δεν έχει ανοίξει βιβλίο όλη τη χρονιά, για να την προετοιμάσω για τις εξετάσεις μπας και περάσει την τάξη. Δέχτηκα και ζήτησα 15 ευρώ την ώρα, τα οποία και δέχτηκαν χωρίς καθόλου παζάρια και μάλιστα η οικογένεια δεν είναι καθόλου ευκατάστατη. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν πήρα λιγότερα χρήματα για το γυμνάσιο, το μόνο που με ανησυχεί είναι η μαθήτρια μήπως δεν ανοίξει ούτε και τώρα βιβλίο!
Της ζήτησα το τετράδιο της Οδυσσειας να δω τις ασκήσεις που τους έβαζε ο καθηγητής και μου είπε ότι ποτέ δεν τους έβαλε γραπτή άσκηση, αλλά τις ασκησεις για το σπίτι δεν τις έβαζε γραπτώς, ζητούσε να τις ξέρουν μόνο προφορικά! Είναι δυνατόν; Τόσα χρόνια καθηγήτρια πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο!!!
Τόσα χρόνια και ποτέ δε σταματούν να με εκπλήσσουν!


Σου έδωσαν τα χρήματα χωρίς παζάρια, γιατί είσαι η σανίδα σωτηρία τους. Εσύ είσαι που θα "σώσεις" την κόρη τους και θα την κάνεις να περάσει την τάξη...
Του χρόνου, αν περάσει η κόρη τους, και 25 ευρώ να τους ζητήσεις, πάλι θα σου τα δώσουν "χωρίς καθόλου παζάρια"!  :P  ;D

Η νέα σου μαθήτρια είναι πολύ αμελής!
Κοίτα να "μαζέψεις" ό,τι ασυμμάζευτο μπορείς για τις εξετάσεις της!...
Άραγε, θα ξέρει και ποιο είναι το θέμα της "Οδύσσειας";;;  ???  ???  ;D  ;D  ;D

Καλά νεύρα, olgalia!  ;)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #58 στις: Απρίλιος 14, 2009, 08:43:59 πμ »
Δεν πιστεύω η καθηγήτρια να μην βάζει ασκήσεις γραπτά για το σπίτι.
Μάλλον η μαθήτριά σου είναι αρκετά αμελής.
Θα σε συμβούλευα να μιλήσεις με τους γονείς της και αν αυτοί μπορούν να επικοινωνήσουν με την καθηγήτρια ή ίσως ακόμη και εσύ αν έχεις τη δυνατότητα και την άδεια των γονέων να μιλήσεις με την καθηγήτρια.
Κατά τ'άλλα να της κάνει συχνές επαναλήψεις, μπας κ ΄μπορέσει να ανταπεξέλθει στις εξετάσεις  :-\
Καλή δύναμη  :)

Εγώ συμβουλεύω να μην κάνεις κάτι τέτοιο.
Τι δουλειά έχει να μπερδεύεται η δασκάλα του σχολείου με τη δασκάλα του φροντιστηρίου ή του ιδιαίτερου;  :o Η καθεμιά κάνει τη δουλειά της όπως μπορεί σε άτυπη συνεργασία με το σχολείο...
Εμένα προσωπικά δε θα μου άρεσε καθόλου να έρθει η κοπέλα που κάνει ιδιαίτερο σε μαθητή μου και να με ρωτήσει "κυρία ________, πώς δουλεύατε τα παιδιά όλη τη χρονιά;"
Άλλο να συννενοηθούν οι γονείς και άλλο οι δύο δασκάλες...

Βέβαια, οι γονείς "έδωσαν ξανά το παρόν" στην δασκάλα του παιδιού τους;
Πήγαν όλη τη χρονιά να τη ρωτήσουν πώς πάει η κόρη τους;
Γιατί αν δεν πήγαν...
Έτσι μου ήρθε κι εμένα την βδομάδα πριν το Πάσχα μαμά μαθήτριάς μου εντελώς αδιάφορης και μου ζητούσε και τα ρέστα!  :o
"Να την ενισχύετε την Αλεξάνδρα, άργησε να προσαρμοστεί στην Α' Λυκείου και θέλει να δείξετε κατανόηση."
Τι απάντησα;
"Κυρία _________, πού ήσαστε από την αρχή της χρονιάς; Τώρα που τελειώνει ο χρόνος έρχεστε να συζητήσετε με τους δασκάλους της Αλεξάνδρας;"
Ντράπηκε, την κατάλαβα...  :-[ Δεν είχα πρόθεση να την κάνω να νιώσει άσχημα, αλλά οι γονείς οφείλουν να καταλάβουν πως πρέπει να ρωτούν τακτικά για την πρόοδο των παιδιών τους...

Εκτός αυτού, αν η μαθήτρια της olgalia μάθει ότι η olgalia "δεν την πίστεψε" και συνεννοείται με την καθηγήτριά της, ποιος σας εξασφαλίζει ότι δε θα αντιδράσει αρνητικά;;;  ???
"Εσείς δε με πιστέψατε, ρωτήσατε την καθηγήτριά μου αν μας έβαζε ασκήσεις όλη τη χρονιά. Κι εγώ, για να σας τιμωρήσω, θα συνεχίσω να μην ανοίγω βιβλίο!  >:( "
Η αυτοεκτίμηση του παιδιού, αν το μάθει, είναι επίφοβη...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #59 στις: Απρίλιος 14, 2009, 12:11:30 μμ »
πριν λίγα χρόνια που δούλευα σε ένα φροντιστήριο, αντιμετωπίζαμε σοβαρό πρόβλημα με ένα παιδί Γ' Γυμνασίου. Είχε πολλά κενά, χαμηλό δείκτη ευφυΐας και οι βαθμοί του στα φιλολογικά μαθήματα ήταν απογοητευτικοί. Μαζί με τη διευθύντρια του φροντιστηρίου πήραμε την πρωτοβουλία να επικοινωνήσουμε με τους καθηγητές του στο Γυμνάσιο και ανέθεσε σε εμένα να μιλήσω με τη φιλόλογο, γιατί εκείνη ήταν μαθηματικός και δεν ήξερε τα μαθήματα και τον τρόπο εξετάσης τους. Η φιλόλογος του Γυμνασίου ενδιαφέρθηκε πάρα πολύ, μου μίλησε πολύ ευγενικά και μου εξήγησε ότι θέλει πολύ να βοηθήσει το παιδί να μη μείνει, αν και εκείνο βέβαια έδειχνε ένα ενδιαφέρον. Να σημειώσω ότι το παιδί αυτό ήταν πολύ ευγενικό, συνεσταλμένο, με καλούς τρόπους και ποτέ δε δημιουργούσε πρόβλημα στην τάξη. Αναλάβαμε εμείς την υποχρέωση να επικοινωνήσουμε με το Γυμνάσιο, γιατί η μητέρα του ήταν μια πολύ καλή κυρία μεν, από την ΄΄αλλη όμωσ χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και δεν καταλάβαινε ούτε τα πολύ απλά πράγματα. Δε θα μπορούσε λοιπόν να μας μεταφέρει τα όσα θα της έλεγαν οι καθηγητές για τη βελτίωση του παιδιού. Πράγματι, όλοι οι καθηγητές βοήθησαν το παιδί αλλά και το ίδιο προσπάθησε πολύ και το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν πού είναι το πρόβλημα;. Μερικές φορές καλό είναι να παρεμβαίνουμε, αν χρειάζεται και το οικογενειακό περιβάλλον δεν μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά. Εμένα πάντως δε θα με ενοχλούσε αυτό, αν ήμουν διορισμένη στο δημόσιο. Μιλάω πάντα για εξαιρετικές περιπτώσεις. Εκεί που οι γονείς παρουσιάζουν αδυναμία να συνεννοηθούν με τους καθηγητές για θέματα που αφορούν εξετάσεις και μαθήματα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:55:06 »

Αποσυνδεδεμένος elum

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #60 στις: Απρίλιος 14, 2009, 01:54:00 μμ »


Άλλο να συννενοηθούν οι γονείς και άλλο οι δύο δασκάλες...




Γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος για ξεμάλλιασμα...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #61 στις: Απρίλιος 14, 2009, 01:57:55 μμ »


Άλλο να συννενοηθούν οι γονείς και άλλο οι δύο δασκάλες...




Γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος για ξεμάλλιασμα...


Το λες αλήθεια ή για πλάκα;;;  ???  ???  ???
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #62 στις: Απρίλιος 14, 2009, 03:09:01 μμ »
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας, το "αμελής" είναι μάλλον πολύ ευγενικός όρος!!
Ξέρω πολύ καλά τι έχω να αντιμετωπίσω, έχω δουλέψει πολύ με τέτοια παιδιά και καταστάσεις γιατί στα πρώτα χρόνια της "καριέρας" μου δούλεψα σε αναγνωστήριο (μαθητές γυμνασίου που τους διαβάζαμε σε όλα τα μαθήματα). Μέχρι και Θρησκευτικά, Γεωγραφία και Βιολογία έχω κάνει! Αμ πώς! Η μητέρα της εν λόγω μαθήτριας με ρώτησε μάλιστα αν μπορώ να τη βοηθήσω και στα μαθηματικά! (εννοείται απάντησα αρνητικά).
Πάντως είχε και τα ωραία του η κατάσταση "αναγνωστήριο". Όταν έγραφαν το βαθμό που τους ήταν απαραίτητος για να περάσουν την τάξη έρχονταν τρέχοντας τα χρυσά μου, πανευτυχείς μου έλεγαν "Κυρία, κυρία, πέρασα, τα κατάφερα" λες και είχαν περάσει στη ΝΑΣΑ!!! Τέτοια χαρά και ευτυχία για ένα 10κάρι ή 12κάρι!
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος joanna_it

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #63 στις: Απρίλιος 14, 2009, 05:46:49 μμ »
Δεν πιστεύω η καθηγήτρια να μην βάζει ασκήσεις γραπτά για το σπίτι.
Μάλλον η μαθήτριά σου είναι αρκετά αμελής.
Θα σε συμβούλευα να μιλήσεις με τους γονείς της και αν αυτοί μπορούν να επικοινωνήσουν με την καθηγήτρια ή ίσως ακόμη και εσύ αν έχεις τη δυνατότητα και την άδεια των γονέων να μιλήσεις με την καθηγήτρια.
Κατά τ'άλλα να της κάνει συχνές επαναλήψεις, μπας κ ΄μπορέσει να ανταπεξέλθει στις εξετάσεις  :-\
Καλή δύναμη  :)

Εγώ συμβουλεύω να μην κάνεις κάτι τέτοιο.
Τι δουλειά έχει να μπερδεύεται η δασκάλα του σχολείου με τη δασκάλα του φροντιστηρίου ή του ιδιαίτερου;  :o Η καθεμιά κάνει τη δουλειά της όπως μπορεί σε άτυπη συνεργασία με το σχολείο...
Εμένα προσωπικά δε θα μου άρεσε καθόλου να έρθει η κοπέλα που κάνει ιδιαίτερο σε μαθητή μου και να με ρωτήσει "κυρία ________, πώς δουλεύατε τα παιδιά όλη τη χρονιά;"
Άλλο να συννενοηθούν οι γονείς και άλλο οι δύο δασκάλες...

Οι γονείς πρέπει να ρωτούν για τα παιδιά τους κ να ενημερώνουν και την καθηγήτρια που κάνει ιδιαίτερο στο παιδί της. Αν οι γονείς για τους δικούς τους λόγους δεν μπορούν να πάνε δεν είναι κακό να πάει το άτομο που κάνει ιδιαίτερο. Ίσα-ίσα που θα δείξει ενδιαφέρον και θα μάθει πως δουλεύουν στην τάξη και αν όντως δεν τους δίνει ασκήσεις γραπτά για το σπίτι. Εννοείται ότι δεν θα πας με κριτική στάση πάνω στον τρόπο που δουλεύει στο σχολείο -και δεν θα πας να πεις κυρία τάδε πώς δουλεύατε όλη τη χρονιά..-, που προφανώς αυτή κάνει καλά τη δουλειά της, και απλά η μαθήτρια που έχει είναι αμελής.
Πώς θα μπορέσει να δουλέψει ο κάθε καθηγητής αν η μαθήτρια λέει ψέματα για τον τρόπο που λειτουργούν στην τάξη?Δεν μπερδεύεσαι αλλά ενημερώνεσαι για θέματα που δεν μπορεί να σε ενημερώσει η μαθήτρια που έχεις ή οι γονείς της. Είμαι σίγουρη ότι και η καθηγήτρια στο σχολείο της θα θέλει την πρόοδό της και δεν θα είναι αρνητική στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε τις γνώσεις μιας μαθήτριας.
Ούτε εγώ θα είχα πρόβλημα αν δούλευα σε σχολείο και ερχόταν κάποιος να με ρωτήσει π.χ. σε ποιο σημείο του βιβλίου βρίσκομαι ή αν δίνω ασκήσεις σε κάθε μάθημα. Πρέπει να συνεργαζόμαστε μεταξύ μας. Στόχος μας είναι η βελτίωση του μαθητή.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #64 στις: Απρίλιος 15, 2009, 08:35:48 μμ »
Τρομερό... η μαθητριά μου ούτε τα άρθρα δεν ξέρει ούτε το ειμί ούτε τίποτα. Γολγοθάς με περιμένει...

Πάντως, τι αίσχος είναι αυτά τα καινούρια βιβλία των αρχαίων του γυμνασίου! Τώρα που κοίταξα πιο προσεκτικά το βιβλίο της Α' έφριξα. Κείμενα πανδύσκολα -πού πήγε ο λύκος και η γριά και η άμπελος η αληθινη; Είναι με τα καλά τους οι συγγραφείς; Τους βάζουν παραγωγή στα αρχαία -υποκοριστικά, πατρωνυμικά, εθνικά και δε συμμαζεύεται;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #65 στις: Απρίλιος 20, 2009, 08:56:00 πμ »
Τρομερό... η μαθητριά μου ούτε τα άρθρα δεν ξέρει ούτε το ειμί ούτε τίποτα. Γολγοθάς με περιμένει...

Πάντως, τι αίσχος είναι αυτά τα καινούρια βιβλία των αρχαίων του γυμνασίου! Τώρα που κοίταξα πιο προσεκτικά το βιβλίο της Α' έφριξα. Κείμενα πανδύσκολα -πού πήγε ο λύκος και η γριά και η άμπελος η αληθινη; Είναι με τα καλά τους οι συγγραφείς; Τους βάζουν παραγωγή στα αρχαία -υποκοριστικά, πατρωνυμικά, εθνικά και δε συμμαζεύεται;


Καλή μου olgalia, καλή υπομονή...
Τώρα θα φανεί η αξία σου, αν κάνεις τη μαθήτριά σου να γράψει... 13...  :P  :P  :P  :P
Περιμένουμε κι άλλα νέα σου για την πρόοδό της (  ??? )...  :)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #66 στις: Απρίλιος 20, 2009, 11:23:49 πμ »
Πάντως, τι αίσχος είναι αυτά τα καινούρια βιβλία των αρχαίων του γυμνασίου! Τώρα που κοίταξα πιο προσεκτικά το βιβλίο της Α' έφριξα. Κείμενα πανδύσκολα -πού πήγε ο λύκος και η γριά και η άμπελος η αληθινη; Είναι με τα καλά τους οι συγγραφείς; Τους βάζουν παραγωγή στα αρχαία -υποκοριστικά, πατρωνυμικά, εθνικά και δε συμμαζεύεται;
Συμφωνώ ότι το βιβλίο δεν είναι κατάλληλο για Α' Γυμνασίου. Ούτε για Β' ούτε για Γ'. Κρίμα γιατί είναι καλογραμμένο. Από τα κείμενα να επιλέξεις μόνο αυτά που έχουν κάνει μέσα στην τάξη. Όσο για τα παράγωγα μην πολυαγχώνεσαι. Δεν πιάνουν πολλές μονάδες, οπότε μην χάνεις πολύ χρόνο με αυτά. Δώσε βάση στο νόημα και στις ερωτήσεις των κειμένων.

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #67 στις: Απρίλιος 20, 2009, 06:27:12 μμ »
Το οικονομικό ζήτημα όντως είναι ένα θέμα... :(
Γιατί ακόμα και αν πρέπει να προσαρμοστούμε στην κατάσταση που επικρατεί και στη γενικότερη οικονομική δυσπραγία των ελληνικών οικογενειών, δεν ξέρω κατά πόσο ο αντίκτυπος της μείωσης της τιμής θα παρουσιάσει αντιστοιχία με τον αντίκτυπο της ίδιας της παρεχόμενης δουλειάς μας. Κοινώς: σε μάθημα θεωρητικής κατευθυνσης (γ' λυκείου) ζητούσα μέχρι πριν 2 χρόνια 15 ευρώ την ώρα γιατί φοβόμουν ότι αν πω περισσότερα, θα έχανα το μάθημα. Στους γονείς αυτή η τιμή ήταν προσιτή. Φοβόμουν όμως ότι ίσως και να 'χαν την εντύπωση ότι η δουλειά που θα προσφέρω θα ήταν αντίστοιχη της "χαμηλής" τιμής. Δεν ήταν βέβαια έτσι και αυτό αποδείχθηκε στη συνέχεια. Απλά θέλω να πω ότι μέσα από το ποσό που ζητάμε, πολλές φορές είναι σα να αξιολογούμε και τον ίδιο μας τον εαυτό και αυτό που προσφέρουμε στους μαθητές μας.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #68 στις: Απρίλιος 20, 2009, 06:59:40 μμ »
Το οικονομικό ζήτημα όντως είναι ένα θέμα... :(
Γιατί ακόμα και αν πρέπει να προσαρμοστούμε στην κατάσταση που επικρατεί και στη γενικότερη οικονομική δυσπραγία των ελληνικών οικογενειών, δεν ξέρω κατά πόσο ο αντίκτυπος της μείωσης της τιμής θα παρουσιάσει αντιστοιχία με τον αντίκτυπο της ίδιας της παρεχόμενης δουλειάς μας. Κοινώς: σε μάθημα θεωρητικής κατευθυνσης (γ' λυκείου) ζητούσα μέχρι πριν 2 χρόνια 15 ευρώ την ώρα γιατί φοβόμουν ότι αν πω περισσότερα, θα έχανα το μάθημα. Στους γονείς αυτή η τιμή ήταν προσιτή. Φοβόμουν όμως ότι ίσως και να 'χαν την εντύπωση ότι η δουλειά που θα προσφέρω θα ήταν αντίστοιχη της "χαμηλής" τιμής. Δεν ήταν βέβαια έτσι και αυτό αποδείχθηκε στη συνέχεια. Απλά θέλω να πω ότι μέσα από το ποσό που ζητάμε, πολλές φορές είναι σα να αξιολογούμε και τον ίδιο μας τον εαυτό και αυτό που προσφέρουμε στους μαθητές μας.

Διαφωνώ κάθετα!!!
Καταρχάς, η δουλειά μας δεν κοστολογείται.
Κατά δεύτερον, η τιμή του καθενός "παίζει" 1.από τόπο σε τόπο, 2.από σπίτι σε σπίτι στον ίδιο τόπο, 3.από τις ώρες των μαθημάτων.
Έγραψα παραπάνω πως πριν 4 χρόνια έκανα ιδιαίτερα σε μαθήτρια Θεωρητικής (12 ώρες) και της έπαιρνα όσο αν πήγαινε φροντιστήριο, τουτ' έστιν "έβγαινε" 5-5.50 ευρώ την ώρα.
Αυτό σημαίνει πως τόσο "αξιολογούσα τον εαυτό μου και αυτό που προσέφερα στη μαθήτριά μου";;;  :o
Όχι, βέβαια!!!
Απλώς, 1.ήταν φτωχή οικογένεια, 2.ήταν πάρα πολλές ώρες για να παίρνω όσο στα άλλα ιδιαίτερα, 3.προτιμούσα να τα πάρω εγώ αυτά τα χρήματα από τους συναδέλφους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων, 4.είχα μπροστά μου μεγάλο ρίσκο: μια μαθήτρια που δεν ήξερε τι είναι το Υ και το Α να την κάνω φοιτήτρια. Όπως και έγινε...
Σήμερα είναι τελειόφοιτη στα ΜΜΕ της Παντείου...  :D
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« Απάντηση #69 στις: Απρίλιος 20, 2009, 07:07:22 μμ »
Μάλλον δεν έγινα κατανοητή... τον προβληματισμό μου εκφράζω... Επειδή ακριβώς και γω λαμβάνω πάντα όλες τις παραμέτρους υπόψη μου, προβληματίζομαι αν τελικά πρέπει μέσα από αυτό που ζητώ να φαίνεται ότι έτσι αξιολογώ και τον εαυτό μου ως επαγγελματία. Δεν έχεις, δηλαδή, σκεφτεί ποτέ ότι μπορεί πιθανόν να σκεφτεί ένας γονιός ότι για να ζητάς λίγα (χρήση β' ενικού γενικά :) ) ίσως να σημαίνει ότι παρέχεις και λίγα; Πες το ανασφάλεια! Πες το προβληματισμό!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160915
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 792
Σύνολο: 809

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.