0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙς ΕΞΕΤΑΣΕΙΣΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 501 ''ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ''ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΩ ΑΣΧΗΜΑΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥSOS ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ
Για το 504 μάθετε απ' έξω τις σημειώσεις. Το βιβλίο δεν έχει νόημα να το διαβάσετε για τις εξετάσεις.
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ!!!Πρέπει να πιέσουμε παραπάνω για να σταλούν τα πτυχία μας πιο γρήγορα. Γιατί όπως φαίνεται θα μείνουμε μόνο με τα πτυχία, καθώς στο υπουργείο ετοιμάζουν την εγκύκλιο των αναπληρωτών για Ιούνιο και θα χάσουμε την επόμενη χρονιά. Και η αναγνώρισει θέλει 2 μήνες στον ΔΟΑΤΑΠ! Οπότε τσάμπα ο κόπος που κάναμε να τελειώσουμε γρήγορα. Λέω να πάρουμε όλοι τηλέφωνο από αύριο και να τους λέμε να ικανοποιήσουν το αίτημά μας και να στείλουν τα πτυχία τα δικά μας πιο γρήγορα στο ΔΟΑΤΑΠ. Προτείνω να τους αναφέρουμε ότι θα ήταν καλή διαφήμιση για το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε σχέση με άλλα πανεπιστήμια για αυτούς που σκέφτονται να εγγραφούν. Γιατί όλοι μας είμαστε μέλη ομάδων ειδικής αγωγής και μας ρωτάνε πολλοί για το μεταπτυχιακό αυτό, το οποίο ισχύει. Έτσι αν ικανοποιήσει το Πανεπιστήμιο το αίτημά μας αυτό, εμείς από την μεριά μας θα πληροφορήσουμε τις ομάδες για την καλή εξυπηρέτηση του Πανεπιστημίου. Εσείς τι λέτε;Τα τηλέφωνα είναι: -Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, δρ. Καρτακούλλης Νίκος: 00357 22 841608 -Πρύτανη Πανεπιστημίου Λευκωσίας, δρ. Πουγιούτα Φίλιππο: 00357 22841510 Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου, δρ. Σολωμού Αιμίλιος: 00357 22 841533/4/5 Κοσμήτορα της Σχολής Επιστημών Αγωγής, δρ. Αγγελίδη Παναγιώτη 00357 22357665 Να πείτε στην γραμματέα τους να σας δώσουν τους ίδιους να μιλήσετε. Όση παραπάνω πίεση ασκήσουμε με τα παραπάνω επιχειρήματα τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουμε να ικανοποιήσουν τα αιτήματά μας!
Τα θέματα ήταν πολλαπλής επιλογής όπου κάλυπταν όλη την ύλη και μια ανάπτυξης. Η ανάπτυξης ήταν στο ίδιο στυλ με την τελική ομαδική εργασία του μαθήματος συγκεκριμένα έλεγε ότι ήταν ένας νέος εκπαιδευτικός ο οποίος δούλευε με τους μαθητές του σε ομάδες και παρουσίαζε αναλυτικά τι χρησιμοποιούσε στην διδασκαλία του και έλεγε έπειτα πως τα παιδιά αντιδρούσαν σε αυτή. Η περίπτωση είχε τόσο θετικά όσο και αρνητικά στοιχεία που απαιτούσαν βελτίωση από τον εκπαιδευτικό. Η ερώτηση που μας γινόταν ήταν: "ως μεταπτυχιακοί φοιτητρές του συγκεκριμένου μαθήματος τι θα συμβουλεύατε και τι θα προτείνατε στον νέο εκπαιδευτικό;". Να ξέρεις ότι τα θέματα είναι συνδυαστικά και χρειάζεται να έχεις μια γενική εικόνα όλων όσων διάβασες. Εμένα προσωπικά δεν μου φάνηκαν δύσκολα και η Στυλιανού αν την έχεις βάζει βαθμούς.Ελπίζω να σε βοήθησα. Καλή επιτυχία! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Μίλησα με τις συμβούλους και μου είπαν ότι προτεραιότητα στη διόρθωση έχουν τα δικά μας τα γραπτά έναντι των υπολοίπων. Μόλις βγουν οι βαθμολογίες ΟΛΩΝ των τελειοφοίτων (διαδικασία που μπορεί να κρατήσει 2 μήνες) το πανεπιστήμιο στέλνει αμέσως τα χαρτιά μας στον Δοαταπ και απο εκεί και πέρα δεν έχουν καμία εμπλοκή. Εγώ θα πρότεινα αρχικά ο κάθε ένας να στείλει προσωπικό μειλ σε όλους τους καθηγητές του έτσι ώστε να βαθμολογηθούν γρήγορα τα γραπτά μας και μετά να απευθυνθούμε στο πανεπιστήμιο
Πώς είναι δυνατόν 2 μήνες; Αφού τον Ιούνιο έχουν ορκωμοσία!!!