*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1391724 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6370 στις: Αύγουστος 10, 2013, 07:41:42 πμ »
Καλά πάμε, το νοητικό επίπεδο συνεχίζει να τείνει στο μείον άπειρο.

Διαβάζω μεγάλες ή μικρές αναλύσεις που λένε ότι έπρεπε να υπάρχει ΑΣΕΠ για όλους χρόνια τώρα, ότι αφού διοριστούμε έπρεπε να υπάρχει αξιολόγηση, ότι αν είχαν γίνει όλα αυτά δεν θα είχαμε πρόβλημα κλπ κλπ

Διαβάζω ορισμένους ΑΣΕΠιτες που βγάζουν το άχτι τους μετά από τις “σφαλιάρες” που έφαγαν από κάποιους παλιούς και γίνονται Αρβανιτοπουλότεροι του Αρβανιτόπουλου για να πάρουν το αίμα τους πίσω. Τίποτα διαφορετικό λοιπόν από τους παλιότερους που βρίζουν.

Γελάει και το παρδαλό κατσίκι με την έκταση της συζήτησης για τα μόρια του ΑΣΕΠ. Υπάρχουν συνάδελφοι που εξηγούν πολύ σωστά γιατί τα λένε οι κυβερνώντες έτσι αλλά τα μεν πρόβατα με πάνω από 12 χρόνια είναι στην κοσμάρα τους, οι δε ΑΣΕΠιτες με τα 30 μόρια έχουν μεταβληθεί στα βαμπίρ που κατηγορούσαν όταν όλοι μαζί πάνε στα τάρταρα.

Ξαναλέω άλλη μια φορά

“Οι 1.300 θα μετακινηθούν στο υπουργείο Υγείας, 300 θα πάνε σε Δήμους και οι υπόλοιποι 522 ως ωρομίσθιοι στα δημόσια ΙΕΚ

Αυτό σημαίνει ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ. Πείτε μου για ποιους άλλους που είχαν βγει στην πρώτη φάση ή τώρα στην δεύτερη φάση σε διαθεσιμότητα έχουν προδιαγράψει ότι θα ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ και μάλιστα με νούμερο! Ακριβώς, ΜΟΝΟ στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και μάλιστα μόνο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!

Συνάδελφοι εκπαιδευτικοί. Ακόμα και ΑΣΕΠ να είχαμε ΟΛΟΙ και είχαμε αξιολόγηση ΟΛΟΙ και ήμασταν ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΛΟΙ, το σενάριο θα ήταν το ίδιο. Μην παραμυθιάζεστε.

Όσοι ακόμα θέλουν το αίμα του συναδέλφου τους γιατί τους έριχνε καρπαζιές τα προηγούμενα χρόνια να είναι σίγουροι ότι είναι φτιαγμένοι από την ίδια πάστα, μόνο στην μάρκα διαφέρουν.

Αν κρίνω από τα γραφόμενα στο φόρουμ, η μερίδα των παρτάκιδων (ΑΣΕΠΙΤΩΝ ή ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ ή ΠΙΝΑΚΑ) αρχίζει και αποκτά αριθμητικό πλεονέκτημα αν τους βάλεις όλους μαζί. Αλλά στην πραγματικότητα είναι τρία διαφορετικά στρατόπεδα που το ένα μισεί το άλλο οπότε κανένα δεν έχει ελπίδα και ότι μηχανορραφία και αν σκαρώνουν μικρή ισχύ θα έχει στην αλλαγή πολιτικής.
Οι άλλες φωνές που βλέπουν τα πράγματα ως κλάδος ,ως μια ομάδα και καταλαβαίνουν ότι η φωτιά δεν θα ξεχωρίσει το χορτάρι από το χρώμα του, προσπαθούν να περάσουν το μήνυμα αλλά πέφτουν πάνω στο μίσος και στον παρτακισμό και δεν καταφέρνουν πολλά.
Το έχουν γράψει και άλλοι και το γράφω και εγώ, αν δεν υπάρχει συσπείρωση ελπίδα δεν υπάρχει για κανέναν μας.

Άλλο ένα Μπράβο...

Άντε σιγά-σιγά να δυναμώνουν και να πληθαίνουν και αυτές οι φωνές, μήπως και συνέλθουμε...!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 07:56:18 πμ από kopan »
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:27:41 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6371 στις: Αύγουστος 10, 2013, 08:21:13 πμ »
Καλημέρα - καλημέρα,

1ον) Ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι ένας διαγωνισμός αξιολόγησης. Δεν μπορώ να κλείνω τα μάτια μου λοιπόν και να πω ότι δεν αξιολογήθηκε κόσμος και όποιος έγραψε παραπάνω δεν ήταν καλύτερος στον συγκεκριμένο διαγωνισμό από κάποιον άλλον. σαφώς λοιπόν αυτός που έγραψε παραπάνω στον συγκεκριμένο διαγωνισμό άξιζε παραπάνω από κάποιον που δεν τα πήγε τόσο καλά. Δικαιολογίες του στυλ και εγώ θα μπορούσα αλλά...σεβαστές αλλά μη αποδεκτές.

2ον) Η μόνη ένσταση μου στο θέμα του ΑΣΕΠ ήταν ότι αυτός που έγραψε καλύτερα δεν διορίστηκε (ακόμα και από αυτούς που διορίστηκαν μόνο με γραπτό ΑΣΕΠ) σε καλύτερη θέση από αυτόν που έγραψε χειρότερα.

3ον) Πάμε τώρα στο δια ταύτα. Ο ΑΣΕΠ ήταν ένας τρόπος να μπεις και μοριοδοτείται ως ένας τρόπος που θα βγεις, συμφωνα με τη νομοθεσία του Υπ. διοικητικής Μεταρρύθμισης. Το αν θα το ακολουθήσει ο εκάστοτε Υπουργός ή Διοικητής Οργανισμού είναι ένα θέμα. Το έχω αναλύσει παραπάνω. επίσης δεν γνωρίζω αν μοριοδοτείται για να προσληφθεί κάποιος που βγήκε σε διαθεσιμότητα. Οπως ανάλυσαν κάποιοι συναδελφοι ο ΑΣΕΠ είναι ένας τρόπος - επαναλαμβάνω σύμφωνα με το Υπ. διοικητικής Μεταρρύθμισης πάντα - για να αποφύγει κάποιος την διαθεσιμότητα και μόνο (τουλάχιστον μέχρι στιγμής).

4ον) από που ακριβώς προκύπτει ότι άλλοι εκπαιδευτικοί δεν θα "διατεθούν" μαζικά; επειδή το είπε ο Υπουργός; Οι διαθεσιμότητες τελειώνουν με την λήξη του 2013; Μετά δηλαδή θα έχουμε ανάπτυξη και προσλήψεις;

5ον) Οι περισσότεροι σύμβουλοι έχουν διδακτορικά, μεταπτυχιακά, έχουν κάνει δημοσιεύσεις κ.α., έχουν κάποια χρόνια στην εκπαίδευση. Το να λέμε δεν πέρασαν ΑΣΕΠ άρα δεν αξίζουν νομίζω ότι πρέπει να μας κάνει να αναρωτηθούμε αν ξέρουμε πραγματικά τι λέμε μερικές φορές. Είπαμε ΑΣΕΠ - ΑΣΕΠ αλλά σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα του εξωτερικού μετράνε και τα χαρτιά και οι δημοσιεύσεις και η εμπειρία. Το κυριότερο αν μπορείς να σταθείς σε αυτό που κάνεις Είπαμε σέβομαι τον κόπο κάποιου που έδωσε ΑΣΕΠ αλλά δεν έχει πατήσει και το Εβερεστ. Ας χαλαρώσουμε λίγο γιατί γενικώς έχουμε καβαλήσει καλάμια ορισμένοι. Για την ιστρία το τι είπαν οι σύμβουλοι ας το ξαναδιαβάσουμε λίγο καλύτερα. Εχει και κάποιες πράξεις μέσα το κείμενο για το τι αντιστοιχεί με τα 30 μόρια του ΑΣΕΠ και της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 08:30:46 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος petzi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6372 στις: Αύγουστος 10, 2013, 08:47:44 πμ »
κοιτάζοντας προς τα πίσω , βλέπω οτι με τα ίδια τα χεράκια μας και με την βοήθεια των συνδικαλιστών βγάλαμε οι ίδιοι τα ματάκια μας  :-[ :-[ . Γιατί εδώ και 4 χρόνια φωνάζουμε όχι στην αξιολόγηση . Θα έπρεπε να την είχαμε κάνει . Οσοι συνάδελφοι βρίσκονται όπως εγώ τα τελευταία 8 χρόνια σε 3-4 σχολεία , ξέρουμε οτι το μεγαλύτερο μέρος των εκπαιδευτικών με ΑΣΕΠ ή χωρίς είναι αξιόλογοι και δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα με την αξιολόγηση . Οι υπόλοιποι λουφαδόροι , με τον φόβο της αξιολόγησης θα ήταν και εκείνοι ΟΚ ( στην πλειοψηφία τουλάχιστον) .Και τότε , τι θα είχε στα χέρια της η κυβέρνηση για το Υπουργειο Παιδείας  ? Καθηγητές που διορίστηκαν όλοι νόμιμα ( σε ποιον άλλον δημόσιο τομέα υπάρχει αυτό ?) , αξιολογημένοι . Πίσω από τι θα μπορούσε τότε ο κάθε @#$@!& υπουργός να κρυφτεί για να κάνει απολύσεις ?
Πρέπει να ήμαστε ενωμένοι ΟΛΟΙ , χωρίς εξαίρεση , να βρούμε έναν δικό μας τρόπο διαμαρτηρίας , όχι παλί καταλήψεις-κλείσιμο σχολεία , όλα αυτά είναι ξεπερασμένα θεωρώ , κάτι δημιουργικό , πέρα από τους συνδικαλιστες που μας οδήγησαν στην σφαγή, ...αλλά δεν μπορώ να το βρώ . Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας , ξεκινώντας λίγοι λίγοι , θα ακολουθήσουν και οι άλλοι . 

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6373 στις: Αύγουστος 10, 2013, 09:06:02 πμ »
@petzi

Συμφωνω σε όλα. Μια παρατήρηση όμως. Με ή χωρίς αξιολόγηση διαθεσιμότητες και απολύσεις γίνονταν και πιθανόν να συνεχίσουν να γινονται (εννοώ μετα το 13).
Θέλεις και την δικαιολογία;
Η συγκεκριμένη ειδικότητα δεν απαιτείται πλέον να είναι στην εκπαίδευση.
Η σπάσιμο ειδικότητας σε υποειδικότητες και κατάργηση υποειδικοτήτων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:27:41 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6374 στις: Αύγουστος 10, 2013, 09:33:56 πμ »
Διαπιστώνω οτι αν και μορφωμένοι οι περισσότεροι συνάδελφοι έχουμε δαγκώσει το τυράκι και δεν βλέπουμε τη φάκα.
Το τυράκι των μορίων και της αξιολόγησης. Δεν βλέπουμε τη φάκα που είναι οτι πλέον η εργασία στο δημόσιο σχολείο δεν θεωρείται "σίγουρη". Η σταθερή απασχόληση που σε απάλλασε από ένα πολύ σημαντικό άγχος και μπορούσες να σχεδιάσεις τη ζωή σου ακόμα και αν ζούσες εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο γέννησης σου εξαφανίζεται.

Το πρώτο θεμελιακό λάθος μας είναι οτι έχουμε μπει στη διαδικασία να συζητάμε το θέμα των μορίων, του ποιοι πρέπει να πάρουν και πόσα. Αυτό έμμεσα δείχνει αποδοχή των απολύσεων. Αγνοούμε την ίδια την πραγματικότητα που δείχνει οτι το μόνο που υπάρχει και θα υπάρχει κάθε φορά είναι αριθμοί απολύσεων και προσδιορισμός του αριθμού σε συγκεκριμένα άτομα με οριζόντιες αποφάσεις. Τα μόρια που φέτος μπορεί να σου εξασφαλίσουν την παραμονή στην εργασία, του χρόνου μπορεί να σε έχουν στην κορυφή της λίστας προς απόλυση.  Μας ενδιαφέρει λοιπόν με ποιο τρόπο θα επιλέγονται κάθε φορά οι προς απόλυση ή να αποτρέψουμε τις απολύσεις; Πάντα όταν απαντάω σε αυτά τα ερωτήματα, τα ανάγω σε γενικότερα ερωτήματα που εγώ τα αποκαλώ φιλοσοφικά. Έχουμε 150.000 εκπαιδευτικούς ή 300.000 πτυχιούχους ΑΕΙ/ΤΕΙ, τόσους με μεταπτυχιακά κλπ. Πρέπει να εργάζονται όλοι; Στην κοινωνία που εγώ θέλω, θεωρώ δίκαιο να εργάζονται οι μισοί από αυτούς και οι άλλοι μισοι να βλέπουν τη ζωή τους να περνάει αναξιοποίητη και να χαραμίζονται οι κόποι και τα έξοδα τόσων ετών ή θεωρώ οτι μια δίκαιη και οργανωμένη κοινωνία πρέπει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους να εργάζονται; Αν θεωρώ ορθό οτι πρέπει να δουλεύουν λίγοι και οι υπόλοιποι να κοιτάνε σαν τους κλέφτες ζηλεύοντας όσους εργάζονται, τότε να βγάλουμε όλοι τα μαχαίρια και ο πιο "δυνατός" να επιβιώσει. Αν θεωρώ οτι είναι καταστροφικό για την ίδια την κοινωνία αυτό το γεγονός και οτι πρέπει όλοι ακόμα και ο τελευταίος πολίτης που δεν τελείωσε, ούτε το δημοτικό να εργάζεται και να ζει με αξιοπρέπεια τον εαυτό του και την οικογένεια του, τότε παλεύω για να μη γίνει καμία απόλυση. Εδώ λοιπόν έχουμε μια μοριοδότηση όχι για να δώσει κίνητρο δημιουργίας, αλλά έχουμε μια μοριοδότηση καταστροφής. Μοριοδοτούμε "τον κοινωνικό θάνατο" και όσοι συμμετέχουν σε αυτό το παιχνίδι κατά τη γνώμη έχουν ηθική αυτουργία και ως αυτουργούς προσωπικά θα τους αντιμετωπίζω και στην καθημερινότητα μου. Τα χαμόγελα και οι τυπικές κοινωνικότητες έχουν τελειώσει. Όποιος βάζει την ατομική του επιβίωση όχι απλά πάνω από την επιβίωση του συνόλου, αλλά δεν έχει φραγμό να ζητά τον κοινωνικό θάνατο μέρος του συνόλου για να πειβιώσει αυτός θα πρέπει να ξέρει οτι το σύνολο καμιά φορά μπορεί να τον αφανίσει χωρίς να το πάρει χαμπάρι και προσωπικά θα τον αντιμετωπίζω ως εχθρό. Σε εποχές σαν τη σημερινή πρέπει κάποιος να παίρνει την απόφαση τι θα κάνει. Δυστυχώς ο διαχωρισμός της κοινωνίας είναι "φυσικός" και αναπόφευκτος.

Σε σχέση με την αξιολόγηση τρώμε το ίδιο τυράκι όπως και με τα μόρια. Η αξιολόγηση ως λέξη ακούγεται πολύ όμορφη. Όμως μπαίνουν τρία πολύ σημαντικά ερωτήματα με σπουυδαιότερο το τρίτο. Ποιοι θα αξιολογούν; με ποια κριτήρια; και κυρίως με ποιο σκοπό; Βλέποντας την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και τον σκοπό της αξιολόγησης καταλήγουμε οτι ως κλάδος πρέπει να πούμε ΟΧΙ στην αξιολόγηση. Διότι σκοπός της αξιολόγησης είναι να βρεθούν λίστες συναδέλφων προς απόλυση και μάλιστα εξ' αρχής ποσοτικά ή ποσοστιαία προσδιορισμένοι. Όταν πχ η αξιολόγηση λέει οτι το 20% θα πρέπει να έχει κάτω από βάση προσδιορίζει εξ' αρχής το αποτέλεσμα. Όταν πχ το νέο μισθολόγια λέει οτι από το βαθμό τάδε στον βαθμό τάδε θα προάγεται μόνο το 60% προσδιορίζει το αποτέλεσμα και η έννοια της αξιολόγησης καταργείται και στην ουσία την αντικαθιστά η έννοια της πολιτικής απόφασης για 40% μελλοντικών απολύσεων. Θα το μεταφέρω στο επίπεδο της τάξης. Διδάσκουμε σε δύο τμήματα το Α και το Β. Το Α αποτελείται από αριστούχους μαθητές και το Β από μαθητές με χαμηλές επιδόσεις. Έρχεται η ώρα της αξιολόγησης και ο  νομοθέτης σας λέει οτι από κάθε τμήμα μπορεί να προαχθεί μόνο το 60% των μαθητών και οι αριστούχοι (οι οποίοι παίρνουν ως μπόνους κάποιο δώρο) δεν επιτρέπεται να είναι πάνω από το 10%. Το αποτέλεσμα είναι το 40% των άριστων μαθητών του Α τμήματος να βρεθεί να επαναλάβει την τάξη (στην περίτπωση μας σημαίνει απόλυση) και το 10% των μαθητών του Β τμήματος, το οποίο έχει χειρότερη επίδοση από το 40% του τμήματος των αρίστων να παίρνει και μπόνους. Με άλλα λόγια η αξιολόγηση το μόνο που θα κάνει θα είναι να δώσει ένα εργαλείο στην κυβέρνηση που θα νομιμοποιεί τις απολύσεις στα μάτιαα του κόσμου που δεν γνωρίζει σε βάθος την υπόθεση. Διότι θα προσδιορίζει η Κυβέρνηση ποσοτικά θέλω να απολύσω 1000 εκπαιδευτικούς αυτής της ειδικότητας και άσχετα από την απόλυτη προσφορά και αξία των συναδελων, οι 1000 "τελευταίοι" θα φεύγουν άσχετα αν πρόκειται για αξιολογότατους συναδέλφους.  Η αξιολόγηση λοιπόν θα είναι απλά η κωλυμβήθρα του Σιλωάμ που θα "εξαγνίσει" στα μάτια του πιστού πόπολου της απολύσεις και θα βοηθήσει την Κυβέρνηση να έχει το μικρότερο πολιτικό κόστος. Ε λοιπόν καμία βοήθεια σε αυτούς που καταστρέφουν τις ζωές μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 09:39:03 πμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6375 στις: Αύγουστος 10, 2013, 09:41:45 πμ »
Αλλωστε μην ξεχναμε οτι ο ΑΣΕΠ ευνοουσε οσους μόλις ειχαν τελειώσει το πανεπιστήμιο και πιθανον το master και δεν δούλευαν έναντι όσων δούλευαν ας πουμε 10+χρονια σε φροντιστηρια που ουσιαστικα ηταν ψημμενοι και έμπειροι εκπαιδευτικοι.  Ετσι για να δώσεις ΑΣΕΠ θα επρεπε να εχεις ενα κεφαλαίου στην άκρη και να περιόρισε ιός τη δουλεια σου στο ελάχιστο για ενα διάστημα για να δώσεις εξετάσεις. Παρόλα αυτα υποστηρίζω οτι η κατηγορία των ασεπιτων οπως της περιγράφω (για να μην παρεξηγούμαι δεν ανήκω σε αυτήν) έφερε νεο αίμα, νέες ιδέες και έδωσε αλλη πνοή στην εκπαιδευση. Ουσιαστικα ξεφυγαμε λιγο απο την παραδοσιακή φροντιστηριακου εκπαιδευση (την οποια αν και υπηρέτησα δε μπορω να πω οτι συμπαθω ιδιαιτερα). Μετα απο χρονια βεβαια το υπάρχον εκπαιδευτικο συστημα πνίγει ενα μεγαλο μερος των νέων ιδεών αλλα τουλαχιστον κατι καλο μένει. Η επετηρηδα με την απουσία αξιολογησης και με δεδομένη τη μακροχρόνια αναμονή οδηγουσε τη στελέχωση της εκπαιδευσης απο ικανούς και μη ικανούς κουρασμένους εκπαιδευτικούς. Το νεο αίμα προσφέρει πολλα στην εκπαιδευση. Δείτε για παράδειγμα τον κλαδο των δασκάλων που στην πλειοψηφία τους ειναι πολυ νέοι ( η απουσία αξιολογησης βεβαια στο διορισμο τους λόγω έλλειψης προσωπικού εχει αρκετές αρνητικές συνέπειες) οι οποιοι παρότι δεν εχουν το προφίλ του παλαιού δασκάλου-αυθεντιας εχουν κατι που λείπει απο εμάς: ζωντάνια και σύμπνοια .
Συμφωνώ με αυτα που λεει ο συνάδελφος για την αξιολογηση. Θα ειμασταν αφελής αν πίστευαμε οτι με αυτα τα δεδομενα η αξιολογηση θα οδηγήσει σε αναβαθμιση της εκπαιδευσης. Η αξιολογηση στην πρόσληψη ειναι αναγκαίο να υπαρχει. Ομως η αξιολογηση ως εργαλείο απολυσεων καλιεργει τον άσχημο ανταγωνισμό, τις διακρίσεις το αίσθημα του φόβου και της ανασφάλειας. Υπό αυτες τις συνθήκες μπορει καποιος να ειναι καλός υπάλληλος, εκπαιδευτικός λειτουργός ομως δε θα ειναι.  Τι θα δίδαξεις στα παιδια? την υποταγή? το φόβο? τον θεμιτό και αθέμιτο ανταγωνισμό ( ο θάνατος σου η ζωή μου)? μηπως μπορείτε να φανταστείτε τι κοινωνια θα παράγουμε σε μερικά χρονια? και μη γίνονται συγκρίσεις με αλλες χωρες γιατι εκει τα δεδομενα της κοινωνίας ειναι παρα πολυ διαφορετικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 09:51:52 πμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6376 στις: Αύγουστος 10, 2013, 09:51:59 πμ »
Διαπιστώνω οτι αν και μορφωμένοι οι περισσότεροι συνάδελφοι έχουμε δαγκώσει το τυράκι και δεν βλέπουμε τη φάκα.
Το τυράκι των μορίων και της αξιολόγησης. Δεν βλέπουμε τη φάκα που είναι οτι πλέον η εργασία στο δημόσιο σχολείο δεν θεωρείται "σίγουρη". Η σταθερή απασχόληση που σε απάλλασε από ένα πολύ σημαντικό άγχος και μπορούσες να σχεδιάσεις τη ζωή σου ακόμα και αν ζούσες εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο γέννησης σου εξαφανίζεται.

Το πρώτο θεμελιακό λάθος μας είναι οτι έχουμε μπει στη διαδικασία να συζητάμε το θέμα των μορίων, του ποιοι πρέπει να πάρουν και πόσα. Αυτό έμμεσα δείχνει αποδοχή των απολύσεων. Αγνοούμε την ίδια την πραγματικότητα που δείχνει οτι το μόνο που υπάρχει και θα υπάρχει κάθε φορά είναι αριθμοί απολύσεων και προσδιορισμός του αριθμού σε συγκεκριμένα άτομα με οριζόντιες αποφάσεις. Τα μόρια που φέτος μπορεί να σου εξασφαλίσουν την παραμονή στην εργασία, του χρόνου μπορεί να σε έχουν στην κορυφή της λίστας προς απόλυση.  Μας ενδιαφέρει λοιπόν με ποιο τρόπο θα επιλέγονται κάθε φορά οι προς απόλυση ή να αποτρέψουμε τις απολύσεις; Πάντα όταν απαντάω σε αυτά τα ερωτήματα, τα ανάγω σε γενικότερα ερωτήματα που εγώ τα αποκαλώ φιλοσοφικά. Έχουμε 150.000 εκπαιδευτικούς ή 300.000 πτυχιούχους ΑΕΙ/ΤΕΙ, τόσους με μεταπτυχιακά κλπ. Πρέπει να εργάζονται όλοι; Στην κοινωνία που εγώ θέλω, θεωρώ δίκαιο να εργάζονται οι μισοί από αυτούς και οι άλλοι μισοι να βλέπουν τη ζωή τους να περνάει αναξιοποίητη και να χαραμίζονται οι κόποι και τα έξοδα τόσων ετών ή θεωρώ οτι μια δίκαιη και οργανωμένη κοινωνία πρέπει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους να εργάζονται; Αν θεωρώ ορθό οτι πρέπει να δουλεύουν λίγοι και οι υπόλοιποι να κοιτάνε σαν τους κλέφτες ζηλεύοντας όσους εργάζονται, τότε να βγάλουμε όλοι τα μαχαίρια και ο πιο "δυνατός" να επιβιώσει. Αν θεωρώ οτι είναι καταστροφικό για την ίδια την κοινωνία αυτό το γεγονός και οτι πρέπει όλοι ακόμα και ο τελευταίος πολίτης που δεν τελείωσε, ούτε το δημοτικό να εργάζεται και να ζει με αξιοπρέπεια τον εαυτό του και την οικογένεια του, τότε παλεύω για να μη γίνει καμία απόλυση. Εδώ λοιπόν έχουμε μια μοριοδότηση όχι για να δώσει κίνητρο δημιουργίας, αλλά έχουμε μια μοριοδότηση καταστροφής. Μοριοδοτούμε "τον κοινωνικό θάνατο" και όσοι συμμετέχουν σε αυτό το παιχνίδι κατά τη γνώμη έχουν ηθική αυτουργία και ως αυτουργούς προσωπικά θα τους αντιμετωπίζω και στην καθημερινότητα μου. Τα χαμόγελα και οι τυπικές κοινωνικότητες έχουν τελειώσει. Όποιος βάζει την ατομική του επιβίωση όχι απλά πάνω από την επιβίωση του συνόλου, αλλά δεν έχει φραγμό να ζητά τον κοινωνικό θάνατο μέρος του συνόλου για να πειβιώσει αυτός θα πρέπει να ξέρει οτι το σύνολο καμιά φορά μπορεί να τον αφανίσει χωρίς να το πάρει χαμπάρι και προσωπικά θα τον αντιμετωπίζω ως εχθρό. Σε εποχές σαν τη σημερινή πρέπει κάποιος να παίρνει την απόφαση τι θα κάνει. Δυστυχώς ο διαχωρισμός της κοινωνίας είναι "φυσικός" και αναπόφευκτος.

Σε σχέση με την αξιολόγηση τρώμε το ίδιο τυράκι όπως και με τα μόρια. Η αξιολόγηση ως λέξη ακούγεται πολύ όμορφη. Όμως μπαίνουν τρία πολύ σημαντικά ερωτήματα με σπουυδαιότερο το τρίτο. Ποιοι θα αξιολογούν; με ποια κριτήρια; και κυρίως με ποιο σκοπό; Βλέποντας την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και τον σκοπό της αξιολόγησης καταλήγουμε οτι ως κλάδος πρέπει να πούμε ΟΧΙ στην αξιολόγηση. Διότι σκοπός της αξιολόγησης είναι να βρεθούν λίστες συναδέλφων προς απόλυση και μάλιστα εξ' αρχής ποσοτικά ή ποσοστιαία προσδιορισμένοι. Όταν πχ η αξιολόγηση λέει οτι το 20% θα πρέπει να έχει κάτω από βάση προσδιορίζει εξ' αρχής το αποτέλεσμα. Όταν πχ το νέο μισθολόγια λέει οτι από το βαθμό τάδε στον βαθμό τάδε θα προάγεται μόνο το 60% προσδιορίζει το αποτέλεσμα και η έννοια της αξιολόγησης καταργείται και στην ουσία την αντικαθιστά η έννοια της πολιτικής απόφασης για 40% μελλοντικών απολύσεων. Θα το μεταφέρω στο επίπεδο της τάξης. Διδάσκουμε σε δύο τμήματα το Α και το Β. Το Α αποτελείται από αριστούχους μαθητές και το Β από μαθητές με χαμηλές επιδόσεις. Έρχεται η ώρα της αξιολόγησης και ο  νομοθέτης σας λέει οτι από κάθε τμήμα μπορεί να προαχθεί μόνο το 60% των μαθητών και οι αριστούχοι (οι οποίοι παίρνουν ως μπόνους κάποιο δώρο) δεν επιτρέπεται να είναι πάνω από το 10%. Το αποτέλεσμα είναι το 40% των άριστων μαθητών του Α τμήματος να βρεθεί να επαναλάβει την τάξη (στην περίτπωση μας σημαίνει απόλυση) και το 10% των μαθητών του Β τμήματος, το οποίο έχει χειρότερη επίδοση από το 40% του τμήματος των αρίστων να παίρνει και μπόνους. Με άλλα λόγια η αξιολόγηση το μόνο που θα κάνει θα είναι να δώσει ένα εργαλείο στην κυβέρνηση που θα νομιμοποιεί τις απολύσεις στα μάτιαα του κόσμου που δεν γνωρίζει σε βάθος την υπόθεση. Διότι θα προσδιορίζει η Κυβέρνηση ποσοτικά θέλω να απολύσω 1000 εκπαιδευτικούς αυτής της ειδικότητας και άσχετα από την απόλυτη προσφορά και αξία των συναδελων, οι 1000 "τελευταίοι" θα φεύγουν άσχετα αν πρόκειται για αξιολογότατους συναδέλφους.  Η αξιολόγηση λοιπόν θα είναι απλά η κωλυμβήθρα του Σιλωάμ που θα "εξαγνίσει" στα μάτια του πιστού πόπολου της απολύσεις και θα βοηθήσει την Κυβέρνηση να έχει το μικρότερο πολιτικό κόστος. Ε λοιπόν καμία βοήθεια σε αυτούς που καταστρέφουν τις ζωές μας.

Και ακόμα ένα μεγάλο μπράβο...
Επιτέλους , τέτοιες φωνές πρέπει να ακούγονται παντού και όχι των οπαδών του "κοιτάω τον κ@#ο μου" και των "σκυφτούληδων"...!!!
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος eidolonen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 321
  • Καρότο και μαστίγιο
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6377 στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:05:45 πμ »
Καλημέρα κι από μένα.
Εκ προοιμίου να πω ότι είμαι ΑΣΕΠιτισσα αλλά:
Η διαδικασίες διαγωνισμών τύπου ΑΣΕΠ δεν είναι σχεδιασμένες για την επιλογή των αρίστων. Ο σχεδιασμός τους βασίζεται κυρίως στον αποκλεισμό υποψηφίων με γνώμονα το συγκεκριμένο αριθμό των προσφερόμενων θέσεων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εξετάζονται τα γνωστικά αντικείμενα με θέματα πολλαπλής επιλογής αρνητικής διατύπωσης και αρνητικής απάντησης(π.χ. Πότε δεν έγινε η ναυμαχία της Σαλαμίνας:  δεν έγινε α)το 480 Β) του 481 γ) το 482 κοκ), πράγμα που θυμίζει πολύ το τουρκικό σύστημα αξιολόγησης των μαθητών. Έπειτα,  όσον αφορά τα θεωρητικά μαθήματα (καθότι θεωρητική η υπογράφουσα) η βιβλιογραφία δεν είναι δοσμένη. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σε θέματα χρονολόγησης γραπτών κειμένων (π.χ Ἱκέτιδες ή 463 π.X. παλαιότερη χρονολόγηση ή με βάση τα πενήντα μέλη του Xορού 490 π.X.) αν συμβεί να διαβάσεις τη βιβλιογραφία που ακολουθεί ο διορθωτής πέτυχες. Αν όχι, κάηκες.
Τώρα όσον αφορά το θέμα αυτών που εξ ορισμού έχουν το προβάδισμα στην εν λόγω εξέταση, δεν ξέρω αν τελικά τα νέα παιδιά  το έπαιρναν τόσο σοβαρά όσο το έπαιρναν όσοι είχαν φάει τα σκ@τ@ με το φτυάρι από τα φροντιστήρια και τα κουτσούβελα που μόνιμα σε περιμένουν στο σπίτι. Διότι ως γνωστόν αν δε δεις παπά κ..... δουλειά δεν κάνεις. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι μάλλον θέμα του πόσο έχει ο καθένας σκοπό να βασανίσει τον εαυτό του και να αναλωθεί σε μια διαδικασία που στο δια ταύτα αποδείχτηκε "πουκάμισο αδειανό".

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6378 στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:25:44 πμ »
Καλό θα ήταν αν θελουμε να διασωθεί κάτι να σταματήσουν οι αλληλοσπαραγμοί.

Αδιάβλητη αξιολόγηση στο Ελλάντα αποκλείεται να υπάρξει πλην Πανελληνίων και ΑΣΕΠ απαντώντας στον ΡΑ και στον χωρό του. Εν τω μεταξύ το αυτομαστίγωμα πλέον θεωρώ οτι γίνεται εκ του πονηρού όταν δεν υπάρχουν προτάσεις. Αυτός ο μίτος που ανοιξα γιατί είναι ανενεργός τόσες μέρες?http://www.pde.gr/index.php?topic=29123.0. Ισως επειδή δεν προάγει την επαναστατική γυμναστική, το αυτομαστίγωμα ή τις αλληλοκατηγορίες.
Αξιολόγηση στο Ελλάντα θα γίνει ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ και με στόχο τις απολύσεις.

Η δική μου προσωπική εμπειρία είναι οτι συγχωραω τα πεθαμένα του Πεπονή διοτι χαρη σε αυτόν τρώω ψωμάκι.
Κανένας δεν μου έδινε ούτε μια ώρα πρόσθετης σε αντίθεση με κάποιους συμφοιτητές που είχαν τελειώσει στα 6 και 7 χρόνια τη σχολή τους ή είχαν αποφοιτήσει χρόνια μετά από εμένα.Γι' αυτό τα περι οργώματος της επαρχίας και μορίων κερδισμένων με αίμα απλά με εξοργίζουν (τη στιγμή μάλιστα που βρίσκομαι μακρυα από το σπίτι μου δέκα χρόνια και βάλε). Δε γενικευω πάντως γιατι πράγματα που συνέβαιναν με τη δική μου ειδικότητα σε συγκεκριμένη περιοχή και χρονική περίοδο θεωρώ οτι δεν αφορούν τους πάντες.

Έχοντας πει αυτά (που ως προσωπικές εμπειρίες δεν μπορεί να με μεταπείσει κανείς) επειδή όντας μέσα στα σχολεία γνωρισα συναδέλφους απο την επετηρίδα , νεους παλιούς, φιλότιμους κτλ εχω να πω οτι δεν περισσέυει κανείς. 
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 10:42:35 πμ από leonidass »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6379 στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:29:02 πμ »
Να κάνω μια αιρετική ερώτηση;
Αν είμαστε όλοι μαζί ή ο καθένας χώρια θα αποτρέψει τις σχεδιαζόμενες διαθεσιμότητες - απολύσεις;
Μην τρέξετε να πέσετε να με φάτε.
Απαντήσεις ψάχνω.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6380 στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:38:48 πμ »
@eirini23

Να ξεκινήσουμε πρώτα με όσους πέρασαν για καθηγητές (είτε με διαγωνισμό είτε χωρίς) και κάνουν τα αδύνατα δυνατά να μην μπουν σε τάξη;
Οσο για το τι μάθαιναν τα παιδιά...αυτοί στα φροντιστήρια ή αυτοί που κάνουν ιδιαίτερα τα παιδιά έδωσαν ΑΣΕΠ που διδάσκουν; Απλή ερώτηση κάνω.
Επίσης πες μου σε παρακαλώ πόσα από αυτά που διαβάσατε-διαβάσαμε για ΑΣΕΠ εφαρμόσαμε και στην τάξη για να ξέρω δηλαδή...  ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 10:41:46 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6381 στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:39:46 πμ »
Δε θεωρώ ότι όσοι πριν από κάποια χρόνια είχαν διοριστεί μέσω επετηρίδας δε δίδασκαν με συνέπεια! Πάντα υπήρχαν οι καλοί και οι κακοί συνάδελφοι!

Αποσυνδεδεμένος eirini23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6382 στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:51:31 πμ »
Δε θεωρώ ότι όσοι πριν από κάποια χρόνια είχαν διοριστεί μέσω επετηρίδας δε δίδασκαν με συνέπεια! Πάντα υπήρχαν οι καλοί και οι κακοί συνάδελφοι!
Να ξεκινήσουμε πρώτα με όσους πέρασαν για καθηγητές (είτε με διαγωνισμό είτε χωρίς) και κάνουν τα αδύνατα δυνατά να μην μπουν σε τάξη;
Οσο για το τι μάθαιναν τα παιδιά...αυτοί στα φροντιστήρια ή αυτοί που κάνουν ιδιαίτερα τα παιδιά έδωσαν ΑΣΕΠ που διδάσκουν; Απλή ερώτηση κάνω.
Επίσης πες μου σε παρακαλώ πόσα από αυτά που διαβάσατε-διαβάσαμε για ΑΣΕΠ εφαρμόσαμε και στην τάξη για να ξέρω δηλαδή...  ::)
Δεν διαφωνώ καθόλου και με τους δυο σας.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6383 στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:57:14 πμ »
Συνάδελφοι το forum δεν είναι για να λύνετε τις μεταξύ σας αντιπαραθέσεις!
Θα σας παρακαλέσω όσα μηνύματα γράφετε να μη φέρουν προσωπικούς χαρακτηρισμούς!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160794
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 402
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.