*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο  (Αναγνώστηκε 225311 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #630 στις: Νοέμβριος 12, 2016, 12:37:09 μμ »
και τα 7 δλδ για ιδιαιτερα ειναι καλα;  ??? ::)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:58:01 »

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #631 στις: Νοέμβριος 12, 2016, 03:07:07 μμ »
αν marginal cost<marginal benefit τότε ναι!

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #632 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 01:11:52 πμ »
και τα 7 δλδ για ιδιαιτερα ειναι καλα;  ??? ::)
Το 7€ για ιδιαίτερα είναι κοροϊδία.

Αποσυνδεδεμένος Μαρκέλλα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • ΠΕ05
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #633 στις: Νοέμβριος 16, 2016, 12:40:28 πμ »
Ειπώνεται συχνά εδώ μέσα ότι τα 5-7 ευρώ στα ιδιαίτερα είναι κοροϊδία και ότι οι καθηγητές των ιδιαιτέρων κάνουν ζημιά στα φροντιστήρια.Κι εγώ εν μέρει ήμουν αυτής της άποψης,αλλά φέτος στο φροντιστήριο που εργάζομαι έχω δει τέρατα και αναρωτιέμαι εν τέλει μήπως όλο το κακό ξεκινά από τα ίδια τα φροντιστήρια...Για πείτε μου λοιπόν,πώς το εξηγείτε,γονιός έπειτα από παζάρι,να εξασφαλίζει ιδιαίτερο proficiency (CPE) στο ΚΞΓ στην τιμή των 400 ευρώ συνολικά για τους 8-9 μήνες προετοιμασίας, 3 ώρες τη βδομάδα;Ή το άλλο τραγικό,κακομαθημένο παιδί και ανεκδιήγητοι γονείς,έπειτα από συνεχή παράπονα ότι γίνεται φασαρία στην τάξη να καταλήγουν σε ιδιαίτερο Senior A,όπου η τιμή του προγράμματος δεν αυξάνεται;Επίσης,proficiency σε γκρουπ 3 ατόμων παρακαλώ,80 ευρώ ο μήνας μόνο για 2 ώρες τη βδομάδα,στο οποιο γκρουπ ο ένας μαθητής είναι με υποτροφία;Είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα;Να κάνουν τέτοιες γελοίες τιμές;Μην αναρωτιέστε λοιπόν γιατί οι γονείς έχουν τέτοιες απαιτήσεις και γιατί υπάρχουν τέτοιες τιμές.Προσωπικά,με αυτά που βλέπω φέτος, τα 5 ευρώ σε ιδιαίτερο δε μου κάνουν πλέον καμμία εντύπωση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:58:01 »

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #634 στις: Νοέμβριος 16, 2016, 11:38:44 πμ »
Ειπώνεται συχνά εδώ μέσα ότι τα 5-7 ευρώ στα ιδιαίτερα είναι κοροϊδία και ότι οι καθηγητές των ιδιαιτέρων κάνουν ζημιά στα φροντιστήρια.Κι εγώ εν μέρει ήμουν αυτής της άποψης,αλλά φέτος στο φροντιστήριο που εργάζομαι έχω δει τέρατα και αναρωτιέμαι εν τέλει μήπως όλο το κακό ξεκινά από τα ίδια τα φροντιστήρια...Για πείτε μου λοιπόν,πώς το εξηγείτε,γονιός έπειτα από παζάρι,να εξασφαλίζει ιδιαίτερο proficiency (CPE) στο ΚΞΓ στην τιμή των 400 ευρώ συνολικά για τους 8-9 μήνες προετοιμασίας, 3 ώρες τη βδομάδα;Ή το άλλο τραγικό,κακομαθημένο παιδί και ανεκδιήγητοι γονείς,έπειτα από συνεχή παράπονα ότι γίνεται φασαρία στην τάξη να καταλήγουν σε ιδιαίτερο Senior A,όπου η τιμή του προγράμματος δεν αυξάνεται;Επίσης,proficiency σε γκρουπ 3 ατόμων παρακαλώ,80 ευρώ ο μήνας μόνο για 2 ώρες τη βδομάδα,στο οποιο γκρουπ ο ένας μαθητής είναι με υποτροφία;Είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα;Να κάνουν τέτοιες γελοίες τιμές;Μην αναρωτιέστε λοιπόν γιατί οι γονείς έχουν τέτοιες απαιτήσεις και γιατί υπάρχουν τέτοιες τιμές.Προσωπικά,με αυτά που βλέπω φέτος, τα 5 ευρώ σε ιδιαίτερο δε μου κάνουν πλέον καμμία εντύπωση.
Economies of scale απλά πράγματα. Πιθανόν δεν προσέλαβε καθηγητή, αλλά κάνει ο ιδιοκτήτης τις ώρες. Σε κάθε περίπτωση σε βάζει να υπογράψεις με 3,52 (και όταν/αν στα δώσει) οπότε ακόμα και να σε φωνάξει μια χαρά βγαίνει το κόστος. Όταν εγώ χάνω ώρες να πάω πχ Κορωπί, αυτός μαζικά 'κάνει' τμήματα το ένα μετά το άλλο χωρίς μετακίνηση. ότι γλιτώνεις στο νοίκι το χάνεις στο δρόμο λολ

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #635 στις: Νοέμβριος 16, 2016, 02:21:28 μμ »
Το αν φταίνε τα ιδιαίτερα ή τα φροντιστήρια για την πτώση των τιμών είναι μεγάλη κουβέντα, ανάλογη του αν έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κότα. Βασικά φταίνε όλοι όσοι πουλάνε σε τιμές μη-ρεαλιστικές: και τα φροντιστήρια που χρεώνουν λιγότερο απ' ό,τι πρέπει να χρεώσουν για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους και να βγάλουν κέρδος, και τα φροντιστήρια που κάνουν προσφορές (βλ. δωρεάν παροχές) στα βιβλία, και τα ιδιαίτερα που χρεώνουν παρόμοιες τιμές με τα φροντιστήρια (και δωρεάν φωτοτυπίες). Όλοι αυτοί κάνουν ζημιά στον εαυτό τους και ο ένας στον άλλο.

Όπως το έζησα εγώ, στην Αθήνα η κατρακύλα άρχισε το 2012, όταν έκανε δυναμικά την εμφάνισή του το ιδιαίτερο των 5 ευρώ. Αυτό έδωσε έναν μπούσουλα στους γονείς που ήταν τελείως εκτός πραγματικότητας. Σε άλλες περιοχές μπορεί να έγινε διαφορετικά.

Όπως και να έχει, στη φάση αυτή δεν έχει σημασία ποιος ξεκίνησε τις εκπτώσεις, αλλά ποιος τις συντηρεί. Γιατί δυστυχώς αντί η αγορά να αντιδράσει δυναμικά και στο σύνολό της να μην ακολουθήσει τους φτηνιάρηδες, αντέδρασε σπασμωδικά και αναλώθηκε σε συναγωνισμό φτήνιας. Και αν νομίζετε πως είναι δύσκολο για τον καθηγητή που κάνει ιδιαίτερα να κρατήσει ψηλά τις τιμές του, σκεφτείτε πόσο δύσκολο  είναι για το φροντιστήριο που έχει αθέμητο ανταγωνισμό από τα ιδιαίτερα και επιπλέον όλο και περισσότερα έξοδα λόγω αυξημένων τελών, φορολογίας, εισφορών κλπ.

80 ευρώ το μήνα είναι πολύ καλή τιμή για 2 ώρες μάθημα την εβδομάδα, ειδικά αν το μάθημα το κάνει ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου. Κάνε τη διαίρεση και θα το διαπιστώσεις. Τα υπόλοιπα είναι σπασμωδικές κινήσεις για να μην χάσουν τον πελάτη. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο. Ο φροντιστηριούχος στην περίπτωση αυτή δρα ως "ιδιαιτεράς". Όπως ο ιδιαιτεράς θα πάρει 7 ευρώ για να πάει στο σπίτι του πελάτη, ο φροντιστηριούχος παίρνει 5 και έρχεται ο πελάτης σε αυτόν. Ουσιαστικά τα ίδια παίρνουν, αφού ο φροντιστηριούχος δεν επιβαρύνεται με κόστος μετακίνησης, φωτοτυπιών, ακυρώσεων κλπ. Και οι δύο περιπτώσεις είναι κοροϊδία, αφού κερδισμένος βγαίνει ο μαθητής εις βάρος του διδάσκοντος.

Αποσυνδεδεμένος Μαρκέλλα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • ΠΕ05
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #636 στις: Νοέμβριος 16, 2016, 02:49:31 μμ »
Το θέμα είναι ότι η ιδιοτήτρια δεν κάνει κανένα μάθημα και πληρώνει καθηγητή.Πώς είναι δυνατόν να υποκύπτει σε παράλογες απαιτήσεις όταν προφανώς μπάινει μέσα;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #637 στις: Νοέμβριος 16, 2016, 03:56:23 μμ »
Isla:
Γράφεις κάπου:
Παράθεση
Και αν νομίζετε πως είναι δύσκολο για τον καθηγητή που κάνει ιδιαίτερα να κρατήσει ψηλά τις τιμές του, σκεφτείτε πόσο δύσκολο  είναι για το φροντιστήριο που έχει αθέμητο ανταγωνισμό από τα ιδιαίτερα και επιπλέον όλο και περισσότερα έξοδα λόγω αυξημένων τελών, φορολογίας, εισφορών κλπ.

1ο σχόλιο (μιας και αρέσκεσαι να διορθώνεις άλλους για όσα γράφουν στα αγγλικά, και καλά κάνεις): η λέξη αθέμιτος γράφεται με ιώτα και όχι ήτα.. φαντάζομαι εκ παραδρομής, οπότε δεν έχει τόση σημασία, όσο το επόμενο σχόλιό μου,
2ο σχόλιο: σχετικά με τη φράση "αθέμιτος ανταγωνισμός", από το wikipedia βρήκα πρόχειρα τον παρακάτω χαρακτηρισμό:
Παράθεση
Με τον όρο Αθέμιτος ανταγωνισμός χαρακτηρίζεται το σύνολο των μεθόδων εμπορικού ανταγωνισμού που κολάζονται από τον Νόμο, όταν στη προσπάθεια προσέλκυσης καταναλωτικού κοινού χρησιμοποιούνται δόλια μέσα όπως απομίμηση ονόματος ή εμπορικού σήματος, δυσφήμηση ανταγωνιστών, ή προϊόντων τους, παραπλανητικές διαφημίσεις κ.ά.
Είναι εν γένει αστείο να χαρακτηρίζεις τα ιδιαίτερα ως "αθέμιτο ανταγωνισμό" για την επιχείρησή σου. Ψάξε αλλού τα αίτια.


Μαρκέλλα:
Η εργοδότριά σου απλά κοιτάζει πως να διατηρήσει τα όποια κέρδη της και την πελατεία της, εις βάρος φυσικά των εργαζομένων της. Αυτή η τακτική είναι διαχρονική και ειδικά τα τελευταία χρόνια της.. κρίσης, είναι πολύ συχνή, εφαρμόζεται δε από τη συντριπτική πλειοψηφία των εργοδοτών (με διαφορετικούς τρόπους φυσικά).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #638 στις: Νοέμβριος 16, 2016, 11:18:12 μμ »
Το θέμα είναι ότι η ιδιοτήτρια δεν κάνει κανένα μάθημα και πληρώνει καθηγητή.Πώς είναι δυνατόν να υποκύπτει σε παράλογες απαιτήσεις όταν προφανώς μπάινει μέσα;
Απελπισία ή κακοδιαχείρηση ή κάτι σου διαφεύγει -- ή και τα τρία.

Πώς είναι δυνατόν να κάνει κάποιος ιδιαίτερα με 2-3 ευρώ την ώρα; Κι όμως συμβαίνει...

Κι εμείς μπαίνουμε μέσα σε προγράμματα που τρέχουμε στο φροντιστήριο. Δεν νομίζω να υπάρχει φροντιστήριο που δεν μπαίνει μέσα σε κάποια από τα προγράμματά του. Εκτός αν νομίζεις πως όλες αυτές οι δωρεάν Pre Junior, Junior A, Junior B, δεύτερες ξένες γλώσσες (και όχι μόνο) διδάσκονται μόνες τους.

1ο σχόλιο (μιας και αρέσκεσαι να διορθώνεις άλλους για όσα γράφουν στα αγγλικά, και καλά κάνεις): η λέξη αθέμιτος γράφεται με ιώτα και όχι ήτα.. φαντάζομαι εκ παραδρομής, οπότε δεν έχει τόση σημασία, όσο το επόμενο σχόλιό μου,
2ο σχόλιο: σχετικά με τη φράση "αθέμιτος ανταγωνισμός", από το wikipedia βρήκα πρόχειρα τον παρακάτω χαρακτηρισμό:Είναι εν γένει αστείο να χαρακτηρίζεις τα ιδιαίτερα ως "αθέμιτο ανταγωνισμό" για την επιχείρησή σου. Ψάξε αλλού τα αίτια.
Ευχαριστώ για τη διόρθωση, δεν το έχω με τις καταλήξεις.

Όσο για τον ανταγωνισμό, φυσικά είναι αθέμιτος όταν η πλειοψηφία των ιδιαίτερων μαθημάτων είναι χωρίς απόδειξη και μάλιστα σε τιμές υπερβολικά χαμηλές. Δεν είναι κολάσιμη από το νόμο η φοροδιαφυγή; Δεν είναι παραπλανητικό να λες ότι "αναλαμβάνεις" αυτό κι εκείνο το επίπεδο ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν έχεις ούτε καν Proficiency, για να μην μιλήσω για άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, γνώσεις, εμπειρία κλπ; Έχω βαρεθεί να διαβάζω σε φόρουμ (ακόμα και εδώ στο pde) μηνύματα από καθηγητές που έχουν "αναλάβει" μαθητές χωρίς να ξέρουν πώς να τους διδάξουν, με τι βιβλίο κλπ. Αν είναι ξεκάθαροι με τους γονείς, αν τους εξηγούν ότι δεν ξέρουν τι κάνουν και γι' αυτό έχουν χαμηλές τιμές, τότε όλα καλά. Αλλά όταν παριστάνουν ότι παρέχουν στους γονείς μια υπηρεσία ανάλογη με αυτή του φροντιστηρίου σε τιμή χαμηλότερη του φροντιστηρίου, και μάλιστα χωρίς απόδειξη, εγώ αυτό το λέω αθέμιτο ανταγωνισμό.

Αποσυνδεδεμένος futzia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #639 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 12:30:13 πμ »
οχι 

δεν κανω κατω απο 15 στο γυμνασιο

κατω απο 20 στο λυκειο

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #640 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 10:02:48 πμ »
Καλημέρα 🙂.Ας γράψω και εγώ τη γνώμη μου για τα φροντιστήρια. Οπως σε κάθε κλάδο, υπάρχουν καλοί και κακοί εργοδότες. Το ίδιο ισχύει και εδώ. Ωστόσο, το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου με το χαμηλό ωρομίσθιο, δεν οφείλεται στην κρίση, σαφώς βέβαια με την κρίση επιδεινώθηκε η κατάσταση. Ομως, γνωρίζω περιπτώσεις που έδιναν 3-4 ευρώ και πριν 12 χρόνια σε καθηγήτριες αγγλικών, γαλλικών και μάλιστα με πτυχίο πανεπιστημίου, και με εμπειρία ήδη. Αποτέλεσμα : οι καθηγήτριες έφυγαν ,αφού είχαν κάνει όνομα, και άρχισαν τα ιδιαίτερα με τους πελάτες από το φροντιστήριο. Σαφώς δεν είναι ο κανόνας αυτός, το ξαναλέω, υπάρχουν εργοδότες που δίνουν περισσότερα από 3-4 ευρώ ακόμη και τώρα. Η ρίζα όμως του προβλήματος και η κύρια αιτία για το χαμηλό ωρομίσθιο είναι η προσφορά - η πληθώρα καθηγητών αγγλικής κυρίως, και γαλλικής γλώσσας, μαθηματικών, φιλολόγων, φυσικών κοκ - .Οταν λοιπόν ο εργοδότης ξέρει ότι αυτό που ψάχνει θα το βρει εύκολα, είναι αποκλειστικά στο χέρι του να ανεβοκατεβαζει το ωρομίσθιο, και να δίνει όσα θέλει. Δυστυχώς, είναι εύκολο να βρεις απόφοιτο αγγλικής ή ελληνικής φιλολογίας, με σεμινάρια διδακτικής, μεταπτυχιακό κοκ καθώς υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι αυτών των σχολών, οι οποίοι ενδιαφέρονται και για το επάγγελμα τους και για την εξέλιξη τους, και καλά κάνουν. Απλά όλη αυτή η κατάσταση θα συνεχίζεται διαχρονικά. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν επαγγέλματα όπως καθηγητής αραβικής, κινεζικής γλώσσας ή τελείως διαφορετικά επαγγέλματα πχ εργο - λογοθεραπευτης που δίνουν πιο πολλά χρήματα. Και εδώ δεν υπάρχει η λέξη κρίση, γιατί χωρίς αυτούς δε λειτουργεί η επιχείρηση. Αρα τους έχει ανάγκη, και δύσκολα θα βρει άλλους, γιατί δεν υπάρχουν. Για μένα όλα ξεκινούν από εκεί. Ο φροντιστηριουχος και ο κάθε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης θα κοιτάξει το κέρδος. Και καλά κάνει. Δε σημαίνει ότι καλά κάνουν όσοι δεν κολλάνε ένσημα, δε δίνουν δώρα κοκ. Αναφέρομαι στο γεγονός ότι είναι σε θέση να κάνουν πολλές επιλογές με το κόστος που οι ίδιοι επιθυμούν. Και εγώ μελλοντικά αν δημιουργήσω κάτι δικό μου αυτό θα κάνω. Εφόσον λοιπόν αυτό που ψάχνουν προσφέρεται πολύ, έχουν πολλές επιλογές. Δυστυχώς, κάποια επαγγέλματα είχαν μεγάλη άνθηση πριν 20+ χρόνια όπου υπήρχαν λίγοι απόφοιτοι. Πλέον υπάρχει κορεσμός στα πιο πολλά επαγγέλματα. Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε όσους απασχολούνται στο χώρο αυτό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #641 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 01:03:17 μμ »
Καλημέρα 🙂.Ας γράψω και εγώ τη γνώμη μου για τα φροντιστήρια. Οπως σε κάθε κλάδο, υπάρχουν καλοί και κακοί εργοδότες. Το ίδιο ισχύει και εδώ. Ωστόσο, το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου με το χαμηλό ωρομίσθιο, δεν οφείλεται στην κρίση, σαφώς βέβαια με την κρίση επιδεινώθηκε η κατάσταση. Ομως, γνωρίζω περιπτώσεις που έδιναν 3-4 ευρώ και πριν 12 χρόνια σε καθηγήτριες αγγλικών, γαλλικών και μάλιστα με πτυχίο πανεπιστημίου, και με εμπειρία ήδη. Αποτέλεσμα : οι καθηγήτριες έφυγαν ,αφού είχαν κάνει όνομα, και άρχισαν τα ιδιαίτερα με τους πελάτες από το φροντιστήριο. Σαφώς δεν είναι ο κανόνας αυτός, το ξαναλέω, υπάρχουν εργοδότες που δίνουν περισσότερα από 3-4 ευρώ ακόμη και τώρα.
Αυτό που περιγράφεις, δεν το έχω ζήσει. Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να συνέβαιναν τέτοια περιστατικά αλλά δεν πιστεύω ότι ήταν τόσα πολλά προ κρίσης που να έκαναν τη διαφορά. Ο επαγγελματίας καθηγητής που δεν είναι ευχαριστημένος με τη δουλειά του, αυτός που έχει επιλέξει τη φροντιστηριακή διδασκαλία ως επάγγελμα και καριέρα, δεν αρχίζει να κάνει ιδιαίτερα με τους πελάτες του φροντιστηρίου για 3.60, γιατί ξέρει ότι κάτι τέτοιο αποτελεί λύση για τα επόμενα 3-5 χρόνια και όχι μακροπρόθεσμα. Ο επαγγελματίας απλά αλλάζει δουλειά, βρίσκει ένα άλλο φροντιστήριο που πληρώνει καλύτερα (και προ κρίσης υπήρχαν πολλά φροντιστήρια που πλήρωναν καλά) ή αν αποφασίσει να στραφεί στην ατομική διδασκαλία, κρατάει τις τιμές του ψηλά για να μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς από το επάγγελμά του. Αλλού είναι η αιτία του κακού.

Η ρίζα όμως του προβλήματος και η κύρια αιτία για το χαμηλό ωρομίσθιο είναι η προσφορά - η πληθώρα καθηγητών αγγλικής κυρίως, και γαλλικής γλώσσας, μαθηματικών, φιλολόγων, φυσικών κοκ - .Οταν λοιπόν ο εργοδότης ξέρει ότι αυτό που ψάχνει θα το βρει εύκολα, είναι αποκλειστικά στο χέρι του να ανεβοκατεβαζει το ωρομίσθιο, και να δίνει όσα θέλει.
Χωρίς αμφιβολία, η υπερπροσφορά είναι ένας σημαντικός παράγοντας που μας οδήγησε εδώ που είμαστε. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω (σε μια εποχή που οι περισσότεροι από εσάς δεν είχαν τελειώσει ούτε το νηπιαγωγείο), οι μόνοι απόφοιτοι αγγλικής φιλολογίας που συναντούσες στα φροντιστήρια ήταν ιδιοκτήτες ή αν ήταν καθηγητές ήταν ελληνοαμερικανοί, ελληνοκαναδοί, ελληνοαυστραλοί που είχαν σπουδάσει αγγλική φιλολογία στις χώρες τους και δεν είχαν δικαίωμα διορισμού. Οι απόφοιτοι αγγλικής ήταν τόσο λίγοι που διορίζονταν αμέσως, και δεν καταδέχονταν να διαβούν το κατώφλι των φροντιστηρίων. Από την άλλη, οι επαρκειούχοι ήταν άτομα που είχαν λίγο έως πολύ επιλέξει τα αγγλικά ως επάγγελμα, αφού είχαν καταφέρει να πάρουν το Proficiency (συνήθως του Cambridge) σε μια εποχή που τα ποσοστά επιτυχίας στις εξετάσεις CPE ήταν στο 20% και δεν υπήρχαν UCLAN, TIE, ESB, MSU, PTE, TOEIC, NOCN, LRN κλπ.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν επαγγέλματα όπως καθηγητής αραβικής, κινεζικής γλώσσας ή τελείως διαφορετικά επαγγέλματα πχ εργο - λογοθεραπευτης που δίνουν πιο πολλά χρήματα. Και εδώ δεν υπάρχει η λέξη κρίση, γιατί χωρίς αυτούς δε λειτουργεί η επιχείρηση. Αρα τους έχει ανάγκη, και δύσκολα θα βρει άλλους, γιατί δεν υπάρχουν. Για μένα όλα ξεκινούν από εκεί.
Αυτό είναι αποτέλεσμα της αποτυχίας του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού στη χώρα μας. Δυστυχώς όταν δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για ουσιαστική καθοδήγηση των μαθητών σε σπουδές με αντίκρισμα στην αγορά εργασίας, μεσολαβεί ένα αρκετά μεγάλο διάστημα μέχρι να πιάσει ο μέσος υποψήφιος το νόημα. Θυμάμαι στα μέσα τις δεκαετίας του '90 προετοίμαζα μαθητές Γ' Λυκείου για Πανελλήνιες αγγλικών σε ένα φροντιστήριο ΜΕ. Όπως είναι φυσικό, όταν ήρθε ο καιρός να συμπληρώσουν τα μηχανογραφικά, κάναμε μια συζήτηση σχετικά με το ποια σχολή θα έβαζαν πρώτη. Όλοι ήθελαν αγγλική φιλολογία. Τους πρότεινα λογοθεραπεία και με κοιτούσαν λες και ήμουν εξωγήινος. Μάλλον ήμουν ο μόνος ενήλικας που τους είχε προτείνει σπουδές σε ΤΕΙ (shock horror) αντί για φιλολογία. Δεν τους ξαναείδα από τότε, αλλά πάω στοίχημα πως όλοι δήλωσαν Αγγλική.

Προσωπικά μου φαίνεται απίστευτο ότι ακόμα και τώρα υπάρχει κόσμος που θέλει να μπει Αγγλική φιλολογία για να διδάξει αγγλικά. Εγώ δεν θα το επέλεγα ούτε για πλάκα. Κι όμως....

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #642 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 04:59:44 μμ »
Συμφωνώ μαζί σας Isla .Οσο για τα ιδιαίτερα, είναι μια πολυτέλεια και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Επαθα και έμαθα ως νέα απόφοιτη στο παρελθόν και το πάθημα έγινε μάθημα, όπως λέει και ο λαός μας 😉.Εννοώ ότι επειδή δεν είχα εμπειρία, έκανα μάθημα με χαμηλές τιμές (όχι βέβαια τα 3-4-5 ευρώ)  αλλά θα μπορούσα να παίρνω πιο πολλά. Ανεπανόρθωτη βλάβη έχουν υποστεί οι επαγγελματίες καθηγητές από τα ιδιαίτερα των 5 ευρώ δυστυχώς. Και να πω και κάτι ακόμη :πέρα από το οικονομικό, οι γονείς έχουν χάσει την εμπιστοσύνη στους παιδαγωγούς. Κάνω κλινική άσκηση σε παιδικό κέντρο αναπτυξιακών διαταραχών, όπου έρχονται παιδάκια νηπιαγωγείου και δημοτικού, και οι πιο πολλοί γονείς δε μιλούν με τα καλύτερα λόγια για τις νηπιαγωγούς και τις δασκάλες των παιδιών. Από τη μία, εξυψωνουν τη δουλειά που γίνεται στο κέντρο από το τμήμα λογοθεραπείας και εργοθεραπειας και από την άλλη υποβαθμίζουν το έργο του παιδαγωγού στο σχολείο. Σίγουρα δε γίνεται παντού καλή δουλειά, αλλά δεν μπορεί να ευθύνονται για όλα οι παιδαγωγοί. Το αποκλείω. Γενικά, παρατηρώ μεγάλη υποβάθμιση των γονιών απέναντι στους εκπαιδευτικούς. Δε θα γράψω αλλά γιατί είμαι ήδη off topic.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος Μαρκέλλα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • ΠΕ05
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #643 στις: Μάιος 19, 2017, 09:26:11 μμ »
Καλησπέρα.Θα ήθελα τη γνώμη σας,ιδιαίτερα αυτή των πιο έμπειρων συναδέλφων.Φέτος είναι η τρίτη μου χρονιά ως καθηγήτρια σε ΚΞΓ.Στο φροντιστήριο έχω μάθημα κάθε μέρα 4 με 5 ώρες περίπου.Το θέμα είναι ότι γυρνάω στο σπίτι εξουθενωμένη και χωρίς κουράγιο για τίποτα.Πιστεύετε ότι έτσι είναι η κατάσταση τα πρώτα χρόνια και μετά το συνηθίζεις ή δεν υπάρχει σωτηρία και πρόκειται για μια εξ ορισμού κουραστική δουλειά;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 320
Σύνολο: 324

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.