*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 727084 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1176 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:16:00 μμ »
Ερώτηση: Αξιολόγηση και προαγωγές από βαθμό σε βαθμό μεταξύ ποιών;;;

Παράθεση
Οι προαγωγές από βαθμό σε βαθμό, για όλες τις κατηγορίες προσωπικού, γίνονται με βάση ποσόστωση επί των κάθε φορά κρινόμενων, ύστερα από αξιολόγηση που διενεργείται μία φορά το χρόνο από το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο, ως εξής:
 
-Από τον Εισαγωγικό Βαθμό ΣΤ  στο Βαθμό Ε : μέχρι και 100% των κρινόμενων υπαλλήλων,
- Από το Βαθμό Ε στο Βαθμό Δ : μέχρι και 90% των κρινόμενων υπαλλήλων,
- Από το Βαθμό Δ στο Βαθμό Γ : μέχρι και 80% των κρινόμενων υπαλλήλων,
- Από το Βαθμό Γ στο Βαθμό Β : μέχρι και 70% των κρινόμενων υπαλλήλων.
- Από το Βαθμό Β στο Βαθμό Α : μέχρι και 30% των κρινόμενων υπαλλήλων.

Μεταξύ εκπαιδευτικών ίδιας σχολικής μονάδας; διεύθυνσης; περιφέρειας; ίδιας ειδικότητας σε νομό; σε περιφέρεια; πανελλαδικά;
Εδώ νομίζω οτι είναι το ζουμί...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:31:17 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1177 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:21:41 μμ »
της ιδιας διεύθυνσης.

αποφασίζει το οικειο υπηρεσιακό συμβούλιο ( δλδ το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ). Ν.4024 αρ.8
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1178 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:26:40 μμ »
εγώ πάντως δεν είδα τα σχολεια να λειτουργούν υποδειγματικά και ως κολλέγια όταν οι καθηγητές δεν ήταν ρακένδυτοι, μπορούσαν να αγοράσουν καινούρια παπούτσια, δεν ζούσαν σε φοιτητικά δωμάτια και ο μισθός ήταν αρκετά μεγαλύτερος.

Μήπως τελικά δεν φταίει ( μόνο ) αυτό;
bitch ξέρεις αυτό που ξέρω  :)
η αυτοπεποίθηση μας  και η αποδοχή μας από τους μαθητές  (  και ιδίως των γονιών τους που "αόρατα" σε ανεβάζουν ή σε κατεβάζουν) συναρτάται με την τσέπη.
μην αναλύουμε τα αυτονόητα...
και πριν την κρίση ο εκπαιδευτικός ήταν ο χαμηλότερα αμειβόμενος δημόσιος υπάλληλος συγκριτικά μάλιστα με τον ιδιαίτερο ρόλο , τα προσόντα του, τις μεταθέσεις κλπ...
τι ήθελες να κάνει όταν για το υψηλό κόστος διαβίωσης -μιλώ πριν την εκδήλωση της χρεοκοπίας- ο μισθός του ήταν πενιχρός και σπανίως επαρκούσε για κάτι εκτός των βασικών αναγκών;
Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1179 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:30:20 μμ »
της ιδιας διεύθυνσης.

αποφασίζει το οικειο υπηρεσιακό συμβούλιο ( δλδ το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ). Ν.4024 αρ.8

Στο ίδιο τσουβάλι όλοι ανεξάρτητως ειδικότητας. Μάλιστα.
Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που ειναι στα γραφεία το ίδιο. Σωστά;


Ευχαριστώ για την/τις πληροφορία/ες bitch.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:31:17 »

Αποσυνδεδεμένος rataplan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1180 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:35:50 μμ »
της ιδιας διεύθυνσης.

αποφασίζει το οικειο υπηρεσιακό συμβούλιο ( δλδ το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ). Ν.4024 αρ.8

Στο ίδιο τσουβάλι όλοι ανεξάρτητως ειδικότητας. Μάλιστα.
Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που ειναι στα γραφεία το ίδιο. Σωστά;


Ευχαριστώ για την/τις πληροφορία/ες bitch.
[/quo
πολύ  φοβάμαι  ότι  τα  ποσοστά  είναι
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ
ΣΤΟ  ΣΥΝΟΛΟ  ΤΩΝ  ΔΗΜΟΣΙΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ  (ΟΧΙ  ΑΥΣΤΗΡΆ  ΕΚΠ/ΩΝ)
μακάρι  να  διαψευστώ.

Αποσυνδεδεμένος garidoula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1181 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:37:54 μμ »
ΟΛΜΕ

           Έκπληξη και σοβαρά ερωτηματικά μας προκαλεί η απόφαση του Υπουργείου  Παιδείας να τοποθετήσει ως σχολικό σύμβουλο τον πρώην Δ/ντή του 2ου ΓΕΛ Γιαννιτσών που μήνυσε ολόκληρο το σύλλογο καθηγητών για το «έγκλημά» του να δικαιολογήσει απουσίες μαθητών.

            Το σύλλογο δηλαδή που, κάνοντας το αυτονόητο παιδαγωγικό του καθήκον, έσκυψε πάνω στα προβλήματα των μαθητών του και δεν στάθηκε ως τυπικός διεκπεραιωτής εγγράφων. Αιδώς Αργείοι !

            Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου αυτού διώκονται, εξευτελίζονται, σέρνονται στα πειθαρχικά και τα δικαστήρια, ο τότε προϊστάμενος γραφείου που στήριξε το σύλλογο καθηγητών και απάλλαξε το διευθυντή από τα καθήκοντά του για να λειτουργήσει το σχολείο τέθηκε σε αργία σύμφωνα με το νόμο Μανιτάκη ως «επίορκος» και ο τότε διευθυντής σχολείου που μήνυσε το σύλλογο, επιβραβεύεται συνέχεια από το Υπ. Παιδείας που τον όρισε ξανά διευθυντή σχολείου και τώρα σχολικό σύμβουλο! Ερωτήματα βεβαίως προκύπτουν και για τη στάση του συμβουλίου αξιολόγησης σχολικών συμβούλων.

            Να τη χαίρονται την αξιολόγησή τους.

ΟΛΜΕ

Πηγή:  http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CF%8E%CF%82-%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%89%CF%82-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AE-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CF%83%CE%B5-%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF
Aπ' ό,τι κάλλη έχει άνθρωπος, τα λόγια έχουν τη χάρη
να κάμουσιν κάθε καρδιάν παρηγοριά να πάρει·
κι οπού κατέχει να μιλεί με γνώσιν και με τρόπον,
κάνει και κλαίσιν και γελούν τα μάτια των ανθρώπων.

                                                           Ερωτόκριτος

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1182 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:39:11 μμ »
(...)
ποιος μαθητής ή μαθήτρια θα πάρει στα σοβαρά μια ρακένδυτη καθηγήτρια που μετακινείται με ένα σαράβαλο αμάξι , διαμένει σε φοιτητικό δωμάτιο τουριστικής χρήσης;
ποιο κύρος θα περιβάλλει τον εκπαιδευτικό που αδυνατεί όχι να συντηρήσει την οικογένειά του αλλά ούτε τον εαυτό του;
(...)
ή μήπως το κοινωνικό κύρος; ενός εξαθλιωμένου δάσκαλου που δεν μπορεί ούτε καινούρια παπούτσια να αγοράσει;


Διαφωνώ σχετικα με το "κυρος",
1ο, Ας διαβασουμε το αποσπασμα απο τη Πολιτεια του Πλατωνα οταν ένας απο τους μαθητες του Σωκρατη ρωταει το δασκαλο του σχετικα με την ενδυμασια "αχίτων διατελεις".....Εχει ενδιαφερον η απαντηση του Σωκρατη. ;)

2ο, οι μαθητες δεν θα πουν τιποτα, καθως και εκεινοι υποφερουν και καταλαβαινουν. Μαλιστα θεωρω πως το αντιθετο θα πουν για τους εκπαιδευτικους που παρολες τις δυσκολιες επιμενουν να διδάσκουν συμπληρώνοντας καποιες φορες απο το υστέρημα τους.

Σε ολα τα αλλα eugenia2, συμφωνώ απόλυτα.
η φτώχεια είναι μια κατάσταση που μερικές φορές μας επιβάλλεται.
ωστόσο δεν είναι επιθυμητή.
ούτε και αποδεκτή έστω και αν υποκρινόμαστε ότι είναι συνώνυμη της απλής και ανέμελης ζωής...
λοιπόν, η φτώχεια είναι φτώχεια και το πρόσωπό της είναι άσχημο.
ο φτωχός δάσκαλος είναι δείκτης των αξιών και πρoτεραιοτήτων μια κοινωνίας.
αν έχει κατατάξει το δάσκαλο στο όριο της φτώχειας τότε η αξιολόγηση αυτού του τύπου που αναφέρει το υπουργείο είναι χοντροκομμένο γαλλικό ανέκδοτο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2013, 05:46:44 μμ από eugenia2 »
Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1183 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:19:38 μμ »
εγώ πάντως δεν είδα τα σχολεια να λειτουργούν υποδειγματικά και ως κολλέγια όταν οι καθηγητές δεν ήταν ρακένδυτοι, μπορούσαν να αγοράσουν καινούρια παπούτσια, δεν ζούσαν σε φοιτητικά δωμάτια και ο μισθός ήταν αρκετά μεγαλύτερος.

Μήπως τελικά δεν φταίει ( μόνο ) αυτό;

Ο κάθε εργαζόμενος, έχει ορισμένες αξιώσεις από την εργασία του. Κάτι τέτοιο είναι απόλυτα φυσιολογικό, αφού η σχέση εργασίας είναι "δίνω κάτι, και παίρνω κάτι άλλο", δηλαδή δίνω το χρόνο μου, δίνω χρόνια από τη ζωή μου, προκειμένου να εξασφαλίζω κάτι άλλο. Όταν δε συμβαίνει αυτό, και ο εργαζόμενος δίνει αλλά δε παίρνει κάτι, τότε δεν είναι εργαζόμενος αλλά σκλάβος. Αυτό το είδαμε παλιότερα κατά την ιστορία, όταν κατακτημένοι λαοί χρησίμευαν ως σκλάβοι, και μάλιστα ήταν διαθέσιμοι ως αντικείμενο (βλέπε κάτι αντίστοιχο μ' αυτό που είπε ο περίφημος κύρις Δούκας, οτι δηλαδή μπορούμε να διαθέσουμε τους άνεργους προκειμένου να κάνουν δωρεάν δενδροφυτεύσεις για Δήμους, ή να τους διαθέσουμε σε ιδιωτες για να κάνουν κάποιες δουλειές όπως πχ μάζεμα ελιών, κλπ). Εκτός λοιπόν αν προσχωρούμε σ' αυτή τη λογική (που θέλω να πιστεύω οτι ΔΕ προσχωρούμε), δεχόμαστε οτι κάτι πρέπει να κερδίζει ο εργαζόμενος.
Δεν έχουν όλοι οι εργαζόμενοι στην εκαπίδευση τις ίδιες αξιώσεις. Αν και δε νομίζω οτι κάποιος περιμένει να γίνει πλούσιος από την εκπαίδευση, προφανώς και όλοι περιμένουν κάτι. Άλλος περιμένει να έχει μια μόνιμη εργασία (οι πιο πολλοί που υπομένουν τα αναπληρωτηλίκια και βάζουν τα κουτάκια), άλλος περιμένει οτι θα έχει κάποια στιγμή μια τοποθέτηση κοντά στο σπίτι του, και θα παραμείνει εκεί (λογικό, στο κάτω κάτω εκπαιδευτικοί γίναμε οχι στρατιωτικοί), κλπ. Το υπουργείο μας, όμως, με τη παρούσα ηγεσία, κατορθώνει με κάποιο μαγικό τρόπο και πετυχαίνει να μην εκπληρώνει ΚΑΜΙΑ απολύτως από τις επιθυμίες των εργαζομένων.
Τώρα για το άλλο που έλεγες, οτι δηλαδή δε παίζει ρόλο το αν είναι ρακένδυτος ο εκπαιδευτικός, θα διαφωνήσω.

Προφανώς και αν οι εκπαιδευτικοί δε παίρνουν επαρκή μισθό, θα καταφύγουν σε μεγαλύτερους αριθμούς σε διάφορες μη δεοντολογικές πηγές εσόδων, όπως πχ τα ιδιαίτερα, ή το να κάνουν μια δεύτερη εργασία. Θα βλέπουμε, δηλαδή, άτομα που ΔΕ το έκαναν αυτό πιο πριν (για διάφορους λόγους) να το κάνουν. Και όπως είναι φυσιολογικό, αν είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται σε δυο δουλειές, δε θα μπορούν ν' αποδίδουν το ίδιο με το αν εργάζονται σε μια.

Δεύτερον, ο έλεγχος της ποιότητας της εργασίας είναι κι αυτός ευθύνη της εργοδοσίας. Δε μπορείς να κατηγορείς εναν εργαζόμενο που δε κάνει σωστά τη δουλειά του, όταν τον έχεις αφήσει "χύμα". Αυτό το ξέρουν όλοι οι εργοδότες του ιδιωτικού τομέα.

Τρίτον, παρατηρώ μια προτίμησή σου στο να βρίσκεις συλλογικές ευθύνες. Σου υπενθυμίζω οτι συλλογικές ευθύνες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Ο καθένας έχει τις ευθύνες του, και το να πούμε "όλοι φταίμε" είναι, όπως όλοι ξέρουμε ένας πολύ καλός τρόπος να μην αποδοθούν ευθύνες πουθενά.

Υπόψη, οτι την ίδια στιγμή που καθόμαστε και συζητάμε για το αν πρέπει να είναι ή να μην είναι ρακένδυτοι οι εκπαιδευτικοί, η κυβέρνησή μας χαρίζει φόρους στους ιδιοκτήτες σκαφών, και βέβαια για τρίτη συνεχόμενη χρονιά χαρίζει φόρους στα κανάλια. Λεφτά, υπάρχουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2013, 06:24:47 μμ από Giannis1 »
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1184 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:31:06 μμ »
Γιάννη dearest
 δεν είπα ότι δεν παίζει ρόλο αν ο εκπαιδευτικός είναι ρακένδυτος. Ειπα ότι δεν παιζει μόνο αυτό ρόλο. Και ειπα επίσης,πως όταν ο εκπαιδευτικός δεν ήταν ρακένδυτος ( ή δεν ήταν τόσο ρακένδυτος) η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης δεν ήταν οπωσδήποτε και αξιωματικά καλύτερη. Επομενως, αυτό που είπα ειναι πως πέρα απο την κρίση και όσα αυτή έφερε , ή θα φέρει, υπάρχουν και άλλοι πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της παρεχόμενης Παιδείας.

Παράγοντες που μπορεί να εκπορεύονται απο το Υπουργειο, την εκπαιδευτική πολιτική που ασκείται αλλά επίσης και απο τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. ( ο καθένας στο μετρο και τον βαθμό που του αναλογεί).
Το να αποδιδεις λοιπον συλλογική ευθύνη ειναι απολύτως λογικό και τεκμαίρεται εκ του αποτελέσματος. Το αν πεις 60% το υπουργειο, 30% η οικονομία της χώρας και 10% οι εκπαιδευτικοί δεν απαλλάσσει κανέναν απο την ευθύνη που φέρει για την δημιουργία μίας κατάστασης.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1185 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:49:55 μμ »
Γιάννη dearest
 δεν είπα ότι δεν παίζει ρόλο αν ο εκπαιδευτικός είναι ρακένδυτος. Ειπα ότι δεν παιζει μόνο αυτό ρόλο. Και ειπα επίσης,πως όταν ο εκπαιδευτικός δεν ήταν ρακένδυτος ( ή δεν ήταν τόσο ρακένδυτος) η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης δεν ήταν οπωσδήποτε και αξιωματικά καλύτερη. Επομενως, αυτό που είπα ειναι πως πέρα απο την κρίση και όσα αυτή έφερε , ή θα φέρει, υπάρχουν και άλλοι πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της παρεχόμενης Παιδείας.

Παράγοντες που μπορεί να εκπορεύονται απο το Υπουργειο, την εκπαιδευτική πολιτική που ασκείται αλλά επίσης και απο τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. ( ο καθένας στο μετρο και τον βαθμό που του αναλογεί).
Το να αποδιδεις λοιπον συλλογική ευθύνη ειναι απολύτως λογικό και τεκμαίρεται εκ του αποτελέσματος. Το αν πεις 60% το υπουργειο, 30% η οικονομία της χώρας και 10% οι εκπαιδευτικοί δεν απαλλάσσει κανέναν απο την ευθύνη που φέρει για την δημιουργία μίας κατάστασης.

Επί αυτής της βάσης, λοιπόν, ν' απαντήσω κι εγώ οτι δε γνωρίζω αν ήταν η παρεχόμενη εκπαίδευση καλύτερη με μη ρακένδυτους εκπαιδευτικούς, αλλά είμαι βέβαιος οτι θα είναι χειρότερη με ρακένδυτους, για τους λόγους που ανέφερα πιο πάνω.
Στο θέμα της συλλογικής ευθύνης, θα μου επιτρέψεις να συνεχίσω να διαφωνώ, και να συνεχίσω να θεωρώ πως οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο. Νομίζω έχουμε διαφωνήσει γι' αυτό και κατά το παρελθόν, και είχα θέσει το θέμα των εντελώς καθαρών (εκπαιδευτικών στη περίπτωσή μας) και των δικών τους ευθυνών, οι οποίες κατά την άποψή μου δεν υπάρχουν. Αν θυμάμαι καλά, τότε είχες πεί οτι έχουν και αυτοί ευθύνες γιατί "δεν έκαναν τίποτα" για να βελτιωθεί η κατάσταση και είχα θέσει το θέμα της ισχύος που έχει κάποιος και της δυνατότητας που του δίνει αυτή η ισχύς ν' αποτρέψει/βελτιώσει κάτι. Κατά τη δική μου άποψη, η έλλειψη ισχύος και η έλλειψη δυνατοτήτων να επιβάλλει τη δικαιοσύνη, ουσιαστικά τον αθωώνει. Υπόψη, βέβαια, οτι αν εσύ δέχεσαι ευθύνες και για τους ανθρώπους που περιγράφω εδώ, θα πρέπει να ορίσεις και κάποια ποινή γι' αυτούς. Με δεδομένες τις περικοπές που έχουν υποστεί σε μισθούς και συντάξεις (και) οι εν λόγω άνθρωποι, προφανώς έχουν πληρώσει ήδη, και με το παραπάνω. Το ερώτημα λοιπόν είναι ποιά θα πρέπει να είναι η ποινή εκείνων που, με βάση τη δική σου άποψη έχουν το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ μερίδιο της ευθύνης. Εγώ έχω κάποιες ιδέες, αλλά δεν είναι για να τις εκθέσω εδώ.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1186 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 08:11:09 μμ »
...ρακένδυτος εκπαιδευτικός:

Μπουτίκ:Λάικα

μπουφανάκι: 15 ευρώ
τζινάκι: 10 ευρώ
φουτεράκι: 5 ευρώ
βρακάκι, φανελάκι, σουτιενάκι, καλτσάκι: 15 ευρώ

Αξιολόγηση μαθητών:

Δάσκαλε: Κάτω από τη βάση ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Παπουτσάκι γιοκ! Ξυπόλητος!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2013, 08:13:18 μμ από MAITS »
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

Αποσυνδεδεμένος Χόμπιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1187 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 08:16:53 μμ »
μια λύση θα ήταν να είμαστε όλοι ντυμενοι ομοιόμορφα για να μην υπάρχουν αντιθέσεις / διαφορές.
οι άντρες κάτι σαν γκρίζο ράσο και οι γυναίκες κλαρωτή φούστα και λευκό πουκάμισο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1188 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 08:20:58 μμ »
Μια διόρθωση. Δεν ειναι στη Πολιτεια του Πλατωνα το αποσπασμα περι τροπου ζωής του δασκαλου, αλλα στα Απομνημονευματα του Ξενοφώντα. Καλο είναι να διαβαστει.

eugenia, μαλλον δεν καταλαβες τι ακριβως λεω.

Χόμπιτ:  Παλι θα συμφωνήσω μαζι σου  ;D ;D ;D
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1189 στις: Ιανουάριος 18, 2013, 01:21:01 πμ »
Σε ένα σχόλιο που γράφει κάποιος στο esos.gr αναφέρει πως : "2 φορές μη προακτέος και παραπέμπεσαι στο κυσπε/κυσδε για μετάταξη ή απόλυση"  Αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο;;;(όχι ότι έχω αμφιβολίες για το ποιος είναι τελικά ο στόχος τους, αλλά λέμε τώρα...)
Έχει ο Θεός.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160627
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 378
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.