0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι προαγωγές από βαθμό σε βαθμό, για όλες τις κατηγορίες προσωπικού, γίνονται με βάση ποσόστωση επί των κάθε φορά κρινόμενων, ύστερα από αξιολόγηση που διενεργείται μία φορά το χρόνο από το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο, ως εξής: -Από τον Εισαγωγικό
εγώ πάντως δεν είδα τα σχολεια να λειτουργούν υποδειγματικά και ως κολλέγια όταν οι καθηγητές δεν ήταν ρακένδυτοι, μπορούσαν να αγοράσουν καινούρια παπούτσια, δεν ζούσαν σε φοιτητικά δωμάτια και ο μισθός ήταν αρκετά μεγαλύτερος. Μήπως τελικά δεν φταίει ( μόνο ) αυτό;
της ιδιας διεύθυνσης. αποφασίζει το οικειο υπηρεσιακό συμβούλιο ( δλδ το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ). Ν.4024 αρ.8
Παράθεση από: bitch στις Ιανουαρίου 17, 2013, 05:21:41 pmτης ιδιας διεύθυνσης. αποφασίζει το οικειο υπηρεσιακό συμβούλιο ( δλδ το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ). Ν.4024 αρ.8Στο ίδιο τσουβάλι όλοι ανεξάρτητως ειδικότητας. Μάλιστα.Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που ειναι στα γραφεία το ίδιο. Σωστά;Ευχαριστώ για την/τις πληροφορία/ες bitch.[/quoπολύ φοβάμαι ότι τα ποσοστά είναιΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ (ΟΧΙ ΑΥΣΤΗΡΆ ΕΚΠ/ΩΝ)μακάρι να διαψευστώ.
Παράθεση από: eugenia2 στις Ιανουαρίου 17, 2013, 04:26:04 pm(...)ποιος μαθητής ή μαθήτρια θα πάρει στα σοβαρά μια ρακένδυτη καθηγήτρια που μετακινείται με ένα σαράβαλο αμάξι , διαμένει σε φοιτητικό δωμάτιο τουριστικής χρήσης; ποιο κύρος θα περιβάλλει τον εκπαιδευτικό που αδυνατεί όχι να συντηρήσει την οικογένειά του αλλά ούτε τον εαυτό του;(...)ή μήπως το κοινωνικό κύρος; ενός εξαθλιωμένου δάσκαλου που δεν μπορεί ούτε καινούρια παπούτσια να αγοράσει;Διαφωνώ σχετικα με το "κυρος",1ο, Ας διαβασουμε το αποσπασμα απο τη Πολιτεια του Πλατωνα οταν ένας απο τους μαθητες του Σωκρατη ρωταει το δασκαλο του σχετικα με την ενδυμασια "αχίτων διατελεις".....Εχει ενδιαφερον η απαντηση του Σωκρατη. 2ο, οι μαθητες δεν θα πουν τιποτα, καθως και εκεινοι υποφερουν και καταλαβαινουν. Μαλιστα θεωρω πως το αντιθετο θα πουν για τους εκπαιδευτικους που παρολες τις δυσκολιες επιμενουν να διδάσκουν συμπληρώνοντας καποιες φορες απο το υστέρημα τους.Σε ολα τα αλλα eugenia2, συμφωνώ απόλυτα.
(...)ποιος μαθητής ή μαθήτρια θα πάρει στα σοβαρά μια ρακένδυτη καθηγήτρια που μετακινείται με ένα σαράβαλο αμάξι , διαμένει σε φοιτητικό δωμάτιο τουριστικής χρήσης; ποιο κύρος θα περιβάλλει τον εκπαιδευτικό που αδυνατεί όχι να συντηρήσει την οικογένειά του αλλά ούτε τον εαυτό του;(...)ή μήπως το κοινωνικό κύρος; ενός εξαθλιωμένου δάσκαλου που δεν μπορεί ούτε καινούρια παπούτσια να αγοράσει;
Γιάννη dearest δεν είπα ότι δεν παίζει ρόλο αν ο εκπαιδευτικός είναι ρακένδυτος. Ειπα ότι δεν παιζει μόνο αυτό ρόλο. Και ειπα επίσης,πως όταν ο εκπαιδευτικός δεν ήταν ρακένδυτος ( ή δεν ήταν τόσο ρακένδυτος) η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης δεν ήταν οπωσδήποτε και αξιωματικά καλύτερη. Επομενως, αυτό που είπα ειναι πως πέρα απο την κρίση και όσα αυτή έφερε , ή θα φέρει, υπάρχουν και άλλοι πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της παρεχόμενης Παιδείας. Παράγοντες που μπορεί να εκπορεύονται απο το Υπουργειο, την εκπαιδευτική πολιτική που ασκείται αλλά επίσης και απο τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. ( ο καθένας στο μετρο και τον βαθμό που του αναλογεί). Το να αποδιδεις λοιπον συλλογική ευθύνη ειναι απολύτως λογικό και τεκμαίρεται εκ του αποτελέσματος. Το αν πεις 60% το υπουργειο, 30% η οικονομία της χώρας και 10% οι εκπαιδευτικοί δεν απαλλάσσει κανέναν απο την ευθύνη που φέρει για την δημιουργία μίας κατάστασης.