0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατί θα έπρεπε να διδάσκονται αλγορίθμους μέσω μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού; Σε ποιο βαθμό θα βελτιωθεί η κατανόηση του μαθητή για τη δομή επανάληψης αν αντί για "όσο... επανάλαβε" γράψει "do...while";Και σε τελική ανάλυση, τι σχέση έχει η ρητορική ερώτηση με τη στρέβλωση που εισάγει η νέα πρόταση, που αποκλείει τμήματα πληροφορικής ανάλογα με την κατεύθυνση των μαθητών;Μη ρητορικές ερωτήσεις...
Το νέο σύστημα εισαγωγής στην ΚύπροΑιώνες πίσω αυτοί, εμείς ξέρουμεhttp://www.paideia-news.com/content/files/4401825.pdf
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (το πρακτικη γραφειου δεν το καταλαβαινω)ΕΜΠΟΡΙΚΑ - MARKETING ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ...
Γενικές γνώσεις δεν είναι μόνο "1+1=2", αλλά και άλλα πολύ βασικά. Δεν είπαμε να κάνουν στα σχολεία προβολική γεωμετρία κλπ.
Σε γενικό λύκειο όλα αυτά; Αν ναι, τότε είναι εντελώς άχρηστα (με εξαίρεση την "οικογενειακή αγωγή" ίσως, ανάλογα και το περιεχόμενο). Στα δικά μας σχολεία αυτά που λείπουν είναι: 1) πιο σοβαρή οργάνωση και κατανομή της ύλης των τωρινών μαθημάτων (δηλ. κάποια πράγματα πρέπει να περικοπούν, ενώ άλλα να προστεθούν και να μην επαναλαμβάνεται τμήμα της ύλης από τάξη σε τάξη), 2) επαναφορά ορισμένων πραγματικά χρήσιμων μαθημάτων, όπως γεωλογία, αστρονομία, ενώ υπάρχει δυνατότητα για πρόσθεση κάποιων ακόμα (υπό συζήτηση, και προφανώς όχι λογιστικά και μάρκετινγκ*).* Δώσε σοβαρές βάσεις μαθηματικών από το σχολείο, και όσοι ενδιαφέρονται θα μάθουν και τα υπόλοιπα εξειδικευμένα μετά το λύκειο (από ιεκ, μέχρι αει).