*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 150959 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #266 στις: Μάιος 04, 2015, 12:04:12 μμ »
τοση εξειδικευση σε συγκεκριμενη γλωσσα προγραμματισμου οντως δεν εχει νοημα στην Γ ταξη του Λυκειου.
Οταν ο μαθητης περασει σε μια σχολη, εκει θα μαθει οσες γλωσσες προγραμματισμου χρειαστει και απο μονος του οσες ο ιδιος το επιθυμει.
Στο Λυκειο θα παρει την γενικη γνωση που αφορα τους αλγοριθμους και τον προγραμματισμο, την φιλοσοφια και την σκεψη να κατανοει και να επιλυει τα προβληματα και ο,τι αλλο εχει να κανει με το αντικειμενο. Τα υπολοιπα τα ειπανε οι προηγουμενοι συναδελφοι.

Ας μην τα αναλυουμε ολα εδω και καταχραζομαστε τον χωρο του θεματος που ειναι ασχετο με το ρητορικο ερωτημα που τεθηκε.
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:08:22 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #267 στις: Μάιος 04, 2015, 01:20:33 μμ »
Γιατί θα έπρεπε να διδάσκονται αλγορίθμους μέσω μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού;
Σε ποιο βαθμό θα βελτιωθεί η κατανόηση του μαθητή για τη δομή επανάληψης αν αντί για "όσο... επανάλαβε" γράψει "do...while";
Και σε τελική ανάλυση, τι σχέση έχει η ρητορική ερώτηση με τη στρέβλωση που εισάγει η νέα πρόταση, που αποκλείει τμήματα πληροφορικής ανάλογα με την κατεύθυνση των μαθητών;
Μη ρητορικές ερωτήσεις...

Δεν έχει νόημα να διδάσκεις συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού.
Όπως ίσως γνωρίζεις η αναπαράσταση των αλγορίθμων προαγματοποιείται με τους εξής  τρόπους:

με ελεύθερο κείμενο(free text), που αποτελεί τον πιο ανεπεξέργαστο και αδόμητο τρόπο παρουσίασης αλγορίθμου. Έτσι μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε μη εκτελέσιμη παρουσίαση παραβιάζοντας το τελευταίο χαρακτηριστικό των αλγορίθμων, δηλαδή την αποτελεσματικότητα.
 με διαγραμματικές τεχνικές(diagramming techniques), που συνιστούν ένα γραφικό τρόπο παρουσίασης αλγορίθμου. Η πιο γνωστή από αυτές είναι το διάγραμμα ροής (flow chart). Ωστόσο η χρήση διαγραμμάτων ροής για την παρουσίαση αλγορίθμων δεν αποτελεί την καλύτερη λύση γι’ αυτό και εμφανίζονται όλο και σπανιότερα στη βιβλιογραφία και πράξη.
 με φυσική γλώσσα (natural language) κατά βήματα. Στην περίπτωση αυτή χρειάζεται προσοχή, γιατί μπορεί να παραβιασθεί το τρίτο βασικό χαρακτηριστικό ενός αλγορίθμου, όπως προσδιορίστηκε προηγουμένως δηλαδή το κριτήριο του καθορισμού.
  • με κωδικοποίηση (coding), δηλαδή με ένα πρόγραμμα που όταν εκτελεσθεί θα δώσει τα ίδια αποτελέσματα με τον αλγόριθμο.
Η χρήση διαγράμματος ροής είναι πολύ παλαιά, έχει κάποιες αδυναμίες και δεν χρησιμοποιείται πλέον.
Ή χρησιμοποιείται μόνο σε συνδυασμό με άλλη αναπαράσταση π.χ. coding
Συνηθως χρησιμοποιείται κωδικοποίση με ψευδογλώσσα που έχει στοιχεία από κάποια γλώσσα προγραμματισμού.
Αυτό συμβαίνει και σε Πανεπιστημιακό επίπεδο,π.χ. Levitin,
Μποζάνης
Cormen κλπ

Αν αναφέρεσαι σε παιδιά που θα γίνουν επαγγελματίες και δεν σπουδάσουν σε ΑΕΙ-ΤΕΙ ή σπουδάσουν λίγοι από αυτούς,αναφέρομαι στα Τεχνικά-Επαγγελματικά Λύκεια,εκεί θα δώσεις ένα εισαγωγικό μάθημα στους αλγόριθμους κατά την ίδια φιλοσοφία και ύστερα θα δώσεις κάποιες γλώσσες προγραμματισμού όσο ποιο σύγχρονες γίνεται.
Δες το πρόγραμμα τους
Αν αναλογιστείς ότι υπάρχουν 4000-5000 γλώσσες προγραμματισμού με ποιο γνωστές τις Pascal-Delphi(για γραφικό περιβάλλον),C,C++.C#,Java για γενική χρήση και πολλές άλλες γλώσσες για ποιο ειδικές χρήσεις π.χ. σχεδίαση Hardware υπολογιστή κλπ καταλαβαίνεις ότι το να παρακολουθείς τις εξελίξεις με το γεγονός ότι δεν γράφονται σύντομα νέα σχολικά βιβλία,
ακόμα και τα παιδιά των Επαγγελματικών λυκείων μπορεί να βρεθούν να διδάσκονται μια γηρασμένη γλώσσα...για κάποια χρόνια μέχρι να γραφούν νέα βιβλία.
Κάποτε διδάσκονται COBOL ενώ η γλώσσα πρακτικά δεν χρησιμοποιούταν πλέον
Εδώ μπορείς να δεις την δημοτικότητα των γλωσσών προγραμματισμού για τον Απρίλιο 2015
Ο καλύτερος τρόπος για να διδάξεις προγραμματισμό στο σχολείο

Υπάρχουν πολλά άρθρα όπου μπορείς να βρεις εργασίες που επιβεβαιώνουν ότι ο καλύτερος τρόπος για να διδάξεις εισαγωγή στους αλγόριθμους δεν είναι συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού αλλά η ψευδωγλώσσα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2015, 01:24:14 μμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #268 στις: Μάιος 07, 2015, 12:22:34 πμ »
Το νέο σύστημα εισαγωγής στην Κύπρο
Αιώνες πίσω αυτοί, εμείς ξέρουμε
http://www.paideia-news.com/content/files/4401825.pdf

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #269 στις: Μάιος 07, 2015, 12:36:49 πμ »
Το νέο σύστημα εισαγωγής στην Κύπρο
Αιώνες πίσω αυτοί, εμείς ξέρουμε
http://www.paideia-news.com/content/files/4401825.pdf
θυμάμαι ότι οι κύπριοι συμφοιτητές που είχα στο πανεπιστήμιο ήταν πιο χαμηλού επιπέδου από εμάς.
Επίσης, σίγουρα δεν έχουν καθόλου εμπειρία από εξεταστικό οι Κύπριοι, καθώς πολλές σχολές με εργαστήρια ιδρύθηκαν τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικά η Ιατρική Λευκωσίας δημιουργήθηκε το 2011. Άρα σίγουρα δεν ξέρουν περισσότερα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:08:22 »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #270 στις: Μάιος 07, 2015, 12:53:05 πμ »
debio, λυπαμαι που το λεω,
αλλα αν εμεις που εδω και 30 (βαλε οτι νουμερο θες) χρονια αλλαζουμε τα συστηματα προσβασης σαν τα πουκαμισα καταληγοντας μαλιστα υστερα απο 16 χρονια παλι σχεδον στις δεσμες (χωρις να σημαινει οτι ειναι κακο ή καλο το συστημα των δεσμων) ξερουμε καλυτερα απο τους κυπριους που και μονο απο τους τιτλους των μαθηματων καταλαβαινεις ποσο μπροστα βλεπουν οι ανθρωποι , τι να πω... μαλλον ακομα δεν εχουμε καταλαβει τα χαλια μας...
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #271 στις: Μάιος 07, 2015, 12:55:36 πμ »
Ποιοι είναι οι τίτλοι των μαθημάτων στην Κύπρο, απ' όπου φαίνεται "πόσο μπροστά βλέπουν";
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #272 στις: Μάιος 07, 2015, 10:45:28 πμ »
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (το πρακτικη γραφειου δεν το καταλαβαινω)
ΕΜΠΟΡΙΚΑ - MARKETING
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

αν εχουμε κατι αντιστοιχο και εμεις, οκ δεν το ηξερα.

επισης το γεγονος οτι υπαρχει τοση μεγαλη ευελιξια στις επιλογες των μαθητων, πχ η κατευθυνση ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ και μαθηματα επιλογης σε καθε κατευθυνση αναλογα με τις προτιμησεις των υποψηφιων, λυνει πολλα προβληματα (οπως πολεμος μεταξυ ειδικοτητων) και διευκολυνει απιστευτα τον μαθητη να εξεταστει εκει που θελει με οτι θετικα αυτο συνεπαγεται
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #273 στις: Μάιος 07, 2015, 12:58:07 μμ »
Τόσο απλό


Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #274 στις: Μάιος 07, 2015, 01:02:26 μμ »
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (το πρακτικη γραφειου δεν το καταλαβαινω)
ΕΜΠΟΡΙΚΑ - MARKETING
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

...

Σε γενικό λύκειο όλα αυτά; Αν ναι, τότε είναι εντελώς άχρηστα (με εξαίρεση την "οικογενειακή αγωγή" ίσως, ανάλογα και το περιεχόμενο). Στα δικά μας σχολεία αυτά που λείπουν είναι: 1) πιο σοβαρή οργάνωση και κατανομή της ύλης των τωρινών μαθημάτων (δηλ. κάποια πράγματα πρέπει να περικοπούν, ενώ άλλα να προστεθούν και να μην επαναλαμβάνεται τμήμα της ύλης από τάξη σε τάξη), 2) επαναφορά ορισμένων πραγματικά χρήσιμων μαθημάτων, όπως γεωλογία, αστρονομία, ενώ υπάρχει δυνατότητα για πρόσθεση κάποιων ακόμα (υπό συζήτηση, και προφανώς όχι λογιστικά και μάρκετινγκ*).

* Δώσε σοβαρές βάσεις μαθηματικών από το σχολείο, και όσοι ενδιαφέρονται θα μάθουν και τα υπόλοιπα εξειδικευμένα μετά το λύκειο (από ιεκ, μέχρι αει).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος actor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 325
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #275 στις: Μάιος 07, 2015, 03:01:53 μμ »
 Δηλαδή ρε συναδελφε τα ίδια και  τα ίδια  α ! Μη ξεχάσω μαθηματικά , αρχαία και φυσικοχημεια και μετα αν θέλουν και άλλοι ας έρθουν !!!!! Τα παιδιά τα ρώτησες ;  Ψάχνουμε τον επόμενο Θαλή ή Πυθαγόρα ή ...... Είναι γενικό λύκειο οεο !!! Γενικές γνώσεις έως ενα επίπεδο λέμε.... Τέσπα καλό μεσημέρι

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #276 στις: Μάιος 07, 2015, 03:54:51 μμ »
Γενικές γνώσεις δεν είναι μόνο "1+1=2", αλλά και άλλα πολύ βασικά. Δεν είπαμε να κάνουν στα σχολεία προβολική γεωμετρία κλπ.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #277 στις: Μάιος 07, 2015, 04:02:01 μμ »
Αύριο ολομέλεια....τελείωσε το θέμα!

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #278 στις: Μάιος 07, 2015, 05:15:50 μμ »
Γενικές γνώσεις δεν είναι μόνο "1+1=2", αλλά και άλλα πολύ βασικά. Δεν είπαμε να κάνουν στα σχολεία προβολική γεωμετρία κλπ.

Συμφωνώ, σίγουρα δεν χρειάζεται ως γενική γνώση στα παιδιά του Λυκείου, όμως  βασικές της αρχές διδάσκονται στο μάθημα επιλογής "Γραμμικό σχέδιο". Αυτή τη χρονιά είχε αφαιρεθεί από τη Β΄Λυκείου. Ξεκινά πάλι από το επόμενο σχολικό έτος στη Γ΄Λυκείου ως μάθημα απαραίτητο για όσους δίνουν σε σχολές σχεδίου, αρχιτεκτονική κλπ

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #279 στις: Μάιος 07, 2015, 06:19:46 μμ »
Σε γενικό λύκειο όλα αυτά; Αν ναι, τότε είναι εντελώς άχρηστα (με εξαίρεση την "οικογενειακή αγωγή" ίσως, ανάλογα και το περιεχόμενο). Στα δικά μας σχολεία αυτά που λείπουν είναι: 1) πιο σοβαρή οργάνωση και κατανομή της ύλης των τωρινών μαθημάτων (δηλ. κάποια πράγματα πρέπει να περικοπούν, ενώ άλλα να προστεθούν και να μην επαναλαμβάνεται τμήμα της ύλης από τάξη σε τάξη), 2) επαναφορά ορισμένων πραγματικά χρήσιμων μαθημάτων, όπως γεωλογία, αστρονομία, ενώ υπάρχει δυνατότητα για πρόσθεση κάποιων ακόμα (υπό συζήτηση, και προφανώς όχι λογιστικά και μάρκετινγκ*).

* Δώσε σοβαρές βάσεις μαθηματικών από το σχολείο, και όσοι ενδιαφέρονται θα μάθουν και τα υπόλοιπα εξειδικευμένα μετά το λύκειο (από ιεκ, μέχρι αει).


ναι σε γενικο λυκειο ολα αυτα και πανελλαδικως εξεταζομενα, οχι γενικης παιδειας.
γιατί εντελώς άχρηστα? μπορείς να το τεκμηριώσεις?

θεωρεις δηλαδη οτι καποιος που στοχευει να περασει σε οικονομικες σχολες και σε αλλες σχετικες με προσφορα υπηρεσιων του ειναι αχρηστα η οργανωση-διοικηση, λογιστικη και εμπορικα-marketing ενω θα πρεπει να δωσει πανελλαδικα την γεωλογια και την αστρονομια?  :o  :o  :o
ειναι δυνατον να θεωρεις οτι η λογιστικη, το μαρκετινγκ και η οργανωση-διοικηση ειναι εκτος πραγματικοτητας στον 21ο αιωνα για τους μαθητες που τους ενδιαφερουν οι σχετικες σχολες?
γεωλογια και αστρονομια αφορουν αλλες κατευθυνσεις.
We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 310
Σύνολο: 334

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.