0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας μου απαντήσει κάποιος.Βλέπω αποφοίτους πανεπιστημίων με βαθμό 5 και κάτι ψιλά να είναι επιτυχόντες και διοριστέοι απο τον ΑΣΕΠ, και άλλους με βαθμό πτυχίου 7 και άνω να είναι αποτυχόντες του ΑΣΕΠ. Και θέτω το ερώτημα.Ποιος είναι κατάλληλος για διοριστεί ως εκπαιδευτικός;
Όλοι μας αξιολογούμαστε κατά την διάρκεια της φοίτησης στο πανεπιστήμιο , και η αξιολόγησή μας είναι ο βαθμός πτυχίου. Δεν μπορεί μια τετράωρη "εξέταση" να υποκαθιστά την αξιολόγηση τόσων ετών.Ήρθε συνάδελφοι η ώρα να μπεί τέλος στην εξευτελιστική διαδικασία του ΑΣΕΠ.Ειδάλλως να καταργηθούν τα πτυχία των πανεπιστημίων και να υπάρχει το ΑΣΕΠ.ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
1) Θέλει να χτυπήσει την παραπαιδεία η νέα υπουργός. Ας κάνει τα ολοήμερα γυμνάσια και Λύκεια λοιπόν με μόνιμα απασχολούμενους καθηγητές. Ναι σύμφωνοι μεγάλο το κόστος για να γίνει κάτι τέτοιο ΑΛΛΑ αν σκεφτεί πόσσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του δημοσίου από την μη φορολόγηση των απασχολούμενων στην παραπαιδεία η χασούρα σχεδόν θα εκμηδενιστεί. Δεν νομίζω ότι πολλοί από εμας κόβουμε απόδειξη για τα ιδιαίτερά μας, ενώ ως μόνιμοι φορολογούμαστε κανονικά.
Εγώ πιστεύω ότι όλο το πρόβλημα της αδιοριστίας ξεκινάει από 1 γεγονός: την "αθρόα" και χωρίς καμμία μελέτη εισαγωγή σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και εξηγούμαι: έχουν ποτέ καθήσει ο ιθύνοντες στο υπουργείο να σκεφτούνε πόσοι περίπου Φυσικοί ή Μαθηματικοί μπορούν να απορροφηθούν σε 1 χρόνο;; Η απάντηση: φυσικά και όχι ... προτιμούν να αφήνουν να εισάγονται 1000 πχ Φυσικοί κάθε χρόνο στην Τριτοβάθμια ενώ μπορούν να απορροφηθούν κάθε χρόνο στην αγορά εργασίας ας πούμε 200. (τα νούμερα είναι τυχαία, αλλά τα ποσοστά δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα πιστεύω). Αλλά ποιος στην Ελλαδάρα μας θα τολμίσει να αγγίξει 1 θέμα που κάει;; Κανείς... Τι θα κάνουν όλοι οι υπόλοιποι που δεν μπορούν να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας;; Οι άντρες πάνε στρατό και έτσι καλύπτεται 1 χρόνος ανεργείας τους, άλλοι κάνουν το 1 μεταπτυχιακό μετά το άλλο αλλά οι περισσότεροι ημι-απασχολούνται στην παραπαιδεία. Έτσι λοιπόν η παραπαιδεία γιγαντόθηκε σε τέτοιο σημείο ώστε οι ασχολούμενοι με αυτήν να είναι περισσότεροι από αυτούς που ασχολούνται με την εκπαίδευση (ως διορισμένοι). Αποτέλεσμα τις αποφάσεις για την παιδεία τις παίρνουνε με γνώμονα τις επιπτώσεις στην παραπαιδεία κατά κύριο λόγο και όχι πως θα βελτιωθεί η πραγματική εκπαίδευση που γίνεται στα σχολεία.Έρχεται λοιπόν η νέα υπουργός και κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις οι οποίες προσβάλλουν τους περισσότερους από εμάς αλλά χτυπάνε θετικά στους υπόλοιπους (τους μη έχοντες γνώση) μια και μίλησε περί βυσμάτων, κονέ και άλλα πράγματα που χτυπάνε την ευαίσθητη φλέβα της κοινής γνώμης. Οι δηλώσεις της, αρκετά γενικόλογες με αποτέλεσμα να προκαλέσει δικαιολογημένο πανικό στους ανθρώπους οι οποίοι είχαν δρομολογήσει κάποια πράγματα στην ζωή τους.Έχω να καταθέσω ως προς σκέψεις τα κάτοθι:1) Θέλει να χτυπήσει την παραπαιδεία η νέα υπουργός. Ας κάνει τα ολοήμερα γυμνάσια και Λύκεια λοιπόν με μόνιμα απασχολούμενους καθηγητές. Ναι σύμφωνοι μεγάλο το κόστος για να γίνει κάτι τέτοιο ΑΛΛΑ αν σκεφτεί πόσσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του δημοσίου από την μη φορολόγηση των απασχολούμενων στην παραπαιδεία η χασούρα σχεδόν θα εκμηδενιστεί. Δεν νομίζω ότι πολλοί από εμας κόβουμε απόδειξη για τα ιδιαίτερά μας, ενώ ως μόνιμοι φορολογούμαστε κανονικά.2) Θέλει ολοι οι εκπαιδευτικοί να δίνουν εξετάσεις για να εισάγονται ως καθηγητές. Δηλαδή οι παλαιότεροι που γινόντουσαν καθηγητές χωρίς να δώσουν ΑΣΕΠ είναι ανεπαρκείς;;; Πιστεύω ότι ο κακός και ο αδιάφορος εκπαιδευτικός είναι θέμα χαρακτήρα και όχι θέμα ΑΣΕΠ. Δηλαδή όλοι οι εκπαιδευτικοί που εισάγονται την σήμερον ημέρα μέσω ΑΣΕΠ είναι 100% επαρκείς και καλύτεροι από αυτούς που δεν έχουν περάσει από την διαδικασία ΑΣΕΠ;; Αν είσαι κα. Διαμαντοπούλου ανεπαρκής καθηγητής θα είσαι αντιμέτωπος με τον θυμό και την κριτική των συναδέλφων σου, των μαθητών σου και των γονέων τους. Δεν χρειάζεσαι καμμιά επιτροπή για να σε κρίνει για να σε ορίσει ως ανεπαρκή.3) Αν θέλει πραγματικά καταρτισμένους καθηγητές ας βάλει κατεύθυνση διδακτικής στις καθηγητικές σχολές που να εξετάζονται μέσα στο πανεπιστήμιο οι σπουδαστές πιο σωστά στο αντικείμενό τους έχοντας πρώτα παρακολουθήσει και τα αντίστοιχα μαθήματα. Εγώ ως Φυσικός, πως θα μάθω Χημεία για να δώσω ΑΣΕΠ (και μετά να την διδάξω στα παιδιά) αφού δεν την διδάχθηκα στο Πανεπιστήμιο. Ο ΑΣΕΠ με την σημερινη του μορφή είναι ένα καλό άλλοθι για την δημιουργία νέων Φροντηστηρίων που χρυσαφίζουν για τον σκοπό αυτό, μια και έρχονται να καλύψουν τα κενά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Λίγη σοβαρότητα χρειάζεται και ένας στοιχειώδης προγραμματισμός εκ μέρους σας Κα. Διαμαντοπούλου και όχι πολλά λόγια γεμάτα αοριστίες. Με αοριστία δεν λύνεται η αδιοριστία.
και κάτι άλλο ο εκπαιδευτικός να είναι εκπαιδευτικός. και όχι να είναι γραμματέας κρατώντας το πρωτόκολλο κ.α., οικονομολόγος με τη μισθοδοσία, επιστάτης τα διαλλείμματα, θεατρολόγος, μουσικός και σκηνοθέτης στις γιορτές του σχολείου, καθηγητής στο μάθημα, κ.α. αυτα συμβαίνουν στα σχολεία που δεν έχουν διοικητικό προσωπικό σε μκρές πόλεις
Παράθεση από: bear στις Νοέμβριος 15, 2009, 02:31:58 μμ1) Θέλει να χτυπήσει την παραπαιδεία η νέα υπουργός. Ας κάνει τα ολοήμερα γυμνάσια και Λύκεια λοιπόν με μόνιμα απασχολούμενους καθηγητές. Ναι σύμφωνοι μεγάλο το κόστος για να γίνει κάτι τέτοιο ΑΛΛΑ αν σκεφτεί πόσσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του δημοσίου από την μη φορολόγηση των απασχολούμενων στην παραπαιδεία η χασούρα σχεδόν θα εκμηδενιστεί. Δεν νομίζω ότι πολλοί από εμας κόβουμε απόδειξη για τα ιδιαίτερά μας, ενώ ως μόνιμοι φορολογούμαστε κανονικά.που ξερεις..μπορει να σκεφτεται τα εκατομμυρια ευρω που θα χασει απο την φορολογηση των νομιμων φροντιστηριων...δεν ειναι καιρος για τετοιες απωλειες τωρα ...
Παράθεση από: aeee στις Νοέμβριος 15, 2009, 02:34:35 μμκαι κάτι άλλο ο εκπαιδευτικός να είναι εκπαιδευτικός. και όχι να είναι γραμματέας κρατώντας το πρωτόκολλο κ.α., οικονομολόγος με τη μισθοδοσία, επιστάτης τα διαλλείμματα, θεατρολόγος, μουσικός και σκηνοθέτης στις γιορτές του σχολείου, καθηγητής στο μάθημα, κ.α. αυτα συμβαίνουν στα σχολεία που δεν έχουν διοικητικό προσωπικό σε μκρές πόλεις...και ψυχολόγος πολλές φορές.