*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1966933 φορές)

0 μέλη και 32 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bear

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1260 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 02:31:58 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι όλο το πρόβλημα της αδιοριστίας ξεκινάει από 1 γεγονός: την "αθρόα" και χωρίς καμμία μελέτη εισαγωγή σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και εξηγούμαι: έχουν ποτέ καθήσει ο ιθύνοντες στο υπουργείο να σκεφτούνε πόσοι περίπου Φυσικοί ή Μαθηματικοί μπορούν να απορροφηθούν σε 1 χρόνο;; Η απάντηση: φυσικά και όχι ... προτιμούν να αφήνουν να εισάγονται 1000 πχ Φυσικοί κάθε χρόνο στην Τριτοβάθμια ενώ μπορούν να απορροφηθούν κάθε χρόνο στην αγορά εργασίας ας πούμε 200. (τα νούμερα είναι τυχαία, αλλά τα ποσοστά δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα πιστεύω). Αλλά ποιος στην Ελλαδάρα μας θα τολμίσει να αγγίξει 1 θέμα που κάει;; Κανείς... Τι θα κάνουν όλοι οι υπόλοιποι που δεν μπορούν να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας;;

Οι άντρες πάνε στρατό και έτσι καλύπτεται 1 χρόνος ανεργείας τους, άλλοι κάνουν το 1 μεταπτυχιακό μετά το άλλο αλλά οι περισσότεροι ημι-απασχολούνται στην παραπαιδεία. Έτσι λοιπόν η παραπαιδεία γιγαντόθηκε σε τέτοιο σημείο ώστε οι ασχολούμενοι με αυτήν να είναι περισσότεροι από αυτούς που ασχολούνται με την εκπαίδευση (ως διορισμένοι). Αποτέλεσμα τις αποφάσεις για την παιδεία τις παίρνουνε με γνώμονα τις επιπτώσεις στην παραπαιδεία κατά κύριο λόγο και όχι πως θα βελτιωθεί η πραγματική εκπαίδευση που γίνεται στα σχολεία.

Έρχεται λοιπόν η νέα υπουργός και κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις οι οποίες προσβάλλουν τους περισσότερους από εμάς αλλά χτυπάνε θετικά στους υπόλοιπους (τους μη έχοντες γνώση) μια και μίλησε περί βυσμάτων, κονέ και άλλα πράγματα που χτυπάνε την ευαίσθητη φλέβα της κοινής γνώμης. Οι δηλώσεις της, αρκετά γενικόλογες με αποτέλεσμα να προκαλέσει δικαιολογημένο πανικό στους ανθρώπους οι οποίοι είχαν δρομολογήσει κάποια πράγματα στην ζωή τους.

Έχω να καταθέσω ως προς σκέψεις τα κάτοθι:
1) Θέλει να χτυπήσει την παραπαιδεία η νέα υπουργός. Ας κάνει τα ολοήμερα γυμνάσια και Λύκεια λοιπόν με μόνιμα απασχολούμενους καθηγητές. Ναι σύμφωνοι μεγάλο το κόστος για να γίνει κάτι τέτοιο ΑΛΛΑ αν σκεφτεί πόσσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του δημοσίου από την μη φορολόγηση των απασχολούμενων στην παραπαιδεία η χασούρα σχεδόν θα εκμηδενιστεί. Δεν νομίζω ότι πολλοί από εμας κόβουμε απόδειξη για τα ιδιαίτερά μας, ενώ ως μόνιμοι φορολογούμαστε κανονικά.

2) Θέλει ολοι οι εκπαιδευτικοί να δίνουν εξετάσεις για να εισάγονται ως καθηγητές. Δηλαδή οι παλαιότεροι που γινόντουσαν καθηγητές χωρίς να δώσουν ΑΣΕΠ είναι ανεπαρκείς;;; Πιστεύω ότι ο κακός και ο αδιάφορος εκπαιδευτικός είναι θέμα χαρακτήρα και όχι θέμα ΑΣΕΠ. Δηλαδή όλοι οι εκπαιδευτικοί που εισάγονται την σήμερον ημέρα μέσω ΑΣΕΠ είναι 100% επαρκείς και καλύτεροι από αυτούς που δεν έχουν περάσει από την διαδικασία ΑΣΕΠ;;  Αν είσαι κα. Διαμαντοπούλου ανεπαρκής καθηγητής θα είσαι αντιμέτωπος με τον θυμό και την κριτική
 των συναδέλφων σου, των μαθητών σου και των γονέων τους. Δεν χρειάζεσαι καμμιά επιτροπή για να σε κρίνει για να σε ορίσει ως ανεπαρκή.

3) Αν θέλει πραγματικά καταρτισμένους καθηγητές ας βάλει κατεύθυνση διδακτικής στις καθηγητικές σχολές που να εξετάζονται μέσα στο πανεπιστήμιο οι σπουδαστές πιο σωστά στο αντικείμενό τους έχοντας πρώτα παρακολουθήσει και τα αντίστοιχα μαθήματα. Εγώ ως Φυσικός, πως θα μάθω Χημεία για να δώσω ΑΣΕΠ (και μετά να την διδάξω στα παιδιά) αφού δεν την διδάχθηκα στο Πανεπιστήμιο. Ο ΑΣΕΠ με την σημερινη του μορφή είναι ένα καλό άλλοθι για την δημιουργία νέων Φροντηστηρίων που χρυσαφίζουν για τον σκοπό αυτό, μια και έρχονται να καλύψουν τα κενά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Λίγη σοβαρότητα χρειάζεται και ένας στοιχειώδης προγραμματισμός εκ μέρους σας Κα. Διαμαντοπούλου και όχι πολλά λόγια γεμάτα αοριστίες. Με αοριστία δεν λύνεται η αδιοριστία.
annihilation will be unavoidable

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:30:31 »

Αποσυνδεδεμένος ΜΙΛΤΟΣΤΑΜΜΥ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1261 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 02:32:47 μμ »
Ας μου απαντήσει κάποιος.

Βλέπω αποφοίτους πανεπιστημίων με βαθμό 5 και κάτι ψιλά να είναι επιτυχόντες και διοριστέοι απο τον ΑΣΕΠ, και άλλους με βαθμό πτυχίου 7 και άνω να είναι αποτυχόντες του ΑΣΕΠ. Και θέτω το ερώτημα.
Ποιος είναι κατάλληλος για διοριστεί ως εκπαιδευτικός;
Μπορεί ο 1ος, μπορεί ο 2ος, μπορεί και οι δύο, μπορεί και κανείς. Θα το μάθεις από τους μαθητές τους άμα τους βάλεις σε μια τάξη μετά από 2-3 μήνες μαθήματος.
ΜΕΓΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ;;;  ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΒΥΣΜΑ

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1262 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 02:34:35 μμ »
και κάτι άλλο ο εκπαιδευτικός να είναι εκπαιδευτικός. και όχι να είναι γραμματέας κρατώντας το πρωτόκολλο κ.α., οικονομολόγος με τη μισθοδοσία, επιστάτης τα διαλλείμματα, θεατρολόγος, μουσικός και σκηνοθέτης στις γιορτές του σχολείου, καθηγητής στο μάθημα,  κ.α.  αυτα συμβαίνουν στα σχολεία που δεν έχουν διοικητικό προσωπικό σε μκρές πόλεις

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1263 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 02:37:45 μμ »
Bear σωστός!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:30:31 »

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1264 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 02:39:12 μμ »
Όλοι μας αξιολογούμαστε κατά την διάρκεια της φοίτησης στο πανεπιστήμιο , και η αξιολόγησή μας είναι ο βαθμός πτυχίου. Δεν μπορεί μια τετράωρη "εξέταση" να υποκαθιστά την αξιολόγηση τόσων ετών.
Ήρθε συνάδελφοι η ώρα να μπεί τέλος στην εξευτελιστική διαδικασία του ΑΣΕΠ.
Ειδάλλως να καταργηθούν τα πτυχία των πανεπιστημίων και να υπάρχει το ΑΣΕΠ.

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Συμφωνώ απόλυτα!!!
Αλλά που πήγαν τα λεφτά????για να αναβαθμιστεί η παιδεία και να απορροφηθούν περισσότεροι εκπαιδευτικοί?

Χρηματηστήριο, Βατοπέδι, Siemens

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1265 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 02:39:42 μμ »
1) Θέλει να χτυπήσει την παραπαιδεία η νέα υπουργός. Ας κάνει τα ολοήμερα γυμνάσια και Λύκεια λοιπόν με μόνιμα απασχολούμενους καθηγητές. Ναι σύμφωνοι μεγάλο το κόστος για να γίνει κάτι τέτοιο ΑΛΛΑ αν σκεφτεί πόσσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του δημοσίου από την μη φορολόγηση των απασχολούμενων στην παραπαιδεία η χασούρα σχεδόν θα εκμηδενιστεί. Δεν νομίζω ότι πολλοί από εμας κόβουμε απόδειξη για τα ιδιαίτερά μας, ενώ ως μόνιμοι φορολογούμαστε κανονικά.


που ξερεις..μπορει να σκεφτεται τα εκατομμυρια ευρω που θα χασει απο την φορολογηση των νομιμων φροντιστηριων...δεν ειναι καιρος για τετοιες απωλειες τωρα ... ;D

Αποσυνδεδεμένος ΜΙΛΤΟΣΤΑΜΜΥ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1266 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 02:44:02 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι όλο το πρόβλημα της αδιοριστίας ξεκινάει από 1 γεγονός: την "αθρόα" και χωρίς καμμία μελέτη εισαγωγή σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και εξηγούμαι: έχουν ποτέ καθήσει ο ιθύνοντες στο υπουργείο να σκεφτούνε πόσοι περίπου Φυσικοί ή Μαθηματικοί μπορούν να απορροφηθούν σε 1 χρόνο;; Η απάντηση: φυσικά και όχι ... προτιμούν να αφήνουν να εισάγονται 1000 πχ Φυσικοί κάθε χρόνο στην Τριτοβάθμια ενώ μπορούν να απορροφηθούν κάθε χρόνο στην αγορά εργασίας ας πούμε 200. (τα νούμερα είναι τυχαία, αλλά τα ποσοστά δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα πιστεύω). Αλλά ποιος στην Ελλαδάρα μας θα τολμίσει να αγγίξει 1 θέμα που κάει;; Κανείς... Τι θα κάνουν όλοι οι υπόλοιποι που δεν μπορούν να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας;;

Οι άντρες πάνε στρατό και έτσι καλύπτεται 1 χρόνος ανεργείας τους, άλλοι κάνουν το 1 μεταπτυχιακό μετά το άλλο αλλά οι περισσότεροι ημι-απασχολούνται στην παραπαιδεία. Έτσι λοιπόν η παραπαιδεία γιγαντόθηκε σε τέτοιο σημείο ώστε οι ασχολούμενοι με αυτήν να είναι περισσότεροι από αυτούς που ασχολούνται με την εκπαίδευση (ως διορισμένοι). Αποτέλεσμα τις αποφάσεις για την παιδεία τις παίρνουνε με γνώμονα τις επιπτώσεις στην παραπαιδεία κατά κύριο λόγο και όχι πως θα βελτιωθεί η πραγματική εκπαίδευση που γίνεται στα σχολεία.

Έρχεται λοιπόν η νέα υπουργός και κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις οι οποίες προσβάλλουν τους περισσότερους από εμάς αλλά χτυπάνε θετικά στους υπόλοιπους (τους μη έχοντες γνώση) μια και μίλησε περί βυσμάτων, κονέ και άλλα πράγματα που χτυπάνε την ευαίσθητη φλέβα της κοινής γνώμης. Οι δηλώσεις της, αρκετά γενικόλογες με αποτέλεσμα να προκαλέσει δικαιολογημένο πανικό στους ανθρώπους οι οποίοι είχαν δρομολογήσει κάποια πράγματα στην ζωή τους.

Έχω να καταθέσω ως προς σκέψεις τα κάτοθι:
1) Θέλει να χτυπήσει την παραπαιδεία η νέα υπουργός. Ας κάνει τα ολοήμερα γυμνάσια και Λύκεια λοιπόν με μόνιμα απασχολούμενους καθηγητές. Ναι σύμφωνοι μεγάλο το κόστος για να γίνει κάτι τέτοιο ΑΛΛΑ αν σκεφτεί πόσσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του δημοσίου από την μη φορολόγηση των απασχολούμενων στην παραπαιδεία η χασούρα σχεδόν θα εκμηδενιστεί. Δεν νομίζω ότι πολλοί από εμας κόβουμε απόδειξη για τα ιδιαίτερά μας, ενώ ως μόνιμοι φορολογούμαστε κανονικά.

2) Θέλει ολοι οι εκπαιδευτικοί να δίνουν εξετάσεις για να εισάγονται ως καθηγητές. Δηλαδή οι παλαιότεροι που γινόντουσαν καθηγητές χωρίς να δώσουν ΑΣΕΠ είναι ανεπαρκείς;;; Πιστεύω ότι ο κακός και ο αδιάφορος εκπαιδευτικός είναι θέμα χαρακτήρα και όχι θέμα ΑΣΕΠ. Δηλαδή όλοι οι εκπαιδευτικοί που εισάγονται την σήμερον ημέρα μέσω ΑΣΕΠ είναι 100% επαρκείς και καλύτεροι από αυτούς που δεν έχουν περάσει από την διαδικασία ΑΣΕΠ;;  Αν είσαι κα. Διαμαντοπούλου ανεπαρκής καθηγητής θα είσαι αντιμέτωπος με τον θυμό και την κριτική
 των συναδέλφων σου,
των μαθητών σου και των γονέων τους. Δεν χρειάζεσαι καμμιά επιτροπή για να σε κρίνει για να σε ορίσει ως ανεπαρκή.

3) Αν θέλει πραγματικά καταρτισμένους καθηγητές ας βάλει κατεύθυνση διδακτικής στις καθηγητικές σχολές που να εξετάζονται μέσα στο πανεπιστήμιο οι σπουδαστές πιο σωστά στο αντικείμενό τους έχοντας πρώτα παρακολουθήσει και τα αντίστοιχα μαθήματα. Εγώ ως Φυσικός, πως θα μάθω Χημεία για να δώσω ΑΣΕΠ (και μετά να την διδάξω στα παιδιά) αφού δεν την διδάχθηκα στο Πανεπιστήμιο. Ο ΑΣΕΠ με την σημερινη του μορφή είναι ένα καλό άλλοθι για την δημιουργία νέων Φροντηστηρίων που χρυσαφίζουν για τον σκοπό αυτό, μια και έρχονται να καλύψουν τα κενά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Λίγη σοβαρότητα χρειάζεται και ένας στοιχειώδης προγραμματισμός εκ μέρους σας Κα. Διαμαντοπούλου και όχι πολλά λόγια γεμάτα αοριστίες. Με αοριστία δεν λύνεται η αδιοριστία.
Στα περισσότερα θα με βρεις σύμφωνο αλλά αυτό sorry  αλλά είναι για πολλά  :D :D :D :D :D ;D ;D ;D :D :D :) :) :) ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΜΕΓΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ;;;  ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΒΥΣΜΑ

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1267 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 03:00:27 μμ »
Όλοι μας αξιολογούμαστε κατά την διάρκεια της φοίτησης στο πανεπιστήμιο , και η αξιολόγησή μας είναι ο βαθμός πτυχίου. Δεν μπορεί μια τετράωρη "εξέταση" να υποκαθιστά την αξιολόγηση τόσων ετών.
Ήρθε συνάδελφοι η ώρα να μπεί τέλος στην εξευτελιστική διαδικασία του ΑΣΕΠ.
Ειδάλλως να καταργηθούν τα πτυχία των πανεπιστημίων και να υπάρχει το ΑΣΕΠ.

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Εντάξει, αυτό είναι μία πρόταση. Κανόνες όλοι θέλουμε να υπάρχουν και να μην αλλάζουν κάθε φορά ανάλογα με τις πιέσεις που ασκούνται από ομάδες (π.χ. Οαεδίτες).
Άλλωστε και στον ΟΑΕΔ η επιλογή δεν γίνεται μόνο βάσει βαθμού πτυχίου, έτσι δεν είναι;

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1268 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 03:00:58 μμ »
και κάτι άλλο ο εκπαιδευτικός να είναι εκπαιδευτικός. και όχι να είναι γραμματέας κρατώντας το πρωτόκολλο κ.α., οικονομολόγος με τη μισθοδοσία, επιστάτης τα διαλλείμματα, θεατρολόγος, μουσικός και σκηνοθέτης στις γιορτές του σχολείου, καθηγητής στο μάθημα,  κ.α.  αυτα συμβαίνουν στα σχολεία που δεν έχουν διοικητικό προσωπικό σε μκρές πόλεις

...και ψυχολόγος πολλές φορές.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος bear

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1269 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 03:01:32 μμ »
1) Θέλει να χτυπήσει την παραπαιδεία η νέα υπουργός. Ας κάνει τα ολοήμερα γυμνάσια και Λύκεια λοιπόν με μόνιμα απασχολούμενους καθηγητές. Ναι σύμφωνοι μεγάλο το κόστος για να γίνει κάτι τέτοιο ΑΛΛΑ αν σκεφτεί πόσσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του δημοσίου από την μη φορολόγηση των απασχολούμενων στην παραπαιδεία η χασούρα σχεδόν θα εκμηδενιστεί. Δεν νομίζω ότι πολλοί από εμας κόβουμε απόδειξη για τα ιδιαίτερά μας, ενώ ως μόνιμοι φορολογούμαστε κανονικά.


που ξερεις..μπορει να σκεφτεται τα εκατομμυρια ευρω που θα χασει απο την φορολογηση των νομιμων φροντιστηριων...δεν ειναι καιρος για τετοιες απωλειες τωρα ... ;D

Μην ανησυχείς τα περισσότερα φροντηστήρια έχουν φροντίσει να ξεφεύγουν φορολόγηση αντίστοιχη των εσόδων τους. Γι'αυτό και προτιμούν να παίρνουν 2-3 καθηγητές για 4 ώρες τον καθένα παρά 1 καθηγητή για 12 ώρες. Όσον αφορά τα ιδιαίτερα τα οποία αγγίζουν (και πολλές φορές ξεπερνούν το μισθό ενός κανονικά διορισμένου) ούτε λόγος για φορολογία. Αν κάποιος κάνει τους υπολογισμούς θα διαπιστώσει του λόγου το αληθές
annihilation will be unavoidable

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1270 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 03:07:30 μμ »
και κάτι άλλο ο εκπαιδευτικός να είναι εκπαιδευτικός. και όχι να είναι γραμματέας κρατώντας το πρωτόκολλο κ.α., οικονομολόγος με τη μισθοδοσία, επιστάτης τα διαλλείμματα, θεατρολόγος, μουσικός και σκηνοθέτης στις γιορτές του σχολείου, καθηγητής στο μάθημα,  κ.α.  αυτα συμβαίνουν στα σχολεία που δεν έχουν διοικητικό προσωπικό σε μκρές πόλεις

...και ψυχολόγος πολλές φορές.




Τι λέτε ρε παιδιά!
Εδώ όλα τα αφεντικά,φροντιστηριάρχες υπεπθ κτλ, θεωρούν ότι είμαστε ρομπότ,ότι μπαίνουμε στην τάξη και απλά αναπαράγουμε τα όσα λένε τα βιβλία.
Θεωρούν επίσης ότι και οι μαθητές είναι ρομπότ που επίσης απλά κάθονται και κοιτάνε αμέτοχοι. Λες και δεν κουβαλάνε στο σχολείο ότι τα φορτίζει συναισθηματικά από το σπίτι,λες και όλες οι καταστάσεις που βιώνουν δεν επηρεάζουν την απόδοσή τους.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΟΜΠΟΤ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ.
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΒΛΕΜΑ,ΦΩΝΗ,ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ

Αποσυνδεδεμένος hippy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1271 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 03:10:02 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι όλο το πρόβλημα της αδιοριστίας ξεκινάει από 1 γεγονός: την "αθρόα" και χωρίς καμμία μελέτη εισαγωγή σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και εξηγούμαι: έχουν ποτέ καθήσει ο ιθύνοντες στο υπουργείο να σκεφτούνε πόσοι περίπου Φυσικοί ή Μαθηματικοί μπορούν να απορροφηθούν σε 1 χρόνο;; Η απάντηση: φυσικά και όχι ... προτιμούν να αφήνουν να εισάγονται 1000 πχ Φυσικοί κάθε χρόνο στην Τριτοβάθμια ενώ μπορούν να απορροφηθούν κάθε χρόνο στην αγορά εργασίας ας πούμε 200. (τα νούμερα είναι τυχαία, αλλά τα ποσοστά δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα πιστεύω). Αλλά ποιος στην Ελλαδάρα μας θα τολμίσει να αγγίξει 1 θέμα που κάει;; Κανείς... Τι θα κάνουν όλοι οι υπόλοιποι που δεν μπορούν να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας;;

Οι άντρες πάνε στρατό και έτσι καλύπτεται 1 χρόνος ανεργείας τους, άλλοι κάνουν το 1 μεταπτυχιακό μετά το άλλο αλλά οι περισσότεροι ημι-απασχολούνται στην παραπαιδεία. Έτσι λοιπόν η παραπαιδεία γιγαντόθηκε σε τέτοιο σημείο ώστε οι ασχολούμενοι με αυτήν να είναι περισσότεροι από αυτούς που ασχολούνται με την εκπαίδευση (ως διορισμένοι). Αποτέλεσμα τις αποφάσεις για την παιδεία τις παίρνουνε με γνώμονα τις επιπτώσεις στην παραπαιδεία κατά κύριο λόγο και όχι πως θα βελτιωθεί η πραγματική εκπαίδευση που γίνεται στα σχολεία.

Έρχεται λοιπόν η νέα υπουργός και κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις οι οποίες προσβάλλουν τους περισσότερους από εμάς αλλά χτυπάνε θετικά στους υπόλοιπους (τους μη έχοντες γνώση) μια και μίλησε περί βυσμάτων, κονέ και άλλα πράγματα που χτυπάνε την ευαίσθητη φλέβα της κοινής γνώμης. Οι δηλώσεις της, αρκετά γενικόλογες με αποτέλεσμα να προκαλέσει δικαιολογημένο πανικό στους ανθρώπους οι οποίοι είχαν δρομολογήσει κάποια πράγματα στην ζωή τους.

Έχω να καταθέσω ως προς σκέψεις τα κάτοθι:
1) Θέλει να χτυπήσει την παραπαιδεία η νέα υπουργός. Ας κάνει τα ολοήμερα γυμνάσια και Λύκεια λοιπόν με μόνιμα απασχολούμενους καθηγητές. Ναι σύμφωνοι μεγάλο το κόστος για να γίνει κάτι τέτοιο ΑΛΛΑ αν σκεφτεί πόσσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του δημοσίου από την μη φορολόγηση των απασχολούμενων στην παραπαιδεία η χασούρα σχεδόν θα εκμηδενιστεί. Δεν νομίζω ότι πολλοί από εμας κόβουμε απόδειξη για τα ιδιαίτερά μας, ενώ ως μόνιμοι φορολογούμαστε κανονικά.

2) Θέλει ολοι οι εκπαιδευτικοί να δίνουν εξετάσεις για να εισάγονται ως καθηγητές. Δηλαδή οι παλαιότεροι που γινόντουσαν καθηγητές χωρίς να δώσουν ΑΣΕΠ είναι ανεπαρκείς;;; Πιστεύω ότι ο κακός και ο αδιάφορος εκπαιδευτικός είναι θέμα χαρακτήρα και όχι θέμα ΑΣΕΠ. Δηλαδή όλοι οι εκπαιδευτικοί που εισάγονται την σήμερον ημέρα μέσω ΑΣΕΠ είναι 100% επαρκείς και καλύτεροι από αυτούς που δεν έχουν περάσει από την διαδικασία ΑΣΕΠ;;  Αν είσαι κα. Διαμαντοπούλου ανεπαρκής καθηγητής θα είσαι αντιμέτωπος με τον θυμό και την κριτική
 των συναδέλφων σου, των μαθητών σου και των γονέων τους. Δεν χρειάζεσαι καμμιά επιτροπή για να σε κρίνει για να σε ορίσει ως ανεπαρκή.

3) Αν θέλει πραγματικά καταρτισμένους καθηγητές ας βάλει κατεύθυνση διδακτικής στις καθηγητικές σχολές που να εξετάζονται μέσα στο πανεπιστήμιο οι σπουδαστές πιο σωστά στο αντικείμενό τους έχοντας πρώτα παρακολουθήσει και τα αντίστοιχα μαθήματα. Εγώ ως Φυσικός, πως θα μάθω Χημεία για να δώσω ΑΣΕΠ (και μετά να την διδάξω στα παιδιά) αφού δεν την διδάχθηκα στο Πανεπιστήμιο. Ο ΑΣΕΠ με την σημερινη του μορφή είναι ένα καλό άλλοθι για την δημιουργία νέων Φροντηστηρίων που χρυσαφίζουν για τον σκοπό αυτό, μια και έρχονται να καλύψουν τα κενά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Λίγη σοβαρότητα χρειάζεται και ένας στοιχειώδης προγραμματισμός εκ μέρους σας Κα. Διαμαντοπούλου και όχι πολλά λόγια γεμάτα αοριστίες. Με αοριστία δεν λύνεται η αδιοριστία.
συμφωνω και επαυξανω!!!! Απο που ως που κρινομαι σαν καλος καθηγητης  παπαγαλιζοντας βιολογιες και γεωλογιες-γεωγραφιες, που η τελευταια επαφη μου μαζι τους ηταν στο Λυκειο; Ασε τα ψυχοπαιδαγωγικά που διδαχτηκαμε; της πλακας στο πανεπιστημιο. Δηλαδη τρεξτε στα φροντιστηρια να τα μαθετε. Τρελλαινομαι ομως με την παθητικοτητα των περισσοτερων, που σαν κοπαδι οδηγουνται καθε φορα στα εξεταστικα κεντρα, ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ, και μετα καμαρωνουν για την "επιτυχια" -οσοι ειναι "επιτυχοντες". Αν πραγματικα ηταν επιτυχοντες, δεν θα ηταν αυτη τη στιγμη σ' αυτο το forum απελπισμενοι απο την ανεργια,αλλα καπου αλλου, αδιαφορωντας σιγουρα για τον τροπο προσληψης των υπολοιπων. Αληθεια αν καποιος εχει περασει 1 ΑΣΕΠ κι εχει αποτυχει στον ή στους επομενους ΑΣΕΠ, ειναι αξιος για καθηγητης ή οχι;
ΠΕ 04.01

Αποσυνδεδεμένος fragy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1272 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 03:11:34 μμ »
παιδιά γιατί αγχωνόμαστε; Σας έχω 2 λύσεις!!
1. γραφόμαστε όοοοολοι σε συνδέσμους του ΠΑΣΟΚ ώστε να γίνουμε παιδιά του (έξω τα γαλάζια παιδιά)
2. πηγαίνουμε όοοολοι στα εκκλησιαστικά
Αφού αυτοί αποφασίζουν, εμείς γιατί σκάμε; ;D. Έτσι θα έχουμε όλοι μπάρμπα, τότε ίσως πάρουν άτομα με πιο αξιοκρατικά στοιχεία αφού θα είμαστε όλοι δικοί τους ;D

Κάτι άσχετο, όσοι δεν έχουν μόρια απο αναπλήρωση αλλά μόρια απο άλλους ασεπ, αυτά ούτε λόγος για προσμέτρηση στους επόμενους ασεπ;
ο καθένας με τον πόνο του όπως καταλαβαίνεται...
πάντως παιδιά αν και μένα με βολεύουν οι δηλώσεις της, (έδωσα μια φορά και αν δεν υπήρχε 23μηνο και 30μηνο θα χα φύγει) θεωρώ πολύ άδικο την κατάργησή τους. Για να φύγεις 3-4 χρονιές αναπληρωτής, σημαίνει οτι αξίζεις. Τι άλλο θέλουν;;

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1273 στις: Νοέμβριος 15, 2009, 03:12:26 μμ »
Ρε καλώς την Υπερμαχία!
Για να δούμε,τι έχει να μας πει κι αυτή!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 478
Σύνολο: 480

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.