*

Αποστολέας Θέμα: Δεδομένα στη Γενική μετά το 'οχι' της Ειδ. Επιτροπής ΣτΕ. Τι μέλλει γενέσθαι;  (Αναγνώστηκε 182807 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ενω εσυ δειχνεις σεβασμο απαξιωνοντας τις επιτυχιες σε ενα γραπτο διαγωνισμο στο οποιο εσυ δεν συμμετειχες ποτε ομως ?
Ετσι ειναι ...αν ετσι νομιζετε... ;D



Η δουλειά δεν έχει καμμία σχέση με τον γραπτό ΑΣΕΠ. Οι 3 επιτυχίες σου στον γραπτό ΑΣΕΠ δεν μου λένε τίποτα για τις δυνατότητές σου ως εκπαιδευτικός.



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κατω απο τα 35 και δυσκολευεται να παει δωσει γραπτο..."Γέρασε" στην αίθουσα... :D

Πολλοί κάτω των 35 δεν προλάβαμε να δώσουμε ΑΣΕΠ. Άρα 0 επιτυχίες και 0 αποτυχίες.



Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Κατω απο τα 35 και δυσκολευεται να παει δωσει γραπτο..."Γέρασε" στην αίθουσα... :D

Το συμπέρασμα ότι "δυσκολεύομαι" από που προέκυψε;

Διαφωνώ με τον γραπτό ΑΣΕΠ, δεν δυσκολεύομαι να πάω να δώσω.

Διακρινείς τη διαφορά "διαφωνώ" από "δυσκολεύομαι";

Αποσυνδεδεμένος ΚΠ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστω...σταματαει εδω η συζητηση...διοτι ειναι αδυνατο να καταλαβει ο ενας τον αλλο...Δηλαδη καποιος με 0 επιτυχιες (εσυ) καποιον με 3 επιτυχιες (εγω)... 8)


Καλά κάνεις, δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη σου μιλάω απο πείρα και εγώ ώς 3 φορές επιτυχών. Ένας που δεν έδωσε ΑΣΕΠ δεν μπορεί να ξέρει τι προετοιμασία χρειάζεται για να πετύχει αυτήν την έρμη την βάση, που δεν μπορούν να πιάσουν το 70-80% των εκπαιδευτκών. Ακριβώς επειδή δεν έδωσαν ορισμένοι ή επειδή δεν πέτυχαν κάποιοι άλλοι, προσπαθούν να τον απαξιώσουν....Οι απόψεις οτι ο καλός εκπαιδευτικός δεν είναι αυτός που πέρασε απο ΑΣΕΠ αλλά αυτός που το δείχνει στην αίθουσα, είναι γελοίες για να υποτιμηθούν και απαξιωθούν οι επιτυχόντες. Έχω διαβάσει εδω μέσα 100 φορές οτι τάχα οι χειρότεροι εκπαιδευτικοί που γνώρισαν κάποιοι, ανήκουν στους επιτυχόντες ΑΣΕΠ. Τι τους κάνει να πιστεύουν οτι ο καλός εκπαιδευτικός είναι αυτός που δεν έδωσε ποτέ ή έδωσε και πάτωσε και ο κακός είναι ο επιτυχών; Καλός και κακός εκπαιδευτικός μπορεί να είναι και απ τις δύο κατηγορίες, αυτό όμως που εξετάζουμε είναι κατά πόσο είναι σε θέση να διδάξει ένας που δεν γνωρίζει επαρκώς το γνωστικό αντικείμενο που θα κληθεί να διδάξει. Και αυτό δυστυχώς είναι το τραγικό της υπόθεσης να γράφουν πτυχιούχοι "επιστήμονες" 20 και 30 % στο γνωστικό τους αντικείμενο.....!!!!!!!! κατά τα άλλα οι χειρότεροι εκπαιδευτικοί που συνάντησαν οι συγκεκριμένοι, είναι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ  ;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2019, 10:46:28 πμ από ΚΠ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα ήθελα να ήμουν σε μια γωνιά να γίνεται ερώτηση σε CBK περί εκπαίδευσης και επαγγέλματος και να απαντά τοιουτουτρόπως:<<Γίναμε τρίτεκνοι για ένα διορισμό>>,<<για ένα μικρό όνειρο ζούσαμε να καθόμαστε τρεις μήνες το καλοκαίρι και μας αλλάζουνε τα φώτα>>,<<για μια δουλειά της πλάκας>>.Ίνδαλμα,είδωλο πραγματικό!Η κυνικότητα σε όλο της το μεγαλείο!Απορούμε μετά γιατί κυβέρνησαν άνθρωποι με την προσωπικότητα του Τσίπρα!Ωδή στο απόλυτο είδωλο CBK!Η ατμομηχανή της σύγχρονης Ελλάδας για να πάει μπροστά!

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα ήθελα να ήμουν σε μια γωνιά να γίνεται ερώτηση σε CBK περί εκπαίδευσης και επαγγέλματος και να απαντά τοιουτουτρόπως:<<Γίναμε τρίτεκνοι για ένα διορισμό>>,<<για ένα μικρό όνειρο ζούσαμε να καθόμαστε τρεις μήνες το καλοκαίρι και μας αλλάζουνε τα φώτα>>,<<για μια δουλειά της πλάκας>>.Ίνδαλμα,είδωλο πραγματικό!Η κυνικότητα σε όλο της το μεγαλείο!Απορούμε μετά γιατί κυβέρνησαν άνθρωποι με την προσωπικότητα του Τσίπρα!Ωδή στο απόλυτο είδωλο CBK!Η ατμομηχανή της σύγχρονης Ελλάδας για να πάει μπροστά!
Όσοι ακολουθούν αυτή την "οδό" έτσι ακριβώς σκέφτονται. Ο συγκεκριμένος το ομολογεί κιόλας!

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
*τοιτουοτρόπως.

Αποσυνδεδεμένος gen

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
    • Προφίλ
Βρε CBK μας έχεις στείλει πραγματικά. Το "γίναμε τρίτεκνοι για ένα διορισμό" είναι πραγματικά εξωπραγματικό!! Η ειλικρίνειά σου με ξεπερνάει!

Πάντως το θέμα ΑΣΕΠ κατά τη γνώμη μου δεν ήταν ποτέ δίκαιο για κανέναν, θεωρώ απαράδεκτο να σου ζητούν να  εξεταστείς ξανά στην ύλη που έδωσες για να πάρεις ήδη το πτυχίο σου συν τα παιδαγωγικά που προσωπικά τα κάλυψα όταν τελείωσα την -υποχρεωτική - ΑΣΠΑΙΤΕ. Τί άλλο κουτό φίλτρο θα σκεφτούν να επιβάλουν για να μην προσλαμβάνεται κανείς πια στην εκπαίδευση; (και αναφέρομαι σε όλες τις κυβερνήσεις).

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5715
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
O γραπτός διαγωνισμός είναι ένα αξιοκρατικό σύστημα επιλογής προσωπικού, με κάποιον βαθμό δυσκολίας ως προς την επιτυχία όπως όλοι οι διαγωνισμοί με μεγάλο ανταγωνισμό. Στη δε περίπτωση των εκπαιδευτικών, δίνει τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσης ακόμα και σε πτυχιούχους που δεν έχουν προϋπηρεσία ή άλλους τίτλους σπουδών.

Μη τον μυθοποιείτε όμως κάποιοι παρουσιάζοντάς τον ως το πιο αξιόπιστο σύστημα επιλογής άξιων εκπαιδευτικών, που χωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε άξιους και ανάξιους.
Αν οι πιο άξιοι μπορούσαν να επιλεγούν μόνο με γραπτές εξετάσεις, τότε θα μετρούσε απευθείας μόνο ο βαθμός πτυχίου που προέρχεται όχι από την εξέταση μιας μέρας μόνο πάνω στο γνωστικό αντικείμενο, αλλά από αλλεπάλληλες εξετάσεις τεσσάρων χρόνων.
Άλλωστε, κι αν μπει ποτέ αξιολόγηση στην εκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί δεν θα αξιολογούνται περνώντας γραπτές εξετάσεις. Θα μετράνε διάφοροι παράγοντες που προσδιορίζουν την ικανότητά τους και ξεκινούν από τις γνώσεις τους και φτάνουν μέχρι τη συμπεριφορά τους μέσα στην τάξη, τη σχέση τους με τους συναδέλφους κλπ.

Θέλω να πω πως είναι άλλη συζήτηση το ποιο σύστημα επιλογής δίνει ευκαιρία διορισμού σε περισσότερο κόσμο και άλλη συζήτηση το ποιο σύστημα επιλέγει τον καλύτερο εκπαιδευτικό. Δεν είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα, αλλά δεν ταυτίζονται κιόλας απολύτως.

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν πρόλαβα να  δωσω ΑΣΕΠ. Αλλά εύκολα μπορεί να καταλάβει κάποιος, ότι μια γραπτή εξέταση δεν μπορεί να ανιχνεύσει τις αντιλήψεις που έχει κάποιος για το επάγγελμα.

Εκτός αν οι ερωτήσεις είναι:

"Θεωρείς ότι η δουλειά είναι της πλάκας;"....Θα απάνταγε ο CBK ναι;

"Θεωρείς ότι η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι 23 ώρες;"....Θα απάνταγε η Δάφνη87 ναι;

Ειλικρινά πιστεύεις ότι η γραπτή εξέταση είναι η κατάλληλη εξέταση για να μηδενιστούν όσοι έχουν αυτές τις αντιλήψεις για την εκπαίδευση;
Είναι σεβαστό ότι δεν πρόλαβες. Αυτό όμως δεν ακυρώνει σε καμία περίπτωση τη δική μας προσπάθεια και επιτυχία. Δεν έχω καταφερθρει ποτέ κατά όσων συναδέλφων διορίστηκαν μέσω επετηρίδας, στην οποία γραφτηκα τέσσερα χρόνια και απλώς δεν πρόλαβα, αφού ήμουν μικρότερη. Σεβασμός για να σε σέβονται!

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
O γραπτός διαγωνισμός είναι ένα αξιοκρατικό σύστημα επιλογής προσωπικού, με κάποιον βαθμό δυσκολίας ως προς την επιτυχία όπως όλοι οι διαγωνισμοί με μεγάλο ανταγωνισμό. Στη δε περίπτωση των εκπαιδευτικών, δίνει τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσης ακόμα και σε πτυχιούχους που δεν έχουν προϋπηρεσία ή άλλους τίτλους σπουδών.

Μη τον μυθοποιείτε όμως κάποιοι παρουσιάζοντάς τον ως το πιο αξιόπιστο σύστημα επιλογής άξιων εκπαιδευτικών, που χωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε άξιους και ανάξιους.
Αν οι πιο άξιοι μπορούσαν να επιλεγούν μόνο με γραπτές εξετάσεις, τότε θα μετρούσε απευθείας μόνο ο βαθμός πτυχίου που προέρχεται όχι από την εξέταση μιας μέρας μόνο πάνω στο γνωστικό αντικείμενο, αλλά από αλλεπάλληλες εξετάσεις τεσσάρων χρόνων.
Άλλωστε, κι αν μπει ποτέ αξιολόγηση στην εκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί δεν θα αξιολογούνται περνώντας γραπτές εξετάσεις. Θα μετράνε διάφοροι παράγοντες που προσδιορίζουν την ικανότητά τους και ξεκινούν από τις γνώσεις τους και φτάνουν μέχρι τη συμπεριφορά τους μέσα στην τάξη, τη σχέση τους με τους συναδέλφους κλπ.

Θέλω να πω πως είναι άλλη συζήτηση το ποιο σύστημα επιλογής δίνει ευκαιρία διορισμού σε περισσότερο κόσμο και άλλη συζήτηση το ποιο σύστημα επιλέγει τον καλύτερο εκπαιδευτικό. Δεν είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα, αλλά δεν ταυτίζονται κιόλας απολύτως.


Δεν τον μυθοποιουμε. Διεκδικούμε όσα μας "έκλεβαν" χρόνια!

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ρέα αυτός τα γράφει κυνικότατα αλλά οι περισσότεροι που έχουν την ίδια νοοτροπία στα σχολεία έτσι πράττουν αλλά λένε άλλα όταν τους το αναφέρεις.Είναι οι ίδιοι που κράζουν τους πολιτικούς για τον ίδιο λόγο,τους συμπολίτες τους.Αντιλαμβάνεσαι γιατί η κοινωνία κατέρρευσε και δεν μπορεί να σηκώσει ανάστημα;Ο άνθρωπος είναι το λέγειν,πράττειν,είναι,φαίνεσθαι.Εάν δεν ταυτίζονται μεταξύ τους αυτά δεν υπάρχει οντότητα,δεν υπάρχει άνθρωπος.Τέτοιες νοοτροπίες δικαιολογούν την διενέργεια σωστής αξιολόγησης-όχι τιμωρητικής φυσικά.Βέβαια κάποιοι σαν τον CBK θα γράψουν και θα πουν ψέμματα σε όποια αξιολόγηση διενεργηθεί.Εδώ από την αδημονία του και από τις συνθήκες που υπάρχουν(νεύρα από τον μη διορισμό του)έδειξε ποιους πραγματικά είναι.Όπως άλλωστε δείχνουν τέτοιου είδους καταστάσεις.Η πίεση βγάζει τα διαμάντια-όχι η ευκολία!Αν δεν ένιωθε αγανάκτηση δεν θα τα έγραφε αυτά.Συνεπώς θα πρέπει να αναζητάμε την πίεση!Δείχνει τον αληθινό εαυτό του καθενός μας!Χρόνος και καταστάσεις καταδεικνύουν την ποιότητα του κάθε ανθρώπου.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ρέα αυτός τα γράφει κυνικότατα αλλά οι περισσότεροι που έχουν την ίδια νοοτροπία στα σχολεία έτσι πράττουν αλλά λένε άλλα όταν τους το αναφέρεις.Είναι οι ίδιοι που κράζουν τους πολιτικούς για τον ίδιο λόγο,τους συμπολίτες τους.Αντιλαμβάνεσαι γιατί η κοινωνία κατέρρευσε και δεν μπορεί να σηκώσει ανάστημα;Ο άνθρωπος είναι το λέγειν,πράττειν,είναι,φαίνεσθαι.Εάν δεν ταυτίζονται μεταξύ τους αυτά δεν υπάρχει οντότητα,δεν υπάρχει άνθρωπος.Τέτοιες νοοτροπίες δικαιολογούν την διενέργεια σωστής αξιολόγησης-όχι τιμωρητικής φυσικά.Βέβαια κάποιοι σαν τον CBK θα γράψουν και θα πουν ψέμματα σε όποια αξιολόγηση διενεργηθεί.Εδώ από την αδημονία του και από τις συνθήκες που υπάρχουν(νεύρα από τον μη διορισμό του)έδειξε ποιους πραγματικά είναι.Όπως άλλωστε δείχνουν τέτοιου είδους καταστάσεις.Η πίεση βγάζει τα διαμάντια-όχι η ευκολία!Αν δεν ένιωθε αγανάκτηση δεν θα τα έγραφε αυτά.Συνεπώς θα πρέπει να αναζητάμε την πίεση!Δείχνει τον αληθινό εαυτό του καθενός μας!Χρόνος και καταστάσεις καταδεικνύουν την ποιότητα του κάθε ανθρώπου.
Έχεις δίκιο συνάδελφε! Τέτοιες περιπτώσεις μας ακύρωσαν την προσπάθεια μας και την/τις επιτυχίες μας,μετά από κόπο και προσωπικές θυσίες. Συνεπικουρούμενοι από όλες τις κυβερνήσεις!

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5715
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Δεν τον μυθοποιουμε. Διεκδικούμε όσα μας "έκλεβαν" χρόνια!

Ρέα, δεν αναφέρομαι σε όσους δικαιούνταν να διοριστούν βάσει της επιτυχίας τους, αλλά αυτό δεν έγινε γιατί καταστρατηγήθηκε ο νόμος με διάφορους τρόπους, και τώρα αισθάνονται ότι τους ξανακλείνουν την πόρτα με το σύστημα μοριοδότησης.

Αναφέρομαι σε όσους παρουσιάζουν τον γραπτό διαγωνισμό ως τον απόλυτο κριτή της αξιοσύνης ενός εκπαιδευτικού. Ε, δεν είναι. Πώς να το κάνουμε; Και στον ιδιωτικό τομέα να δουλέψεις, δεν σε βάζουν να περάσεις γραπτές εξετάσεις, για να δουν αν θα σε προσλάβουν.

Ξαναλέω: Είναι άλλη συζήτηση το ποιο σύστημα δίνει περισσότερες ευκαιρίες και άλλη ποιο επιλέγει τον καλύτερο εκπαιδευτικό. Δεν ταυτίζονται απολύτως αυτά τα δύο.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 320
Σύνολο: 322

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.