0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η δουλειά δεν έχει καμμία σχέση με τον γραπτό ΑΣΕΠ. Οι 3 επιτυχίες σου στον γραπτό ΑΣΕΠ δεν μου λένε τίποτα για τις δυνατότητές σου ως εκπαιδευτικός.
Πολλοί κάτω των 35 δεν προλάβαμε να δώσουμε ΑΣΕΠ. Άρα 0 επιτυχίες και 0 αποτυχίες.
Κατω απο τα 35 και δυσκολευεται να παει δωσει γραπτο..."Γέρασε" στην αίθουσα...
Ευχαριστω...σταματαει εδω η συζητηση...διοτι ειναι αδυνατο να καταλαβει ο ενας τον αλλο...Δηλαδη καποιος με 0 επιτυχιες (εσυ) καποιον με 3 επιτυχιες (εγω)...
Θα ήθελα να ήμουν σε μια γωνιά να γίνεται ερώτηση σε CBK περί εκπαίδευσης και επαγγέλματος και να απαντά τοιουτουτρόπως:<<Γίναμε τρίτεκνοι για ένα διορισμό>>,<<για ένα μικρό όνειρο ζούσαμε να καθόμαστε τρεις μήνες το καλοκαίρι και μας αλλάζουνε τα φώτα>>,<<για μια δουλειά της πλάκας>>.Ίνδαλμα,είδωλο πραγματικό!Η κυνικότητα σε όλο της το μεγαλείο!Απορούμε μετά γιατί κυβέρνησαν άνθρωποι με την προσωπικότητα του Τσίπρα!Ωδή στο απόλυτο είδωλο CBK!Η ατμομηχανή της σύγχρονης Ελλάδας για να πάει μπροστά!
Δεν πρόλαβα να δωσω ΑΣΕΠ. Αλλά εύκολα μπορεί να καταλάβει κάποιος, ότι μια γραπτή εξέταση δεν μπορεί να ανιχνεύσει τις αντιλήψεις που έχει κάποιος για το επάγγελμα. Εκτός αν οι ερωτήσεις είναι:"Θεωρείς ότι η δουλειά είναι της πλάκας;"....Θα απάνταγε ο CBK ναι;"Θεωρείς ότι η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι 23 ώρες;"....Θα απάνταγε η Δάφνη87 ναι;Ειλικρινά πιστεύεις ότι η γραπτή εξέταση είναι η κατάλληλη εξέταση για να μηδενιστούν όσοι έχουν αυτές τις αντιλήψεις για την εκπαίδευση;
O γραπτός διαγωνισμός είναι ένα αξιοκρατικό σύστημα επιλογής προσωπικού, με κάποιον βαθμό δυσκολίας ως προς την επιτυχία όπως όλοι οι διαγωνισμοί με μεγάλο ανταγωνισμό. Στη δε περίπτωση των εκπαιδευτικών, δίνει τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσης ακόμα και σε πτυχιούχους που δεν έχουν προϋπηρεσία ή άλλους τίτλους σπουδών.Μη τον μυθοποιείτε όμως κάποιοι παρουσιάζοντάς τον ως το πιο αξιόπιστο σύστημα επιλογής άξιων εκπαιδευτικών, που χωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε άξιους και ανάξιους.Αν οι πιο άξιοι μπορούσαν να επιλεγούν μόνο με γραπτές εξετάσεις, τότε θα μετρούσε απευθείας μόνο ο βαθμός πτυχίου που προέρχεται όχι από την εξέταση μιας μέρας μόνο πάνω στο γνωστικό αντικείμενο, αλλά από αλλεπάλληλες εξετάσεις τεσσάρων χρόνων. Άλλωστε, κι αν μπει ποτέ αξιολόγηση στην εκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί δεν θα αξιολογούνται περνώντας γραπτές εξετάσεις. Θα μετράνε διάφοροι παράγοντες που προσδιορίζουν την ικανότητά τους και ξεκινούν από τις γνώσεις τους και φτάνουν μέχρι τη συμπεριφορά τους μέσα στην τάξη, τη σχέση τους με τους συναδέλφους κλπ.Θέλω να πω πως είναι άλλη συζήτηση το ποιο σύστημα επιλογής δίνει ευκαιρία διορισμού σε περισσότερο κόσμο και άλλη συζήτηση το ποιο σύστημα επιλέγει τον καλύτερο εκπαιδευτικό. Δεν είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα, αλλά δεν ταυτίζονται κιόλας απολύτως.
Ρέα αυτός τα γράφει κυνικότατα αλλά οι περισσότεροι που έχουν την ίδια νοοτροπία στα σχολεία έτσι πράττουν αλλά λένε άλλα όταν τους το αναφέρεις.Είναι οι ίδιοι που κράζουν τους πολιτικούς για τον ίδιο λόγο,τους συμπολίτες τους.Αντιλαμβάνεσαι γιατί η κοινωνία κατέρρευσε και δεν μπορεί να σηκώσει ανάστημα;Ο άνθρωπος είναι το λέγειν,πράττειν,είναι,φαίνεσθαι.Εάν δεν ταυτίζονται μεταξύ τους αυτά δεν υπάρχει οντότητα,δεν υπάρχει άνθρωπος.Τέτοιες νοοτροπίες δικαιολογούν την διενέργεια σωστής αξιολόγησης-όχι τιμωρητικής φυσικά.
Δεν τον μυθοποιουμε. Διεκδικούμε όσα μας "έκλεβαν" χρόνια!