0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Anyname ΔΕΝ ειναι ετσι οπως τα λες σε καποιο σημειο. Ολοι ξερουμε να λεμε μονο αυτο που μας συμφερει. Οντως περσι μια ωρα Μαθηματικα κατευθυνσης εγινε φυσικη κατευθυνσης στη Β λυκειου (και κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος! Μακαρι να ειχαμε μια ακομη ωρα οι φυσικοι στην Α λυκειου οπως παλια αντι για Β κατευθυνσης). Οσον αφορα το μαθημα των μαθηματικων στη Β λυκειου, μεχρι πριν δυο χρονια ειχατε 2 αλγεβρα,2 γεωμετρια και 3 μαθηματικα κατ. Ενω περσι εγινε 3 αλγεβρα, 2 γεωμετρια και 2 μαθηματικα κατευθυνσης. Αρα φανταζομαι καταλαβαινεις οτι σαν ΠΕ.03 ειστε ωφελημενοι μιας και τα τμηματα θετικοτεχνολογικης ειναι προφανως μικροτερα σε αριθμο απο τα γενικης παιδειας. Κατ΄αναλογια δεν ειναι ισοδυναμο οτι οι φυσικοι πηραν μια ωρα κατευθυνσης και εχασαν μια ωρα γενικης. Αυτο οδηγει σε ζημια και προφανως δεν ειναι μια ή αλλη για το λογο που ανεφερα παραπανω. Τελος στο πρωτο μου μηνυμα για το τι ισχυει φετος συγκρινα τις αλλαγες που εγιναν αυτο το καλοκαιρι μονο. Και ναι σωστα φανταστηκες πως δεν ελαβα υποψιν μου καθολου τα επαλ. Οι μαθηματικοι γενικα δεν εχετε απωλειες. Να σαι σιγουρος. Οπως και ο κλαδος μου γενικα δεν εχει ιδιαιτερες απωλειες (λογω χημειοβιολογιων που εξισορροπουν τις φετινες απωλειες φυσικης). Τα οσα λεω τα λεω καλοπροαιρετα μιας και αν δεις τα οσα γραφω παντα η γνωμη μου ειναι υπερ των πολλων ωρων σε μαθηματικα. Και θεωρω ξεκαθαρη τη σειρα ωρων στα θετικα μαθηματα ως εξης: μαθηματικα φυσικη χημεια πληροφορικη και βιολογια με βαση το ποσο δυσκολο ειναι καποιος μαθητης να καταλαβει το γνωστικο αντικειμενο σε συνδιασμο με το επιπεδο των ασκησεων που πρεπει καποιος να λυσει. Το τελευταιο που εγραψα δε σημαινει οτι ειναι και σωστο, απλα προσωπικη αποψη! Για να μη μου την πεσουν οι αλλες ειδικοτητες!
Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους που περιμένουν μετάθεση , όπως εγώ. Δεν έχω καμία ενημέρωση για τα του ΠΥΣΔΕ, ούτε πολυκαταλαβαίνω τον τρόπο λειτουργίας τους ή το πως καθορίζουν κενά και πλεονάσματα κλπ κλπ Ένα μόνο έχω να καταθέσω : συνάδελφοι μην απογοητεύεστε. Εξηγούμαι : ανήκω στην ειδικότητα ΠΕ13 η οποία ήταν ο ιδεότυπος της "ακινησίας" , των μονοψήφιων αριθμών μετάθεσης , για να μη μιλήσω για αναθέσεις μαθημάτων ή αναπληρωτές ή οργανικές. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το 2013 πήρε μετάθεση1 (ολογράφως :μία) συνάδελφος για να πάει από Δωδεκάνησα σε Λευκάδα. Χαρακηριστικά αναφέρω ότι το 2009 πήρε μετάθεση στη Β΄Πειραιά συνδέλφισσα με 9,36 μόρια και το 2013 με 70 και βάλε μόρια δεν έβλεπες την Αττική ούτε με το κυάλι. Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που εξοργίστηκαν με την Πιερία το 2012 , με τη Μεσσηνία το 2013 , όταν έβλεπα συναδέλφους μου άλλων ειδικοτήτων να φεύγουν από τη Δ Δωδεκανήσου με τα μισά μόρια από μένα. Ε, λοιπόν συνάδελφοι το 2014 , στις 22 Ιουλίου έγινε το "θαύμα" : πολλοί συνάδελφοί μου , μεταξύ αυτών κι ο υποφαινόμενος , επιτέλους ξεκολλήσαμε , πήραμε τις μεταθέσεις μας και είμαστε πλέον στον τόπο των ενδιαφερόντων μας. Το 2014 ήταν η χρονιά μας , κι αυτό χωρίς να συντρέχει κανένας εντελώς ιδιαίτερος λόγος. Ίσως μόνο ότι με το σχέδιο Αρβανιτόπουλου προβλέπονταν 6ωρο μάθημα στη Γ λυκείου για μας. Και πάλι όμως δεν ήταν αποκλειστική μας ανάθεση , ούτε ξέρω αν τα πυσδε το έλαβαν υπόψη και κατά πόσο. Το συμπέρασμά μου λοιπόν είναι : μην απογοητεύεστε. Και γω , όταν επί 4 συνεχόμενες αιτήσεις μετάθεσης εισέπραττα μια μούντζα από το σεβαστό υπουργείο , εκνευριζόμουν με όσους προσπαθούσαν να με ¨παρηγορήσουν".Είχαν όμως δίκιο όταν μου έλεγαν ότι τα δεδομένα αλλάζουν από χρονιά σε χρονιά. Ξέρω ότι δε σας φώτισα ιδιαίτερα , ούτε μπορώ να το εξηγήσω απολύτως ορθολογικά (δεν έχω , ούτε μπορώ να έχω όλα τα δεδομένα μπροστά μου), επιμένω όμως σ¨αυτό : μην απογοητεύεστε!
Μα συγγνώμη,...πως δεν εχουν απωλειες οι Μαθηματικοι...??Οι ωρες στην Γ ΕΠΑΛ απο φετος απο 5+2,πεφτουν στις 3...!!...αν λογαριαστει αυτό σε Πανελλαδική κλίμακα,μπορουμε να πουμε πως δεν υπάρχουν απώλειες...??
Anyname ΔΕΝ ειναι ετσι οπως τα λες σε καποιο σημειο. Ολοι ξερουμε να λεμε μονο αυτο που μας συμφερει........
........Στους ΠΕ.03 δε χαθηκαν ωρες , λιγο παραπανω δευτερη αναθεση θα παιξει. Στους ΠΕ.04 φυγαν καποιες ωρες απο Φυσικη και εγιναν Βιολογια (εσωτερικη μετακινηση) , στο συνολο ελαφρως μειωμενες οι συνολικες ωρες ΠΕ.04 , αρα και κει τα ιδια.....
......................Τα οσα λεω τα λεω καλοπροαιρετα μιας και αν δεις τα οσα γραφω παντα η γνωμη μου ειναι υπερ των πολλων ωρων σε μαθηματικα. Και θεωρω ξεκαθαρη τη σειρα ωρων στα θετικα μαθηματα ως εξης: μαθηματικα φυσικη χημεια πληροφορικη και βιολογια με βαση το ποσο δυσκολο ειναι καποιος μαθητης να καταλαβει το γνωστικο αντικειμενο σε συνδιασμο με το επιπεδο των ασκησεων που πρεπει καποιος να λυσει. Το τελευταιο που εγραψα δε σημαινει οτι ειναι και σωστο, απλα προσωπικη αποψη! Για να μη μου την πεσουν οι αλλες ειδικοτητες!
Δεν θα στην πέσω σε αυτό το τοπικ γιατι είναι άσχετο. Αλλά είναι καλό που εκφράζεσαι για να βλέπουν και οι υπόλοιποι τι αντιμετωπίζουμε.Ευτυχώς όμως με την προσωπική σου άποψη, διαφωνεί εδώ και δεκαετίες ολόκληρος ο πλανήτης (μα καλά δεν βλέπεις τι γίνεται στα σχολεία σε όλο το κόσμο? Περίμενε και θα τα δεις) αλλά πλέον και η Ελλάδα. Ευχομαι να μην ξαναγυρίσουμε στις ίδιες προκαταλήψεις.
Για τα πρώτα δεν νομίζω. Τώρα για τους Δ/ντες παλιότερα το έκαναν, μάλλον όχι πλέον
Συνάδελφε ελπίζω να μην τσουβαλιάζεις και μένα στο 'όλους' (προσχηματικός πληθυντικός;) *,Παρενέβην μόνο επί της ουσίας, και όχι επί προσωπικού.Λάθη όλοι κάνουμε. Ουδεμία σκοπιμότητα είχα. Αλήθεια, ξέρεις ότι είμαι Μαθηματικός; Από πού; Δεν το έχω γράψει στο προφίλ μου! (Καλά, δεν το κρύβω, θα διαβάζεις, φαίνεται και παλαιότερες αναρτήσεις μου, και πολύ καλά κάνεις. Εγώ πάλι δεν ήξερα πως είσαι Φυσικός για να σού χρεώσω σκοπιμότητα, και πάλι δεν θα σού χρέωνα.)*Επί της ουσίας: έχεις δίκιο ότι στα Γενικά (Ημερήσια) Λύκεια (για ΕΠΑΛ μίλησε άλλος συνάδελφος, ενώ στα Εσπερινά -άλλο ανέκδοτο κι αυτό- η ώρα των Μαθ.Κατ.Γ΄ δεν έγινε Άλγεβρα, απλώς χάθηκε, και φαίνεται γι αυτό μπερδεύτηκα) στα Μαθηματικά δεν χάθηκαν ώρες, και επίσης έχω δίκιο ότι στη Φυσική κερδήθηκε μια ώρα, στη Β΄Λυκείου.Οπότε είμαστε ισόπαλοι (ως προς το ποιος είχε δίκιο ), και μόνο όφελος είχε αυτός ο διάλογος. Ήταν καλή η προσπάθειά σου να κάνεις μια προεκτίμηση. Αλλά πρέπει να υπολογίσουμε και τα ΕΠΑΛ για να προσεγγίσουμε καλύτερα το ζητούμενο.Καλή μετάθεση, σού εύχομαι.Υ.Γ. 1:Η απώλεια του 1/3 των διδακτικών ωρών από τα Μαθ. Κατ. μού κόστισε πολλές χαμένες ώρες ύπνου, για να μπορώ να προετοιμάσω όσο καλύτερα γίνεται το μάθημα ώστε να ρημαδοβγει η ρημαδοΰλη, γιατί ό,τι δεν ρημαδοβγει στη Β΄θα πρέπει να ρημαδοβγεί στη Γ΄, και θεωρώ ότι ήταν εντελώς άστοχη, ανεξάρτητα από το αν πήγε σε άλλο μάθημα και ποιο είναι αυτό. Μην με παρεξηγείς, λοιπόν.Υ.Γ. 2:Ουδείς έχει δικαίωμα να 'στην πέσει'. Γι αυτό, δεν κάνουμε στούς άλλους ό,τι δεν θέλουμε να μάς κάνουν κι εκείνοι.