*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1962946 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Alexandros60

  • Επισκέπτης
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1918 στις: Νοέμβριος 17, 2009, 11:48:39 μμ »
            ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

Η ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ της εκπαιδευτικής κοινότητας δεν είναι τυχαία. Αποτελεί τμήμα ενός σχεδίου για δραστική μείωση των μόνιμων διορισμών και εξαφάνιση από το εκπαιδευτικό τοπίο των χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών που συνωστίζονται κάθε χρόνο στις λίστες του υπουργείου Παιδείας. Αυτός είναι ο πραγματικός στόχος της εξαγγελίας της υπουργού Παιδείας για νέο σύστημα διορισμών. Μην μασάτε συνάδελφοι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:08:35 »

Αποσυνδεδεμένος dimitratut

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1919 στις: Νοέμβριος 17, 2009, 11:54:56 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι !
Σας γράφω από την Κύπρο. Μέχρι πέρυσι η ιδικότητα μας δεν υπήρχε στην Ελλάδα στη Δημόσια εκπαίδευση κι έτσι είμασταν τα πονεμένα παιδιά της παραπαιδείας !  Ενα μόνο θα σας πω. Οποιος δεν έχει ζήσει τι θα πει ξενιτιά και μετανάστευση ας κοπιάσει . Ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα !  Αφήσαμε πατρίδα , σπίτια , γονείς και προπαντώς  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!!!!  ΟΧΙ μόνο χρόνο το χρόνο , αλλά μέρα τη μέρα μετράμε τη ριμάδα την προυπηρεσία , μπας και κάποτε πιάσουμε ξανά Ηθάκη ! Ασπρίσαν τα μαλλιά μας ! Ποτίσαμε δάκρυα ατελείωτα τ'αεροδρομια !
Οσο για το αν είμαστε άξιοι και καλοί εκπαιδευτικοί , προσκαλούμε όποιον θέλει και ΚΥΡΙΩΣ την κυρία Διαμαντοπούλου στις τάξεις μας να το διαπιστώσει ! ! ! !    Οσο για σένα αγαπητέ Ahunter που με τόσο μίσος και πάθος μιλάς σε προσκαλώ σε Δημόσιο ανοιχτό Διάλογο , και στην τάξη μου σε καθημερινή βάση ! Πίστεψε με θά'χεις να μάθεις πολλά !!!!! Ούτε μέσα,ούτε βίσματα είχαμε . Απλώς μεγάλη ανάγκη για δουλειά !!! Δε μας χαρίστηκε τίποτα και προσφέρουμε αξιολογότατες υπηρεσίες στα παιδιά και την ΠΑΙΔΕΙΑ !!!!  

Αποσυνδεδεμένος ΦΩΤΩ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 382
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1920 στις: Νοέμβριος 17, 2009, 11:55:43 μμ »
ρε παιδιά η μεταβατική περίοδος με το ισχύον καθεστώς προσλήψεων 24 μηνο κλπ ,  μεχρι πότε τοποθετείται χρονικά;

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1921 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:01:13 πμ »

Ακριβως ο ΑΣΕΠ δεν ειναι αξιοκρατικος, γνωριζω στημενους γραπτους διαγωνισμους που προσελαβαν ατομα, τα οποια δεν ειχαν ουτε απολυτηριο λυκειου σε αλλους τομεις του δημοσιου.Ειναι ντροπη πτυχιουχοιι 30, 40, 50 χρονων να καθονται και να διαβαζουν για να βρουν δουλεια.Δεν ξερω πως σας αρεσει αυτος ο μαζοχισμος!


Ενώ η πρακτική του "ξενιτεύομαι σε όλη την Ελλάδα, κάνω το σκ... μου παξιμάδι και (δε) ζω με 350 ευρώ του μήνα που θα πάρω του χρόνου (άρα πρέπει να έχω καβάτζα ή να με τρέφει στα 30, 40, 50 ο μπαμπάς) μπας και διοριστώ σε 7-8 χρόνια" δεν είναι μαζοχισμός, είναι αξιοπρέπεια..  :o

Ρε τι μας λένε μερικοί...  :-\

Εξάλλου, όπως είπες, επειδή βιάζεσαι να τα ισοπεδώσεις όλα, σε άλλους τομείς του δημοσίου, εκεί που καταθέτεις χαρτιά (που "χάνονται" ή άλλα που είναι πλαστά), ή περνάς από "συνεντεύξεις", ή προσλαμβάνεσαι όπως λέμε "φωτογραφικά"..
Με γραπτό διαγωνισμό πάντως δε νομίζω να μην είναι αξιοκρατικός ο ΑΣΕΠ σε μεγάλο βαθμό τουλαχιστον, μεγαλύτερο από "άλλα κόλπα" διορισμού..

Ότι δεν είναι και το καλύτερο πράγμα να διαγωνίζεσαι εφ' όρου ζωής και διαρκώς, να αποδεικνύεις την επάρκειά σου, δεν είναι..

Το επιστημονικό προσωπικό της χώρας όμως είναι μεγάλο πια, πολύ μεγάλο... Κάπως πρέπει να γίνονται οι διορισμοί και οι προσλήψεις.. Έχετε κάτι καλύτερο να προτείνετε; Πιο αξιοκρατικό; Ακούω..


Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί, το βάζω..
Όλη η συνέντευξη Διαμαντοπούλου, που λέει πάντως πως δε θα θιχτούν οι έχοντες προυπηρεσία:

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2950&Itemid=231


Το ιδανικό (για πολλοστή φορά): Κλείδωμα των πινάκων, σταδιακή αύξηση του ποσοστού των διορισμένων εως 100% ΑΣΕΠ σε βαθος χρόνου. Αποσπασμένοι μόνο όσοι έχουν λόγο να αποσπώνται (με κριτήρια που θα ελέγχονται), και μοριοδοτηση αυτών με τα μόρια του κοντινότερου στο φορέα σχολείου.

Όσο γι' αυτούς που λένε και ξαναλένε για να το εμπεδώσουμε πως θα ..αδειάσουν έτσι οι υπηρεσίες, τα υπουργεια και οι διευθύνσεις, προφανώς τα λένε κρίνοντας εξ ιδιών τα αλλότρια..

Οι άνθρωποι που έχους όντως λόγους σοβαρούς θέλουν την απόσπαση με οποιοδήποτε κόστος (να είναι κοντά στην οικογένεια, σε αρρώστους η ηλικιωμένους με πρόβλήματα κλπ), ενώ σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών είναι και εκείνος που για διάφορους λόγους δεν είναι για τάξη, είτε γιατί δεν το θέλουν είτε γιατί δε μπορούν...

Και όσο για τις αργίες που δεν έχουν οι αποσπασμένοι, δοκιμάστε να τηλεφωνήσετε ημέρες αργιών για τους "μάχιμους" (αλλά όχι για τους φορείς), σε διάφορες υπηρεσίες μας... Κι άμα σηκώσουν ποτέ τηλέφωνο, άμα λέω,  είναι το ..προσωπικό ασφαλείας που υπάρχει γι' αυτές τις περιπτώσεις (ο πιο νέος στο γραφείο) ο οποίος θα σας πληροφορήσει πως "δεν ξέρω, λείπει αυτή τη στιγμή κλπ κλπ", όταν δε μπορεί ο ίδιος να σας εξυπηρετήσει...

Δεν τα λέω εγώ , οι ίδιοι τα λένε και τα κάνουνε κιόλας...
Σήμερα πχ σε συγκεκριμένη διεύθυνση δε σήκωνε κανείς τηλέφωνο μεχρι το μεσημέρι που έπαιρνε συνάδελφος από το πρωι για προσωπική του υπόθεη.. Σε ολοκληρη διεύθυνση.. Φανταστείτε μικρότερους φορείς (ΚΔΑΥ, ΜΔΑΥ και δε συμμαζεύεται..)

Πιστεύετε πραγματικά πως δε θα υπάρχει κόσμος να επανδρώσει τα γραφεία χωρίς τα πολυπόθητα παραμεθόρια μόρια;;..
Ας δοκιμάσουμε..


ΥΓ: Με αυτά που λέω δε σημαίνει οτι δεν υπάρχουν αποσπασμένοι που τιμούν τη δουλειά τους και τους συναδέλφους τους, συνάδελφοι που εργαζονται πραγματικά πολύ και σκληρά για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις, να εξυπηρετήσουν κοσμο και πάει λέγοντας...
Έχουμε γνωρίσει και πολλούς τέτοιους, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.. Πάντα υπήρχαν και πάντα (μάλλον) θα υπάρχουν.. Συνήθως δε, είναι και οι άνθρωποι που όντως έχουν πραγματικούς λόγους απόσπασης (από την εμπειρία μου)...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2009, 12:34:05 πμ από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:08:35 »

Αποσυνδεδεμένος hippy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1922 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:06:51 πμ »
Δεν ξερω πως θα διοριζονται οι μονιμοι και οι ανπληρωτες στο μελλον, με ποια κριτηρια και απο ποιους πινακες, το σιγουρο ειναι ενα: η ωρομισθια δεν θα καταργηθει. Οι τιμημενοι απο την υπουργο εκπαιδευτικοι στους οποιους υποκλινεται (βλεπεσημερινη  συνεντευξη της στη ΝΕΤ), θα εξακολουθουν να τρεχουν στα βουνα και τους καμπους με 3 κι εξηντα, γιατι ετσι εξυπηρετουν το συστημα: Φαινομενικη μειωση της ανεργιας , εισφορες στο ΙΚΑ χωρις ομως να εξασφαλιζουν βιβλιαριο υγειας, δυσκολη  ληψη επιδοματος ανεργιας απο τον ΟΑΕΔ αφου δεν θα συμπληρωνουν τα αναγκαια ενσημα, και βεβαια βουλωμα στις τρυπες των σχολειων, αρα αποφυγη προσληψης περισσοτερων μονιμων που κοστιζουν περισσοτερο. Οσο λοιπον οι προτεραιοτητες μιας κυβερνησης ειναι καθαρα οικονομιστικες, ΔΕΝ θα μας πεισουν ΠΟΤΕ οτι νιαζονται για την παιδεια κι οτι θελουν πραγματικα να την βελτιωσουν. Και θα σερνουν χιλιαδες πτυχιουχους απο ΑΣΕΠ σε ΑΣΕΠ κυνηγωντας το μεγαλο ονειρο!!! Αυτη ειναι κατα τη γνωμη μου η σκληρη αληθεια, και γι'αυτο δεν πρεπει να σκοτωνομαστε μεταξυ μας , ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε...
ΠΕ 04.01

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1923 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:08:01 πμ »
Καλοί μου φίλοι, νέοι και παλιοί σας χαιρετώ. Είχα καιρό να γράψω στο forum αλλά με όλα αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία μου ήρθε μια αηδία και είπα να ξεράσω μερικές σκέψεις μου για αρχή, έτσι για να ξαλαφρώσω.
Μου φαίνεται απίστευτο και εμένα πως βγαίνει μια υπουργός και κάνει δηλώσεις με μισόλογα για μια βδομάδα και όλοι εμείς προσπαθούμε να μεταφράσουμε τι εννοεί. Ας ρίξω και εγώ την έκθεση μου και με διορθώνει κάποιος φιλόλογος.
  Την πρώτη μέρα ο ΓΑΠ είχε αναφέρει στη συνέντευξη τύπου στους υπουργούς να επιθεωρήσουν τα υπουργεία και να κάνουν επιχείρηση σκούπα για τους περιττούς (και μπλε) υπαλλήλους. Πιστεύω λοιπόν πως η κυρία υπουργός είδε τα μπλε βύσματα να πίνουν καφέ αραδιασμένοι στο υπουργείο και της γύρισαν τα μυαλά, οπότε είπε πως κάτι πρέπει να κάνει με τις αποσπάσεις.. και πήρε και η μπάλα τον τρόπο διορισμού. Μιας και όπως όλοι ξέρουμε οι περισσότεροι (όχι όλοι) που έχουν πάρει απόσπαση στο υπουργείο μπήκαν στην εκπαίδευση από το παράθυρο. Από τα ίδια παράθυρα που μπήκαν και πολλά πράσινα βύσματα στο παρελθόν (μιας και όλα τα παράθυρα που γνωρίζω χτίστηκαν επί ΠΑΣΟΚ και πολλοί είναι οι πράσινοι που πρόλαβαν να τα περάσουν). Αλήθεια τι θα κάνει με τα παράθυρα αυτά, μιας και μέχρι τώρα έκλεισε μόνο αυτό της ΠΔΣ.
Με την σειρά μου αηδιάζω και εγώ επειδή:
1) Απληροφόρητοι δημοσιογράφοι προσπαθούν να πάρουν συνέντευξη από την κ. υπουργό με αποκορύφωμα ένας από αυτούς να ρωτάει το επίκαιρο "Δηλαδή θα καταργήσετε την επετηρίδα;". Το αποτέλεσμα είναι να μην έχουμε πάρει τις απαντήσεις στα 3-4 ερωτήματα που μας ταλανίζουν όλες αυτές τις μέρες.
2) Η κ. Υπουργός όμως δεν μπήκε ούτε η ίδια να απαντήσει σε αυτά.. Γιατί άραγε; Θα μετράει ο ΑΣΕΠ μας είπε.. ποιος όμως από όλους δεν διευκρίνισε.. ο τελευταίος μόνο ή όλοι μαζί; Μιας και τα δύο αυτά ενδεχόμενα απέχουν μέρα με την νύχτα. Θα κλειδώσουν άμεσα οι πίνακες, πότε; Ποιοι θα είναι μέσα; Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.. στην οποία θα γίνει τι; Μήπως τελικά δεν έχει στο μυαλό της κάτι το ξεκάθαρο ούτε η ίδια; Και αν έχει γιατί δεν το λέει; Έχει πάρει τις αποφάσεις της; Αν ναι τότε γιατί κανονίζει συναντήσεις και 3μηνες συζητήσεις; Δεν έχει πάρει τις αποφάσεις της, τότε γιατί δεν περιμένει να συζητήσει το θέμα και απλά να αναφέρει μόνο πως σκοπεύει να αλλάξει το σύστημα διορισμών και αποσπάσεων, αλλά δεν έχουν καταλήξει στο μοντέλο ακόμη; Έχει καταλήξει σε κάποιο μοντέλο αλλά δεν μας το ανακοινώνει, μιας και θα το διαπραγματευτεί; Γιατί ανακοινώνει όμως μισόλογα; Ζητάω πολλά, όταν ζητάω σοβαρό και υπεύθυνο πολιτικό λόγο; Ζητάω πολλά όταν θέλω η υπουργός παιδείας μου να λέει μια πρόταση που να βγάζει νόημα; Μου άρεσε αυτό που έκανε με την ΠΔΣ, έστω και ημιτελές μιας και δεν πήρε από τον πίνακα αναπληρωτών. (Ο τοπικός πίνακας στις δευτεροβάθμιες θα χρειαζόταν για να γίνει μια ημέρα και όχι έναν μήνα, όπως την είχαν πληροφορήσει.. αλήθεια η ίδια δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσο χρειάζεται για να γράψεις σε ένα Excel τα ονόματα από τις αιτήσεις, τα μόρια από τον πίνακα, να κάνεις ταξινόμηση και μετά γι αυτούς με μηδενικά μόρια να βάλεις και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και να τα ξανα-ταξινομήσεις βάζοντας τους στο τέλος; ) Μου αρέσει όμως το ότι το ψάχνει, δεν μου αρέσει όμως η ημιμάθεια που βλέπω, αν και πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου για να μπει στο νόημα. Όμως αν σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα της πάρει για να μπει στο νόημα αδικήσει και άλλους συναδέλφους με τους νόμους που βιάζεται να αλλάξει.. τότε τι κάνουμε; Θα είναι σε θέση να τους πάρει πίσω και να τους ξαναλλάξει του χρόνους... όπως με την ΠΔΣ; Οι τρεις μήνες ίσως φτάσουν, αν καθίσει να μιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Ποιοι τελικά την συμβουλεύουν; Αλήθεια τι ήταν αυτό με το άριστα 20 και το άλλο με τον γ.γ. υπουργείου που δεν έχει κανένα πτυχίο, ποιος είναι αυτός, βιογραφικό;
3) Αηδιάζω όταν ακούω "αντικειμενικός" ΑΣΕΠ. Ο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς έγινε και γεγονός είναι πως υπήρχαν πολλές περιπτώσεις όπου έδωσαν λάθος επίσημες απαντήσεις (και σε αυτόν και σε προηγούμενους), μετά από μια βδομάδα που κάναν να δημοσιεύσουν ένα μέρος τους μόνο, όταν εμείς σας θυμίζω έπρεπε να τις γράψουμε σε μερικές ώρες(για να μην πιάσουμε τις διφορούμενες απαντήσεις ή το τι ακριβώς εξετάζουν, με ποια κριτήρια διορθώνουν την ειδική διδακτική και ποιοι διορθώνουν). Κανείς δεν βγήκε να ζητήσει συγνώμη, σε κανέναν δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες για αυτό το φιάσκο. Οι άνθρωποι που έδωσαν τα θέματα και τις λάθος απαντήσεις, στα θέματα τους πληρώθηκαν (αρκετά φαντάζομαι) και θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τους ειδήμονες αυτής της χώρας που με τα θέματα τους (που δεν μπορούν οι ίδιοι να απαντήσουν σωστά) θα αποφασίσουν ποιοι είναι οι ποιο άξιοι καθηγητές ! ! ! Τέτοιος ειδήμονας μπορώ να είμαι και εγώ, διορίστε με στις θέσεις τους και απολύστε με από απλό καθηγητή δημοσίου. Με ποια λογική θα εμπιστευτώ τον ΑΣΕΠ όταν οι καλύτεροι ειδικοί του που βάζουν τα θέματα είναι σκράπες (και στα μαθηματικά είχαμε παλαιότερα λάθη); Πως θα εμπιστευτώ αυτούς που διορθώνουν τελείως υποκειμενικά θέματα όπως η ειδική διδακτική; Για παράδειγμα φέτος οι περισσότεροι μαθηματικοί πάτωσαν, όταν οι ίδιοι σε προηγούμενους ΑΣΕΠ είχαν πάει πολύ καλά και είχαν μεγαλύτερο έως και διπλάσιο βαθμό στην ειδική. Τι συνέβη.. πέρασε ο καιρός και έγιναν χειρότεροι με το περισσότερο διάβασμα και με την μεγαλύτερη εμπειρία που απέκτησαν; Μήπως πρέπει να πάμε σε μια ποιο αντικειμενική εξέταση μιας και ο βαθμός αυτός διαφοροποιεί τον επιτυχόντα διοριστέο από τους υπόλοιπους.
4) Αηδιάζω με κάποιον που είπε πως θα ντρεπόταν να είναι στην θέση των καθηγητών που κατάφεραν να περάσουν την βάση πολλές φορές.. αλήθεια θα πρεπε να ντρέπονται οι μαθητές που συνεχώς και καθημερινά μέσα από προφορική εξέταση, διαγωνίσματα και τεστ αποδεικνύουν πως κυμαίνονται σε ένα καλό επίπεδο, αλλά δεν είναι στο Top 3 ας πούμε της τάξης; Οι μαθητές που το προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω και ας μην είναι οι πρώτοι; Τι έχει να πει σε αυτούς..; Όταν βάζει διαγωνίσματα, είναι σίγουρος πως αυτά είναι και τα θέματα που θα ξεχωρίσουν το πόσο καλά κατέχει το αντικείμενο ένας μαθητής; Εγώ πάντως διαβάζοντας και τις υποδείξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ως προς το που θα πρέπει να κινηθούν οι διδακτικοί στόχοι, πάλι δεν είμαι σίγουρος και έχω κάθε φορά αρκετές αμφιβολίες. (Να μην πω τεράστιες αντιρρήσεις για τα μαθηματικά για παράδειγμα που διδάσκουμε και εξετάζουμε στα ΕΠΑΛ) Είναι σίγουρος πως κάποιος στον ΑΣΕΠ που πήρε 75% σε έναν ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι καλύτερος από αυτόν που πήρε 70% και έμεινε απ' έξω; Είναι σίγουρος πως δεν παίζει ρόλο το ποιος εξετάζει το γραπτό σου; Εδώ φέτος στις πανελλήνιες που κρύψανε τον βαθμό του Β' βαθμολογητή υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις στα "αντικειμενικά" μαθηματικά. Ας ανοίξει δύο φύλλα Excel από αποτελέσματα Excel να δει πόσα σκαμπανεβάσματα και ανατροπές υπάρχουν στα ίδια ονόματα που ξαναδίνουν.)
Μερικές θέσεις και ευχές:
1)Ο ΑΣΕΠ είναι ένα κόσκινο μιας και 200 θέσεις για παράδειγμα τις διεκδικούν 5.000 άτομα, οπότε πρέπει να μπει κόσκινο, κανείς δεν απαξίωσε το πτυχίο κανενός. Το παλιό κόσκινο της επετηρίδας ήταν που απαξίωνε τα νέα πτυχία νέων συναδέλφων μιας και θεωρούσε καταλληλότερους αυτό με το παλιό (το παλιό κρασί δεν γίνεται πάντα καλύτερο, για να γίνει καλύτερο πρέπει να βρίσκεται στον χώρο του, μιας και εκτός αυτού μερικές φορές ξινίζει.. έτσι και οι καθηγητές). Οπότε ο ΑΣΕΠ είναι ένα βήμα μπρος, ας τον βελτιώσουν όμως, μιας και όπως είπα και πριν, θυμίζει πρόχειρο διαγώνισμα στο οποίο ο καθηγητής έβαλε τα θέματα στο πόδι και τα διόρθωσε πάλι στο πόδι.
2) Δεν θα βιαστώ να απαξιώσω την νέα κ. υπουργό μιας και φαίνεται σαν μια καλή νοικοκυρά να θέλει να βάλει τάξη στο νέο σπίτι.. ας δει όμως πρώτα πως και που πρέπει να είναι τα πράγματα και μετά να πιάσει το ξεσκονόπανο. Ας ρωτήσει αυτούς που κατοικούν χρόνια στο σπίτι αυτό, ποια πιστεύουν πως είναι η θέση των πραγμάτων και μετά να πάρει τις αποφάσεις της. Ας σταματήσει να γενικολογεί και να μας φορτίζει άγχος και άσχημα συναισθήματα. Μου αρέσει που θα βάλει τάξη στις αποσπάσεις και στα μόρια.. Δεν μου αρέσει που θα το πάει σε τοπικό επίπεδο, που σημαίνει απίστευτη αδιαφάνεια. Σίγουρα πρέπει να μπει φρένο σε μερικούς αδιάφορους καθηγητές, αλλά δεν πιστεύω πως είναι αυτός ο τρόπος (ίσως το συζητήσουμε σε νέο θέμα, ας το ανοίξει κάποιος.. ).
3) Ελπίζω να καταλαβαίνουν οι συνάδελφοι που δεν έχουν περάσει κανέναν ΑΣΕΠ πως πρέπει κάποτε να μπει και εκεί ένα τέλος στους διορισμούς χωρίς προϋπόθεση ΑΣΕΠ. Όμως πρέπει σίγουρα να δοθεί ένα μεταβατικό στάδιο, τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο σωστά οργανωμένο και περισσότερο αντικειμενικό ΑΣΕΠ.
4) Θα καταργηθεί η ωρομισθία; Μιλάνε για την γενιά των 700 ευρώ όταν οι ωρομίσθιοι καθηγητές παίρνουν 700 ευρώ το τρίμηνο. Αλήθεια ποιος θα πάει ωρομίσθιος ή ΠΔΣ στην παραμεθόριο αν σταματήσει ο πίνακας του 40% και απλά δίνονται δέκατα του μορίου και ψίχουλα για ωριαία αποζημίωση; (Αναπληρωτές θα πάνε σίγουρα κάποιοι νέοι συνάδελφοι που δεν έχουν βρει δουλειά ούτε έχουν οικογένεια στον τόπο τους.. μάλλον)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2009, 12:19:39 πμ από w1red »
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1924 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:11:26 πμ »
Ρε παιδιά ας μιλήσουμε ειλικρινά. ας πούμε οι φυσικοί για παράδειγμα.
Ένας που δεν καταφέρνει να πιάσει την βάση στο γνωστικό ,ας αφήσουμε την διδακτική που είναι θέμα βαθμολογητή , είναι σε θέση να διδάξει στην β ή γ λυκείου;
Δεν είναι ένα κριτήριο το να έχεις περάσει τουλάχιστον τη βάση;
Στους 3000 φυσικούς που έδωσαν φέτος οι μισοί ήταν κάτω από τη βάση και ας ήταν λυκειακού επιπέδου τα θέματα. Μπορεί να εξηγήσει κανείς γιατί να προσληφθεί κάποιος που ουσιαστικά δεν είναι άμεσα αξιοποιήσιμος στην εκπαίδευση; Πρέπει να τα ξαναφρεσκάρει για τα καλά. Ε λοιπόν ας το κάνει στο διάστημα πριν τον προσλάβουν, γιατί να το κάνει μετά;  Εσύ αν σκεφτόσουν ως σχολείο θα προτιμούσες ένα που τα χει ψιλοπαρατήσει ή κάποιον πιο ενημερωμένο;

Αποσυνδεδεμένος link

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1925 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:17:34 πμ »
Ρε παιδιά ας μιλήσουμε ειλικρινά. ας πούμε οι φυσικοί για παράδειγμα.
Ένας που δεν καταφέρνει να πιάσει την βάση στο γνωστικό ,ας αφήσουμε την διδακτική που είναι θέμα βαθμολογητή , είναι σε θέση να διδάξει στην β ή γ λυκείου;
Δεν είναι ένα κριτήριο το να έχεις περάσει τουλάχιστον τη βάση;
Στους 3000 φυσικούς που έδωσαν φέτος οι μισοί ήταν κάτω από τη βάση και ας ήταν λυκειακού επιπέδου τα θέματα. Μπορεί να εξηγήσει κανείς γιατί να προσληφθεί κάποιος που ουσιαστικά δεν είναι άμεσα αξιοποιήσιμος στην εκπαίδευση; Πρέπει να τα ξαναφρεσκάρει για τα καλά. Ε λοιπόν ας το κάνει στο διάστημα πριν τον προσλάβουν, γιατί να το κάνει μετά;  Εσύ αν σκεφτόσουν ως σχολείο θα προτιμούσες ένα που τα χει ψιλοπαρατήσει ή κάποιον πιο ενημερωμένο;


Αν κάποιος δουλεύει σε φροντιστήριο και έχει και οικογένεια είναι πολύ δύσκολο να προλάβει να διαβάσει και χημεία και βιολογία και γεωλογία και παιδαγωγικά και φυσικά φυσική σε ανώτερο επίπεδο (πού να ξέρει ότι θα είναι σε λυκειακό επίπεδο) κι έτσι μπορεί να μην δώσει ή να πάει χωρις προετοιμασία .. ενώ την ίδια στιγμή οι μαθητές του γ' λυκείου στο φροντιστήριο πιάνουν 90άρια και 100άρια.

Αποσυνδεδεμένος Marw 5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1926 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:26:58 πμ »
Ο ΑΣΕΠ , καλός κακός είναι οτι και οι πανελλήνιες, εξετάσεις που καθορίζει ποιος 8α μπει ένας υποψήφιος σε μία 8έση που θέουν ΟΛΟΙ να μουν. Τα υπόλοιπα είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ!!και τα λένε μονίμως αυτοί που δεν τους βολευει βλέπε stage συμβσιούχους κλπ

Το ίδιο ποιήμα είναι, όοολοι έχουν προσφέρει στο δημόσιο και θυσιάζονται, τωρα γιατί κανείς δεν πήγε να προσφέρει σε κανένα ιδιώτη, είναι άλλο θέμα!?!

Εγώ δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πρόβλημα των αναπληρωτών που είναι και οι ευνοημένοι δηλαδή, για να μη λέμε βλακείες, και στο δημόσιο δουλεύουν με 1000+ ευρώ χωρις αγχος, ενω όλοι ξέρουμε οτι σε φροντιστηριο με τις ίδιες ώρες δεν 8α έβγαζαν ούτε 400 και συγχρόνως παίρουν και ένα κάρο μόριο για να διοριστούν!?!Είναι παράλογο να πεις σε αυτή την κατηγορία οτι μετά από 10 χρόνια ΑΣΕΠ πρέπει να έχεις 1 επιτυχία??8α μας τρελάνετε εντελώς????Άσε που οι περισσότεροι είναι επιτυχόντες έτσι κι αλλιώς!!!

Αποσυνδεδεμένος hippy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1927 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:31:06 πμ »
Ρε παιδιά ας μιλήσουμε ειλικρινά. ας πούμε οι φυσικοί για παράδειγμα.
Ένας που δεν καταφέρνει να πιάσει την βάση στο γνωστικό ,ας αφήσουμε την διδακτική που είναι θέμα βαθμολογητή , είναι σε θέση να διδάξει στην β ή γ λυκείου;
Δεν είναι ένα κριτήριο το να έχεις περάσει τουλάχιστον τη βάση;
Στους 3000 φυσικούς που έδωσαν φέτος οι μισοί ήταν κάτω από τη βάση και ας ήταν λυκειακού επιπέδου τα θέματα. Μπορεί να εξηγήσει κανείς γιατί να προσληφθεί κάποιος που ουσιαστικά δεν είναι άμεσα αξιοποιήσιμος στην εκπαίδευση; Πρέπει να τα ξαναφρεσκάρει για τα καλά. Ε λοιπόν ας το κάνει στο διάστημα πριν τον προσλάβουν, γιατί να το κάνει μετά;  Εσύ αν σκεφτόσουν ως σχολείο θα προτιμούσες ένα που τα χει ψιλοπαρατήσει ή κάποιον πιο ενημερωμένο;

κανω πολλα χρονια μαθηματα σε μαθητες της Β' λυκειου (εδιναν πανελληνιες παλαιοτερα) και βεβαια της Γ'. Τα αποτελεσματα που εχω θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλα. Δεν εχω δωσει ΑΣΕΠ γιατι αρνουμαι, αρα στους πινακες εμφανιζομαι χωρις ΑΣΕΠ και με καποια προυπηρεσια απο ΠΔΣ. Ειμαι ή δεν ειμαι ικανη καθηγητρια; την επαφη μου οχι μονο δεν την εχασα ποτε, αλλα διαβαζω διαρκως για να ειμαι καλη. Κανεις δεν μπορει να με πεισει για την αναγκαιοτητα του ΑΣΕΠ. Στην ταξη κρινεται κανεις, και πρωτα απ' ολα απο τους ιδιους τους μαθητες του.
Περυσι στο σχολειο που ημουν εφεραν  μαθηματικο ΠΔΣ με ΑΣΕΠ και οι μαθητες δεν ξαναπηγαν σε 2ο μαθημα λεγοντας στο διευθυντη " τι μας τη φερατε αυτη". Φυσικα οι πιθανοτητες να ειναι καλος ή κακος καθηγητης ειναι οι ιδιες ειτε με ΑΣΕΠ, ειτε χωρις ΑΣΕΠ. Αρα το μονο αλανθαστο κριτηριο ειναι η ταξη, αρκει να υπαρχει τροπος να απομακρυνονται οι μη ικανοι....
ΠΕ 04.01

Αποσυνδεδεμένος daimonman

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1928 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:32:18 πμ »
Ωραίος ο w1red! Από τα πιο ώριμα λόγια που έχω ακούσει εδώ μέσα! Υπάρχουν οι τρόποι διορισμού που προτείνονται με βάση το προσωπικό συμφέρον, υπάρχει και η αντικειμενική θεώρηση των πραγμάτων...

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1929 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:36:25 πμ »

Ο ΑΣΕΠ , καλός κακός είναι οτι και οι πανελλήνιες, εξετάσεις που καθορίζει ποιος 8α μπει ένας υποψήφιος σε μία 8έση που θέουν ΟΛΟΙ να μουν. Τα υπόλοιπα είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ!!και τα λένε μονίμως αυτοί που δεν τους βολευει βλέπε stage συμβσιούχους κλπ

Το ίδιο ποιήμα είναι, όοολοι έχουν προσφέρει στο δημόσιο και θυσιάζονται, τωρα γιατί κανείς δεν πήγε να προσφέρει σε κανένα ιδιώτη, είναι άλλο θέμα!?!

Εγώ δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πρόβλημα των αναπληρωτών που είναι και οι ευνοημένοι δηλαδή, για να μη λέμε βλακείες, και στο δημόσιο δουλεύουν με 1000+ ευρώ χωρις αγχος, ενω όλοι ξέρουμε οτι σε φροντιστηριο με τις ίδιες ώρες δεν 8α έβγαζαν ούτε 400 και συγχρόνως παίρουν και ένα κάρο μόριο για να διοριστούν!?!Είναι παράλογο να πεις σε αυτή την κατηγορία οτι μετά από 10 χρόνια ΑΣΕΠ πρέπει να έχεις 1 επιτυχία??8α μας τρελάνετε εντελώς????Άσε που οι περισσότεροι είναι επιτυχόντες έτσι κι αλλιώς!!!


Ρε παιδιά ας μιλήσουμε ειλικρινά. ας πούμε οι φυσικοί για παράδειγμα.
Ένας που δεν καταφέρνει να πιάσει την βάση στο γνωστικό ,ας αφήσουμε την διδακτική που είναι θέμα βαθμολογητή , είναι σε θέση να διδάξει στην β ή γ λυκείου;
Δεν είναι ένα κριτήριο το να έχεις περάσει τουλάχιστον τη βάση;
Στους 3000 φυσικούς που έδωσαν φέτος οι μισοί ήταν κάτω από τη βάση και ας ήταν λυκειακού επιπέδου τα θέματα. Μπορεί να εξηγήσει κανείς γιατί να προσληφθεί κάποιος που ουσιαστικά δεν είναι άμεσα αξιοποιήσιμος στην εκπαίδευση; Πρέπει να τα ξαναφρεσκάρει για τα καλά. Ε λοιπόν ας το κάνει στο διάστημα πριν τον προσλάβουν, γιατί να το κάνει μετά;  Εσύ αν σκεφτόσουν ως σχολείο θα προτιμούσες ένα που τα χει ψιλοπαρατήσει ή κάποιον πιο ενημερωμένο;


Πολύ σωστά όλα αυτά όπως και κείνα που λέει ο w1red...  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2009, 12:40:04 πμ από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1930 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 01:15:29 πμ »
Είπε οτι μέχρι τώρα το ΠΔΣ δινόταν χωρί καένα κριτήριο!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΗ8ΕΙΑ!!!

Δεν είναι αλήθεια. Τα τελευταία χρόνια υπήρχε κριτήριο για την ΠΔΣ και ήταν η τριτεκνία.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1931 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 01:18:58 πμ »
Είπε οτι μέχρι τώρα το ΠΔΣ δινόταν χωρί καένα κριτήριο!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΗ8ΕΙΑ!!!

Δεν είναι αλήθεια. Τα τελευταία χρόνια υπήρχε κριτήριο για την ΠΔΣ και ήταν η τριτεκνία.


Βρε jak13 αυτο θα το ελεγες κριτηριο αν αφορουσε ολους αυτους που εκαναν αιτηση σε καθε ΔΔΕ


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 362
Σύνολο: 370

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.