*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2040130 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και αφού μιλάμε για κίνητρα νομίζετε ότι ο γραπτός διαγωνισμός φτιάχτηκε γιατί ενδιέφερε τον Αρσένη και την Διαμαντοπούλου η αξιοκρατία; Το σενάριο είναι ότι παρέλαβαν εντολές περικοπών στην παιδεία και εφηύραν ένα σύστημα ώστε η κατακραυγή της ανεργίας να φύγει από πάνω τους και να πέσει σε εμφύλιο μεταξύ εκπαιδευτικών. Οι δύο πολιτικοί εφήρμοσαν την "πολιτιστική επανάσταση" του Μάο πάνω στα κεφάλια μας (διαβάστε στο δίκτυο ή δείτε την ταινία "το κεφάλαιο" του Γαβρά). Αυτή τη στιγμή το σύστημα έχει να κάνει διαγωνισμό 7 χρόνια, να διορίσει δεν ξέρω και εγώ πόσο και όλη η ένταση βγαίνει σε εμφύλιο.  Πολύ βολικό...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Απαξιώνουμε , πάντα κατα την δικη μου αποψη, είναι οταν το κάνουμε μονο και μόνο για να πετυχουμε διορισμό. Η ουσια λοιπον αλλάζει. Αλίμονο αν η δια βιου μαθηση είναι μονο "πιστοποιητικά-βεβαιωσεις" που σκοπό έχουν την μοριοδότηση, άρα και τον διορισμο.
Και αν οι "ειδικοι" που θα φροντισουν για το "ιδανικό" συστημα επιλογης, τότε ας σκεφτουν πως η δυνατοτητα αποκτησης δεν ειναι "ελεύθερη". Συνεπως, μαλλον, μιλάμε για ελιτισμό.

Ας κάνω μια αφελέστατη ερώτηση. Καποιος διοριζεται σημερα, πιστεύετε πως θα τρέχει να κανει και αλλο μεταπτυχιακό? (μόνο αν το γουσταρει, θα συμφωνούσα εγω) και τότε αυτό, ναι, ειναι "μάθηση" καλή τόσο για τον ιδιο όσο και για τους μαθητες του.

Αν τα μεταπτυχιακά ηταν ελευθερα, χωρις διδακτρα΄και με αρκετες θεσεις, τότε και μόνο τοτε θα μπορουσαμε να μιλησουμε για ισες ευκαιριες.

Φυσικά, κανεις δεν μπορει να αγνοήσει τα προσόντα αυτά , αλλά ας μετρουν μετα τον διορισμό.
Νομιζω πως αυτη ειανι και η φιλοσοφια στο να μην μετρανε για προσαυξηση μισθου στους αναπληρωτες.
Συνεπως, δεν μπορουμε να μιλαμε για δυο μετρα, δυο σταθμα.

** μπορει και να γραφω ηλιθιότητες απο πάνω μεχρι κατω, αλλά αυτά τα ερωτηματα μου δημιουργήθηκαν  :)

Δεν συμφωνώ μαζί σου και μάλλον καταλαβαίνω ότι δεν έχεις περάσει από το δρόμο που οδηγεί σε ένα μεταπτυχιακό ή και διδακτορικό.
 
Ο καθένας αυξάνει τα προσόντα του με το καλύτερο δυνατό τρόπο και πρέπει να επιβραβεύεται, παίρνοντας μόρια έναντι κάποιου άλλου που απλώς ολοκλήρωσε ένα πτυχίο περιμένοντας διορισμό και δεν φροντίζει να βελτιωθεί.

 Επιπλέον μέσα από το μεταπτυχιακό είχα την δυνατότητα να μάθω πράγματα και να εξειδικευτώ σε παιδαγωγικά ζητήματα που στο πτυχίο δεν υπήρχαν ούτε σαν μάθημα καν.

Έτσι δεν δεχόμαστε να πετάξουμε το κόπο μας και τις χρήσιμες γνώσεις που αποκομίσαμε επειδή και μόνο κάποιοι δεν μπορούν να μας φτάσουν και θέλουν να μας πετάξουν στον γκρεμό.

 Όσον αφόρα τα δίδακτρα εγώ είχα υποτροφία από το ΙΚΥ(Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών), οπότε μη μου λέτε ότι δεν μπορούμε να πληρώσουμε, γιατί υπάρχει και άλλος δρόμος .

 Όλα τα προσόντα πρέπει να προσμετρούνται γιατί είναι προς όφελος των παιδιών και των σχολείων. Αλλοίμονο αν απαξιώνουμε και το σχολείο προτείνοντας να διοριστούν μόνο άτομα χαμηλών προσόντων, γιατί μόνο αυτά έχουν και διαφημίζουν.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Εχω μεταπτυχιακό και κανω δευτερο. Αυτο ομως δεν ενδιαφερει, ουτε το κανω παντιέρα.
Δεν εχω να προσθεσω κατι άλλο, παρά πως ουτε τα μεταπτυχιακά σημαινουν πως κανουν τον δασκαλο καλυτερο.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ

Παιδια καλημερα

οποιος θελει κανει πμσ;
Για φαντασου λοιπον να θελησουν να μπουν σε πμσ και οι 20000 αναπληρωτες που εργαζονται αυτη τη στιγμη....πως; αφου οι ποσφερομενες θεσεις ειναι ελαχιστες...δε φτανουν ουτε για τους μισους!
αυτα ειναι αστεια πραγματα παιδια γιατι απλα ειναι ελαχιστες οι προσφερομενες θεσεις...για να κυριολεκτουμε...
αν οι θεσεις στα πμσ επαρκουσαν για το συνολο των αποφοιτων και αυτοι επελεγαν να μην το κανουν τοτε ναι θα συμφωνουσα...
Και κατι αλλο!όπως λειτουργει τωρα δημιουργειται μια ελιτ γνωσης που καπηλευεται το αγαθο της ανωτατης μορφωσης, αποσκοπωντας μονο στη μοριοδότηση, γεγονος  που συνιστα καταφωρη αδικια απεναντι στους μη εχοντες προσβαση διοτι ουτως η αλλως η ουσιαστικη γνωση  ενος πμσ  εξαργυρωνεται με ενα αριστο γραπτο στο διαγωνισμο .Κατα την αποψη μου το καλυτερο γινοταν παλια όπου ο διορισμενος επαιρνε για δυο χρονια  εκπαιδευτικη αδεια και μετα απο πολυ ωριμη σκεψη και  εχοντας αποκτησει διδακτικη εμπειρια, εμπειρια ταξης αλλα και κοινωνικης πραγματικοτητας οπου εργαζεται επελεγε με βαση τα ενδιαφεροντα και τις αναγκες του το αντικειμενο των μτπτχ σπουδων του
 Παρολα αυτα αισθανομαι πολυ περηφανη για το μτπτχκ μου...

Δηλαδή 3 ώρες θεωρούνται αρκετές για να αξιολογηθώ αν κάνω για καθηγητής, όπου Μην ξεχνάμε:
 
1) την υποκειμενικότητα της διόρθωσης.
2) άγνωστο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων ανά περίοδο.
3) ψυχολογική κατάσταση εξεταζομένου (μεγάλο στρες-άγχος που σημαίνει μείωση απόδοσης).
4) θέματα υγείας (έχω δώσει εξετάσεις με 38 πυρετό).

Επίσης ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι τεράστιο έσοδο για τα παράνομα φροντιστήρια για ΑΣΕΠ, έχω διαβάσει αρκετούς εδώ μέσα που λένε ότι πέρασαν χάρη σε αυτά. Εδώ είναι που λέμε ΠΛΗΡΩΝΩ για τον διορισμό μου και όχι τα χρήματα που δίνουμε για τα μεταπτυχιακά.

Τελικά μήπως οι μόνοι που έχουν τεράστιο οικονομικό συμφέρον και αγωνίζονται για την διατήρηση του γραπτού ασεπ είναι οι υπεύθυνοι και οι διδάσκοντες σε αυτά τα παράνομα φροντιστήρια για προετοιμασία ασεπ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Παράθεση από: biov στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 10:36:43 μμ

Αν βεβαια τα θεματα του νεου διαγωνισμου ειναι ευκολα, ολα μπορει ν'ανατραπουν, αλλα αυτο εξαρταται απο τη "γραμμη" που θα πεσει για τη δυσκολια του διαγωνισμου: αν ο υπουργος θελει να βοηθησει τους παλιους, θα πεσει γραμμη για δυσκολα θεματα ωστε να μην υπαρξουν πολλες υψηλες βαθμολογιες και τον κυριο ρολο να παιξει η προυπηρεσια!



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Ωραια αυριο ανακοινωνει το πολυνομοσχεδιο το παιδειας. Μαλιστα. Να δουμε τι θα βγαλουνε . Αν διορισουν με το υπαρχων συστημα και μοριοδοτουνται οι προυπηρεσιεα θα εχουμε προσφυγες απο ατομα που περασανε την Βαση στον ασεπ. Αν μοριοδοτουνε τον τελευταιο ασεπ θα εχουμε προσφυγες απο ατομα που ειχαν περασει την βαση σε αλλους ασεπ και απο ατομα που εχουν προυπηρεσια. Αν μοριοδοτουν πολυ ολους τους ασεπ θα εχουμε προσφυγες απο ατομα με μεγαλες προυπηρεσιες καθως οι ασεπ αυτοι δεν τηρουσαν τις βασικες προυποθεσεις του ν . Αρσενη. Χμμμμ χαμος θα γινει

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Εχω μεταπτυχιακό και κανω δευτερο. Αυτο ομως δεν ενδιαφερει, ουτε το κανω παντιέρα.
Δεν εχω να προσθεσω κατι άλλο, παρά πως ουτε τα μεταπτυχιακά σημαινουν πως κανουν τον δασκαλο καλυτερο.
Να κάνω και εγώ μια αφελή ερώτηση όπως εσύ, γιατί τα μεταπτυχιακά ειδικά για τα παιδαγωγικά και την διδακτική δεν σε κάνουν καλύτερο δάσκαλο? Μονό το πτυχίο αξίζει?οι 3 ώρες γραπτού ασεπ ξεχωρίζουν το καλό δάσκαλο?
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2015, 01:55:49 μμ από balaoutis »

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Ωραια αυριο ανακοινωνει το πολυνομοσχεδιο το παιδειας. Μαλιστα. Να δουμε τι θα βγαλουνε . Αν διορισουν με το υπαρχων συστημα και μοριοδοτουνται οι προυπηρεσιεα θα εχουμε προσφυγες απο ατομα που περασανε την Βαση στον ασεπ. Αν μοριοδοτουνε τον τελευταιο ασεπ θα εχουμε προσφυγες απο ατομα που ειχαν περασει την βαση σε αλλους ασεπ και απο ατομα που εχουν προυπηρεσια. Αν μοριοδοτουν πολυ ολους τους ασεπ θα εχουμε προσφυγες απο ατομα με μεγαλες προυπηρεσιες καθως οι ασεπ αυτοι δεν τηρουσαν τις βασικες προυποθεσεις του ν . Αρσενη. Χμμμμ χαμος θα γινει

Από εμένα δεν θα έχουν αντιρρήσεις, όλα με πιάνουν και μέσα είμαι.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Να κάνω και εγώ μια αφελή ερώτηση όπως εσύ, γιατί τα μεταπτυχιακά ειδικά για τα παιδαγωγικά και την διδακτική δεν σε κάνουν καλύτερο δάσκαλο? Μονό το πτυχίο αξίζει?

την παιδαγωγική επάρκεια μέσω αυτών ανέφεραν και ο νόμος Αρσένη και ο νόμος Διαμαντοπούλου. Μην είμαστε φανατικοί Ολυμπιακοί μόνο μέσα στο Καραϊσκάκη και στην Τούμπα ΠΑΟΚ. Έτσι;

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Αυριο ανακοινώνεται το πολυνομοσχεδιο;Να κρυφτούμε στα καταφυγια,οχι τιποτ άλλο.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
ιδια με  το πτυχιο, οσο αφορα τις γνωσεις. Δες το αναλογικά.
Θεωρω πως ενα εξαμηνο παιδαγωγικων επιβάλλεται για ολους οσοι θελουν να ασχοληθουν με την εκπαιδευση, αντι να τρεχουν για μεταπτυχιακό. Αυτο μπορουν να το κανουν και αργοτερα..

Παντως, ας περιμενουμε να δουμε το νομοσχεδιο και ας ελπισουμε πως θα ικανοποιεί τους περισσοτερους.
Αν και οσο δεν υπαρχουν διορισμοι, δυστυχως, θα παραμένει η απογοητευση
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
παιδαγωγική επάρκεια και για τους παλιούς; πωςθα την αποχτήσουν ; όταν τρέχουν στα ξερόνησα; ευτυχώς το καταργήσανε αυτά μόνο για τους νέους... 8)

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είναι τόσο εύκολο να βρεις δουλειά να πληρώνεις ενοίκιο και τα υπόλοιπα έξοδα που έχει ένα σπίτι και 8.000 για το μεταπτυχιακό, με πείσατε εγώ φταίω που δεν σπούδασα περισσότερο από το προβλεπόμενο , τότε που δεν μετρούσε πουθενά το κ_χαρτο.
Τα βιβλία δεν σου μαθαίνουν πως θα γίνεις καλύτερος εκπαιδευτικός, ειδικά αν κρίνω από τα γραφόμενα ορισμένων τι να πω, λες και δεν καταλαβαίνουν πως το προσόν θα γίνει σύντομα προϋπόθεση …, ελπίζω αν μετρήσουν τα προσόντα να είναι μετά την ημερομηνία πτυχίου. Τουλάχιστον κάπως μειώθηκαν τα ακαδημαϊκά κριτήρια, δεν διάβασα τώρα τελευταία για πληροφορική και ξένες γλώσσες που οι περισσότερα τα απέκτησαν σε ηλικία κάτω από 16…
Υγ το διδακτορικό θα μετρήσει περισσότερο, είναι απαράδεκτο να μην έχει διδακτορικό ο νηπιαγωγός, ο δάσκαλος,  ο γυμναστής  και η υπόλοιπη παρέα της δευτεροβάθμιας!
Πόσο τραυματικά χρόνια πέρασα στο δημοτικό που οι δάσκαλοι είχαν σπουδάσει μόνο 2 χρόνια σε παιδαγωγική ακαδημία , δεν γνώριζαν τι είναι ο υπολογιστής, ήξεραν βέβαια πέντε ξένες λέξεις προσοχή όχι γλώσσες…
Δεν είναι σωστό να διορίσουν στην ειδική αγωγή όταν υπολειτουργεί η γενική παιδεία, δεν υπάρχουν χρήματα! Το καλό είναι πως οι συνάδελφοι καθηγητές απέκτησαν τα πτυχία επειδή το ήθελαν απέκτησαν γνώσεις χωρίς να επιδιώκουν διορισμό, μπορούν να περιμένουν μέχρι να ιδρυθούν καθηγητικές σχολές ειδικής αγωγής όπως στην πρωτοβάθμια.

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Δηλαδή 3 ώρες θεωρούνται αρκετές για να αξιολογηθώ αν κάνω για καθηγητής, όπου Μην ξεχνάμε:
 
1) την υποκειμενικότητα της διόρθωσης.
2) άγνωστο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων ανά περίοδο.
3) ψυχολογική κατάσταση εξεταζομένου (μεγάλο στρες-άγχος που σημαίνει μείωση απόδοσης).
4) θέματα υγείας (έχω δώσει εξετάσεις με 38 πυρετό).

Επίσης ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι τεράστιο έσοδο για τα παράνομα φροντιστήρια για ΑΣΕΠ, έχω διαβάσει αρκετούς εδώ μέσα που λένε ότι πέρασαν χάρη σε αυτά. Εδώ είναι που λέμε ΠΛΗΡΩΝΩ για τον διορισμό μου και όχι τα χρήματα που δίνουμε για τα μεταπτυχιακά.

Τελικά μήπως οι μόνοι που έχουν τεράστιο οικονομικό συμφέρον και αγωνίζονται για την διατήρηση του γραπτού ασεπ είναι οι υπεύθυνοι και οι διδάσκοντες σε αυτά τα παράνομα φροντιστήρια για προετοιμασία ασεπ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


αυτες τις αντικειμενικες δυσκολιες τις εχουν ολοι και ειδικα οι μη κατεχοντες τιτλους...που ειναι και πιο ψαρωμενοι...αν ειναι δυνατον εγω με το μεταπτυχιακο και τις τοσες κρισεις που περασα μεχρι να τελειωσω να εχω αγχος με τον ασεπ...για να κατεχεις τον τιτλο εισα ενα βημα πιο πανω απο την απλη παραθεση γνωσης με λιγο κριτικη που ζηταει ο ασεπ
εδω στο μαστερ παρουσιαζεις ερευνα σου δουλεια σου κοπο σου σε επιτροπη καθηγητων που σημαινει οτι εντρυφησες  και δε μπορεις να παραθεσεις σε ενα διαγωνισμο τις γνωσεις σου;και να αναλογιστεις λιγο πανω σ αυτες;

Τωρα για το αν τρεις ωρες ειναι ικανες να μας κρινουν σου λεω "οχι" γιατι δεν πιανουν τον παλμο της ταξης και την αλληλεπιδραση δασκαλου μαθητη για την προαγωγη ολης της διαδικασιας κατα τη διδακτικη πραξη
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος marilou1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Να πιστεύεις...
    • Προφίλ
Δεν συμφωνώ μαζί σου και μάλλον καταλαβαίνω ότι δεν έχεις περάσει από το δρόμο που οδηγεί σε ένα μεταπτυχιακό ή και διδακτορικό.
 
Ο καθένας αυξάνει τα προσόντα του με το καλύτερο δυνατό τρόπο και πρέπει να επιβραβεύεται, παίρνοντας μόρια έναντι κάποιου άλλου που απλώς ολοκλήρωσε ένα πτυχίο περιμένοντας διορισμό και δεν φροντίζει να βελτιωθεί.

 Επιπλέον μέσα από το μεταπτυχιακό είχα την δυνατότητα να μάθω πράγματα και να εξειδικευτώ σε παιδαγωγικά ζητήματα που στο πτυχίο δεν υπήρχαν ούτε σαν μάθημα καν.

Έτσι δεν δεχόμαστε να πετάξουμε το κόπο μας και τις χρήσιμες γνώσεις που αποκομίσαμε επειδή και μόνο κάποιοι δεν μπορούν να μας φτάσουν και θέλουν να μας πετάξουν στον γκρεμό.

 Όσον αφόρα τα δίδακτρα εγώ είχα υποτροφία από το ΙΚΥ(Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών), οπότε μη μου λέτε ότι δεν μπορούμε να πληρώσουμε, γιατί υπάρχει και άλλος δρόμος .

 Όλα τα προσόντα πρέπει να προσμετρούνται γιατί είναι προς όφελος των παιδιών και των σχολείων. Αλλοίμονο αν απαξιώνουμε και το σχολείο προτείνοντας να διοριστούν μόνο άτομα χαμηλών προσόντων, γιατί μόνο αυτά έχουν και διαφημίζουν.

Συνάδερφε, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όποιος φροντίζει να επιμορφώνεται ας επιβραβευτεί. Δεν είναι σωστό όταν κάποιος έχει μεταπτυχιακό να δέχεται πόλεμο επειδή το έχει. Όταν το έκανα ήμουν σαν την τρελή. Να προλάβω σχολείο, διάβασμα, παιδί, οικογενειακές υποχρεώσεις... Επιπλέον να αγωνιώ αν θα βρω τη δόση για κάθε μήνα.
Δεν είναι σωστό ότι δεν έχουμε να το κατηγορούμε. Λίγη αξιοπρέπεια δεν βλάπτει...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.