0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απαξιώνουμε , πάντα κατα την δικη μου αποψη, είναι οταν το κάνουμε μονο και μόνο για να πετυχουμε διορισμό. Η ουσια λοιπον αλλάζει. Αλίμονο αν η δια βιου μαθηση είναι μονο "πιστοποιητικά-βεβαιωσεις" που σκοπό έχουν την μοριοδότηση, άρα και τον διορισμο.Και αν οι "ειδικοι" που θα φροντισουν για το "ιδανικό" συστημα επιλογης, τότε ας σκεφτουν πως η δυνατοτητα αποκτησης δεν ειναι "ελεύθερη". Συνεπως, μαλλον, μιλάμε για ελιτισμό.Ας κάνω μια αφελέστατη ερώτηση. Καποιος διοριζεται σημερα, πιστεύετε πως θα τρέχει να κανει και αλλο μεταπτυχιακό? (μόνο αν το γουσταρει, θα συμφωνούσα εγω) και τότε αυτό, ναι, ειναι "μάθηση" καλή τόσο για τον ιδιο όσο και για τους μαθητες του. Αν τα μεταπτυχιακά ηταν ελευθερα, χωρις διδακτρα΄και με αρκετες θεσεις, τότε και μόνο τοτε θα μπορουσαμε να μιλησουμε για ισες ευκαιριες. Φυσικά, κανεις δεν μπορει να αγνοήσει τα προσόντα αυτά , αλλά ας μετρουν μετα τον διορισμό.Νομιζω πως αυτη ειανι και η φιλοσοφια στο να μην μετρανε για προσαυξηση μισθου στους αναπληρωτες. Συνεπως, δεν μπορουμε να μιλαμε για δυο μετρα, δυο σταθμα.** μπορει και να γραφω ηλιθιότητες απο πάνω μεχρι κατω, αλλά αυτά τα ερωτηματα μου δημιουργήθηκαν
Παιδια καλημεραοποιος θελει κανει πμσ; Για φαντασου λοιπον να θελησουν να μπουν σε πμσ και οι 20000 αναπληρωτες που εργαζονται αυτη τη στιγμη....πως; αφου οι ποσφερομενες θεσεις ειναι ελαχιστες...δε φτανουν ουτε για τους μισους!αυτα ειναι αστεια πραγματα παιδια γιατι απλα ειναι ελαχιστες οι προσφερομενες θεσεις...για να κυριολεκτουμε...αν οι θεσεις στα πμσ επαρκουσαν για το συνολο των αποφοιτων και αυτοι επελεγαν να μην το κανουν τοτε ναι θα συμφωνουσα...Και κατι αλλο!όπως λειτουργει τωρα δημιουργειται μια ελιτ γνωσης που καπηλευεται το αγαθο της ανωτατης μορφωσης, αποσκοπωντας μονο στη μοριοδότηση, γεγονος που συνιστα καταφωρη αδικια απεναντι στους μη εχοντες προσβαση διοτι ουτως η αλλως η ουσιαστικη γνωση ενος πμσ εξαργυρωνεται με ενα αριστο γραπτο στο διαγωνισμο .Κατα την αποψη μου το καλυτερο γινοταν παλια όπου ο διορισμενος επαιρνε για δυο χρονια εκπαιδευτικη αδεια και μετα απο πολυ ωριμη σκεψη και εχοντας αποκτησει διδακτικη εμπειρια, εμπειρια ταξης αλλα και κοινωνικης πραγματικοτητας οπου εργαζεται επελεγε με βαση τα ενδιαφεροντα και τις αναγκες του το αντικειμενο των μτπτχ σπουδων του Παρολα αυτα αισθανομαι πολυ περηφανη για το μτπτχκ μου...
Εχω μεταπτυχιακό και κανω δευτερο. Αυτο ομως δεν ενδιαφερει, ουτε το κανω παντιέρα.Δεν εχω να προσθεσω κατι άλλο, παρά πως ουτε τα μεταπτυχιακά σημαινουν πως κανουν τον δασκαλο καλυτερο.
Ωραια αυριο ανακοινωνει το πολυνομοσχεδιο το παιδειας. Μαλιστα. Να δουμε τι θα βγαλουνε . Αν διορισουν με το υπαρχων συστημα και μοριοδοτουνται οι προυπηρεσιεα θα εχουμε προσφυγες απο ατομα που περασανε την
Να κάνω και εγώ μια αφελή ερώτηση όπως εσύ, γιατί τα μεταπτυχιακά ειδικά για τα παιδαγωγικά και την διδακτική δεν σε κάνουν καλύτερο δάσκαλο? Μονό το πτυχίο αξίζει?
Δηλαδή 3 ώρες θεωρούνται αρκετές για να αξιολογηθώ αν κάνω για καθηγητής, όπου Μην ξεχνάμε: 1) την υποκειμενικότητα της διόρθωσης. 2) άγνωστο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων ανά περίοδο. 3) ψυχολογική κατάσταση εξεταζομένου (μεγάλο στρες-άγχος που σημαίνει μείωση απόδοσης). 4) θέματα υγείας (έχω δώσει εξετάσεις με 38 πυρετό).Επίσης ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι τεράστιο έσοδο για τα παράνομα φροντιστήρια για ΑΣΕΠ, έχω διαβάσει αρκετούς εδώ μέσα που λένε ότι πέρασαν χάρη σε αυτά. Εδώ είναι που λέμε ΠΛΗΡΩΝΩ για τον διορισμό μου και όχι τα χρήματα που δίνουμε για τα μεταπτυχιακά.Τελικά μήπως οι μόνοι που έχουν τεράστιο οικονομικό συμφέρον και αγωνίζονται για την διατήρηση του γραπτού ασεπ είναι οι υπεύθυνοι και οι διδάσκοντες σε αυτά τα παράνομα φροντιστήρια για προετοιμασία ασεπ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δεν συμφωνώ μαζί σου και μάλλον καταλαβαίνω ότι δεν έχεις περάσει από το δρόμο που οδηγεί σε ένα μεταπτυχιακό ή και διδακτορικό. Ο καθένας αυξάνει τα προσόντα του με το καλύτερο δυνατό τρόπο και πρέπει να επιβραβεύεται, παίρνοντας μόρια έναντι κάποιου άλλου που απλώς ολοκλήρωσε ένα πτυχίο περιμένοντας διορισμό και δεν φροντίζει να βελτιωθεί. Επιπλέον μέσα από το μεταπτυχιακό είχα την δυνατότητα να μάθω πράγματα και να εξειδικευτώ σε παιδαγωγικά ζητήματα που στο πτυχίο δεν υπήρχαν ούτε σαν μάθημα καν.Έτσι δεν δεχόμαστε να πετάξουμε το κόπο μας και τις χρήσιμες γνώσεις που αποκομίσαμε επειδή και μόνο κάποιοι δεν μπορούν να μας φτάσουν και θέλουν να μας πετάξουν στον γκρεμό. Όσον αφόρα τα δίδακτρα εγώ είχα υποτροφία από το ΙΚΥ(Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών), οπότε μη μου λέτε ότι δεν μπορούμε να πληρώσουμε, γιατί υπάρχει και άλλος δρόμος . Όλα τα προσόντα πρέπει να προσμετρούνται γιατί είναι προς όφελος των παιδιών και των σχολείων. Αλλοίμονο αν απαξιώνουμε και το σχολείο προτείνοντας να διοριστούν μόνο άτομα χαμηλών προσόντων, γιατί μόνο αυτά έχουν και διαφημίζουν.