0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όταν ξεκινάω από το μηδέν, στη Β Λυκείου δηλαδή, συνήθως ξεκινάω με πολύ απλά κειμενάκια για να καταλάβω και το επίπεδο του μαθητή. Στη συνέχεια αρχίζω από τα πιο απλά. Κάνω πχ. τη θεωρία για το Υποκείμενο και την επόμενη φορά ζητάω να το εντοπίσει στο κείνενο. Οτιδήποτε άλλο εκτός από το Υποκείμενο, το λέω εγώ. Στο επόμεο μάθημα κάνουμε το Αντικείμενο, κτλ. Όσο περισσότερο προχωράμε, τόσο μικρότερη είναι η δική μου συμμετοχή στη σύνταξη. Επίσης, παράλληλα με κάθε συντακτικό φαινόμενο βλέπουμε και ένα γραμματικό. Μου αρέσει αυτό το σύστημα γιατί το παιδί προχωράει παράλληλα στη γραμματκή και το συντακτικό και δεν υποτιμούμε και το κείμενο. Εννοείται ωστόσο πως βρίσκω κείμενα που περιέχουν πολλά από τα εν λόγω φαινόμενα.Επιπλέον, του βάζω να μαθαίνει τις άγνωστες λέξεις των κειμένων και μετά από 5-10 κείμενα γράφουμε ένα τεστάκι στο λεξιλόγιο. Τέλος, σε κάθε μάθημα έχει να μάθει 5-10 αρχικούς χρόνους ρημάτων, τα οποία επίσης εξετάζουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα.