Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μερικές παρατηρήσεις επί του θέματος:Έλεος με τη δαιμονοποίηση της προϋπηρεσίας και τη θεοποίηση του γραπτού ασεπ. Ένας τρόπος ήταν για να ρίξουν σε μας την ευθύνη της αδιοριστίας κι εμείς τσιμπήσαμε τόσο που γίναμε βασιλικότεροι του βασιλέως. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Μην ξεχνάτε ότι τους μεγαλύτερους εδώ μέσα μας έμαθαν γράμματα δάσκαλοι και καθηγητές της επετηρίδας και όχι ασεπίτες. Δεν ήταν όλοιάχρηστοι, το αντίθετο μάλλον. Επίσης, δεν βλέπω να ανέβηκε το επίπεδο του δημόσιου σχολείου από το 98 και μετά.Αυτό πάλι που όλοι γίναμε νομικοί με ξεπερνάει.Τέλος, οι νέοι χαλαρώστε λίγο που ήρθατε με φόρα και ορμή να μας πείτε ποιος δικαιούται να δουλέψει και ποιος όχι.Τον αγώνα που έχει κάνει ο καθένας μας δεν μπορεί να τον απαξιώσει κανείς, εκ των πραγμάτων έχουμε σημαντικό προβάδισμα. Με τη δική σας λογική πρέπει να απολύσουμε και τους μόνιμους για να δουλέψουμε εμείς.Όλοι να διοριστούμε στην εκπαίδευση δεν γίνεται ούτε θα υπάρξει ποτέ ένα σύστημα απόλυτα δίκαιο για όλους. Είναι καλό να βλέπει κανείς τα πράγματα στη ζωή όπως είναι, να βάζει στην άκρη τους συναισθηματισμούς και να χαράσσει την πορεία του. Καλύτερο από το να ζει σε μια ουτοπία και να κάνει τον δον κιχώτη περιμένοντας να ανοίξουν οι ουρανοί και να βρέξει θέσεις εργασίας. Αν κάτσει έκατσε, αλλά το ίδιο ισχύει και για το τζόκερ. Δεν μπορείς να περιμένεις μια ζωή να σου κάτσει το τζόκερ και για τους περισσότερους το όνειρο μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο είναι ακριβώς αυτό. Σε γενικές γραμμές pre με titser.
Μερικές παρατηρήσεις επί του θέματος:Έλεος με τη δαιμονοποίηση της προϋπηρεσίας και τη θεοποίηση του γραπτού ασεπ. Ένας τρόπος ήταν για να ρίξουν σε μας την ευθύνη της αδιοριστίας κι εμείς τσιμπήσαμε τόσο που γίναμε βασιλικότεροι του βασιλέως. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Μην ξεχνάτε ότι τους μεγαλύτερους εδώ μέσα μας έμαθαν γράμματα δάσκαλοι και καθηγητές της επετηρίδας και όχι ασεπίτες. Δεν ήταν όλοιάχρηστοι, το αντίθετο μάλλον. Επίσης, δεν βλέπω να ανέβηκε το επίπεδο του δημόσιου σχολείου από το 98 και μετά.Αυτό πάλι που όλοι γίναμε νομικοί με ξεπερνάει.Τέλος, οι νέοι χαλαρώστε λίγο που ήρθατε με φόρα και ορμή να μας πείτε ποιος δικαιούται να δουλέψει και ποιος όχι.Τον αγώνα που έχει κάνει ο καθένας μας δεν μπορεί να τον απαξιώσει κανείς, εκ των πραγμάτων έχουμε σημαντικό προβάδισμα. Με τη δική σας λογική πρέπει να απολύσουμε και τους μόνιμους για να δουλέψουμε εμείς.Όλοι να διοριστούμε στην εκπαίδευση δεν γίνεται ούτε θα υπάρξει ποτέ ένα σύστημα απόλυτα δίκαιο για όλους. Είναι καλό να βλέπει κανείς τα πράγματα στη ζωή όπως είναι, να βάζει στην άκρη τους συναισθηματισμούς και να χαράσσει την πορεία του. Καλύτερο από το να ζει σε μια ουτοπία και να κάνει τον δον κιχώτη περιμένοντας να ανοίξουν οι ουρανοί και να βρέξει θέσεις εργασίας. Αν κάτσει έκατσε, αλλά το ίδιο ισχύει και για το τζόκερ. Δεν μπορείς να περιμένεις μια ζωή να σου κάτσει το τζόκερ και για τους περισσότερους το όνειρο μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο είναι ακριβώς αυτό. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με titser.
Ευτυχώς εσύ είσαι σχετικός και λες τους άλλους άσχετους... Τι δεν ήταν τα 24μηνα και τα 30μηνα και το 40%; Δεν ήταν νομοθετημένα αλλά ήταν υπουργικές αποφάσεις; 40%: άρθρο 6, νόμος 3255/2004 (νόμος Γιαννάκου)30μηνο: άρθρο 5 παράγραφος 1, νόμου 3687/2008 (νόμος Στυλιανίδη)24μηνο: άρθρο 5 παράγραφος 2, νόμου 3687/2008Το αν θα πάρουν από το 24μηνο και πόσους οριζόταν από τις υπουργικές αποφάσεις. Μια χαρά νομοθετημένα ήταν και μια χαρά αντισυνταγματικά τα έβγαλε η 527. Το πρόβλημα δεν ήταν ότι δεν τηρούνταν οι ποσοστώσεις. Αυτό ήταν η αφορμή που οδήγησε στην προσφυγή, που οδήγησε στην 527.
Και για να σε συμπληρώσω πήγαιναν και παρακαλάγανε για τη ρύθμιση του 30μηνου όταν γνώριζαν ότι θα γίνει Ασεπ
Λάθος μου για τους πίνακες, είχα την εντύπωση ότι δεν είχε ψηφιστεί νόμος ωστόσο οι πίνακες δεν κρίθηκαν αντισυνταγματικοί, επειδή περιείχαν την προϋπηρεσία, αλλά όλες οι διαδικασίες έγιναν εκτός ΑΣΕΠ. Δηλαδή αιτήσεις και σύνταξη πινάκων απ' ευθείας από το υπουργείο και επιπλέον ήταν "κλειστοί πίνακες". Έχω ήδη αναφέρει ότι κλειστοί πίνακες δεν μπορούν να γίνουν πάλι. Επίσης υπήρχε σε ισχύ πίνακας του ΑΣΕΠ. Και παρεπιμπτόντως ποτέ δεν χαρακτήρισα κάποιος άσχετο, μπορεί να είπα ότι αυτά που έγραψε ήταν άσχετα. Χαρκατηρίζω τα γραφόμενα και όχι τον γράφοντα (με μία εξαίρεση), διότι τυχαίνει ακόμα και ένας κατά τα άλλα σοβαρός άνθρωπος να γράψει πράγματα που δεν στέκουν, ιδιαίτερα όταν ένα θέμα τον αφορά προσωπικά.
Θα παρακαλούσα τους μόνιμους συναδέλφους να μην ασχολούνται με το θέμα των μελλοντικών διορισμών και πως ή αν θα γίνουν ΔΕΝ τους αφορά.
Μην ασχολείσαι με τα νομικά! 4 χρόνια στην Νομική δεν πάει ο άλλος τσάμπα. Την μπούρδα με τον ασεπ να την ξεχάσεις. Η ισονομία έγκειται στο ότι οι άλλοι δεν έδωσαν απλά ένα ασεπ, αλλά ξεσκίστηκαν στο διάβασμα και έδωσαν γραπτό ασεπ. Φίλε, ξεκίνα διάβασμα. Ότι και να κάνεις γραπτό ασεπ θα δώσεις, γιατί και εμείς γραπτό ασεπ δώσαμε. Δεν είμαστε εμείς τα κορόιδα και εσύ ο έξυπνος!!!
Δύο τινά. Ή προσπαθούν να ενημερώσουν με τις "γνώσεις τους" ή διασκεδάζουν με την αγωνία μας. Ποιο είναι το επικρατέστερο;
μόνο που την ισονομία την βλέπεις επιλεκτικά και εξακολουθείς να λες ότι θες Είναι σα να λες πως το κράτος δεν μπορεί να θεσπίσει άλλο σύστημα πέραν από τον γραπτό κι ας το προβλέπει το Σύνταγμα, επειδή έδωσε κάποιος στο παρελθόν ασεπ. Και γιατί η ισονομία να αφορά τους εκπαιδευτικούς κι όχι και άλλες κατηγορίες πε του δημόσιου τομέα που διορίζονται με μόρια; να διαβάσεις καλύτερα το σύνταγμα , και τα προοίμια της 527 και των αποφάσεων των διοικητικών εφετείων. Όσο για την προτροπή για διάβασμα.,...καλύτερα να ξεκινήσεις εσύ, μάλλον γιατί βγαίνει ο Κούλης και θέλει αξιολόγηση και των μονίμων και που είσαι ; η εμπειρία των 4500 σε διαθεσιμότητα καθηγητών καταρρίπτει τον μύθο για τον αξιοκρατικά και σε απυρόβλητο ασεπίτη μέσα στους 4500 είχε από επετηρίδα μέχρι ασεπ, για να μην έχεις αυταπάτες διάβασμα λοιπόν και διδακτική ειδική γιατί θα μπει στην τάξη σου τον Σεπτέμβρη του 19 ο επιθεωρητής