Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - FKark

Σελίδες: 1234
29
Είναι ο ίδιος κόσμος όχι πολύ καιρό πριν (βλέπε έως και '04) απαξίωνε την προοπτική διορισμού καθηγητή πληροφορικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ορμούσε στην αγορά (ιδιωτικός τομέας) με σκοπό να κατακτήσει τον κόσμο και να θαμπώσει τα πλήθη. Και με όνειρα για υψηλό πρώτο μισθό.
Στον ιδιωτικό τομέα της Ελλάδας...

Όπως έχω ξαναπεί αυτό ήταν το αποτέλεσμα του ελιτισμού που υπήρχε στη δεκαετία του '90 από όσους περνούσαν σε υψηλόβαθμες σχολές Πληροφορικής να σπουδάσουν την "επιστήμη του μέλλοντος" και καλλιεργούνταν και μέσα στις σχολές. Δε θα ξεχάσω ποτέ τον καθηγητή που μου είπε στη σχολή: "Τι να το κάνεις το 5? Θα σου χαλάσει το μέσο όρο και με χαμηλό Μ.Ο. στο πτυχίο μόνο για τη Μέση εκπαίδευση θα κάνεις :D". Από κει και πέρα, πριν το 2004 στην εκπαίδευση ως γνωστόν υπήρχαν και άλλες στρεβλώσεις (προηγούνταν οι μη κάτοχοι πτυχίου Πληροφορικής λόγω "καθηγητικών σχολών" κτλ.) και βέβαια στον ιδιωτικό τομέα το γιατί χάθηκε το "τραίνο της Πληροφορικής" είναι ζήτημα για μεγάλη συζήτηση.


Για αυτό πρέπει να καταργηθεί η μονιμότητα για να μην κάνει ο κάθε εξυπνάκιας τις μ#%#$%ς του λες και η εκπαίδευση είναι μαγαζάκι του μπαμπάκα του. Το μάθημα είναι ΤΠΕ είτε σας αρέσει είτε όχι, όποιος δεν γουστάρει να διδάξει ΤΠΕ στα τσακίδια, να πάει να εφαρμόσει τις τεράστιες γνώσεις πληροφορικής αλλού και όταν το υπουργείο αποφασίσει ότι το μάθημα θα λέγετε Πληροφορική να μας ξανάρθει. Αι σιχτίρ ο κάθε ελληναράς που μπήκε στο δημόσιο απο τα 22 του θα κάνει και υποδείξεις για το τι θα διδάσκεται στα δημοτικά σχολεία. Να πατε να δουλέψετε σε ιδιωτικά σχολεία εσείς με τις πολλές γνώσεις πληροφορικής για να πάρετε και καλύτερο μισθό.

Γνώμη μου είναι ότι χάνεις το δίκιο σου με αυτά που λες. Ο dijkstra προφανώς έχει πετύχει το στόχο του που ως καλό troll είναι να εκνευρίσει.

Τελικά όσο περνάει ο καιρός αρχίζω και συνειδητοποιώ τα τεράστια κοινωνικά οφέλη που θα αποκομίσουμε χάρη στην Τρόικα.
Διώξτε μερικούς να δεις τι καλά στρώνουν τα πράγματα. Στείλτε τους σπιτάκι τους να δουν τι σημαίνει ανεργία. Να σου πω εγώ μετά αν θα διδάξεις ΤΠΕ η θα μου το παίζεις ιστόρια και θα λες "Εγώ ΤΠΕ δε διδάσκω, θέλω να διδάξω Πληροφορική".


Αυτό νομίζω ότι (χωρίς να σε ξέρω) και εσύ ο ίδιος αν το ξαναδιαβάσεις ήρεμος θα μετανιώσεις που το έγραψες.

Τι λες ρε παιδί μου, τα ξέρεις όλα αυτά? έχεις κάνει τόσες σπουδές βλέπω και μεταπτυχιακό ώστε να καταλήξεις να διδάσκεις word, και ζωγραφική στο δημοτικό? Το κράτος πλήρωσε για να τα μάθεις όλα αυτά για να πας σε δημοτικό ? Μπράβο πάντως, μόλις χάλασες 5 χρόνια από τη ζωή σου ώστε να μάθεις πως χρησιμοποιούν τη ζωγραφική στα windows και πως κάνουν login στο facebook

Ενώ π.χ. ο μαθηματικός που "έλιωσε" στα θεωρητικά μαθηματικά στη σχολή του, όταν μπαίνει να διδάξει στην Α' Γυμνασίου εφαρμόζει στην πράξη αυτά που διδάχθηκε...... Δεν έχω δει όμως ποτέ μαθηματικούς να τσακώνονται για τέτοια ζητήματα, γιατι??? Α ξέχασα έχουν συντεχνιακή λογική που εμείς οι Πληροφορικοί σαν ανώτεροι άνθρωποι δεν θέλουμε να έχουμε...

30
Το Σύνταγμα δεν είναι αμελητέο για μένα αλλά για όσους θέλουν να γίνουν απολύσεις και για αυτό θα γίνουν, ότι και αν λέει το Θέμα σήμερα. Και εγώ πιστεύω ότι πρέπει να διδάσκουμε Πληροφορική (αντίθετα με τη Φινλανδία), αλλά σήμερα έχουμε:
  • Α/θμια : Μάθημα με όνομα ΤΠΕ και λίγο Πληροφορική
    Γυμνάσιο: Και Πληροφορική και Χρήση με μελλοντικό στόχο να δίνεται πιστοποιητικό χρήσης
Γενικό Λύκειο: Πληροφορική (ΑΕΠΠ - Πολυμέσα?) και λίγο Χρήση (Εφαρμογές)
Στην παρούσα κατάσταση λοιπόν συζητάμε για το ποιος θα διδάσκει σε αυτές τις βαθμίδες - τι έχεις να πεις?
Ας πούμε ότι εγώ το βλέπω και λίγο συντεχνιακά, εσύ όμως σε ποια συντεχνία ανήκεις??? Αλήθεια δεν μας είπες την ιδιότητά σου...

31
Μάλιστα, δύσκολα θα συνεννοηθούμε.... Αν δεν κατάλαβες ότι γελάω γιατί πιστεύεις ότι δεν θα απολυθούν εκπαιδευτικοί αφού προστατεύονται από το Σύνταγμα  :)  και όχι με τις απολύσεις τότε τι να πω?  Άσε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς και απάντα σε τίποτα. Εσύ τι προτείνεις να γίνει? Σε όλες τις βαθμίδες να διδάσκονται ΤΠΕ από "γνώστες ΤΠΕ"? Τι είδους άποψη είναι όταν εκφράζεται από "καθηγητή Πληροφορικής" - αν είσαι βέβαια. Τη Φινλανδία αστη για άλλη συζήτηση - έχουμε πολλά να πούμε. Α και για να μην έχεις απορία έχω τελειώσει ένα από τα "κλασικά" τμήματα Πληροφορικής, όχι αυτά που κατ' εσένα "δίνουν το βάρος στις ΤΠΕ".   

32
@Dijkstra

ΑΝ είσαι συνάδελφος και όχι troll ή εκνευρισμένος δάσκαλος

ΑΝ τα πιστεύεις αυτά που λες και δεν τα γράφεις απλά για να εκνευρίσεις κόσμο

ΑΝ πιστεύεις ότι Πληροφορική σε οποιαδήποτε βαθμίδα ΠΡΕΠΕΙ να διδάσκει κάποιος χωρίς σπουδές Πληροφορικής

ΤΟΤΕ μπορείς απλά να παραιτηθείς και να μην κρύβεσαι πίσω από "το καλό των μαθητών" που το θυμάσαι μόνο για την Α/θμια.
Αν και σε (επίτηδες) προκλητικά γραμμένα post δε θα έπρεπε να απαντάω, δεν μπορώ να κρατηθώ:


Αυτά που έλεγα και πριν. Χαίρομαι που τα αποδεικνύεις. Εδώ μιλάμε για τους μαθητές και τι είναι καλύτερο να διδάσκεται και ποιος να το διδάσκει και εσύ το μόνο που σκέφτεσαι είναι οι μεταθέσεις. Δεν έχω να πω κάτι άλλο.
Καλά το είχα πει: Τους μαθητές τους βλέπετε σαν οργανικές και τίποτα άλλο. Οι μισοί θέλουν να διοριστούν και άλλοι να πάνε στα σπίτια τους. Είναι ικανοί να το κάνουν ακόμα και αν τους βάλουν να διδάσκουν μαγειρική στην Α δημοτικού.

Το είπα αυτό για τις μεταθέσεις σαν ένα παράδειγμα του πόσο ανέφικτο είναι να εφαρμοστεί η 6χρονη διδασκαλία στην ίδια τάξη από τον ίδιο δάσκαλο, ακόμα και ΑΝ βρεθεί μια μελέτη που να λέει ότι είναι θετικό για τους μαθητές. Μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Δεν μας λες και πόσο καλό θα ήταν αυτό στην περίπτωση του ανεπαρκούς δασκάλου. Α και προσωπικά δεν περιμένω καμία μετάθεση, δεν ξέρω μήπως εσύ περιμένεις....

Δηλαδή τι προτείνεις? ότι πρέπει να διδαχθούμε word, excel και windows?
μήπως θέλεις να πιστοποιηθούμε και στο ECDL. Τι έχουμε ακόμα να ακούσουμε
ή ακόμα καλύτερα γιατί δεν κάνεις ένα διδακτορικό στην διδασκαλία του word? να ένα βαρύ χαρτί.

Πάλι κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις, εννοώ ότι δεν θα έπρεπε να διδάσκουμε ΤΠΕ αλλά Πληροφορική. Αλλά και για τις ΤΠΕ μιλώντας, έχεις παρακολουθήσει και συγκρίνει ποτέ διδασκαλία ΤΠΕ από Πληροφορικό και από κάτοχο ECDL?

Τώρα σχετικά με τις 15000 απολύσεις που λέτε δεν υπάρχει ούτε 1 στο εκατομμύριο. Όλα όσα ακούγονται είναι απλά για τρομοκρατία όλων για να συμφωνήσουν στα υπόλοιπα μέτρα και να μετά να βγουν και να πουν "Είδατε ? αποτρέψαμε τις απολύσεις".
Ποιες απολύσεις? Αφού δεν μπορούν να απολύσουν κανένα βάσει του συντάγματος.

  :) :D :D Να το κρατήσω αυτό να το θυμάμαι όταν θα γίνει η πρώτη απόλυση εκπαιδευτικού.

33
Αν και θεωρώ ότι η όλη συζήτηση έχει ξεφύγει αρκετά να ξαναρωτήσω τον Dijkstra και όποιον άλλο θεωρεί ότι θα έπρεπε να διδάσκουμε ΜΟΝΟ Πληροφορική - Επιστήμη Η/Υ στο Δημοτικό, στο Λύκειο που εργάζεται εκτός από την ΑΕΠΠ ποιο άλλο μάθημα "καθαρής" Πληροφορικής διδάσκει?
Επιπλέον αν βρεθουν μελέτες που δείχνουν ότι είναι πιο σωστό ο ίδιος δάσκαλος να διδάσκει 6 χρόνια συνεχώς στα ίδια παιδιά (από Α μέχρι ΣΤ) να καταργήσουμε και τις μεταθέσεις? Είναι ανέφικτο να διδάσκει ο δάσκαλος όλα τα μαθήματα, όπως γράφει και ο gpapage παραπάνω. Για όσους θεοποιούν το δάσκαλο και τις παιδαγωγικές σπουδές του ας ρίξουν μια ματιά στο Πρόγραμμα Σπουδών του Παιδαγωγικού να δουν ότι ένας πολύ καλά επιμορφωμένος Πληροφορικός ή Γυμναστής σε Διδακτική - Παιδαγωγικά (κανένας μας βέβαια δεν είναι ακόμα) μπορεί να τον φτάσει. Ας μην μιλήσουμε και για τους αποφοίτους Παιδαγωγικών Ακαδημιών 2ετούς φοίτησης.
Τελικά η όλη στρέβλωση δημιουργείται κατ' εμένα από το ότι ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής καλειται να ΔΙΔΑΞΕΙ κάτι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΚΤΕΙ ο ίδιος ποτέ...

34
Οικονομικά / Απ: Εσείς τι έχετε πάθει με το νέο μισθολόγιο;
« στις: Ιανουάριος 26, 2012, 08:40:40 μμ »
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=118682&catid=3

σε αντιθεση με τον κλαδο της σφαλιαρας που θα παιρνει το μηνα οσο επαιρνε το δεκαπενθημερο...

Την Αστυνομία και ίσως και το Στρατό θα τους χρειαστεί η Κυβέρνηση σύντομα, οπότε δεν γίνεται να τους έχει κακοπληρωμένους......

35
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 25, 2012, 02:38:33 μμ »

Κατανοώ τον φόβο ορισμένων  που μεταφράζεται στο γνωστό " στην Ελλάδα ζούμε" αλλά νομίζω είναι στο χέρι του καθενός να αλλάξει αυτή την Ελλάδα και να υποστηρίξει το σωστό και πρέπον και έντιμο. Όσο μιζεριάζουμε μιλώντας για το Μέσον, τα κόμματα και τις πλάτες τους τόσα αυτά γιγαντώνονται. Όταν φτάσουμε να απαιτήσουμε με το έργο μας όλα αυτά να μην έχουν θέση - γιατί απλά δε θα χρειάζεται να έχουν - τότε η αξιολόγηση όπως και πολλά άλλα δε θα ειναι παρά αυτονόητα.


Προσωπικά και χωρίς καμία διάθεση για τσακωμό, ΑΝ και ΟΤΑΝ γίνουν αυτά θα δεχτώ με χαρά την αξιολόγηση. Μέχρι τότε θα είμαι σταθερά αντίθετος. Ειδικά με τη συγκεκριμένη Υπουργό και τη συγκεκριμένη πολιτική κατάσταση και λεφτά να μοιράζουν στο Σύνταγμα δε θα πάω να πάρω γιατί ή θα είναι τυπωμένα από τη μία πλευρά ή πλαστά ή κάποια άλλη ******** θα παίζει.

36
Να πω και εγώ την άποψή μου για το ζήτημα της Πληροφορικής στο Δημοτικό. Είμαι από τους μόνιμους που διατέθηκαν στην Α/θμια, γιατί για οργανική στην Β/θμια ούτε λόγος (δεν είχα σε καμία περιοχή από το 2005 που διορίστηκα). Αν και έκανα αίτηση να διατεθώ στην ουσία δεν το ήθελα, αλλά ήταν ο μόνος τρόπος να γλυτώσω τη μετακίνηση σε άλλη περιοχή. Έχω την τύχη ή την ατυχία να έχω δουλέψει σε όλες σχεδόν τις βαθμίδες και ξαναήμουνα στην Α/θμια (σε Δ/νση και ολοήμερα). Ένας βασικός λόγος που δεν ήθελα, εκτός από την έλλειψη εμπιστοσύνης στις παιδαγωγικές μου δυνατότητες (αφού κακά τα ψέματα δεν έχω διδακτεί παιδαγωγικά όπως και όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί της Β/θμιας - όχι μόνο οι ΠΕ19-20), ήταν το ότι να δουλεύεις σε άλλη βαθμίδα από αυτή που ανήκεις σε κάνει να χάνεις επαφή με τα βασικά ζητήματα του κλάδου σου. Με τη θέσπιση κλάδου στην Α/θμια αυτό πλέον δε θα ισχύει (πολύ βασικό).
Για τη φετινή εμπειρία σε σχολείο με ΕΑΕΠ έχω να πω ότι δε συγκρίνεται σε κούραση το Δημοτικό με κανένα άλλο σχολείο! Οι 21 ώρες (που να έκανα και 24!!) με παιδιά τέτοιων ηλικιών απαιτούν πολύ κόπο, η εφημερία είναι ανεπανάληπτη εμπειρία, η προετοιμασία δύσκολη αφού δεν έχεις ούτε βιβλίο ούτε επαρκές ΑΠΣ (όχι ότι στις άλλες βαθμίδες έχουμε :)), οι συνθήκες στο εργαστήριο πολύ δύσκολες (ένα μπουντρούμι δίπλα στον καυστήρα με παλιούς Η/Υ). Η κούραση (και κάποιες ώρες με "δύσκολα" τμήματα που με κάνουν να αναρωτιέμαι "τι κάνω εδώ") είναι και ο λόγος που μάλλον δε θα κάνω αίτηση για μετάταξη. Υπάρχουν βέβαια και πολλές στιγμές που νιώθεις ότι προσφέρεις και μάλιστα περισσότερο από ότι σε άλλες βαθμίδες που υπάρχουν εξετάσεις, σκοπιμότητες, παγιωμένες αντιλήψεις στους μαθητές κτλ. Μπορεί να ισχύει ότι η εναλλαγή δασκάλου - ειδικοτήτων να προκαλεί σύγχυση στα μικρά παιδιά, αλλά αυτό ξεπερνιέται σύντομα και γίνεται βίωμα. Καλύτερο μπορεί να ήταν τα παιδιά από Α μέχρι ΣΤ τάξη να είχαν τον ίδιο (πανεπιστήμονα) δάσκαλο αλλά:
1. Δεν είναι εφικτό (για πολλούς λόγους)
2. Στην περίπτωση του "κακού" δάσκαλου τι γίνεται? Αν π.χ. ο δάσκαλος δεν μαθαίνει στα παιδιά την αυτοπειθαρχία ή τη συνεργασία να μην τις μάθουν ποτέ? Δεν μπορούν να συμβάλλουν οι ειδικότητες στη διαπαιδαγώγηση?

Από κει και πέρα, κατά κύριο λόγο συμφωνώ με τις απόψεις του gpapage ότι είναι άδικο για όσους έχουν φτύσει αίμα στην Α/θμια τόσα χρόνια να αμφισβητούμε εμείς οι ίδιοι τη θέση της Πληροφορικής στην Α/θμια. Για όσους λένε ότι διδάσκουμε κυρίως ΤΠΕ να πω ότι αυτό δεν είναι απαραίτητα λάθος. Τα παιδιά σήμερα μαθαίνουν χρήση μόνα τους από πολύ μικρή ηλικία, με λάθος τρόπο, ταυτίζουν τον Η/Υ με παιχνιδομηχανή και βέβαια γονείς και παιδιά νομίζουν ότι "ξέρουν υπολογιστές αφού όλη μέρα ασχολούνται". Αν δεν διδαχθούν σωστά Χρήση Η/Υ από μικρή ηλικία όταν φτάσουν στο Γυμνάσιο το παιχνίδι έχει πλέον χαθεί. Για όσους θεωρούν τους εαυτούς τους μεγάλους επιστήμονες που διδάσκουν μόνο Πληροφορικη και όχι ΤΠΕ να ρωτήσω τι ακριβώς κάνουν στις άλλες βαθμίδες - μόνο "καθαρή" Πληροφορική? Π.χ. στο μάθημα Εφαρμογές στο ΓΕΛ τι κάνουν? Στα Πολυμέσα - Δίκτυα στη Γ' τάξη τι εργασίες δίνουν?Στο Γυμνασιο? Ίσως αυτή η νοοτροπία είναι κατάλοιπο της δεκαετίας του '90 που μπήκαμε σε υψηλόβαθμες σχολές να σπουδάσουμε την "επιστήμη του μέλλοντος" και μας φουσκώσανε τα μυαλά ότι όταν τελειώσουμε θα μας στρώνουνε κόκκινα χαλιά στις δουλειές. Σωστά τα λέει λοιπόν ο kapoioskapoukapote......


Όποιος σοφός θέλει να υπηρετήσει την επιστήμη ας επικεντρωθεί στην έρευνα και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Όποιος θέλει να διδάξει ας το προσπαθήσει.
Όποιος νομίζει ότι έχει σπουδαίες ιδέες περί παιδαγωγικής και διδακτικής ας γίνει σύμβουλος στο παιδαγωγικό ινστιτούτο.
Σε λίγο δε θα έχουμε καν δουλειές. Τα παιδιά μένουν αμόρφωτα όπως και να χει. Η κοινωνική συνοχή είναι ανύπαρκτη.

37
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 24, 2012, 03:20:51 μμ »

Παρατήρηση μαθήματος λέγεται, και αποτελεί κοινότατη πρακτική. Μπαίνει στην τάξη σε συμφωνημένη μέρα και ώρα και βλέπει. Τόσο εξεζητημένο.

Χαχαχα συνάδελφε με έκανες να θυμηθώ όταν μπήκα στη Β' φάση των ΠΕΚ το Φλεβάρη να δω ενδεικτική διδασκαλία στο σχολείο μου σε τάξη που έμπαινα και εγώ από τον Οκτώβρη. Σαν να έμπαινα σε άλλη τάξη!!! Απορίες, συμμετοχή, παρατηρήσεις, τρελό ενδιαφέρον από τους μαθητές.... ;D Τρελάθηκα - καμιά σχέση με το ίδιο τμήμα στα μαθήματά μου!! Η επιμορφώτρια έδωσε συγχαρητήρια στο συνάδελφο και μας τη χαρακτήρισε υποδειγματική διδασκαλία. Όταν μείναμε οι δυο μας τον ρώτησα "Μπράβο ρε συ, πως τα κατάφερες?". Μου απάντησε με ειλικρίνεια: "Ήταν όλα προσχεδιασμένα με τους μαθητές, το μάθημα το είχαμε κάνει πρόβες! -Όταν πω αυτό εσύ θα ρωτήσεις αυτό".
Άμα είναι να εφαρμοστεί τέτοια αξιολόγηση να μην αγχώνομαι.....

38
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 24, 2012, 03:09:55 μμ »
Παρακολουθώντας το θέμα να πω εν συντομία ότι συμφωνώ με αρκετά από όσα αναφέρθηκαν και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι είμαι ΚΑΤΑ της αξιολόγησης με το υφιστάμενο κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο. Πρώτα φτιάχνεις τις δομές αξιολόγησης από πάνω προς τα κάτω και μετά προχωράς στην εφαρμογη της. Και βέβαια αν θέλουμε αξιολόγηση θα έπρεπε να υπάρχει και αξιολόγηση και από κάτω προς τα πάνω, δηλαδή να αξιολογεί ο καθηγητής το Δ/ντή, το Σύμβουλο, τον Προϊστάμενο, το Γενικό Γραμματέα, τον Υφυπουργό, τον Υπουργό. Ας δούμε τι λέει η ΑΔ στην εκδήλωση «για την Ελλάδα τώρα», εκτός από τα σχετικά με την εκπαίδευση:

"Η ανόρθωση της χώρας προέχει. Εκλογές γρήγορα κατά την εκτίμησή μου, σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα έχω θα είναι μια πρόσκαιρη νίκη του λαϊκισμού, των αντιμεταρρυθμιστικών δυνάμεων, οι οποίες συσπειρώνονται."

"διατύπωσα την άποψη ότι αυτή η Κυβέρνηση πρέπει τώρα, για την Ελλάδα τώρα, να πάρει χαρακτηριστικά εθνικής σωτηρίας. Χωρίς χρονικούς προσδιορισμούς, με δυνατότητα ανασχηματισμού, με συμμετοχή λίγων πολιτικών και τους άριστους των Ελλήνων."

Θεωρώ ότι όπως και να εξελιχθούν τα πράγματα, η επόμενη Κυβέρνηση και ανεξαρτήτως του αποτελέσματος, θα πρέπει να είναι Κυβέρνηση προγραμματικής συμφωνίας και με Πρωθυπουργό τύπου Παπαδήμου.

Την ίδια στιγμή που ανακοινώνει, λες και αυτό προέχει σε μια χρονιά που τα σχολεία δεν έχουν βιβλία, την άμεση αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ζηταει να μην υπάρχει ούτε αυτή η εκφυλισμένη μορφή αξιολόγησης των πολιτικών: οι εκλογές.

Και εμείς αντί να την κράξουμε λέμε να εφαρμοστεί η αξιολόγηση περιμένοντας να έχει δίκαια κριτήρια για να φύγει το 1/20 (και πολύ λέω) των ανίκανων εκπαιδευτικών.
Τι βαθμό θα έβαζαν οι (και καλά αμερόληπτοι) Ευρωπαίοι αξιολογητές στους κυβερνώντες???



39
Εργασιακά / Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« στις: Ιανουάριος 19, 2012, 03:42:39 μμ »
Ο Κανονισμός αναφέρει ότι ο Υπεύθυνος ορίζεται (με απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων - όχι χρίσμα του Διευθυντή) στην αρχή του σχολικού έτους. Αν δεν έρθει άλλο έγγραφο στο σχολείο που να λέει ότι πρέπει στη μέση της χρονιάς να οριστεί κάποιος υπεύθυνος νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αναλάβουμε. Επίσης σύμφωνα με τον Κανονισμό απλά έχουμε προτεραιότητα, εννοείται ότι μπορούμε να αρνηθούμε.

Εγώ προσωπικά δεν έχω αναλάβει. Στον διευθυντή (με τον οποίο έχω πολύ καλή συνεργασία) εξήγησα ότι την "τεχνική υποστήριξη" έτσι κι αλλιώς θα την κάνω, όπως την έκανα και πριν βγει ο κανονισμός, αλλά τη χαρτούρα και την ευθύνη δεν την αναλαμβάνω - ειδικά χωρίς όφελος όπως λέει ο κανονισμός. Του εξήγησα για την τρίωρη απασχόληση που ισχύει στη Δ/θμια. Του εξήγησα επίσης ότι αν εγώ αναλάβω θα δημιουργηθεί προηγούμενο για την επόμενη χρονιά και όποιον συνάδελφο πάει στη θέση μου. Φάνηκε να καταλαβαίνει  :) και δεν μου το έχει ξαναπεί από τότε....

40
να ξεκαθαρισουμε το καθεστως αμοιβης 1. ΑΕΔ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣ ΔΑΠΑΝΗΣ οσοι απασχολουνται με πληρη απασχοληση σε  εργοδοτη δημοσιο ή ιδιωτη 2.ΑΠΥ  ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ που κατέχουν μπλοκ αποδειξεων και αυτασφαλιζονται 3. ΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΠΟΙ

Πολύ σωστά!

41
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Επανεξέταση σε μάθημα
« στις: Ιανουάριος 15, 2012, 04:45:39 μμ »
Α) Κανονικά (ανά ώρα εξέτασης)
Β) Για να πληρωθεί ο εκπαιδευτής για επανεξέταση πρέπει να έχει σύμβαση στο τρέχον εξάμηνο. Αν δεν έχεις εσύ θα πρέπει να βρεθεί άλλος για να πληρωθεί την επανεξέταση.
Γ) Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι επιλέγεται 1 άλλος εκπαιδευτής (ίδιας ειδικότητας) από όσους έχει σύμβαση με το ΙΕΚ στο τρέχον εξάμηνο.
Δ) Ανάλογα με τις ώρες πληρώνεις για την επαναπαρακολούθηση, για την επανεξέταση είναι στάνταρ ποσό ανά μάθημα.

42
Αν είσαι ιδιώτης (δηλ. μισθωτός ιδιωτικού τομέα) και δεν έχεις μπλοκάκι πληρώνεσαι με ΑΕΔ.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 311
Σύνολο: 314

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.