*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208100 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evivasil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
    • Προφίλ
Η διαφορά είναι ότι κάποιοι δουλεύουν για τα χρήματα και μόνο και κάποιοι γιατί τους αρέσει αυτό που κάνουν. Εγώ ανήκω στην δεύτερη κατηγορία οπότε υπάρχει χάσμα μεταξύ μας φίλε/η.....Καληνύχτα και δεν το συνεχίζω άλλο γιατί δεν αξίζει να ακούγονται οι απόψεις σου. Κράτα τες για τον εαυτούλη σου. Ας μη ντροπιάζουμε άλλο τον κλάδο μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Συνάδερφοι σας παρακαλώ να ρίξουμε τους τόνους και να κρατήσουμε ένα επίπεδο στη συζήτηση, όσο και αν διαφωνούμε και μας φαίνονται εξωφρενικές οι απόψεις των άλλων. Είναι άσχημο να κλειδώνονται θέματα και να χάνουμε τη δυνατότητα να ανταλλάσσουμε τις απόψεις μας.


........
Λυπάμαι αν έκανα κάτι τέτοιο... Αυτά που έγραψα δεν είναι προσωπικές μου υποθέσεις, αλλά μου τα έχουν πει συνάδελφοι που πήγαν φέτος στην πρωτοβάθμια χωρίς να το θέλουν. Δεκτές οι ενστάσεις τους, και εγώ συμφωνώ ότι πρέπει να έχει κάποιες απαλλαγές ο υπεύθυνος εργαστηρίου στην πρωτοβάθμια, αλλά όχι και να απαιτούμε να καταργηθεί το μάθημα με πρόσχημα τη σύγχυση των παιδιών!! Τουλάχιστον να σεβαστούμε την γνώση ανθρώπων που εργάζονται ήδη 6-7 χρόνια στην πρωτοβάθμια και ξαφνικά βλέπουν συναδέλφους να αμφισβητούν την ύπαρξή τους! Γιατί δεν ακούστηκε κάτι τα προηγούμενα 6 χρόνια και ακούγεται τώρα μετά τις ενδεχόμενες μετατάξεις στην πρωτοβάθμια και την απώλεια των προνομίων;



Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Αποσυνδεδεμένος evivasil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
    • Προφίλ
Γι αυτό λοιπόν ο καθένας πρέπει να γράφει σύμφωνα με προσωπικές του εμπειρίες και όχι από το τι ακούει από τον καθένα. Συγνώμη για τον τρόπο μου.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Όποιος σοφός θέλει να υπηρετήσει την επιστήμη ας επικεντρωθεί στην έρευνα και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Όποιος θέλει να διδάξει ας το προσπαθήσει.
Όποιος νομίζει ότι έχει σπουδαίες ιδέες περί παιδαγωγικής και διδακτικής ας γίνει σύμβουλος στο παιδαγωγικό ινστιτούτο.
Σε λίγο δε θα έχουμε καν δουλειές. Τα παιδιά μένουν αμόρφωτα όπως και να χει. Η κοινωνική συνοχή είναι ανύπαρκτη.
Συγνώμη, αλλά και εγώ πιστεύω ότι η παρούσα συζήτηση δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος FKark

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Να πω και εγώ την άποψή μου για το ζήτημα της Πληροφορικής στο Δημοτικό. Είμαι από τους μόνιμους που διατέθηκαν στην Α/θμια, γιατί για οργανική στην Β/θμια ούτε λόγος (δεν είχα σε καμία περιοχή από το 2005 που διορίστηκα). Αν και έκανα αίτηση να διατεθώ στην ουσία δεν το ήθελα, αλλά ήταν ο μόνος τρόπος να γλυτώσω τη μετακίνηση σε άλλη περιοχή. Έχω την τύχη ή την ατυχία να έχω δουλέψει σε όλες σχεδόν τις βαθμίδες και ξαναήμουνα στην Α/θμια (σε Δ/νση και ολοήμερα). Ένας βασικός λόγος που δεν ήθελα, εκτός από την έλλειψη εμπιστοσύνης στις παιδαγωγικές μου δυνατότητες (αφού κακά τα ψέματα δεν έχω διδακτεί παιδαγωγικά όπως και όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί της Β/θμιας - όχι μόνο οι ΠΕ19-20), ήταν το ότι να δουλεύεις σε άλλη βαθμίδα από αυτή που ανήκεις σε κάνει να χάνεις επαφή με τα βασικά ζητήματα του κλάδου σου. Με τη θέσπιση κλάδου στην Α/θμια αυτό πλέον δε θα ισχύει (πολύ βασικό).
Για τη φετινή εμπειρία σε σχολείο με ΕΑΕΠ έχω να πω ότι δε συγκρίνεται σε κούραση το Δημοτικό με κανένα άλλο σχολείο! Οι 21 ώρες (που να έκανα και 24!!) με παιδιά τέτοιων ηλικιών απαιτούν πολύ κόπο, η εφημερία είναι ανεπανάληπτη εμπειρία, η προετοιμασία δύσκολη αφού δεν έχεις ούτε βιβλίο ούτε επαρκές ΑΠΣ (όχι ότι στις άλλες βαθμίδες έχουμε :)), οι συνθήκες στο εργαστήριο πολύ δύσκολες (ένα μπουντρούμι δίπλα στον καυστήρα με παλιούς Η/Υ). Η κούραση (και κάποιες ώρες με "δύσκολα" τμήματα που με κάνουν να αναρωτιέμαι "τι κάνω εδώ") είναι και ο λόγος που μάλλον δε θα κάνω αίτηση για μετάταξη. Υπάρχουν βέβαια και πολλές στιγμές που νιώθεις ότι προσφέρεις και μάλιστα περισσότερο από ότι σε άλλες βαθμίδες που υπάρχουν εξετάσεις, σκοπιμότητες, παγιωμένες αντιλήψεις στους μαθητές κτλ. Μπορεί να ισχύει ότι η εναλλαγή δασκάλου - ειδικοτήτων να προκαλεί σύγχυση στα μικρά παιδιά, αλλά αυτό ξεπερνιέται σύντομα και γίνεται βίωμα. Καλύτερο μπορεί να ήταν τα παιδιά από Α μέχρι ΣΤ τάξη να είχαν τον ίδιο (πανεπιστήμονα) δάσκαλο αλλά:
1. Δεν είναι εφικτό (για πολλούς λόγους)
2. Στην περίπτωση του "κακού" δάσκαλου τι γίνεται? Αν π.χ. ο δάσκαλος δεν μαθαίνει στα παιδιά την αυτοπειθαρχία ή τη συνεργασία να μην τις μάθουν ποτέ? Δεν μπορούν να συμβάλλουν οι ειδικότητες στη διαπαιδαγώγηση?

Από κει και πέρα, κατά κύριο λόγο συμφωνώ με τις απόψεις του gpapage ότι είναι άδικο για όσους έχουν φτύσει αίμα στην Α/θμια τόσα χρόνια να αμφισβητούμε εμείς οι ίδιοι τη θέση της Πληροφορικής στην Α/θμια. Για όσους λένε ότι διδάσκουμε κυρίως ΤΠΕ να πω ότι αυτό δεν είναι απαραίτητα λάθος. Τα παιδιά σήμερα μαθαίνουν χρήση μόνα τους από πολύ μικρή ηλικία, με λάθος τρόπο, ταυτίζουν τον Η/Υ με παιχνιδομηχανή και βέβαια γονείς και παιδιά νομίζουν ότι "ξέρουν υπολογιστές αφού όλη μέρα ασχολούνται". Αν δεν διδαχθούν σωστά Χρήση Η/Υ από μικρή ηλικία όταν φτάσουν στο Γυμνάσιο το παιχνίδι έχει πλέον χαθεί. Για όσους θεωρούν τους εαυτούς τους μεγάλους επιστήμονες που διδάσκουν μόνο Πληροφορικη και όχι ΤΠΕ να ρωτήσω τι ακριβώς κάνουν στις άλλες βαθμίδες - μόνο "καθαρή" Πληροφορική? Π.χ. στο μάθημα Εφαρμογές στο ΓΕΛ τι κάνουν? Στα Πολυμέσα - Δίκτυα στη Γ' τάξη τι εργασίες δίνουν?Στο Γυμνασιο? Ίσως αυτή η νοοτροπία είναι κατάλοιπο της δεκαετίας του '90 που μπήκαμε σε υψηλόβαθμες σχολές να σπουδάσουμε την "επιστήμη του μέλλοντος" και μας φουσκώσανε τα μυαλά ότι όταν τελειώσουμε θα μας στρώνουνε κόκκινα χαλιά στις δουλειές. Σωστά τα λέει λοιπόν ο kapoioskapoukapote......


Όποιος σοφός θέλει να υπηρετήσει την επιστήμη ας επικεντρωθεί στην έρευνα και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Όποιος θέλει να διδάξει ας το προσπαθήσει.
Όποιος νομίζει ότι έχει σπουδαίες ιδέες περί παιδαγωγικής και διδακτικής ας γίνει σύμβουλος στο παιδαγωγικό ινστιτούτο.
Σε λίγο δε θα έχουμε καν δουλειές. Τα παιδιά μένουν αμόρφωτα όπως και να χει. Η κοινωνική συνοχή είναι ανύπαρκτη.

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Ίσως αυτή η νοοτροπία είναι κατάλοιπο της δεκαετίας του '90 που μπήκαμε σε υψηλόβαθμες σχολές να σπουδάσουμε την "επιστήμη του μέλλοντος" και μας φουσκώσανε τα μυαλά ότι όταν τελειώσουμε θα μας στρώνουνε κόκκινα χαλιά στις δουλειές.

Με αυτά τα παραμύθια μεγάλωσε όλη η δική μου η γενιά. Α ρε πατέρα και μάνα...δεν βλέπατε λίγο μπροστά... ;D

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
"Συνάντηση με ειδ. γραμματέα του Υπουργείου παιδείας" http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=56221
2. Επέκταση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε άλλα 350 περίπου φτάνοντας το συνολικό αριθμός σε 1300.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
"Συνάντηση με ειδ. γραμματέα του Υπουργείου παιδείας" http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=56221
2. Επέκταση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε άλλα 350 περίπου φτάνοντας το συνολικό αριθμός σε 1300.

Αυτό που μας αφορά περισσότερο είναι αυτό που είπε για τους δασκάλους και τα μαθήματα των ειδικοτήτων... Θα είναι για μας χτύπημα κάτω από τη ζώνη αν τελικά εφαρμοστεί κάτι τέτοιο...

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
"Συνάντηση με ειδ. γραμματέα του Υπουργείου παιδείας" http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=56221
2. Επέκταση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε άλλα 350 περίπου φτάνοντας το συνολικό αριθμός σε 1300.

Αυτό που μας αφορά περισσότερο είναι αυτό που είπε για τους δασκάλους και τα μαθήματα των ειδικοτήτων... Θα είναι για μας χτύπημα κάτω από τη ζώνη αν τελικά εφαρμοστεί κάτι τέτοιο...
Το θέμα είναι ότι ο θεσμός των ΕΑΕΠ θα εφαρμοστεί από ότι φαίνεται σε ολά τα δημοτικά τα επόμενα χρόνια.
'Οσο για αυτό που λες αναφέρεται στις ειδικότητες που δεν «υπάρχουν» δηλαδή στα "θεματικές δραστηριότητες (Πολιτισμός, κοινωνικές επιστήμες, σπουδές του ανθρώπου κ.ά)".

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
"Συνάντηση με ειδ. γραμματέα του Υπουργείου παιδείας" http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=56221
2. Επέκταση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε άλλα 350 περίπου φτάνοντας το συνολικό αριθμός σε 1300.

Αυτό που μας αφορά περισσότερο είναι αυτό που είπε για τους δασκάλους και τα μαθήματα των ειδικοτήτων... Θα είναι για μας χτύπημα κάτω από τη ζώνη αν τελικά εφαρμοστεί κάτι τέτοιο...
Το θέμα είναι ότι ο θεσμός των ΕΑΕΠ θα εφαρμοστεί από ότι φαίνεται σε ολά τα δημοτικά τα επόμενα χρόνια.
'Οσο για αυτό που λες αναφέρεται στις ειδικότητες που δεν «υπάρχουν» δηλαδή στα "θεματικές δραστηριότητες (Πολιτισμός, κοινωνικές επιστήμες, σπουδές του ανθρώπου κ.ά)".

"Ένα πρόγραμμα σπουδών που έχει  τέσσερις κυρίους άξονες : Γλώσσα, μαθηματικά, ξένη γλώσσα και πληροφορική και θεματικές δραστηριότητες(Πολιτισμός, κοινωνικές επιστήμες, σπουδές του ανθρώπου κ.ά). Μάλιστα  ειπώθηκε και από τον  ειδικό γραμματέα  ότι τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα ειδικοτήτων, όπου δεν «υπάρχουν» ειδικότητες (sic) θα τα κάνουν οι δάσκαλοι, πράγμα που σημαίνει άμεσα και αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Είπε συγκεκριμένα: « Το να κάνουν  οι δάσκαλοι τέτοιου είδους μαθήματα δεν είναι κακό»."

Όταν λέει "Τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα ειδικοτήτων" δε φαίνεται να αναφέρεται σε αυτά που λες, αλλά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα ειδικοτήτων. Και όταν λέει "όπου δεν υπάρχουν ειδικότητες" φαίνεται ότι εννοεί "σε όποια σχολεία δεν υπάρχουν οι συγκεκριμένες ειδικότητες", γι' αυτό και λέει "όπου" και όχι "που". Εκτός αν έχει κάνει λάθος αυτός που το έγραψε...

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
"Συνάντηση με ειδ. γραμματέα του Υπουργείου παιδείας" http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=56221
2. Επέκταση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε άλλα 350 περίπου φτάνοντας το συνολικό αριθμός σε 1300.

Αυτό που μας αφορά περισσότερο είναι αυτό που είπε για τους δασκάλους και τα μαθήματα των ειδικοτήτων... Θα είναι για μας χτύπημα κάτω από τη ζώνη αν τελικά εφαρμοστεί κάτι τέτοιο...
Το θέμα είναι ότι ο θεσμός των ΕΑΕΠ θα εφαρμοστεί από ότι φαίνεται σε ολά τα δημοτικά τα επόμενα χρόνια.
'Οσο για αυτό που λες αναφέρεται στις ειδικότητες που δεν «υπάρχουν» δηλαδή στα "θεματικές δραστηριότητες (Πολιτισμός, κοινωνικές επιστήμες, σπουδές του ανθρώπου κ.ά)".

"Ένα πρόγραμμα σπουδών που έχει  τέσσερις κυρίους άξονες : Γλώσσα, μαθηματικά, ξένη γλώσσα και πληροφορική και θεματικές δραστηριότητες(Πολιτισμός, κοινωνικές επιστήμες, σπουδές του ανθρώπου κ.ά). Μάλιστα  ειπώθηκε και από τον  ειδικό γραμματέα  ότι τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα ειδικοτήτων, όπου δεν «υπάρχουν» ειδικότητες (sic) θα τα κάνουν οι δάσκαλοι, πράγμα που σημαίνει άμεσα και αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Είπε συγκεκριμένα: « Το να κάνουν  οι δάσκαλοι τέτοιου είδους μαθήματα δεν είναι κακό»."

Όταν λέει "Τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα ειδικοτήτων" δε φαίνεται να αναφέρεται σε αυτά που λες, αλλά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα ειδικοτήτων. Και όταν λέει "όπου δεν υπάρχουν ειδικότητες" φαίνεται ότι εννοεί "σε όποια σχολεία δεν υπάρχουν οι συγκεκριμένες ειδικότητες", γι' αυτό και λέει "όπου" και όχι "που". Εκτός αν έχει κάνει λάθος αυτός που το έγραψε...
Διαφωνώ.
Λέει για ειδικότητες που δεν «υπάρχουν» δηλαδή στα Πολιτισμός, κοινωνικές επιστήμες, σπουδές του ανθρώπου κ.ά. όπου δεν υπάρχουν αυτές οι ειδικότητες και θα κάνουν αυτά τα μαθήματα οι δάσκαλοι.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
http://www.flipsnack.com/flips/c3f9261c353947f5ff2f4f11eq700813
Αχ. Όμορφες σκέψεις. Μεγάλες προσδοκίες. Τρελά όνειρα.
Χωρίς μαζικές κινητοποιήσεις, χωρίς αγώνες, χωρίς ενότητα;
Λέτε η ΤΡΟΙΚΑ να τα βρει ενδιαφέροντα;
Η ελπίδα πέθανε! Μόνο μια σπίθα ζει. Ας μην την κηδεύσουμε κι αυτήν.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος asd

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
    • Προφίλ
οικογενειακή φίλη δασκάλα είπε στη μητέρα μου ότι κάποιοι νέοι δάσκαλοι "έχουν πάει για επιμόρφωση ώστε να διδάσκουν πληροφορική".
η μητέρα μου άσχετη με τα θέματα μας δεν ρώτησε και περισσότερα, αλλά κράτησε την ουσία.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 28, 2012, 03:59:31 μμ από asd »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.13 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.