*

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 123 ... 10
1
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από ppil στις Σήμερα στις 10:07:57 μμ »
Συμφωνώ και με τους δυο σας σε ό,τι γράφετε και ευχαριστώ για τον κόπο σας. Οι ερωτήσεις κρίσεως είναι απολύτως αποδεκτές και η διδασκαλία εννοείται πως θα χρησιμοποιεί εικόνες. Στην προκειμένη περίπτωση, εικόνες και παραθέματα οι γονείς τα έχουν σαν ένα, εννοούν τα ροζ σημεία στο βιβλίο που σε κάποιες περιπτώσεις έχουν επιπλέον πράγματα. Δεν θέλω να φωτογραφίσω το περιστατικό ακριβώς και γι αυτό δεν αναφέρομαι σε διάφορα ιδιαίτερα σημεία που η εικόνα έχει το κάτι παραπάνω.
Όταν το σχολείο έχει μεγάλη ανταγωνιστικότητα μεταξύ των μαθητών (και των γονέων τους) και βαθμοθηρία, ο βαθμός 19 με το βαθμό 20 έχουν μεταξύ τους χάος και ελέγχονται τα πάντα. Σε τέτοιο σχολείο συμβαίνουν τα παραπάνω, αν και όπως με πληροφορούν, έχουν συμβεί και σε διάφορα σχολεία που κάποιος μαθητής δεν έγραψε καλά
2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Τελευταίο μήνυμα από leon. στις Σήμερα στις 10:04:23 μμ »
Τα στοιχεία gvasilis είναι προ δεκαετίας και δίχως καμμιά παραπομπή οπότε δε μπορεί να ελεγχθεί η αξιοπιστία τους.
3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από milks στις Σήμερα στις 09:47:23 μμ »
Eαν είναι καταστροφικά όπως λες θα φανεί στις εκλογές στις 9 Ιούνη... ;)

αγνοούμε τα άλλα 213435454234 καταστροφικά για μας και την υπόλοιπη κοινωνία είναι που μας έχει φέρει στο σημερινό χάλι.
5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Τελευταίο μήνυμα από leon. στις Σήμερα στις 09:15:24 μμ »
Στο ΕΠΑΛ Αγ. Αθανασίου δε βγήκε κενό. Ώρες φυσικής μηδέν ώρες χημείας πλεονάζουσες έντεκα ώρες βιολογίας ελλειμματικές τρεις ώρες γεωλογίας πλεονάζουσες οχτώ. Ποιο κενό ελλειμματικότερου χημικού; Ο πλεονασματικότερος ήταν ο χημικός. Μετά ο γεωλόγος. Εκεί κάναν για το συμφέρον της υπηρεσίας τοποθέτηση φυσικού σε σχολειό με πλεονάζουσες δεκάξι ώρες! :o

Στη Δ' Αθήνας πού ακριβώς δόθηκε κενό σε λιγότερο ελλειμματικό ΠΕ04;

Το ίδιο ερώτημα για τη ΔΔΕ Ιωαννίνων.

Καλά για τη ΔΔΕ Πρεβέζης γνωστά. Έγιναν δακτυλοδεικτούμενοι σ' όλη την Ελλάδα για τις αυθαιρεσίες τους να μοιράζουν οργανικά κενά φυσικών σε βιολόγους. Το πλέον- μακράν- ανυπόληπτο ΠΥΣΔΕ.

Προς g.t.
Διαπιστώνω ότι γράφεις σεντόνια με συνδέσμους όπου αν κανείς τους διαβάσει ουδεμιά σχέση έχουν με τα όσα ισχυρίζεσαι. Δηλαδή γράφεις συνεχώς τ' ανάποδα απ' όσα παραπέμπεις. Αυτά συνιστούν ανευθυνότητα και στο pde μας διαβάζει αρκετός κόσμος. Λίγο προσοχή.
6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από leon. στις Σήμερα στις 09:01:02 μμ »
Άρα με όλα αυτά δεν θα γίνουν φέτος διορισμοί;Τι πιστεύετε;
Εγώ θεωρώ θα γίνουν.
7
Καλησπέρα! Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος συνάδελφος σε μια απορία. Αν κάποιος εκπαιδευτικός έχει επιλέγει από φορέα για μετάταξη και δεν αποδεσμεύτηκε από το υπαιθα, ο φορέας περιμένει και δεν πηγαίνει στον επόμενο στη σειρά κατάταξης και στο τέλος η διαδικασία κρίνεται ατελέσφορη; Ρωτάω γιατί δεν έχει βγει απόφαση μη αποδέσμευσης και από τη στιγμή που δεν υπάρχει απόφαση μη αποδέσμευσης αυτό σημαίνει πως μπορεί το επόμενο διάστημα να βγει και κάποια άλλη απόφαση αποδέσμευσης;
8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από Misilekart στις Σήμερα στις 08:46:29 μμ »
Άρα με όλα αυτά δεν θα γίνουν φέτος διορισμοί;Τι πιστεύετε;
9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Τελευταίο μήνυμα από g.t στις Σήμερα στις 08:36:14 μμ »
Κρατώντας τα παραπάνω, ας πάμε στη Γ' φάση (εναπομείναντα κενά). Υπόθεση εργασίας: σε 6 σχολεία μιας περιοχής υφίστανται ισάριθμα οργανικά κενά στην ΠΕ04.0x ειδικότητα, τα οποία όμως παρέμειναν ακάλυπτα μέχρι και τη Β' φάση επειδή στην ειδικότητα αυτή υφίσταται έλλειμμα (δεν υπάρχουν πλέον άλλοι διαθεσίτες) στην περιοχή. (Από κακό προγραμματισμό στις μεταθέσεις και στους διορισμούς ή από άλλες αιτίες, δεν έχει σημασία.) Στη Γ' φάση λοιπόν, δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί από τις ΠΕ04.0y/z/a ειδικότητες (οι οποίοι προφανώς εξακολούθησαν να παραμένουν στη διάθεση) να διεκδικήσουν (ευμενώς) εκείνοι τα ακάλυπτα αυτά κενά (συγκρινόμενοι ενιαία στον κλάδο με μόρια τοποθέτησης); Σε αυτή την περίπτωση, υποχρεούται το ΠΥΣΔΕ να τους τα δώσει; Ή οφείλει να τα κρατήσει για τον Αύγουστο (λειτουργικά) βρέξει-χιονίσει;

Μετα το τελος της β φασης και με βαση αυτα που βλεπω στις διαφορες δδε, γινονται τα εξης:

Σύμφωνα με την παρ.11 άρ.15 ΠΔ 50/96  «..Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση {στη Β φαση],εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση (σσ. δηλ στη Γ φαση) στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους..».

Ειδικοτερα για τους πε04 ισχυει  το τελευταίο εδάφιο του με αρ. πρωτ. 60818/Δ2/2011 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας «..τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία (της Β΄ φάσης) θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης… Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».

Αν εξαιρεσεις την Α φαση οπου σε ολα τα πυσδε εφαρμοζεται ενιαια αντιμετωπιση, στη Β και στη Γ  φαση υπαρχουν [οπως ειναι γνωστο] διαφορετικες πρακτικες ως προς τις τοποθετησεις των εκπαιδευτικων.
Πιο συγκεκριμενα ως προς τη Γ φαση:
πχ στην α αθηνας
https://dide-a-ath.att.sch.gr/index.php/p-y-s-d-e/2459-enapomeinanta-organika-kena-genikis
δεν ακολουθειται η 60818 και εφαρμοζουν ενα «μικτο» συστημα δηλ δινουν
το κενο ανα ειδικοτητα [οπως ελεγε η 60818 οτι θα έπρεπε να γινεται ΑΛΛΑ στη Β  φαση ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ  Γ], ομως για να καταγραφει κενο θα πρεπει να συνυπαρχουν  12αρι-τουλαχιστον- μαθηματων Α αναθεσης [δηλ η 84852] + ενιαιο αθροισμα πε04 τουλαχιστον 12 ωρων [πατέντα του πυσδε αυτου και οχι μονο] και το ιδιο γινεται και στο πυσδε πειραια και καρδιτσας.

Η   ΛΑΡΙΣΑ
https://dide.lar.sch.gr/site/2014-12-23-06-26-54/6318-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%87-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-2023-2024-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD

οχι μονο δεν λαμβανει υποψη την 60818 και τα δινει κατα ειδικοτητα, ΑΛΛΑ επιπλεον για να δωσει κενο θα πρεπει να τηρειται αποκλειστικα η 84852 δηλ τουλαχιστον 12 αρι/ειδικοτητα α αναθεσης, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝ για το αν υπαρχει ενιαιο αθροισμα στο πε04 πχ αν εχει απομεινει στη γ φαση:  φυσικη= -17 και βιολογ = -13 δινει  2 κενα κι ας μην υπαρχει συνολο τουλαχιστον -32 [ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑΣ] δηλ ο χρονος στη λαρισα σταματαει στη β φαση και οτι εφαρμοζε στη φαση αυτη, εφαρμοζει και στη Γ.

Ομως σε καμια 20αρια-τουλαχιστον-πυσδε [οπως ειδα σε σχετικες αναζητησεις] τηρουνται αυτα που λεει η 60818 σχετικα με τη Γ φαση δηλ γινεται ενιαια αντιμετωπιση και το κενο δινεται, οταν υπαρχει  ενιαιο ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων,  κατα προτεραιοτητα στην ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης
[ως προς αυτο πρεπει να  σημειωθει οτι η 60818 ειναι το μονο επισημο κειμενο που αναφερει τοποθετηση – στη Γ φαση βεβαια- σε οργανικο κενο ΚΑΙ με  μαθηματα Β αναθεσης εκτος των μαθηματων Α αναθεσης, αλλα παρολα αυτα υπαρχουν πυσδε που εχουν εφευρει την  πατεντα να το κανουν αυτο ΚΑΙ ΣΤΗ Β φαση].

Δηλ σε αυτα τα 20 πυσδε μολις τελειωσει η β φαση αναμορφωνεται ο πινακας οργανικων κενων και τα οποια μπορουν να δηλωθουν απ ολες τις ειδικοτητες. Παραλληλα καλουνται οσοι θελουν να κανουν δηλωση. Αν σε ενα σχολειο υπαρχει φυσ= -8 και βιολ= -4 και ο μονος που εχει κανει αιτηση ειναι ο βιολογος τοτε το κενο δινεται σε αυτον.
πχ
http://dide.pre.sch.gr/portal/index.php/2012-01-20-00-11-26/2012-01-22-14-40-59/4191-organikes-topothetiseis-ekpaideftikon-pysde-prevezas-apo-veltioseis-oristikes-topothetiseis-metatheseis-pinakas-organikon-kenon-enapomeinanta-1-5-2024

https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/12807-epeigon-oristikos-pinakas-topothetisis-ekpaideftikon-genikis-paideias-apo-metathesi-veltiosi-oristiki-topothetisi-diloseis-topothetisis-ekpaideftikon-v-fasis

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qqDqftgwfVKZDE7wqtyE70fDmwzY9zru/edit#gid=621800492
[ΛΑΣΗΘΙ]

https://dide.ioa.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/2024_05_14-%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-2024.pdf

https://dide-d-ath-new.att.sch.gr/index.php/pysde/anakoin-k-l-p-2/6895-prosklisi-gia-topothetiseis-se-enapomeinanta-organika-kena

Στο πυσδε που υπηρετω και απ οσα εχω ακουσει. κατα την αναρτηση των εναπομειναντων κενων υπαρχει το γνωστο δίλημμα, η υπαρξη του οποιου ειναι ευθυνη της αδιαφοριας του υπουργειου να παρει θεση δηλ το αν θα πρεπει να τηρηθει η 84852 για καταγραφη κενου αποκλειστικα με ωρες α αναθεσης, ωστε να υπαρχει «σεβασμος» στην α αναθεση ή αν θα πρεπει να τηρηθει η 60818 που αναφερεται εξειδικευμενα στην Γ φαση και στην ενιαια αντιμετωπιση του πε04 κατα τη φαση αυτη. Σε οσα πυσδε προκρινεται η ενιαια αντιμετωπιση προφανως επικρατει το ειδικο {60818] εναντι του γενικου [84852}.



Και αντίστροφα: στα ακάλυπτα αυτά κενά ΠΕ04.0x, δικαιούται το ΠΥΣΔΕ να τοποθετήσει (δυσμενώς) με αναγκαστικές τοποθετήσεις "προς συμφέρον της υπηρεσίας" εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ04.0y/z/a εάν εκείνοι δεν τα δήλωσαν;
ναι συμβαινει αυτο σε καποια πυσδε οπως πχ στη δυτ θεσσαλονικη
https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/12807-epeigon-oristikos-pinakas-topothetisis-ekpaideftikon-genikis-paideias-apo-metathesi-veltiosi-oristiki-topothetisi-diloseis-topothetisis-ekpaideftikon-v-fasis

https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/12815-pinakas-topothetisis-ekpaideftikon-apo-metathesi-veltiosi-diathesi-pysde-topothetiseis-gia-to-symferon-tis-ypiresias-genikis-paideias-eidikis-agogis

οπου στο επαλ αγ αθανασιου κι ενωυπηρχε μεγαλυτερο ελλειμμα χημικου τοποθετηθηκε "για το συμφερον" φυσικος
10
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από gismix στις Σήμερα στις 08:27:40 μμ »
Τα παραπάνω δεν είναι υπόδειξη αλλά δείχνουν ότι οι εικόνες μπορούν άνετα να μπουν στα θέματα. Και φυσικά συμφωνω με τον συνάδελφο Jarvis. Χωρίς εικόνες δεν γίνονται θετικές επιστήμες.
Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160716
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 439
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 22 ερωτήματα.