Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ερώτημα τέθηκε περισσότερο για να προβληματιστούμε για το τι είναι δίκαιο και ηθικό και πόσο πραγματικά είμαστε υπέρ του δίκαιου όπου μας συμφέρει...Και όσον αφορά τον οποιοδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ προφανώς και όσοι έδωσαν γνώριζαν ότι η επιτυχία και μόνο δεν εξασφαλίζει διορισμό αλλά καλύτερη θέση στον πίνακα αναπληρωτών.Θέλω όμως να πω το εξής που αφορά και νέους και παλιούς. Εάν κάποιος δώσει σε μελλοντικό ΑΣΕΠ και δεν διοριστεί αλλά πετύχει κι έπειτα από κάποιο καιρό ξαναγίνει ΑΣΕΠ και πάλι συμβεί το ίδιο. Κατά πόσο θα ήθελε να δίνει μια ζωή για να αποδείξει ότι είναι "κατάλληλος"; Υπάρχουν επιτυχόντες σε πάνω από έναν διαγωνισμό ΑΣΕΠ και θα υπάρξουν και στο μέλλον. Θα πρέπει να δίνουν όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί μέχρι να είναι διοριστέοι; Δεν πρέπει να υπάρξει ένα σύστημα που με πάνω από μία επιτυχίες να δρομολογεί το διορισμό μαζί φυσικά και με άλλα κριτήρια;Και θέλω να τονίσω και πάλι ότι στο γνωστικό αντικείμενο δέχομαι ότι η επιτυχία δείχνει ότι είσαι ενδεχομένως "καταλληλότερος" από τον αποτυχόντα στη γνώση του πεδίου σου. Στο παιδαγωγικό σκέλος όμως δε συμφωνώ καθόλου. Μπορεί κάποιος να διαβάσει τέλεια και να γράψει καλά και να μπει σε μία τάξη παιδιών όπου οι δεξιότητές του ως εκπαιδευτικός να είναι μηδαμινές και ως παιδαγωγός να είναι ανεπαρκής.
Το Υπουργείο αν σκοπεύει φέτος να διορίσει 100 καθηγητές, είτε με τον α, είτε με τον β, είτε με τον χ τροπο, ο αριθμός των διοριζομένων θα είναι 100 . Και αυτό πρέπει να το καταλάβει ο εκπαιδευτικός κόσμος ώστε να μη χανει τον καιρο του περιμένοντας για χρόνια τη μαγική στιμή που θα ανοιξει η στροφιγκα των διορισμων.Στατιστικά, από τους χιλιάδες ελάχιστοι θα δουν την πόρτα του διορισμού.Το Υπουργείο έχει αποδειχθεί ότι αναλίσκεται σε αόριστες υποσχέσεις με περίσσεια σοβαροφανειας πάντα και επί του πρακτεου ουδεν.Σε κάθε περίπτωση καλό είναι ο καθένας να προσδοκα και να προετοιμάζεται για ενδεχομενο διαγωνισμο αλλα καλο ειναι να προσπαθει να εξασφαλιζει και εναλλακτικές , λαμβανοντας υπόψη την κατασταση που επικρατει.
Από που προκύπτει ότι μπορούν να μπλοκάρουν τη διαδικασία;Εγώ θα ρωτήσω και κάτι άλλο που προκύπτει από αυτό: Έστω ότι διορίζονται όσοι προσέφυγαν. Εκείνοι που ήταν σε καλύτερη σειρά στην κατάταξη και είτε δεν προσέφυγαν για διάφορους λόγους είτε δεν πρόλαβαν το εύλογο χρονικό διάστημα διαμαρτύρονται γιατί έγραψαν καλύτερα από τους δικαιωθέντες. Τι θα γίνει με αυτούς;Δεν είναι δίκαιο να διοριστούν;
Αυτοί οι δικαιωθέντες πόσοι είναι; Και για ποιες ειδικότητες πρόκειται; Εννοώ, και να διοριστούν θα υπερκαλύψουν τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό;
Γεια σας συνάδερφοι, διαβάζω χρόνια το φόρουμ χωρίς να συμμετέχω ενεργά. Μεταφέρω όμως με μεγάλη επιφύλαξη ένα από τα σενάρια που ήδη υπάρχουν αυτό το διάστημα στο υπουργείο (η αίσθηση που μου δημιουργήθηκε είναι πως σε όποιο καταλήξουν, απλά θα το ανακοινώσουν). Στόχος τους είναι να δώσουν ελπίδες σε όλους (νέους, παλιούς, ασεπίτες και μη). Νέος γραπτός Ασεπ αρχές του 19 (ίσως Φεβρουάριο) για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων. Όσον αφορά τα κριτήρια: Βαθμολογία ασέπ (σε όσουν έχουν προϋπηρεσία άνω των 30 μηνών θα δοθεί η βάση αν το επιθυμούν, διαφορετικά μπορούν να ξαναδώσουν), βαθμός πτυχίου, προϋπηρεσία με πλαφόν, ακαδημαϊκά και κοινωνικά κριτήρια (μάλλον και μοριοδότηση με βάση το έτος κτήσης πτυχίου). Μοναδικός στόχος μου είναι η ενημέρωση και η τροφή για σκέψη, μην κατηγορηθώ για οτιδήποτε..
Ενδιαφέρον αρκετά, γραπτός για όλους καλύτερα.και από εκεί και μετά θα βγουν τα μαχαίρια....Η δική μου άποψη θα ήταν αυτή που μετράει τα πάντα και δίνει ελπίδα και πλεονέκτημα σε όλους 55 βάση από γραπτό Μέχρι 10 Μαξ μόρια για προϋπηρεσία 1 μόρια για κάθε παιδί Μαξ τα 45 μόρια Μαξ από το βαθμό του πτυχιουΜισό μόριο κάθε προφισενσι Μ αξ 32 μόρια κάθε μεταπτυχιακό Μαξ 44 μόρια το διδακτορικό Μαξ 42 μόρια για άλλο πτυχίο Μαξ 2